Перейти до змісту

Запитання по порушення ПДР інспекторами ДАІ


Venom

Рекомендовані повідомлення

Знак 3.1 "рух заборонено"

Виписали протокол, але я наполіг про перенесення справи на інший день і постанову не написали.

Знак 3.1 "Рух заборонено" забороняє рух усіх транспортних засобів у випадках, коли:


  • початок пішохідної зони позначено знаком
    5.33.png
    ;


  • дорога та (або) вулиця перебуває в аварійному стані і непридатна для руху транспортних засобів; у такому випадку обов’язково додатково встановлюється знак
    3.43.png
    .

Знак стоїть без цих табличок

Ваша думка - інспектор правий?

post-16291-0-22657500-1424815138_thumb.j

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Історія з інформаційним запитом закінчилася.

Інформаційний запит був відправлений в Департамент ДАІ УМВС України.

2015-01-29.pdf запит було відправлено 29.01.2015 року.

30.01.2015 року прийшло повідомлення, що запит отримано: "Добрий день.

Ваше повідомлення отримано та знаходиться на реєстрації в канцелярії ДДАІ МВС України.

Відповідь буде надано найближчим часом".

06.02.2015 року прийшла відповідь з Департаменту.

К_37з.pdf

13.02.2015 року, тобто сьогодні, перетелефонували з місцевого ДАІ і повідомили, що надіслали відповідь на запит. Ось він.

post-224-0-31657500-1423823002_thumb.jpg

Як на мене - відповідь на інформаційний запит неповна.

В телефонній розмові з виконавцем (людиною, яка писала відповідь на запит вияснилося:

- інспектор ДАІ має право відступати від ПДР коли коли забажає;

- вмикати маячки має право коли хоче і де хоче;

- а от зупиняти інші ТЗ має право тільки з дотриманням ПДР. Цікаво тільки, як в них це вдається на даному перехресті - не зрозуміло.

Отже, шановні водії, якщо Вас зупиняє інспектор ДАІ, який показує місце для зупинки Вашого ТЗ з порушенням ПДР, зупиняйтесь там, де це дозволено ПДР. А, ну да, зовсім забув. А як же зупинка не далі 20 метрів від інспектора? Плювати на неї!

Продовження буде. Як тільки розживуся відеофіксацією зупинки інспекторами ТЗ "згідно ПДР", оскільки фотофіксація може не пройти.

Треба розживатись на Екшн-камеру.

Про зупинку ДАІшником на напрямному острівці - така зупинка не є забороненою. Дивимось 8 розділ ПДР про регулювання дорожнього руху.

1) 8.3

Сигнали регулювальника мають перевагу перед сигналами світлофорів та вимогами дорожніх знаків і є обов’язковими для виконання.

Тобто куди даішник показав, туди треба й ставати.

2) п.8.9 Водій повинен зупинити транспортний засіб у місці, на яке йому буде вказано, з дотриманням правил зупинки.

І ось тут саме цікаве - дотримання правил зупинки полягає у погляді водія в дзеркало заднього виду, ввімкненні повороту, плавному зменшенні швидкості та ввімкненні аварійки після зупинки. А вїзд на напрямний острівець нам дозволяється, бо ж сигнали регулювальника є обовязковими.

Та й в принципі зупинка на острівці є логічною, бо тільки з нього інспектор може контролювати рух(косити бабло) практично з усіх напрямків та вїздів, а не з одного.

P.S. Я не даішник - просто трішки знайомий з ПДР.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про зупинку ДАІшником на напрямному острівці - така зупинка не є забороненою. Дивимось 8 розділ ПДР про регулювання дорожнього руху.

1) 8.3

Сигнали регулювальника мають перевагу перед сигналами світлофорів та вимогами дорожніх знаків і є обов’язковими для виконання.

Сигнали регулювальника мають перевагу перед сигналами світлофорів та вимогами дорожніх знаків пріоритету і є обов’язковими для виконання.

Тобто куди даішник показав, туди треба й ставати.

Тобто, те, куди показує ДАІ-шник мене менше всього цікавить. Якщо він мені на клумбу покаже - мені й туди заскакувати?

2) п.8.9 Водій повинен зупинити транспортний засіб у місці, на яке йому буде вказано, з дотриманням правил зупинки.

І ось тут саме цікаве - дотримання правил зупинки полягає у погляді водія в дзеркало заднього виду, ввімкненні повороту, плавному зменшенні швидкості та ввімкненні аварійки після зупинки.

А як же розділ 2.4 ПДР? "На вимогу працівника міліції водій повинен зупинитися з дотриманням вимог цих Правил..."

А вїзд на напрямний острівець нам дозволяється, бо ж сигнали регулювальника є обовязковими.

Та й в принципі зупинка на острівці є логічною, бо тільки з нього інспектор може контролювати рух(косити бабло) практично з усіх напрямків та вїздів, а не з одного.

Зупинка на напрямному остівці по логіці заборонена з кількох причин:

- обрамлений лінією 1.1, яка позначає межі ділянок проїзжої частини, на які в'їзд заборонений;

- ТЗ, який знаходиться на острівці обмежує видимість іншим учасникам ДР, що може спричинити аварійну ситуацію чи ДТП.

Інспектор мусить контролювати дотримання правил ДР іншими учасниками ДР. Контролювати, а не заставляти учасників порушувати ПДР.

P.S. Я не даішник - просто трішки знайомий з ПДР.

Не сперечаюсь. Можливо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

от нахєра оці панти, можеш пояснити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

snapback.pngFlyPilot (26 лютого 2015 - 13:44) писал:

Тобто куди даішник показав, туди треба й ставати.

Тобто, те, куди показує ДАІ-шник мене менше всього цікавить. Якщо він мені на клумбу покаже - мені й туди заскакувати?

А нє, краще відразу телепортуйся на штраф майданчик!!! Дійсно, нахєра оті понти - хоч раз гаішник комусь показував на клумбу для зупинки.

Я думав, в цій темі хочуть докопатись до істини, а тут маразм крєпчає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

snapback.pngFlyPilot (26 лютого 2015 - 13:44) писал:

Тобто куди даішник показав, туди треба й ставати.

Тобто, те, куди показує ДАІ-шник мене менше всього цікавить. Якщо він мені на клумбу покаже - мені й туди заскакувати?

А нє, краще відразу телепортуйся на штраф майданчик!!! Дійсно, нахєра оті понти - хоч раз гаішник комусь показував на клумбу для зупинки.

Я думав, в цій темі хочуть докопатись до істини, а тут маразм крєпчає.

Так, саме хочу докопатись до істини.

Чому ДАІшники мають право порушувати ПДР, а звичайні водії ні?

Чому водії мусять зупинятися там, куди показують ДАІшники, якщо згідно ПДР зупинка в тому місці заборонена?

Вірніше буде сказано, згідно яких нормативно-правових актів ДАІшникам дозволено це робити? Це маразм?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Питання слідуюче, маю черевик, техпаспорт ще старого зразка в ньому вказано Тип Фургон(чи легковий чи вантажний не пише), кількість місць, маса нічо непише. В середині як розгорнути техпаспорт ручкою написано тип кузова комбі і печатка МРЕО(як в базі вказано незнаю). Питання чи можу я їздити без перегородки і встановити ряд сидінь за водієм?Читав декілька обговорень ніяк не можу дійти толку, можливо хто стикався?Можливо трохи не тут запитую...сорі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Питання слідуюче, маю черевик, техпаспорт ще старого зразка в ньому вказано Тип Фургон(чи легковий чи вантажний не пише), кількість місць, маса нічо непише. В середині як розгорнути техпаспорт ручкою написано тип кузова комбі і печатка МРЕО(як в базі вказано незнаю). Питання чи можу я їздити без перегородки і встановити ряд сидінь за водієм?Читав декілька обговорень ніяк не можу дійти толку, можливо хто стикався?Можливо трохи не тут запитую...сорі

В черевика на базі москвича 2141 в будці є 2 сидіння і на них возять людей - бачив. Будка без вікон.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

питання не чи возять, а що в нього в техпаспорті написано

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...