Перейти до змісту

А ви вмієте правильно долати бордюри..?


Miro

Рекомендовані повідомлення

koleso_111-150x150.jpg

Запорука здоров'я велосипедних коліс в міській їзді - вміння долати бордюри.

Початківці-велосипедисти іноді думають, що доведеться спішуватися і ніжно переносити улюблений велосипед через перешкоду, але насправді не все так сумно.

Щоб заїхати на будь-який бордюр розумної висоти (ну, скажімо, до 20 см), потрібно зробити наступне:

1. Пригальмувати перед перешкодою, шатуни повинні бути паралельні землі, ви стоїте на педалях.

2. Потім підсмикнути переднє колесо (ви як би відштовхуєтеся від землі, впираючись в кермо, потім тягнете його вгору, переносячи вагу тіла назад).

3. Коли колесо виявляється на бордюрі, різко переносимо вагу вперед, спираючись на кермо.

4. Розвантажене заднє колесо саме заскочить на бордюр без проблем.

Але врахуйте, якщо ви їдете надто швидко, то можете не встигнути перенести вагу вперед, і навантажене заднє колесо сильно вдарить в кут бордюру. Тому потрібно навчитися виконувати всю послідовність дій дуже швидко, і також розуміти, на якій швидкості ви зможете заїхати.

З'їжджати з бордюру ще простіше, можна робити це двома способами:

1. Нормальний спосіб. Не знижуючи швидкості, перед самим з'їздом трохи підсмикнути переднє колесо, при цьому центр ваги повинен бути в середині.Таким чином, вел просто злітає з бордюру, приземляючись на дві точки. Вага розподілена, ніякого збитку колесам.

Я так їжджу навіть на шоссйнику (правда, намагаюся не стрибати з бордюрів вище 10 см), а вага у мене 100 кг, при цьому немає проблем зі спицями, ободами або гумою.

2. Обережний спосіб. Якщо бордюр високий, то краще спуститися з нього акуратно: спочатку перенісши вагу назад, з'їхати переднім колесом, а потім, трохи змістившись вперед, зіскочити заднім.

Що таке банні-хоп

Набагато більш просунутий спосіб долати бордюри та інші дорожні перешкоди - це банні-хоп - коли велосипед перелітає спочатку переднім, а потім заднім колесом.

Техніка зовсім не проста для початківців, тому не можу відразу рекомендувати її освоювати, я сам не вмію повноцінно його робити.

Теоретично все дуже просто, дивіться відео, як робити банні-хоп:

https://youtu.be/P65x3CucZb0

Якщо зможете оволодіти, то кожен бордюр стане джерелом фана - будете просто перелітати через них.

Як підстрибнути двома колесами

Є проста штука - стрибок на велосипеді двома колесами, і це вмію робити навіть я. У контактах це робиться інтуїтивно: трохи присідаєш і підстрибуєш разом з кермом і педалями - велосипед підлітає сантиметрів на 10.

Цього достатньо, щоб перескочити несподівану дрібну перешкоду, типу виступаючого люка або тріщину в асфальті.

Як піднімати заднє колесо, якщо педалі-топталки.

Вага тіла на кермо, ногами впертися в педалі, як ніби в розпір, присісти і підстрибнути - задня частина велосипеда підлетить разом з вами. Півгодини-годину тренувань, і педалі стануть як приклеєні до кросівок.

Вправляючись у заїзді-з"їзджанні з бордюрів і у стрибках, треба опустити заднє сидіння, спочатку воно заважатиме. Поступово прийде впевненість, і тоді можна повернути налаштування назад.

Розкажіть в коментарях, як ви справляєтеся з бордюрами (ну, а хтось і з поребриком). Наскільки вони заважають вам в міській їзді, чи важливі занижені спуски з тротуарів?

Джерело: http://kotovski.net/...yuryi-na-velo..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене вилка амортизаційна, просто підсмикнути кермо нічого не вийде. Тому перед бордюрами зжимаю пружину вилки, а тоді вже підсмикую...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

треба опустити заднє сидіння

завжди думав,що на велосипеді воно одне

А так, написано все гут, початківцям знадобиться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене вилка амортизаційна, просто підсмикнути кермо нічого не вийде.

Ход вилки - 200 мм и сэг 180 мм? :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хм, пропонується повчитись пострибати по відео, у хлопця зі звихнутою рукою?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хм, пропонується повчитись пострибати по відео, у хлопця зі звихнутою рукою?

Взагалі-то на бинті правого мізинця видно пляму зеленки. Наскільки знаю, вона використовується при пошкодженнях шкіри, і зовсім не має ніякого відношення до вивиху руки. :smile3:
На территории бывшего СССР раствор бриллиантового зелёного используется в качестве антисептического лекарственного средства[7][8] (в США и Европейском союзе в качестве антисептика разрешён[4], но не применяется).

Показан к применению для обеззараживания свежих послеоперационных и посттравматических рубцов, пуповины новорождённых, ссадин, порезов, иных нарушений целостности кожных покровов, при лечении гнойно-воспалительных процессов кожи — гордеолумаячмень»), мейбомита, блефарита, пиодермии, фурункулёза, карбункулёза, местнойстафилококковой инфекции. Применяется наружно, препарат наносят на повреждённую поверхность, захватывая окружающие здоровые ткани[11].

Является высокоактивным и быстродействующим антисептиком (активен в отношении грамположительных бактерий)[11], также оказывает фунгицидное действие в отношении некоторых патогенных грибов.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене вилка амортизаційна, просто підсмикнути кермо нічого не вийде.
Ход вилки - 200 мм и сэг 180 мм? :D

щоб витягнути 180 мм сега + висота бордюра потрібно від всієї душі рвонути

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При ході вилки 100 мм не виходить просто смикати доверху кермо. Нє, ну здуру можна... але якщо є пружина у вилці - набагато легше попередньо стиснути і підскочити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Намного проще слегка наклониться к рулю, а потом резко увести тело в район заднего колеса, с которого дальше подпрыгнуть вверх, увлекая его за собой ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може я щось не так роблю, але зазвичай вискакую на бордюри просто сильнішим натисканням на педалі. Таким чином перед вела сам ніби заскакує без ривка. Задня частина заїжає тоді сама при переміщені ваги на перед. Так звісно можна гоцнути обод заднього колеса, якщо вчасно не перемістити вагу на перед. За останній час уже до автоматизму в собі це натренерував але таким способом якось плавніше виходить заїжати і не потрібно з дуру рвати вилку або просто рвати вилку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При ході вилки 100 мм.... але якщо є пружина у вилці

И да, действительно, если вилка без пружины ходит на 100 мм - то Canondale сливает со всеми своими жиртресками и левобочками :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зазвичай вискакую на бордюри просто сильнішим натисканням на педалі. Таким чином перед вела сам ніби заскакує без ривка.

Крутка - это правильно, вот только на высокой скорости её особо не сделаешь, мощи не хватит ;) Проще прыгнуть "одновременно-двухколёсно", надеясь, что высоты прыжка хватит :) Ну или притормаживать перед препятствием.

Задня частина заїжає тоді сама при переміщені ваги на перед.

Это плохо, потому что и обод бъётся, и камера змеезубатится :) Зад закидывать надо.

Так звісно можна гоцнути обод заднього колеса, якщо вчасно не перемістити вагу на перед.

Скорее вверх, а не вперёд.

Нормальный прыжок (с намёком на "банни") выходит при каком-то значении скорости (у каждого, думаю, своя оптимальная она). Если чуть медленнее ехать - то получается up&over (ну это если занести перёд, а потом подорвать зад, чтобы без касания бровки вообще). Если быстрее - можно не успеть выпрыгнуть и долбануться задним колесом. Хотя от тренировок, наверное, зависит...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да... Найнер, фикс, 27.5, 26. 20-bmx, 20-dirt, 20-vert, 20-trial, 26-trial, DH, FR, AM, шоссер - в каждой дисциплине и на каждом виде байка своя технология банника :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зазвичай вискакую на бордюри просто сильнішим натисканням на педалі. Таким чином перед вела сам ніби заскакує без ривка.

Крутка - это правильно, вот только на высокой скорости её особо не сделаешь, мощи не хватит

ага, можна отримати підрачник сідлом

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не. На скорости ты не крутанёшь сильно, поэтому не подср@чника ждать надо ;)

Суть крутки в том, что байк получает резкое взрывное ускорение, за счёт которого и происходит подъём передка. А резко ускориться можно лишь на небольшой скорости (примерно 15 км/ч, если больше - то вряд ли выйдет).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

банально може не встигнути переключитись передача, як варіант

а на рахунок підсрачника писав з власного досвіду :_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я вчився робити баніка місяця 3, тепер використовую його повсюди: і на гонках(тех. участки), і в місті (ями, бордюри), і просто так повиделуватись :_06::0123: . На мою думку він не є лишнім, і це перші ази, так шо го вчитись робити банікі )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Банік на бровку повинен вміти робити кожен. Я по проїзджій частині рідко їзджу - але коли їздив, то вже декілька разів мене спасав від маршруток,траліків і машин. Банально, коли вас прижимають до бордюра. Якщо саме банік не вмієте робити -то кладете пусту пластикову аляшку і через неї двома колесами рівномірно розподіляючи вагу старайтесь перестрибнути. Або купіть соку підїдьте до бемерів -вони вас багато чому навчять)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...