Перейти до змісту

Запитання по порушення ПДР інспекторами ДАІ


Venom

Рекомендовані повідомлення

Останнім часом, катаючись вулицями міста помітив активне несення служби працівниками ДАІ. Активне несення служби з порушенням ПДР. Є "розумні" інспектори, які на зауваження швиденько прибирають своє авто, але більшість - унікали, які знаходять нові пункти в ПДР, нові найменування старих розміток, приплітають ввімкнений маячок як дозвіл порушення ПДР. Деякі взагалі не знають, що вони порушують.

От цікаво, як інспектору ДАІ обгрунтовано пояснити, що він не має права порушувати ПДР, як будь-який учасник дорожного руху, навіть якщо він на службі.

Основні запитання, по яким стикався останнім часом:

- заборонена зупинка/стоянка в зоні дії дорожньої розмітки 1.16.1-1.16.4;

- заборонена стоянка на перехрестях;

- заборонена стоянка на переходах;

- заборонений розворот на дорогах з розміткою 1.1

І ще. Чи існують норми чи правила ввімкнення синіх проблискових маячків в місті?

Сьогодні по дорозі на роботу очікував, коли вимкнеться світлофор на з/д переїзді на К.-Карого. Після того, як він погас першим рушив через переїзд. На повороті до м'ясокомбінату стояла машинка ДАІ з ввімкненими синіми маячками, інспектор зупинив фуру, яка рушила після мене. Я також зупинився, інспектор підійшов по фури, потім покликав мене та запитав, чи був ввімкнений світлофор, коли фура пересікала переїзд. Я повідомив, що коли світлофор погас, я рушив перший, а за мною фура, на що він відповів, що коли фура рушила, то світлофор зі сторони, видимої ним, блимав, на що я відповів, що не в курсі, що було зі світлофором, який бачив він, а я рушив коли з моєї сторони світлофор погас. Фуру інспектор відпустив. На моє запитання, чому вони самі порушують ПДР інспектор відповів, що він стоїть з ввімкненими маячками синього кольору, що дає йому право відхилятися від дотримання ПДР.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

все що написано в ПДР те і є законом. Ніяких більших прав вони не мають

Трішечки не так. ПДР законом ніколи не було.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Місяць тому закінчив навчання в автошколі на Конякіна, багато цікавого наш інструктор повідав

Так от, є в правилах такий пунктик - інспектор ДАІ, як особа що представляє закон, може відступати від вимог правил дорожнього руху. Звичайно ж не створюючи аварійної ситуації.

Може не дослівно, але суть передав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Місяць тому закінчив навчання в автошколі на Конякіна, багато цікавого наш інструктор повідав

Так от, є в правилах такий пунктик - інспектор ДАІ, як особа що представляє закон, може відступати від вимог правил дорожнього руху. Звичайно ж не створюючи аварійної ситуації.

Може не дослівно, але суть передав.

Може тільки при службовій необхідності!!!

3.1. Водії оперативних транспортних засобів, виконуючи невідкладне службове завдання, можуть відступати від вимог розділів 8 (крім сигналів регулювальника), 10-18, 26, 27 та пункту 28.1 цих Правил за умови увімкнення проблискового маячка синього або червоного кольору і спеціального звукового сигналу та забезпечення безпеки дорожнього руху. За відсутності необхідності додаткового привертання уваги учасників дорожнього руху спеціальний звуковий сигнал може бути вимкнений.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нуу, деякі наші водії стоять на острівцях безпеки і навіть аварійку не вмикають, так що 1:1, питання спірне.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Місяць тому закінчив навчання в автошколі на Конякіна, багато цікавого наш інструктор повідав

Так от, є в правилах такий пунктик - інспектор ДАІ, як особа що представляє закон, може відступати від вимог правил дорожнього руху. Звичайно ж не створюючи аварійної ситуації.

Може не дослівно, але суть передав.

Стоячи на перехресті автомобіль автоматом створює аварійну ситуацію, так само і на острівцях, які для стоянки не призначені.

Може тільки при службовій необхідності!!!

3.1. Водії оперативних транспортних засобів, виконуючи невідкладне службове завдання, можуть відступати від вимог розділів 8 (крім сигналів регулювальника), 10-18, 26, 27 та пункту 28.1 цих Правил за умови увімкнення проблискового маячка синього або червоного кольору і спеціального звукового сигналу та забезпечення безпеки дорожнього руху. За відсутності необхідності додаткового привертання уваги учасників дорожнього руху спеціальний звуковий сигнал може бути вимкнений.

Чим підкріплюється дана службова необхідність? Документально.

Стояти на перехресті і ловити тих, что їде через переїзд при ввімкненому світлофорі - необхідність?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. Підходити, представлятися і просити назвати ПІБ.

2. Фоткати, мовчки розвертатися і йти.

3. Писати скаргу в ДАІ всіх рівнів, викладати її в інтернет. У скарзі просити повідомити, які заходи було вжито щодо інспектора.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нуу, деякі наші водії стоять на острівцях безпеки і навіть аварійку не вмикають, так що 1:1, питання спірне.

В даному випадку мова йже про службу, яка має бути прикладом для інших учасників дорожнього руху.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. Підходити, представлятися і просити назвати ПІБ.

2. Фоткати, мовчки розвертатися і йти.

3. Писати скаргу в ДАІ всіх рівнів, викладати її в інтернет. У скарзі просити повідомити, які заходи було вжито щодо інспектора.

1. Проходили. Відмовляються по причині того, що вони до мене не звертаються. Стаття 5 Закону "Про міліцію" не підходить.

2. Фотки та відео в наявності.

3. От якби ще грамотно оформити, так, щоб ігнору не було.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

смішна тема, як на мене :) Нагадує Дон Кіхота і його війну з вітряками :)

... ну та ладно... людина має час та натхнення, чом би й не... якщо досі в них діє Інструкція №1111, то пункт 22.2 їх зобов'язує вам представлятись, навіть коли не вони до вас, а ви до них звертаєтесь:

22.2. При зверненні до учасників дорожнього руху працівник ДПС повинен чітко відрекомендуватися, назвавши свою посаду, спеціальне звання і прізвище, та повідомити про причину зупинки транспортного засобу і суть скоєного правопорушення.

У разі звернення громадян (щодо надання допомоги, одержання інформації про злочин і т.ін.) працівник ДПС, виконавши ті ж самі вимоги, у межах своєї компетенції, зобов'язаний вжити заходів щодо надання допомоги і діяти відповідно до своїх функціональних обов'язків.

У розмові з громадянами працівники ДПС зобов'язані виявляти спокій і витримку. Недопустимі: гордовитий тон, грубощі, вирази та репліки, які ображають людську гідність, будь-які дії, що свідчать про неповагу до громадян, коментарі, які не стосуються виконання службових обов'язків.

На вимогу громадянина працівник ДПС ДАІ зобов'язаний пред'явити службове посвідчення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні по дорозі на роботу очікував, коли вимкнеться світлофор на з/д переїзді на К.-Карого. Після того, як він погас першим рушив через переїзд. На повороті до м'ясокомбінату стояла машинка ДАІ з ввімкненими синіми маячками, інспектор зупинив фуру, яка рушила після мене. Я також зупинився, інспектор підійшов по фури, потім покликав мене та запитав, чи був ввімкнений світлофор, коли фура пересікала переїзд. Я повідомив, що коли світлофор погас, я рушив перший, а за мною фура, на що він відповів, що коли фура рушила, то світлофор зі сторони, видимої ним, блимав, на що я відповів, що не в курсі, що було зі світлофором, який бачив він, а я рушив коли з моєї сторони світлофор погас. Фуру інспектор відпустив.

Як адмінпорушник водій фури має право знайомитися з матеріалами справи. А відтак най пан ДАІшник надасть доказову базу адмінпорушення. Це може бути фото/відео-фіксація або ж покази свідків. Якщо онних нема, дякуємо і очікуємо побажання щасливої дороги (презумпцію невиновності ніхто не відміняв).

З.І. Сам пан ДАІшник чи його колега не можуть виступати в ролі свідків.

З.З.І. Цікава тема може вийти. Потрібно покурити на форумі книгу "100 совєтов Караваєва протів штрафов ДАІ".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а скільки "всього" вийшло за навчання а "все"??

а скільки "всього" вийшло за навчання а "все"??

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. Підходити, представлятися і просити назвати ПІБ.

2. Фоткати, мовчки розвертатися і йти.

3. Писати скаргу в ДАІ всіх рівнів, викладати її в інтернет. У скарзі просити повідомити, які заходи було вжито щодо інспектора.

1. Проходили. Відмовляються по причині того, що вони до мене не звертаються. Стаття 5 Закону "Про міліцію" не підходить.

2. Фотки та відео в наявності.

3. От якби ще грамотно оформити, так, щоб ігнору не було.

Слухай! В мене є вихід на Віталія Косенкова, активіста, який займається такими спаравами, можливо давай відео йому закинем а він вже скаже що робити!!?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Анекдот згадав:

Син у татка питає: що таке критика знизу і критика зверху?

Татусь виходить на балкон і плює на сина зверху примовляючи ''...то критика зверху'', тоді каже ''плюнь тепер на мене'', син плює і отримує своє ж собі назад в обличчя, татко каже, ''то критика знизу...''.

Так вот, до чого це я: тема дійсно класна, але враховуючи кругову поруку та нав'язливу бюрократію довести, а тим більше притягнути до відповідальності, буде дуже складно. Сам неодноразово ставав свідком порушень, але нічого їм не казав, не бетмен я в плані знання законів, щоб грамотно подати то всьо. Але стосовно прикладу для водіїв то теж саме що ППСнік приклад для громадян, чи той же працівник інших органів, які далеко від прикладу по різних відомих причинах. Я думаю треба почати з себе, а тоді вимагати від оточуючих.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

смішна тема, як на мене :) Нагадує Дон Кіхота і його війну з вітряками :)

... ну та ладно... людина має час та натхнення, чом би й не... якщо досі в них діє Інструкція №1111, то пункт 22.2 їх зобов'язує вам представлятись, навіть коли не вони до вас, а ви до них звертаєтесь:

22.2. При зверненні до учасників дорожнього руху працівник ДПС повинен чітко відрекомендуватися, назвавши свою посаду, спеціальне звання і прізвище, та повідомити про причину зупинки транспортного засобу і суть скоєного правопорушення.

У разі звернення громадян (щодо надання допомоги, одержання інформації про злочин і т.ін.) працівник ДПС, виконавши ті ж самі вимоги, у межах своєї компетенції, зобов'язаний вжити заходів щодо надання допомоги і діяти відповідно до своїх функціональних обов'язків.

У розмові з громадянами працівники ДПС зобов'язані виявляти спокій і витримку. Недопустимі: гордовитий тон, грубощі, вирази та репліки, які ображають людську гідність, будь-які дії, що свідчать про неповагу до громадян, коментарі, які не стосуються виконання службових обов'язків.

На вимогу громадянина працівник ДПС ДАІ зобов'язаний пред'явити службове посвідчення.

Нехай смішна. Але порівнювати державну службу з вітряками не варто.

Крім того, 1111 відмінено ще в 2012 році, якщо я не помиляюсь. Є 111 і там 22.2 стосується зовсім інших питань.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як адмінпорушник водій фури має право знайомитися з матеріалами справи. А відтак най пан ДАІшник надасть доказову базу адмінпорушення. Це може бути фото/відео-фіксація або ж покази свідків. Якщо онних нема, дякуємо і очікуємо побажання щасливої дороги (презумпцію невиновності ніхто не відміняв).

З.І. Сам пан ДАІшник чи його колега не можуть виступати в ролі свідків.

З.З.І. Цікава тема може вийти. Потрібно покурити на форумі книгу "100 совєтов Караваєва протів штрафов ДАІ".

Ну, тут вже відразу все невірно написано. Адмінпорушник не є таким, доки його порушення не буде доведено.

Крім того фото- відеофіксація має бути проведена на пристрій, який є в наказі №33 МВС, що виключає відеореєстратори, фотоапарати, тощо.

Як правило, коли інспектор вважає, що ти порушив, то щасливої дороги він бажає тільки після виписування протоколу.

Слухай! В мене є вихід на Віталія Косенкова, активіста, який займається такими спаравами, можливо давай відео йому закинем а він вже скаже що робити!!?

На відео знято тільки те, що авто ДАІ стоїть з порушенням ПДР з ввімкненими проблисковими маячками.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...

Крім того, 1111 відмінено ще в 2012 році, якщо я не помиляюсь. Є 111 і там 22.2 стосується зовсім інших питань.

Ну, я не сильно слідкую за актуальністю їхніх внутрішніх інструкцій, тому й писав "якщо досі діє".

Так, дійсно, та 1111 вже нечинна, на заміну їй (і чинна досі) є "Інструкція №111" і там ця вказівка тепер прописана в пункті 27.2, але текст в ній вже трішки змінили (не на нашу користь), викинувши слова "виконавши ті ж самі вимоги"

27. Взаємовідносини працівників підрозділів ДПС з учасниками дорожнього руху

27.2. Під час звернення до учасників дорожнього руху працівник підрозділу ДПС зобов'язаний привітатися, чітко й зрозуміло назвати свою посаду, звання, прізвище, суть звернення та на їх вимогу пред'явити службове посвідчення.

У разі звернення громадян (одержання інформації про злочин тощо) працівник підрозділу ДПС зобов'язаний вжити заходів щодо надання допомоги і діяти відповідно до своїх службових обов'язків.

У розмові з громадянами працівники підрозділів ДПС зобов'язані виявляти спокій і витримку. Недопустимі грубощі, вирази та репліки, які ображають людську гідність, будь-які дії, що свідчать про неповагу до громадян, коментарі, які не стосуються виконання службових обов'язків.

Але там є інший гарний пункт - 6.26:

Під час керування патрульним автомобілем (автобусом, мотоциклом) бути прикладом для інших учасників дорожнього руху в частині дотримання ПДР

:)

Звичайно, він не змушує працівника ДАІ вам представлятись, якщо він до вас не звернувся, але є патрульна машина, є її держномер, є значок інспектора з інд.номером (звичайно, деколи він невидний, але достатньо дати і часу на фото) - це все можна зафотофіксувати і цього, думаю, буде достатньо для скарги...

....для скарги... А от для якогось результату?... сумніваюсь... навіть тут на Борді є відповідна тема, де викладаються фото з порушеннями патрулів ДАІ, і що? Якби керівництво було зацікавленне в піднятті професійності своїх підлеглих, то вже давно б цим користувалося б і робило б відповідні дії стосовно своїх порушників... але... нікому воно не треба... І ті одиничні скарги ніякої погоди не зроблять. Допоки зверху їм підсрачника не дадуть, доти нічого мінятись не буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

....для скарги... А от для якогось результату?... сумніваюсь... навіть тут на Борді є відповідна тема, де викладаються фото з порушеннями патрулів ДАІ, і що? Якби керівництво було зацікавленне в піднятті професійності своїх підлеглих, то вже давно б цим користувалося б і робило б відповідні дії стосовно своїх порушників... але... нікому воно не треба... І ті одиничні скарги ніякої погоди не зроблять. Допоки зверху їм підсрачника не дадуть, доти нічого мінятись не буде.

Покарання. Я в нього поки що сам не вірю. Але й вільно жити їм також давати не можна.

Основне, чого хочеться досягти - знання інспекторами ПДР, оскільки смішно чути деякі терміни порушення правил з уст інспектора ДАІ. Як вам термін "Острівець небезпеки"? Або "Острівець безпеки", до якого не йде ні один пішохідний перехід? Не смішно? І ці інспектори зупиняють водіїв та контролюють безпеку руху?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

29 січня відправив в Департамент ДАІ України інформаційний запит з проханням прояснити ситуацію з стоянкою автомобілів ДАІ на острівцях 1.16.1-1.16.3 та проханням пояснити порядок використання світлових сигналів, якими обладнані оперативні автомобілі. Відправляв запит електронною поштою.

30 січня отримав повідомлення про отримання.

Згідно чинного Законодавства, відповідь на інформаційний лист має бути надана протягом 5-ти робочих днів.

6 лютого пройшло 6 робочих днів...

Чекаю до кінця робочого дня понеділка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і що буде далі? :)

Ти хочеш рухнути потяг, пхаючи його в колесо...

Та й зара їм два рази пофігу ці писанки, бо вони он на порозі розформування, вони іншим переймаються :)

Взагалі, як ти думаєш, ХТО їх наказувати буде? Вони самі? Себе? Ти можеш йявити в реалі такий мазо-онанізм? Я ні.

Я бачу склянку наполовину порожньою?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і що буде далі? :)

Ти хочеш рухнути потяг, пхаючи його в колесо...

На щастя, я не один. Якщо кожен візьметься за колесо - потяг рушить.

Та й зара їм два рази пофігу ці писанки, бо вони он на порозі розформування, вони іншим переймаються :)

Так, вони на порозі розформування. Після розформування частина захоче перейти в новостворену структуру. А тут вже пофігу не буде. Особливо, якщо всі відповіді на скарги будуть.

Взагалі, як ти думаєш, ХТО їх наказувати буде? Вони самі? Себе? Ти можеш йявити в реалі такий мазо-онанізм? Я ні.

Хочу бачити. Якщо нічого не роботи - нічого не станеться. Вода камінь точить.

Я бачу склянку наполовину порожньою?

Мабуть що так.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Історія з інформаційним запитом закінчилася.

Інформаційний запит був відправлений в Департамент ДАІ УМВС України.

2015-01-29.pdf запит було відправлено 29.01.2015 року.

30.01.2015 року прийшло повідомлення, що запит отримано: "Добрий день.

Ваше повідомлення отримано та знаходиться на реєстрації в канцелярії ДДАІ МВС України.

Відповідь буде надано найближчим часом".

06.02.2015 року прийшла відповідь з Департаменту.

К_37з.pdf

13.02.2015 року, тобто сьогодні, перетелефонували з місцевого ДАІ і повідомили, що надіслали відповідь на запит. Ось він.

post-224-0-31657500-1423823002_thumb.jpg

Як на мене - відповідь на інформаційний запит неповна.

В телефонній розмові з виконавцем (людиною, яка писала відповідь на запит вияснилося:

- інспектор ДАІ має право відступати від ПДР коли коли забажає;

- вмикати маячки має право коли хоче і де хоче;

- а от зупиняти інші ТЗ має право тільки з дотриманням ПДР. Цікаво тільки, як в них це вдається на даному перехресті - не зрозуміло.

Отже, шановні водії, якщо Вас зупиняє інспектор ДАІ, який показує місце для зупинки Вашого ТЗ з порушенням ПДР, зупиняйтесь там, де це дозволено ПДР. А, ну да, зовсім забув. А як же зупинка не далі 20 метрів від інспектора? Плювати на неї!

Продовження буде. Як тільки розживуся відеофіксацією зупинки інспекторами ТЗ "згідно ПДР", оскільки фотофіксація може не пройти.

Треба розживатись на Екшн-камеру.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В листопаді минулого року оштрафували мене за те що зупинився за знаком зупинка заборонена (хоча нікому незаважав) на Карпенка-Карого біля Варшавського ринку (в всі дні (коли працює Варшавський) там всі авто стають під знаками так як іншого місця немає зупинитися). З працівниками ДАІ я зразу ж погодився і оформили законно протокол, так як "деюре" я порушив ..., але потім я вчепився з ними в дискусію.

Зранку і до 15:30-16:00 поки працює Варшавка, фактично n к-сть авто так само порушують, але ДАІ нештрафує. Відповіли, що вони (ДАІ) приїжджають періодично (3-4 дні в тиждень) в 15:30 і для виконання плану 5-7 машин штрафують (проводять по протоколу). Я їм задав питання, а чому в четвер і в неділю коли є автобазар на Єршова, то ніхто там з ДАІ не контролює дотримання ПДР, хоча там стільки порушень (машини стоять на кільці, під охоронною зоною ПЛ 110 кВ і тд. ...), що план можна виконати на три місяці вперед ... внятно незмогли нічого сказати на це, а тільки набір слів: ми там непатрулюємо і це питання не до нас, і тд і тп. ...

P.S. Можливо не в тему так як фатично я порушив (вину признав, штраф заплатив). Думки вголос.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...