ursa Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 08:22 Автор #51 Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 08:22 - невірні коди виділяти червоним Легко, сегодня сделаю. - спробувати зробити перенесення тексту під розмір екрана Там ширина поля вывода текста была уменьшена до 400 пикселей. Однако если у меня экран на телефоне 1080 по ширине, то люди катали и с экранами 320-480 пикселей. Тут надо именно мобильную версию делать, т.к. в обычной браузер всё равно масштабирует, как ему видится Покопаюсь. - розібратися з глюками мобільних браузерів, або просто рекомендувати якийсь стабільний(особисто в мене хром + андроід 4.4 - все працювало взагалі без зауважень). Аналогично. Хром на Андроиде отлично справился. Наиболее глючной оказалась Опера, особенно на старых смартах (вряд ли обновлённая до актуальной). Для рекомендаций нужна статистика. Пишите
sanbOK Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 08:47 #52 Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 08:47 Safari на яблофоні все ОК. А от мобільної версії не вистачає, але і так все норм, як на перший раз
ursa Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 08:56 Автор #53 Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 08:56 Внимание командам, не доехавших на финиш. Вы можете сегодня-завтра (днём, например) доехать квест, продолжив с последнего пройденного вами уровня. Движок позволит вам финишировать. На последнем уровне будет два кода: один придёт вам в подсказке, второй найдёте на колоннах на месте старта. 8 колонн. На каждой по одному символу. Из символов сложится код в том же формате, как и остальные - word777.
St@S_ Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 08:59 #54 Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 08:59 андруша 4.4.2, стандартний браузер - гуд! на дисплеї 4.3" читабельно мій 3-тій квест - сподобався найбільше тільки шкода що після Крилова трошки пішло нетак...
FPOHTMEH Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 09:03 #55 Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 09:03 Завдяки двигунцю квест вийшов дуже динамічний, оскільки підказки не давали нагоди посидіти на місці. Правда в мене сайт працював з суттєвими перебоями (Fly IQ440, Andoid 4.0.4, Opera 28): - понад 60% часу квесту я бачив тільки: No Method Error, undefined method 'team' for nil:NilClass - розлогінювало рази 4 - кілька разів кешувало попереднє розгадане завдання. Refresh не допомагав. Все інше - принаймі в інших учасників - працювало стабільно. Вдалий старт - вітаю орків! Ще порадували котокоди (раніше на квестах такого типу кодів не бачив), котокартинки в завданнях і котокружки . Крутий квест вийшов!
Yaryk Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 09:10 #56 Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 09:10 А ось як блукали ми:http://www.gpsies.com/map.do?fileId=bpbfgexwikeazbbl
ursa Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 09:12 Автор #57 Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 09:12 ...котокоди... ...котокартинки... ...котокружки... Котовасия же
sanbOK Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 09:13 #58 Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 09:13 Бачу ротонду всі в парку шукали.
Yaryk Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 09:15 #59 Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 09:15 Бачу ротонду всі в парку шукали. Ага. А на Айвазовського мабуть лише одні ми їздили Він, типу, картини малював, про море і піратів
ursa Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 09:16 Автор #60 Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 09:16 А кто-нибудь объяснит мне каким радиусом ротонда к заданию, в котором улица загадана? С объектом было лишь одно задание, и в нём чётко было прописано, что это объект
sanbOK Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 09:20 #61 Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 09:20 Бачу ротонду всі в парку шукали. Ага. А на Айвазовського мабуть лише одні ми їздили Він, типу, картини малював, про море і піратів От тоже дивлюсь трек і думаю чого на Айвазовського було їхати
ursa Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 09:28 Автор #62 Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 09:28 В тексте дважды прописано "бажання", обе подсказки также содержат слово "бажання"... Цифра "шесть" в задании указывает на номер дома... При чём тут парк? Вы внимательно читали intro, где практически всё было разложено по закоулкам? А второе задание, в котором жирным по белому написано про коды с "бонусами"? Кто-нибудь дочитал до того места?
Tarikk Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 10:12 #63 Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 10:12 Ми не дочитали чесно признаюсь.
TreNeR Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 10:39 #64 Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 10:39 Да, до речи. Шкільна.... всеж таки це вулиця а не провулок. Я би в завданні не писав провулок, а написав-би вулочка.
Tarikk Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 10:51 #65 Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 10:51 Там між будинками 3 і 5 (вродь) є провулочок. Захід в нього з вул. Шкільної.
GhostSE2950 Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 12:11 #66 Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 12:11 ОрКі красавци, квест супер. Чекаю з нетерпінням наступного
lilechka Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 13:21 #67 Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 13:21 Дякую організаторам за гарну організацію Хай у вас буде багато бажання та терпіння на подальшу роботу І суперникам за активну участь Я гарно провела час і трішки краще пізнала рідне місто Маю побажання: у майбутньому хотілося б щоб команди не йшли одна за одною, а починали з різних завдань.
ursa Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 16:24 Автор #68 Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 16:24 На этом движке такой реализации нет. "Матрицу" можно реализовать или в бумажном формате, или на первом движке (но он трохи корявый + регистрация на игру закончится минимум за подня до старта, чтобы для каждой команды прописать свой маршрут успеть, т.е. заморочек хватает). Разброс команд можно реализовать по другому: 1. Поиск. 2. Логические задания. На первый раз не хотелось пугать и нагружать А в доганялках всё же есть свой драйв, есть стимул найти код, не спалив его преследователям Ну и веселее немного. Ещё можно реализовать панику с принудительной остановкой игры в заданное время.
Tarikk Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 16:42 #69 Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 16:42 Ще два слова. Відчутно, що квест "вистоявся", "дозрів"...так можу охарактеризувати відчуття після. Класна гра. Всі нюанси, які були (а коли їх немає?! ) по грі озвучив орКам на фініші. Величезне дякую і від себе, і від команди Tribe.
ursa Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 17:43 Автор #70 Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 17:43 How it all began... Если кому-нибудь интересно Обеденный перерыв где-то в начале марта... И результат окультурирования
Fr1end Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 18:37 #71 Опубліковано 18 Квітня, 2015 в 18:37 Команда Час фінішу1 Tribe 01:26:022 Вершники Апокаліпсису 01:46:163 Троє із ларця 01:52:444 Свістки 02:14:175 Questy 02:35:446 Журіки 02:42:147 ХУНТА 02:42:398 Хто крайній? 02:47:359 PlastTeam 02:59:1310 МаячОК 03:07:5811 Мафка, Пипа and Мухарадзе 04:34:32 - АЯН 18 завдань - Маґули 16 завдань - Круть - Верть 16 завдань
BeON Опубліковано 19 Квітня, 2015 в 08:22 #72 Опубліковано 19 Квітня, 2015 в 08:22 Teremno district for bicyclers
Shkoder Опубліковано 19 Квітня, 2015 в 09:28 #73 Опубліковано 19 Квітня, 2015 в 09:28 прокинувшись нарешті, напишу ще свої враження. по-перше, драйв – було набагато вище, ніж очікував. особливо на ралійці, адреналін через вуха лився по-друге, цікаві завдання, більшість яких розгадали після першої-другої підказки, а бувало, що й одразу (8 березня, наприклад). тупили теж, бувало. я собі досі не можу вибачити ту @лядську ротонду по-третє, двіжок. швидкий та стабільний, користуватись зручно. недоліків дуже мало, наприклад не сподобався лінійний формат, де всі команди по одному маршруту їздять – це просто нецікаво. по двіжку, завдання має бути видно на екрані повністю, великими літерами без скрола вліво-вправо. це доробити неважко, можу допомогти якщо треба. гра вдалася просто шикарно! дякую всім причетним
NMA Опубліковано 19 Квітня, 2015 в 13:27 #74 Опубліковано 19 Квітня, 2015 в 13:27 Протягом всього часу коли ми наносили і перевіряли коди нас супроводжували коти. Особливо часто бачили їх на сарайчику на вул. Котляревсього. Сам код нанесли на стовпі поруч, хоча раніше і планували трохи інше місце. Учасники ж під час квесту навіть ганяли чорного кота з ніші з краном на Купала. Суцільна котовасія!
FPOHTMEH Опубліковано 19 Квітня, 2015 в 16:05 #75 Опубліковано 19 Квітня, 2015 в 16:05 Діма, темі не вистачає фінального загального фото
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.