relaxgood45 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 10:08 #1 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 10:08 Машина опель аскона, мотор c16nz, бензин. А работает почти как дизель. Отключал форсунки поочередно и когда отключил 4 цилиндр, то стук пропадает. Что это может быть? Одни говорят гидрокомпенсаторы, вторые что поршень на пальце люфтит. Вот видео
St@S_ Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 10:21 #2 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 10:21 як ви могли по черзі відключати форсунки якщо даний двигун c16nz моноінжектор?
relaxgood45 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 10:27 Автор #3 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 10:27 Изначально да, но сейчас там инжектор от нексии и модуль зажигания от ланоса
St@S_ Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 10:33 #4 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 10:33 свічки в якому стані?
relaxgood45 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 10:39 Автор #5 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 10:39 Трішечки в білому накипі
St@S_ Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 10:45 #6 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 10:45 свого часу мав Опелька, сидів тут http://forum.opel-club.ru/index.php?showforum=39 можливо щось знайдете
igariok Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 10:58 #7 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 10:58 В мене була подібно проблема на кадеті. Виявилось, що це був распредвал і вироблені кулачкі. Після заміни звук пропав і більше не турбує. А стук при холодному чи вже прогрітому двигуні?
relaxgood45 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 11:15 Автор #8 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 11:15 І на холодну і на гарячу. Діло в тому що до капіталки не стукав, міняли поршня, кольца и гидрики. Нічого не шліфували в не точили. Через тиждень до нього заїхав він сказав що це гідрокомпенсатори стукают. Ну вот я так і іжджу вже півтора року. Але все ж таки цікаво що це стукае. Вот і шукаю другого моториста шо скаже
igariok Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 11:27 #9 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 11:27 Мені так само називали багато версій, починая від того, що застукав двигун, гідрокомпенсатори і ще щось. Але стук був так само і на холодну і на гарячу. І лише два моториста саказали, що це распредвал.
relaxgood45 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 11:32 Автор #10 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 11:32 А тоді питання чого як форсунку на четвертому цилиндрі виключаеш то не стукае?І чому до капіталки не стукало?
Litovets Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 11:33 #11 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 11:33 І на холодну і на гарячу. Діло в тому що до капіталки не стукав, міняли поршня, кольца и гидрики. Нічого не шліфували в не точили. Через тиждень до нього заїхав він сказав що це гідрокомпенсатори стукают. Ну вот я так і іжджу вже півтора року. Але все ж таки цікаво що це стукае. Вот і шукаю другого моториста шо скажеЯка різниця чи перший чи другий моторист подивиться двигун вашого авто, все одно це буде припущення мовляв стукає те чи те. Для точної дефектовки тре розбирати мотор і перевіряти, проміряти деталі на предмет зносу.
relaxgood45 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 11:44 Автор #12 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 11:44 Так це весь мотор розбирати треба, або методом тику, поміняти распредвал і гідрокомпенсатор, якщо не поможе то вже думати далі
Davids Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 11:51 #13 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 11:51 першим ділом на заміну гідрики. а там видно буде )
relaxgood45 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 12:00 Автор #14 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 12:00 Вони ж нові. Це треба распредвал так і так знімати :-( Кстаті він з постелі витягуется чи просто вверх піднімаеться?
Harddriver Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 12:03 #15 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 12:03 Гідрокомпенсатори на гарячому двигуні цокати не будуть.
Andreyxxx Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 12:24 #16 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 12:24 Гідрокомпенсатори на гарячому двигуні цокати не будуть.А це вже хто як поставить. Можуть і на гаряче стукати.
relaxgood45 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 12:28 Автор #17 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 12:28 Значить диаитись распредвал. Як його візуально оглянути
St@S_ Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 12:33 #18 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 12:33 А це вже хто як поставить. там що є варіанти?
SysR Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 13:09 #19 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 13:09 Сенс гідриків у тому щоб якраз і прибрати шум з двигуна, його не можна поставити добре чи погано, якщо поставив і масляна системи чиста то він буде працювати.Вихід з ладу гідрика може бути спричинений брудним мотором (закоксувався), він западає і вже не може вчасно вибрати зазор, допомагає промивка двигуна.А сказати гідрик чи не гідрик стукає можна і на слух без моториста, там стук специфічний.
relaxgood45 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 13:25 Автор #20 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 13:25 На моєму відео це не гідрики?
Harddriver Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 13:26 #21 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 13:26 Саме так, звук специфічний, Ютуб в помоч
relaxgood45 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 13:30 Автор #22 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 13:30 В мене здаеться так само стукає. Може промити двигун? Але не давно тільки міняв масло.
SysR Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 13:31 #23 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 13:31 На моєму відео це не гідрики?Не можна сказати однозначно, є щось схоже.
relaxgood45 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 13:34 Автор #24 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 13:34 Промивка двигуна може допомогти чи це трата грошей тільки?
SysR Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 13:41 #25 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 13:41 Мені допомогло, але я мився одразу як застукав гідрик.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.