Перейти до змісту

Детонує на газі


Andreyxxx

Рекомендовані повідомлення

Проблема була в газу. Сьогодні заправив свіженьки і все нормально, детонація відсутня. Дякую всім за поради.

Закривайте тему

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це взагалі не детонація була. petronik в повідомленні #21 правильно написав про детонацію.

Радий, що проблема вирішилась, але краще речі, явища називати правильно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

апну тему

нещодавно поставив ГБО, 3-е покоління.

Ситуація наступна: після установки заправив цілий балон газу, виїздив його, ніби все ок. Знову заправив, і тоді помітив, що почав падати рівень бензину. Грубо кажучи, машина брала і бензин і газ (на 200 км пішло 20л бензину і 22л газу). Хоча через неточність стрілки, що показує рівень бензину, витрата його молда бути одразу і тоді получиться - на 700 км - 70 л газу + 20л бенз.

в чому може бути проблема і які шляхи її вирішення?

при цьому check не світиться. Емулятор лямбди не встановлено.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

апну тему

нещодавно поставив ГБО, 3-е покоління.

Ситуація наступна: після установки заправив цілий балон газу, виїздив його, ніби все ок. Знову заправив, і тоді помітив, що почав падати рівень бензину. Грубо кажучи, машина брала і бензин і газ (на 200 км пішло 20л бензину і 22л газу). Хоча через неточність стрілки, що показує рівень бензину, витрата його молда бути одразу і тоді получиться - на 700 км - 70 л газу + 20л бенз.

в чому може бути проблема і які шляхи її вирішення?

при цьому check не світиться. Емулятор лямбди не встановлено.

в мене колись була схожа ситуація. купив авто зі встановленим гбо. заправив газ. на бензині їде добре, на газу - слабка тяга, свічки чорні (махровий наліт сажі). почав читати теорію і перевіряти роботу "кнопки". виявилось, що у всіх режимах роботи гбо - ллється бензин: не знаю навіщо, але був закручений аварійний гвинт (чи гвинт аварійної подачі бензину) на бензиновому електроклапані. викрутив в штатне положення, кнопка запрацювала нормально, повернулась тяга на газі, перестав "зникати" бензин.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тяга на газі дійсно значно менша, в порівнянні з бенз.

а де шукати той бензиновий електроклапан?

п.с. тільки без іронії і сарказму - я автопочатківець)

ще думаю - кнопка на 2 режими - 1.) газ, 2). бензин, середнє положення - автомат (заведення на бенз потім переключення на газ). Їздив на середньому положенні, тож може дійсно після заведення переключатель перекриває подачу бензину не повністю?

попробую переключати режими вручну

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Проблема була в газу. Сьогодні заправив свіженьки і все нормально, детонація відсутня. Дякую всім за поради.

Закривайте тему

Цікаво,,до проблеми і після її вирішення ви заправлялися на одній і тій же заправці, чи на різних?

І яка це заправка(и)?... потрібно "знати своїх героїв в лице" :).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тяга на газі дійсно значно менша, в порівнянні з бенз.

а де шукати той бензиновий електроклапан?

п.с. тільки без іронії і сарказму - я автопочатківець)

ще думаю - кнопка на 2 режими - 1.) газ, 2). бензин, середнє положення - автомат (заведення на бенз потім переключення на газ). Їздив на середньому положенні, тож може дійсно після заведення переключатель перекриває подачу бензину не повністю?

попробую переключати режими вручну

В положенні "0" (середньому) на кнопці машина заводиться на бензині, тоді автоматично відключає подачу бензину (закриває електроклапан - на контактах не повинно бути +12В) і відкриває газовий електроклапан. Не повністю автоматика не може закривати - там тільки крайні положення (відкрито й закрито). Але якщо в клапан попаде механічна перешкода, він може не закриватись до кінця.

Вручну переключати режими не треба - я перевіряв правильність роботи кнопки (вдвох з братом). Отож, коли на бензиновому клапані напруги не було, а з патрубка продовжував литись бензин (а двигун спокійно собі працював далі на газі) - виникли питання до бензинового електроклапана, які знялись після викручування в щтатне положення аварійного гвинта.

Відрізнити бензиновий клапан від газового просто - до газового підходять і відходять мідні трубки, а до бензинового - гумові шланги.

Але спочатку варто перевірити свічки - від переливу мають бути чорні, з чорною сажею. Тоді можна міряти напругу на електроклапані, при потребі - знімати шланг і дивитись, чи ллється бензин при роботі на газі.

Але мож бути, що кнопка настроєна неправильно - в неї є свої "мозги", і провода від клапанів могли бути підключені нправильно. Це вже виявлять тільки специ, або глибоко вникати на спеціалізованих форумах по гбо.

Якщо немає навиків роботи з мультиметром і помічника з такими навиками - мабуть, краще все ж звернутись до спеціалістів.

Хоча, якщо є бажання розібратись - то з бензиновим клапаном можна "побавитись".

П.С. Продавеь мені пояснював, що заводитись треба на бензині, потім переключатись в середнє, і за півхвилини - в "газове" положення кнопки. Він збрехав - стояла кнопка з "мозгами" від 4-го покоління, яка працювала б однаково успішно на 1-4 поколінні, де не треба було "клацати" кожного разу, а де достатньо було поставити на "0" (звісно, якщо в балоні є газ) - і забути. Але слова продавця додали проблем при аналізі роботи кнопки, і довелось знімати шланг подачі бензину від електроклапана...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...