Перейти до змісту

налаштування вела з виїздом на дому


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

зібрав вілсет на базі втулок Turnet і ободів Ztr crest.uH_6xU8xlXE.jpg і стало цікаво, що то за втулки всередині, які проми стоять і яка якість.

розібравши пром, побачив що змазки дали добротно, але заглушки зробили без ущільнюючого кільця- але думаю не проблема і на днях вирішу.t7G0UxZyiVY.jpg

LGIwOjbtdjA.jpg

через кілька тис знову закину фото, що буде з змазкою.

  • Відповідей 90
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Багато задавали питання що за дивну змазку я використовую для переборки втулок? Ось доя вас результат після пробігу більш як 2000км, пробіг був не в легких умовах, походи, вкл 2рази Карпати і мийки керхером.

Експериментував на своїх Joy Tech

57mt8nqK0_w.jpg

ось передня втулка в розібраному стані. мене здивував колір змазки, по краям він був таким же а в місці кользіння шариків темно зеленого кольору. цікаво те, що всі стінки були покриті цією зеленкуватою плівкою а отже тертя метал об метал прямого не було. враховуючи кількість перебраних втулок таке замічолося дуже рідко, в основному шарики голі без змазки бо її витіснили і райбують поверхні конусів. На фото все видно.

YQboWKyyYyw.jpg

5qaVYBuAyoA.jpg

перемивши шарики і все решту, спрацювання і стружки не було виявлено, все чисте.

2ZZz6DmUwkA.jpg

Опубліковано

хтось прокритикує і скаже "та ладно, передні найменше отримує навантажень", тому вашій увазі задня втулка в розібраному стані. Картина та ж, навіть з сторони барабана, що мене дуже здивувало, бо як правило з цієї сторони вилітає змазка швидше. ну в принципі порівняйте самі...

b__OKrGALh0.jpg

l33eHVJWZn8.jpg

ZA6YVM6tfWU.jpg

VJshf280Mbs.jpg

також всі поверхні чисті без стружки і коцок.

Тому, кому робив втулки, можете бути спокійні і кататися!

ПС: у моїх втулках подвійний захист, за всіх гарантію не даю що можуть бути в бруді чи ще в чомусь. Пост суто стосовно якості змазки щодо навантажень і різних режимах температур. Забув сказати перебиралися вони ще раньою весною аж до сьогодні.

Опубліковано

Я таку змазку вперше використав коли пружину пневматику змазував плюс її що не дізелить, я нею практично все мазав поки запаси не закінчились.

Моторные масла, имеющие в своем составе модификаторы трения на основе дисульфида молибдена, обеспечивают эффективное предотвращение износа деталей двигателя, в том числе самого опасного - пускового. Снижают трение на всех нагрузочных режимах, а значит, экономят топливо и обеспечивают долговечность деталей двигателя... В чем же секрет? Уникальные свойства дисульфида молибдена объясняются структурой его кристаллической решетки. Связи между ее слоями относительно слабы, что допускает возможность сдвига при малых напряжениях и, следовательно, низкий коэффициент трения. Благодаря своему уникальному строению такие присадки "мягко" заполняют микровпадины, как бы "выравнивая" поверхности деталей. При этом снижается давление в сопряжениях, ускоряется приработка деталей и теплопередача между поверхностями трения. А при высоких температурах и скоростях сдвига присадки "модифицируют" поверхность металла, придавая ей высокие противоизносные свойства. При этом значительно снижается диаметр пятна износа на всех диапазонах нагрузок, повышаются индекс задира и нагрузка сваривания, в несколько раз снижается коэффициент трения. Соответственно снижаются потери мощности двигателя на трение, что приводит к уменьшению расхода топлива в среднем на 4,4 % .

Опубліковано

це я один не бачу назви змазки чи так заплановано?

це я один не бачу назви змазки чи так заплановано?

Опубліковано

NeoN, а це й не тема з рекламою змазки..... кожен майстер має свій секрет :) Мені як клієнту фіолетово чим майстер змаже деталь, головне, щоб вона ходила довго і не заклинила на другий день.

Опубліковано

вирішення питання щодо захисту підшипників втулок Turner.

Передню вирішив закладенням змазки, так як зазори дуже щільні і найтонше кільце, яке міг знайти не стає. Можливо можна підшипники посадити глибше, але поки з цим бавитися бажання нема.

ось найшов таке кільце

mhy1l2SldnY.jpg

в задній втулці ситуація інша. з сторони ротора підшипник сидить глибше і кільце прекрасно лягло, перемазав, щоб не створювало опору і все гуд

eKKns5-l83k.jpg

з сторони барабана стоїть ущільнююча резинка з заводу, вигадувати нічого не став, перемазав і поставив заглушку.

bFZxwHX7NCI.jpg

мож в когось є ідеї чи ще щось.

  • 3 тижня потому...
  • 4 місяця потому...
Опубліковано
В 03.04.2016 at 12:10, neznakomec сказал:

Чи актуальна тема?

Так, все в силі, відновив виїзди вже як місяць, щоправда клієнти не з форуму і відгуки не лишають.

Що вас цікавить, можна в ПП або по тел 0507186387 Ярослав

Опубліковано

Все супер. Відвіз в хлам розібраного ровера, отримав професійну консультацію по ремонту та заміні запчастин. За два дні забрав свого коника у найліпшому стані. Ціна цілком адекватна, відношення до роботи добросовістне. Дякую автору за гарну роботу! Всім рекомендую.

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Всім рекомендую!

Ярослав роботу зобив швидко, професійно, в строк. Вилка, втулки і трансміссія тепер працюють як годинник.

Найбільше сподобався нюанс - не треба нікуди їхати, чекати чергу, вбивати кілька годин чи пів-дня на це все. Сам забрав велосипед, сам привіз готовий, навіть раніше ніж обіцяв - цінує час клієнта.

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Тема актуальна! Нема часу шаритися в неті. 

Найшвидше і простіше зателефонувати 0507186387

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...