Jump to content

Спорт на трасі. А вихлопи?


PanTolik

Recommended Posts

Колись промайнула інфа, що краще купувати не курячі стегна, а грудинку Мовляв, ноги у бройлерів більше працюють, тому в них більше накачуються і накопичуються всякі добавки. що їх дають для відгодівлі.

Це сумна вступна частина для затравки, щоб взнати, хто і як цьому протистоїть (сам не байкер, але активний пішохід, і теж ходжу по вулицям, хоча мені легше на природу вибратись, але все одно проблема та ж сама).

Давно думаю, який вплив на людину має виконання фізичних навантажень, коли водночас вдихаються різні хімічні сполуки з атмосфери. Проїхатись на трасі - це не спорт, а насичення важкими металами, причому основний тягар падає на найбільш активні м’язи. Але вони при цьому ще й ростуть, так що все не так просто.

Отож, чекаю відповідей, як перетворити трагедію на незначний недолік :)

6831c315506d.jpg

Link to comment
Share on other sites

Катаючись на велосипеді по дорозі Ви вдихаєте шкідливі сполуки, ймовірно у Вас погіршиться сексуальне життя, маєте велику ймовірність захворіти на рак простати, Ваші колінні суглоби ймовірно постаждають, а великі фізичні навантаження шкідливі для організму. І взагалі, життя - шкідлива річ. Від нього вмирають!!!

Link to comment
Share on other sites

Таку дурницю може написати людина, яка ніколи не їздила по трасі велосипедом, або не має машини і не знає, коли в неї найбільший вихлоп. Загазованість більша в містах, причому в великих і з великою кількістю машин, приблизно дві, три на сімью. В нас в Луцьку ще такої проблеми немає, місто маленьке, зелене, вулиці продуваються, газ не накопичується. А про траси за містом взагалі мови не має. Там загазованність остання проблема. Є більш насущні та болючі.

Link to comment
Share on other sites

Протигази вже ближче до теми, але краще акваланги - чистий кисень, всьо-таки :) І раз люди з ними плавають, то й кататися можна (тільки без ластів, бо невдобно педалі крутити).

Також те, що потрапило всередину, якось вивести можна, мабуть. Наприклад, зжерти якусь суміш з вітамінів-антиоксидантів. Можливо, є якісь конкретні трави-фрукти-овочі, щоб свинець виводити, наприклад.

Саме такі поради шукаються.

P.S. Хустинка на обличчі а-ля Зорро, мабуть, буде доречна замість протигазу, як фільтр проти грубого пилу, піднятого колесами.

Link to comment
Share on other sites

Згадав іще один дієвий засіб - голодування.

Варто прочитати книгу "Чудо голодування" Поля Брега (там, ІМХО, на 80-90% толкова інформація), щоб "накрутити" себе на те, як спрацьовує механізм очищення. Книга не дорога (я купив за 16 грн в м’якій обкладинці, кому в лом тратити гроші, можу дати на почитати - пишіть в ЛС), та й в інтернеті її де хоч можна скачати.

Якщо коротко: Коли людина нічого не їсть 1-3 дні, з організму виводиться безліч шлаків і токсинів, які ми носимо у собі. Це добре видно на ранковій сечі - зазвичай на наступний день вона дуже темна і густа. Також на другий день може боліти голова, це не від голоду, а від токсинів, які зараз активно з кров’ю виводяться. Якщо пити багато води, все досить швидко вимивається. Для початківця достатньо декілька разів поголодувати по 1 дню, а потім раз спробувати 3-денне голодування.

Власний досвід - 5 очисних процедур за 2 роки (3х1 день і 2х3 дні), Переноситься легко, звикання не викликає :) Добре, якщо є чимось зайняти себе, щоб думки були зосереджені на чомусь. Невелике навантаження теж непогано, бо стимулюється кровообіг, тобто процес іде швидше.

Link to comment
Share on other sites

Густа - я мав на увазі насиченість кольору. Хоча там щільність всяких домішок теж змінюється, факт. Ви б лучше не кепкували, а щось толкове запропонували, наприклад, перевести транспорт на електрику чи водень.

1024px-Critical_mass_budapest3_4.22.2006.jpg

Link to comment
Share on other sites

ПанТолік, боюся запитати, бо є вже сумніви в адекватності. Ви форумом не помилились, часом? Яка сеча? Голодовка?! З вихлопів почали. Я мож не про ті вихлопи зрозуміла?

Link to comment
Share on other sites

Ще раз перше повідомлення, якщо я не чітко висловив думку.

1. Чувак/панянка крутить педалі на трасі.

2. Вихлопи потрапляють в легені.

3. Кров насичується не тільки киснем, а й важкими металами і т.п. (ау, пасивне куріння)

4. Кров більше поступає до тих м’язів, які зараз активно працюють.

5. М’язи накачані токсинами.

Така от неадекватність. Сумно.

Link to comment
Share on other sites

Якби ти їздив на веліку всередині газенвагена в 1944р - було б так як пишеш,

А якщо хоч щоб в кров попали важкі метали, то треба запхути вихлопну трубу авто\автобуса, що їде попереду - до рота, і активно педалірувати.

Не сумуй, роби як пишу вище.

Link to comment
Share on other sites

ПанТолік, як би це пом'якше.. Надягайте хусточку, озброюйтесь аквалангом, фільтруйте свою сечу, виділяючи із неї тетра-свинець (який, до речі, з організму взагалі не виводиться), і не забувайте жерти антиоксиданти..

Підкажіть нам, будь-ласка, чим ми, скромні луцькі велосипедисти, зв'язані по руках та ногах людською цивілізацією, можемо вам допомогти?

ЗІ. Колись король поп-музики таким марив. Хустинка на обличчі, дезинфікуючий розчин при вході в дім, і т.д. Панічна боязнь мікробів, розумієте.

В такому разі особисто не раджу перейматись подібними думками. Прошу пригадати, чи від них він й помер. Та й еліксиру вічного життя так ніхто й досі не винайшов..

Link to comment
Share on other sites

Нащо ділити на "чорне" і "біле", якщо є безліч градацій. Забруднення і його вплив існує, хочемо ми цього чи ні. І це не значить, що їздити не корисно. Навіть в Китаї, де найбільша загазованість на планеті, і то їздять на роверах.

Просто знати - значить робити якісь висновки, щоб легше було вберігатись. Тому мені не влом напрягатись заради власного здоров’я і довкілля. Сама по собі атмосфера не очиститься, як і печінка/нирки/м’язи.

Link to comment
Share on other sites

Реально відчуваєш вихлопні гази тільки, коли довго їдеш позаду маршрутки. Але цю проблему настільки легко вирішити, що немає навіть смислу обговорювати.

Link to comment
Share on other sites

проста я думаю перевірка, візьміть ватно-марлеву пов'язку й покатайтесь по 15 маршруту наприклад, в кінці подорожі побачите результат, от і все.

в Києві наприклад то важко навіть дихати на зупинках деяких, бо вихлопних газів аж занадто багато, а коли бачу велосипедиста, реально йому співчуваю.

Link to comment
Share on other sites

<p>

<br />в Києві наприклад то важко навіть дихати на зупинках деяких, бо вихлопних газів аж занадто багато, а коли бачу велосипедиста, реально йому співчуваю. <br />
<br /></p>

Їхав від майдану на гонку в Дубки, то дихання було таке, що навіть під час гонки дихалось краще.

Link to comment
Share on other sites

Ну і темка, блін. Спорт, трасса, вихлоп. А всередині суцільне паранояльне ниття про погану екологію. Скільки нам відведено, стіки проживемо. Йдіть у відповідний розділ, ще раз кажу. Ну, не для Велопаті ця нудьга. Сьогодні тільки прочитала про одного японця, який був настільни везунчик, що пережив атомне бомбардування двічи. З інтервалом в три дня. Бо він був жителем Нагасакі, а поїхав 6-го серпня у командіровку в Хіросіму. Обгорів і отримав хорошу дозу там, але вижив. Привезли його до дому і там, на тобі. Знаєте, скільки він прожив? 93 роки. Причому, щасливо прожив. Сімья, діти, онуки і всьо такоє.

А ви катайтеся з зав'язаними обличами, дихайте через марлічку. Як то кажуть: "проживем довго, тільки хіба то життя?"

Link to comment
Share on other sites

Ну і темка, блін. Спорт, трасса, вихлоп. А всередині суцільне паранояльне ниття про погану екологію. Скільки нам відведено, стіки проживемо. Йдіть у відповідний розділ, ще раз кажу. Ну, не для Велопаті ця нудьга. Сьогодні тільки прочитала про одного японця, який був настільни везунчик, що пережив атомне бомбардування двічи. З інтервалом в три дня. Бо він був жителем Нагасакі, а поїхав 6-го серпня у командіровку в Хіросіму. Обгорів і отримав хорошу дозу там, але вижив. Привезли його до дому і там, на тобі. Знаєте, скільки він прожив? 93 роки. Причому, щасливо прожив. Сімья, діти, онуки і всьо такоє.

А ви катайтеся з зав'язаними обличами, дихайте через марлічку. Як то кажуть: "проживем довго, тільки хіба то життя?"

Все правильно, бо він жив у такі часи де вихлопів було мало - тобто майже ідеальна екологія. А от після важких металів, які втягнув би його організм, під час сучасних велопрогулянок, він би не дотягнув до 93 років.

Link to comment
Share on other sites

суцільне паранояльне ниття про погану екологію

Я, навпаки, бачу тут купу позитиву. Наприклад, можна зібрати низку порад, на що звертати увагу на трасі: триматись подалі від автомонстрів, по можливості їхати не основними магістралями, а паралельними дорогами, затримувати дихання, поки не проминеш явний вихлоп і т.д. А далі, як в приказці: Любиш кататися - санки за плечі і - люби і катайся :)

І ще одне. Какой глаз, такое и зрение. Не подобається тема? - Так ніхто не силує читати. А скнилити "ну і темка, негатив і т.д." - оце дійсно ниття. Або настроюйтесь на позитив і конструктив, або, гм, не забруднюйте тутешню атмосферу вихлопами, якщо так можна сказати. Але ліпше позитивне спрямування.

P.S. Щойно надибав картинку в тему:

Хорошо застегнись, там снаружи такой холодный мир.

v_BaSEGpLiE.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ще одне спостереження в скарбничку порад. Важкі гази ближче до землі, ніж легкі сполуки. Тому краще уникати зупинок в "казанах", які затиснуті з усіх сторін пагорбами і не провітрюються нормально.

Знову ж таки, якщо є стабільний бічний вітер, можна триматися з підвітряної сторони.

Хто не вірить у важкі гази - 36 секунд відео з "невидимою водою".

До речі, такий самий ефект спостерігається в легенях (дихання затятих курців іноді дуже схоже на вихлопи авто, навіть якщо вони перед цим годину не курили).

Відповідно, якщо "хапнули" чадного газу, краще зупинитись, нахилити корпус вниз і зробити 5-7 глибоких вдихань-видихань, щоб ця зараза "витекла".

Link to comment
Share on other sites

якщо "хапнули" чадного газу, краще зупинитись, нахилити корпус вниз і зробити 5-7 глибоких вдихань-видихань, щоб ця зараза "витекла".

А мене на уроках біології вчили, що чадний газ СО - звязується з гемоглобіном крові (роль котрого переносити кисень до клітин), і створює міцну сполуку - карбоксигемоглобін.

Надлишок останнього, приводить до кисневого голодування, тошноти, запаморочення, у важких випадках навіть до смерті.

Симптоми описані вище виникають власне від того, що гемоглобін перестає виконувати свою пряму роль.

Карбоксигемоглобін руйнується медичним шляхом, або ж природнім шляхом, через 4-6 годин.

PanTolik, ти ймовірно дофіга начитався йоги\масажу чакр\кремльйовських дієт\бабушкіних порад\праць міжгалактичних дієтологів восьмого астралу\ іншої куйні - і пробуєш задвигати свій вінігрет з голови - сюди, адекватним людям.

Не пиши такого брєду, дуже прошу

Link to comment
Share on other sites

Нє, хай напише. Тільки в розділ Війна. Про те, яка важка екологія на Донбасі, як шкідливо там воювати солдатам, стільки важких металів в повітрі. Хай там підніме це невідкладно важливе питання. Ну, серйозно, яки можуть бути жарти

Link to comment
Share on other sites

Знову ж таки, якщо є стабільний бічний вітер, можна триматися з підвітряної сторони.

Так і бачу. :) Поворот вліво-вправо, усе відповідно міняється, і колона велосипедистів зупиняється. Як їхати? Катастрофа! І усі дружно сунуть додому :)

Відповідно, якщо "хапнули" чадного газу, краще зупинитись, нахилити корпус вниз і зробити 5-7 глибоких вдихань-видихань, щоб ця зараза "витекла".

Навпаки, саме під час руху надходження кисню буде в рази більше. Ви ж дихаєте частіше, чи не так? І взагалі, під час руху обмін речовин відбувається швидше, пришвидшуються хімічні реакції усього організму.
Бег, плавание, ходьба и просто активное времяпрепровождение ускоряют обменные процессы в организме
Ось цікава стаття
Link to comment
Share on other sites

Завдяки "наводці" Daemon проглянув дві статті на Вікіпедії (Выхлопные газы і Отравление угарным газом) і знайшов кілька конкретних порад:

- Перша допомога при легкому отруєнні чадним газом: випити міцного чаю/кави, дати понюхати ватку з нашатирем.

- більше викидів в пробках і на світлофорах, тому такі місця треба занести в список "увага, небезпека!" (при одинаковій кількості авто на трасі викидів менше, ніж на вулиці міста, де машини повзуть на низьких швидкостях).

Miro,

Проблема в тому, що при русі на трасі вдихається не тільки кисень. Можна очманіти, і не треба одягати кульок з клеєм/дихловосом на голову, як це робили токсикомани.

P.S. дякувати Богу, що в Луцьку поки що не такий смог, як у Китаї

china1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Не такий смог? Ви бачили в Луцьку якийсь смог? Не туман, смог? Скажіть, а може ви ще чогось цікавенького бачите, чого інші не бачать? Поділіться. Вже стає цікавіше.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...