Перейти до змісту

Чи можна взяти кредит студенту?


Nexy

Рекомендовані повідомлення

Привіт, потрібно 2000 грн позичити. Чи можу я скористатися банком і взяти таку сумму в кредит? Я студент, маю стпнд. 550 грн кожного місяця. Не працевлаштований.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не варто з молодості звикати до кредитного рабства. Спробуй знайти якусь роботу. Можливо вдасться заробити потрібні гроші. Все таки 2000 грн. сума не велика ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їду за кордон на 10 днів, після цього я повернув би гроші

В приват Банку дають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їду за кордон на 10 днів, після цього я повернув би гроші

А чому зразу кредит? Позич у батьків, друзів ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їду за кордон на 10 днів, після цього я повернув би гроші

А чому зразу кредит? Позич у батьків, друзів ...

Скоріше за все так і буде, просто цікаво чи міг би я зробити саме так.. В понеділок завітаю до приват банку. Дякую всім за увагу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так розкажи чим закінчилися твої митарства?

Поки нічим так як в банку кредит дають з 21-го року

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не повезло банку. Ну нічого, ще пару рочків і будеш на них вкалувати :)

Думаєш я не знаю як працюють банки? 2000 грн це не є велика сумма, тим паче що брати кредит на 10 днів це цілком нормально.

Тема не актуальна, закрийте

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не повезло банку. Ну нічого, ще пару рочків і будеш на них вкалувати :)

Думаєш я не знаю як працюють банки? 2000 грн це не є велика сумма, тим паче що брати кредит на 10 днів це цілком нормально.

Все починається з малого,

З зернинки хліб, з промінчика зоря :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не повезло банку. Ну нічого, ще пару рочків і будеш на них вкалувати :)

Пробачте, але, яка обмеженість в світогляді!!!

Всі знають, що гроші роблять гроші. Прикладів море.