Перейти до змісту

№038 || Co to, kurwa, est?


ursa

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Їздили по автоквесту, мало того що постійно бачили велоквестерів (за маячки в кожного - зачот), так ще і знайшли 2 ваших коди :D

  • Відповідей 66
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Ну взагалі круть. Деякі команди з завданнями не найшли жодного, а вони нахаляву знайшли два :)

Дякую оргам за квест, команді за участь, а Kadrok окреме дякую ;)

Опубліковано

Ну взагалі круть. Деякі команди з завданнями не найшли жодного, а вони нахаляву знайшли два :)

Не факт, що це були коди із поточного квесту. Швидше всього старі якісь коди. :)

Опубліковано

Квест супер. Саме те, що я чекав.

На згадку залишився синяк на коліні після удару в вилку на вулиці Світла :sq_ye: (от курва!!!).

Завдання були важкі але в кінці, як завжди не вистачило часу для поїзок по точках (Посольство, Словацького і т.д.).

Зустрів багато знайомих, що було буде приємно.

Коли повертався додому то потрапив під дрібний дощ.

Опубліковано

До речі, квест вчасно провели і використали одну точку з висячими деревами, бо скоро вони пропадуть http://imglink.ru/show-image.php?id=36a573ab83fd9e53fba378efc531b13a

Хто хоче зацінити код і точку поспішайте)

Опубліковано

Спасибо всем, кто приехал. Спасибо, что живыми отпустили
:)

Квест спланировался внезапно. После постоянных переносов слегка масштабной для погодных условий "Котовасии" было решено запустить лёгкую разминочную панику.

И вот во вторник началось... Ни одного задания, ни одной улицы, зато есть анонс и три дня на подготовку - всё в лучших традициях жанра :)

Задания придумывались на ходу, порой просто в моменты проезда по неким улицам. Окончательно всё доделывалось в четверг вечером - наносились коды и выбирались точки для последних заданий.

Признаюсь, что на эту игру сильное влияние оказало участие в автоквестах. Логика заданий больше авто, чем вело. Хорошо было бы с подсказками их давать, но, всё-таки, формат чуть не тот был выбран для игры.

Вроде бы на финише все услышали, как должны были разгадываться задания... Парадокс, но самые сложные из них делались быстрее простых :)

"Разминка" не удалась, ни одна из команд не взяла больше половины заданий. Я в печали :(

Утешает лишь то, что три задания не взяла ни одна команда... а значит, трава ещё вставляет :)

Результаты по собранным кодам таковы:

1.

Вершники Апокаліпсісу - 5 кодов + 1 неполностью снятый код (не зачтён)

2.

Свистки - 4 кода (одно задание взято с заслуженной наводящей подсказкой)

3.

ГіГаБаЙт - 4 кода (отставание на 4 минуты от предыдущей команды)

4.

Tribe - 3 кода

5.

Хунта - 2 кода

6.

Смішарики - 1 код

7.

Рожеві слоники - 0 кодов

8.

Tano...AX - 0 кодов

Некоторые команды взяли большее количество заданий, но не смогли отыскать код на месте.

Спасибо командам-новичкам, которые просто порвали своим оптимизмом в конце игры, несмотря на неудачные поиски.

Отдельный респект команде "Tano...AX" - с вашим подходом к решению заданий у вас есть все шансы выигрывать :)

Ждём на следующей игре. Она будет с подсказками (для всех). И, вероятнее всего, на движке Энкаунтера.

Опубліковано

Виявляється, коли організовуєш квест отримуєш дозу доволі своєрідного кайфу. Починаючи від вибору локацій, як в повній так і не зовсім повній дупі, нанесення на них кодів, так і до моментів осяяня, коли просинаєшся з вже практично готовим завданням в голові. Але найбільше задоволення від споглядання перших секунд після видачі командам завдань - скляні круглі очі учасників на списку з 12 пунктів, вигуки досвідчених квестерів на пустій вулиці "що це в біса за .... " мовою наших західних сусідів, суцільний тупняк протягом, як виявляється, не лише перших хвилин, а цілого квесту. Повна відповідність назви та формату квесту із жорстокою реальністю.

Жаль, що деякі команди роз'їхавшись практично відразу, позбавивши нас можливості поринути в атмосферу повного ступору.

По завданням

1. Як виявилось хіміків серед квестерів мало, лише дві команди відгадали, що LiOH, KOH і т.п. - це луги. Респект Хунті і Свисткам

2. Про запилені кістки за Київським майданом знали теж лише дві досвідчені команди - Вершники та знову Свитки

3. Сервантеса виявляється читала достатня к-сь людей, отож 4 команди взяли код, при чому Смішарики відгадавши все правильно впритул не побачили код під колонкою, через, що їздили воювати з вітряками ще раз)

4. Автоквестівське завдання, яке нам сподобалось. Лише редизайнили. Виявляється, що таке анаграма знають не всі. А це ж квест. Такі штуки це традиція. відгадали декілька команд. проте знайти виявилось неможливо. Код знаходиться на перилі сходів біля буд. 3, напевно єдиний код нанесений чорним по чорному. Можливо треба було чіткіше визначити його місцезнаходження з нашого боку. Але ж - "це квест", - подумали безжалісні орки.

5. Виявляється все в порядку із словниковим запасом лише у команди Свистки, яка змогла підібрати правильний синонім до слів геть немолодий.

6. Реально засмучені, що жодна команда не змогла оцінити "приємний аромат" вулиці ведучого ранкового шоу, де всі співають. Навіть код відповідний написали. Ех...

7. Аналогічна журба з приводу вул імені pет пляшки по rus та en, + кальцію. Не взяв ніхто. Хоча дехто був дуже близький до відгадки. Анаграма така анаграма.

8. Лише Вершники Апокаліпсису змогли помітити у посиланні відгадку. А сам лінк вів лише на підказку і місцезнаходження. Дуже смішно було від версій, що ж за курва те "I'm". Окреме дякую від мене за способи набирання посилання та нерозуміння, того, як дерево може бути висячим. Об'єкт з нанесеним кодом, до речі, з дня на день може зникнути.

9. Як виявилось одне з найлегших завдань. Взяли Tribe, Гігабайт, Вершники та Хунта. Дехто відвідав обидві розділені частини вулиці з пригодами.

10. Зігнули голуба ака dove лише Гігабайт і Вершники, проте на останніх раптово напала сліпота, яка завадила зняти код повністю. Деякі команди мали правильну логіку, навіть

згадали проте не дотиснули завдання.

11. Завдання виявилось складним, по суті та ж анаграма. Необхідно було виділити всі англійські слова та букву, що кидались в очі та побудувати нове слово. А при перекладі молока на англійський milk (не без допомоги підказки) - завдання взялось буквально за секунди. Заслужене Тренером під час вивчання правил українського правопису та орфографії)

12. Взяли Вершники, Tribe та Гігабайт. Останнім особливий респект. Гарну траву випили перед квестом. А логіка у перекладі. Забаний момент із молодим хлопцем, який називав найрізноманітніші компютерні терміни повязані з Microsoftівською програмою. Дякую!!!

І ще раз, величезне ДЯКУЮ всім тим, хто долучився і пожертвував комфортним вечором перед телевізором і вибрали холод, катання, і мозговивертаяня, тобто всім командам і учасникам, які приїхали окремо. Все ж таки думали буде менша к-сть. Порадував позитив Смішариків, Рожевих слоників та Таno...АХ, які брали участь вперше. Хоч і не розгадавши завдань, не жалілись і не били оргів приїхавши за 40-30 хв до кінця квесту. Скоріше за все ви були дуже близькі до розгадок, лише не дотиснули остаточно. Є всі шанси відгадувати завдання, лише треба трішки досвіду з пошуку кодів і правильний вибір логіки, яку застосовувати.

До наступного квесту.

Опубліковано

Что ещё забавно - в параллельно проводимом автоквесте авторы безо всяких предварительных договорённостей с нами также использовали улицу Глинки :)

Хотя и не так изящно ;)

Наше (с адресом и подсказкой по линку)

http://imGLINK.ru/show-image.php?id=36a573ab83fd9e53fba378efc531b13a

против ихнего (чисто ассоциативного)

http://lutsk.quest.ua/Teams/TeamDetails.aspx?tid=132407

Опубліковано

А на самом-то деле команды разгадали 9.5 заданий из 12-ти...

Не взяли Кондратюка - что ж, слабо ассоциации крутили. Не хватило немного - видать, давно музыкальных квестов не было ;)

Не взяли Петрусенка - ну тут уж я постарался, конечно, накрутил, да. Однако вполне могли и решить, были недалеко от истины :)

И почти взяли (некоторые с лёгкой подсказки) Клима Савуры - хотя на самом деле всё было довольно таки просто. Даже без молока там чётко читалось sawur ;)

Поэтому результат около 80% взятых заданий очень даже хорош. Коллективный разум всё-таки мощнее, чем кажется ;)

P.S.

Есть идея на следующий панический квест - будет реализована, возможно, в виде пред- или послефинишного бонуса ;)

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...