Перейти до змісту

Запитання по порушення ПДР інспекторами ДАІ


Venom

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Знак 3.1 "рух заборонено"

Виписали протокол, але я наполіг про перенесення справи на інший день і постанову не написали.

Знак 3.1 "Рух заборонено" забороняє рух усіх транспортних засобів у випадках, коли:


  • початок пішохідної зони позначено знаком
    5.33.png
    ;


  • дорога та (або) вулиця перебуває в аварійному стані і непридатна для руху транспортних засобів; у такому випадку обов’язково додатково встановлюється знак
    3.43.png
    .

Знак стоїть без цих табличок

Ваша думка - інспектор правий?

post-16291-0-22657500-1424815138_thumb.j

Опубліковано

Історія з інформаційним запитом закінчилася.

Інформаційний запит був відправлений в Департамент ДАІ УМВС України.

2015-01-29.pdf запит було відправлено 29.01.2015 року.

30.01.2015 року прийшло повідомлення, що запит отримано: "Добрий день.

Ваше повідомлення отримано та знаходиться на реєстрації в канцелярії ДДАІ МВС України.

Відповідь буде надано найближчим часом".

06.02.2015 року прийшла відповідь з Департаменту.

К_37з.pdf

13.02.2015 року, тобто сьогодні, перетелефонували з місцевого ДАІ і повідомили, що надіслали відповідь на запит. Ось він.

post-224-0-31657500-1423823002_thumb.jpg

Як на мене - відповідь на інформаційний запит неповна.

В телефонній розмові з виконавцем (людиною, яка писала відповідь на запит вияснилося:

- інспектор ДАІ має право відступати від ПДР коли коли забажає;

- вмикати маячки має право коли хоче і де хоче;

- а от зупиняти інші ТЗ має право тільки з дотриманням ПДР. Цікаво тільки, як в них це вдається на даному перехресті - не зрозуміло.

Отже, шановні водії, якщо Вас зупиняє інспектор ДАІ, який показує місце для зупинки Вашого ТЗ з порушенням ПДР, зупиняйтесь там, де це дозволено ПДР. А, ну да, зовсім забув. А як же зупинка не далі 20 метрів від інспектора? Плювати на неї!

Продовження буде. Як тільки розживуся відеофіксацією зупинки інспекторами ТЗ "згідно ПДР", оскільки фотофіксація може не пройти.

Треба розживатись на Екшн-камеру.

Про зупинку ДАІшником на напрямному острівці - така зупинка не є забороненою. Дивимось 8 розділ ПДР про регулювання дорожнього руху.

1) 8.3

Сигнали регулювальника мають перевагу перед сигналами світлофорів та вимогами дорожніх знаків і є обов’язковими для виконання.

Тобто куди даішник показав, туди треба й ставати.

2) п.8.9 Водій повинен зупинити транспортний засіб у місці, на яке йому буде вказано, з дотриманням правил зупинки.

І ось тут саме цікаве - дотримання правил зупинки полягає у погляді водія в дзеркало заднього виду, ввімкненні повороту, плавному зменшенні швидкості та ввімкненні аварійки після зупинки. А вїзд на напрямний острівець нам дозволяється, бо ж сигнали регулювальника є обовязковими.

Та й в принципі зупинка на острівці є логічною, бо тільки з нього інспектор може контролювати рух(косити бабло) практично з усіх напрямків та вїздів, а не з одного.

P.S. Я не даішник - просто трішки знайомий з ПДР.

Опубліковано

Про зупинку ДАІшником на напрямному острівці - така зупинка не є забороненою. Дивимось 8 розділ ПДР про регулювання дорожнього руху.

1) 8.3

Сигнали регулювальника мають перевагу перед сигналами світлофорів та вимогами дорожніх знаків і є обов’язковими для виконання.

Сигнали регулювальника мають перевагу перед сигналами світлофорів та вимогами дорожніх знаків пріоритету і є обов’язковими для виконання.

Тобто куди даішник показав, туди треба й ставати.

Тобто, те, куди показує ДАІ-шник мене менше всього цікавить. Якщо він мені на клумбу покаже - мені й туди заскакувати?

2) п.8.9 Водій повинен зупинити транспортний засіб у місці, на яке йому буде вказано, з дотриманням правил зупинки.

І ось тут саме цікаве - дотримання правил зупинки полягає у погляді водія в дзеркало заднього виду, ввімкненні повороту, плавному зменшенні швидкості та ввімкненні аварійки після зупинки.

А як же розділ 2.4 ПДР? "На вимогу працівника міліції водій повинен зупинитися з дотриманням вимог цих Правил..."

А вїзд на напрямний острівець нам дозволяється, бо ж сигнали регулювальника є обовязковими.

Та й в принципі зупинка на острівці є логічною, бо тільки з нього інспектор може контролювати рух(косити бабло) практично з усіх напрямків та вїздів, а не з одного.

Зупинка на напрямному остівці по логіці заборонена з кількох причин:

- обрамлений лінією 1.1, яка позначає межі ділянок проїзжої частини, на які в'їзд заборонений;

- ТЗ, який знаходиться на острівці обмежує видимість іншим учасникам ДР, що може спричинити аварійну ситуацію чи ДТП.

Інспектор мусить контролювати дотримання правил ДР іншими учасниками ДР. Контролювати, а не заставляти учасників порушувати ПДР.

P.S. Я не даішник - просто трішки знайомий з ПДР.

Не сперечаюсь. Можливо.

Опубліковано

snapback.pngFlyPilot (26 лютого 2015 - 13:44) писал:

Тобто куди даішник показав, туди треба й ставати.

Тобто, те, куди показує ДАІ-шник мене менше всього цікавить. Якщо він мені на клумбу покаже - мені й туди заскакувати?

А нє, краще відразу телепортуйся на штраф майданчик!!! Дійсно, нахєра оті понти - хоч раз гаішник комусь показував на клумбу для зупинки.

Я думав, в цій темі хочуть докопатись до істини, а тут маразм крєпчає.

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

snapback.pngFlyPilot (26 лютого 2015 - 13:44) писал:

Тобто куди даішник показав, туди треба й ставати.

Тобто, те, куди показує ДАІ-шник мене менше всього цікавить. Якщо він мені на клумбу покаже - мені й туди заскакувати?

А нє, краще відразу телепортуйся на штраф майданчик!!! Дійсно, нахєра оті понти - хоч раз гаішник комусь показував на клумбу для зупинки.

Я думав, в цій темі хочуть докопатись до істини, а тут маразм крєпчає.

Так, саме хочу докопатись до істини.

Чому ДАІшники мають право порушувати ПДР, а звичайні водії ні?

Чому водії мусять зупинятися там, куди показують ДАІшники, якщо згідно ПДР зупинка в тому місці заборонена?

Вірніше буде сказано, згідно яких нормативно-правових актів ДАІшникам дозволено це робити? Це маразм?

Опубліковано

Питання слідуюче, маю черевик, техпаспорт ще старого зразка в ньому вказано Тип Фургон(чи легковий чи вантажний не пише), кількість місць, маса нічо непише. В середині як розгорнути техпаспорт ручкою написано тип кузова комбі і печатка МРЕО(як в базі вказано незнаю). Питання чи можу я їздити без перегородки і встановити ряд сидінь за водієм?Читав декілька обговорень ніяк не можу дійти толку, можливо хто стикався?Можливо трохи не тут запитую...сорі

Опубліковано

Питання слідуюче, маю черевик, техпаспорт ще старого зразка в ньому вказано Тип Фургон(чи легковий чи вантажний не пише), кількість місць, маса нічо непише. В середині як розгорнути техпаспорт ручкою написано тип кузова комбі і печатка МРЕО(як в базі вказано незнаю). Питання чи можу я їздити без перегородки і встановити ряд сидінь за водієм?Читав декілька обговорень ніяк не можу дійти толку, можливо хто стикався?Можливо трохи не тут запитую...сорі

В черевика на базі москвича 2141 в будці є 2 сидіння і на них возять людей - бачив. Будка без вікон.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...