Перейти до змісту

Детонує на газі


Andreyxxx

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Проблема була в газу. Сьогодні заправив свіженьки і все нормально, детонація відсутня. Дякую всім за поради.

Закривайте тему

Опубліковано

Це взагалі не детонація була. petronik в повідомленні #21 правильно написав про детонацію.

Радий, що проблема вирішилась, але краще речі, явища називати правильно.

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

апну тему

нещодавно поставив ГБО, 3-е покоління.

Ситуація наступна: після установки заправив цілий балон газу, виїздив його, ніби все ок. Знову заправив, і тоді помітив, що почав падати рівень бензину. Грубо кажучи, машина брала і бензин і газ (на 200 км пішло 20л бензину і 22л газу). Хоча через неточність стрілки, що показує рівень бензину, витрата його молда бути одразу і тоді получиться - на 700 км - 70 л газу + 20л бенз.

в чому може бути проблема і які шляхи її вирішення?

при цьому check не світиться. Емулятор лямбди не встановлено.

Опубліковано

апну тему

нещодавно поставив ГБО, 3-е покоління.

Ситуація наступна: після установки заправив цілий балон газу, виїздив його, ніби все ок. Знову заправив, і тоді помітив, що почав падати рівень бензину. Грубо кажучи, машина брала і бензин і газ (на 200 км пішло 20л бензину і 22л газу). Хоча через неточність стрілки, що показує рівень бензину, витрата його молда бути одразу і тоді получиться - на 700 км - 70 л газу + 20л бенз.

в чому може бути проблема і які шляхи її вирішення?

при цьому check не світиться. Емулятор лямбди не встановлено.

в мене колись була схожа ситуація. купив авто зі встановленим гбо. заправив газ. на бензині їде добре, на газу - слабка тяга, свічки чорні (махровий наліт сажі). почав читати теорію і перевіряти роботу "кнопки". виявилось, що у всіх режимах роботи гбо - ллється бензин: не знаю навіщо, але був закручений аварійний гвинт (чи гвинт аварійної подачі бензину) на бензиновому електроклапані. викрутив в штатне положення, кнопка запрацювала нормально, повернулась тяга на газі, перестав "зникати" бензин.

Опубліковано

тяга на газі дійсно значно менша, в порівнянні з бенз.

а де шукати той бензиновий електроклапан?

п.с. тільки без іронії і сарказму - я автопочатківець)

ще думаю - кнопка на 2 режими - 1.) газ, 2). бензин, середнє положення - автомат (заведення на бенз потім переключення на газ). Їздив на середньому положенні, тож може дійсно після заведення переключатель перекриває подачу бензину не повністю?

попробую переключати режими вручну

Опубліковано

Проблема була в газу. Сьогодні заправив свіженьки і все нормально, детонація відсутня. Дякую всім за поради.

Закривайте тему

Цікаво,,до проблеми і після її вирішення ви заправлялися на одній і тій же заправці, чи на різних?

І яка це заправка(и)?... потрібно "знати своїх героїв в лице" :).

Опубліковано

тяга на газі дійсно значно менша, в порівнянні з бенз.

а де шукати той бензиновий електроклапан?

п.с. тільки без іронії і сарказму - я автопочатківець)

ще думаю - кнопка на 2 режими - 1.) газ, 2). бензин, середнє положення - автомат (заведення на бенз потім переключення на газ). Їздив на середньому положенні, тож може дійсно після заведення переключатель перекриває подачу бензину не повністю?

попробую переключати режими вручну

В положенні "0" (середньому) на кнопці машина заводиться на бензині, тоді автоматично відключає подачу бензину (закриває електроклапан - на контактах не повинно бути +12В) і відкриває газовий електроклапан. Не повністю автоматика не може закривати - там тільки крайні положення (відкрито й закрито). Але якщо в клапан попаде механічна перешкода, він може не закриватись до кінця.

Вручну переключати режими не треба - я перевіряв правильність роботи кнопки (вдвох з братом). Отож, коли на бензиновому клапані напруги не було, а з патрубка продовжував литись бензин (а двигун спокійно собі працював далі на газі) - виникли питання до бензинового електроклапана, які знялись після викручування в щтатне положення аварійного гвинта.

Відрізнити бензиновий клапан від газового просто - до газового підходять і відходять мідні трубки, а до бензинового - гумові шланги.

Але спочатку варто перевірити свічки - від переливу мають бути чорні, з чорною сажею. Тоді можна міряти напругу на електроклапані, при потребі - знімати шланг і дивитись, чи ллється бензин при роботі на газі.

Але мож бути, що кнопка настроєна неправильно - в неї є свої "мозги", і провода від клапанів могли бути підключені нправильно. Це вже виявлять тільки специ, або глибоко вникати на спеціалізованих форумах по гбо.

Якщо немає навиків роботи з мультиметром і помічника з такими навиками - мабуть, краще все ж звернутись до спеціалістів.

Хоча, якщо є бажання розібратись - то з бензиновим клапаном можна "побавитись".

П.С. Продавеь мені пояснював, що заводитись треба на бензині, потім переключатись в середнє, і за півхвилини - в "газове" положення кнопки. Він збрехав - стояла кнопка з "мозгами" від 4-го покоління, яка працювала б однаково успішно на 1-4 поколінні, де не треба було "клацати" кожного разу, а де достатньо було поставити на "0" (звісно, якщо в балоні є газ) - і забути. Але слова продавця додали проблем при аналізі роботи кнопки, і довелось знімати шланг подачі бензину від електроклапана...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...