Перейти до змісту

Лопнув обід


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Ось така у мене, блін, печалька :0157:

post-19351-0-46872400-1405667321_thumb.jpost-19351-0-57223700-1405667349_thumb.j

По всьому ободі пішла тріщина, добре що подвійний, бо десь по дорозі вже б розлетівся.

Наднагрузок колесо не мало, накатав 1500км, жодного проколу і прямих ударів не було.

Але був один боковий удар, трішки виляло колесо. На варшавці хлопчина підтянув, і все гуд було.

На днях замітив що знов виляє, заїхав до нього ж, звову підтянув. А вчора при мийці вгледів тріщину.

Питання - перетягнуті спиці чи просто гуано обід? (в деяких місцях тріщина навпроти спиці)

post-19351-0-59682900-1405667337_thumb.j

Опубліковано

Фуф, а я вже подумав, що лоток з харчами тріснув)

Ага ха-ха, а по темі...? Які можливі причини?

Опубліковано

Можливо бракований обід + був удар. Натяжка спиць не думаю що могла дати такий ефект, а от перекачане колесо плюс один нюанс яка ваша вага?

Опубліковано

Колесо накачане 50psi (покриха розрахована до 65)

Моя вага 80кг

Боковий удар отримав в лісі, навернувся ( тоді навіть не думав що з колесом щось могло статись, тільки петуха погнув ). Через тиждень побачив що виляє

Опубліковано

3,5 атм трохи забагато для такої покришки, але саме по собі це не могло стати причиною того, що обруч тріснув.

Можливо обруч отримав якесь пошкодження під час удару і з часом тріщина розійшлась по всьому периметру.

Обруч треба міняти в будь-якому випадку.

І забудь про такі високі тиски в покришці. Для найнера на кроскантрі оптимальним є 1,6-1,8 атм в передньому колесі і 1,8-2,0 атм в задньому.

Для асфальту можна збільшити до 2,0 атм. Більше - немає сенсу: накат тільки погіршиться, їзда буде некомфортною.

Опубліковано

Сьогодні зняв покришку, щоб розгледіти зсередини.

post-19351-0-80587700-1405793475_thumb.jpost-19351-0-77047800-1405794164_thumb.j

Тріщина між слоями обода, тобто тиск в колесі нідочого.

Накачана покриха розпирає обід і тріщина без зазорів, але коли на обід не чавить з"являється щілина

post-19351-0-30497000-1405793477_thumb.jpost-19351-0-03010200-1405793479_thumb.j

Ще ідеї?

Опубліковано

Можна спробувати акуратно проварити тріщину. Якщо колесо від сварки не поведе, то на деякий час можна ще кататися.

Ваш варіант взагалі не варіант, тріщина по всьому колу, альмінь, ненадійність... Вже замовив нові обода

Просто хочу розібратись, щоб потім не повторилось

Опубліковано

Можна спробувати акуратно проварити тріщину. Якщо колесо від сварки не поведе, то на деякий час можна ще кататися.

Ваш варіант взагалі не варіант, тріщина по всьому колу, альмінь, ненадійність... Вже замовив нові обода

Просто хочу розібратись, щоб потім не повторилось

скоріше за все просто брак

Опубліковано

Можна спробувати акуратно проварити тріщину. Якщо колесо від сварки не поведе, то на деякий час можна ще кататися.

Ця порада абсурдна. Варка велосипедних ободів - пусте дрочилово. Збалансуйте його потім, вирівняйте. І це ж ще й недешевий експеримент та й гіморний. Не плутайте людей пустими порадами, якщо далекі від, саме, велосипедної специфіки.

Слабенькі обода тобі попались, Oleroy. Таке трапляється зі стоковим обладнанням. Особливо на "брендових" байках. Бренд тягне ціну, треба економити на всьому, аби втримати вартість в межах розумного.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...