Перейти до змісту

Доробка паяльника в станції Lukey 852D+


amadey777

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Дана стаття буде корисна власникам паяльних станцій Lukey 852D+ (з компресором всередині).

Така паяльна станція має паяльник з керамічним нагрівачем Hakko, проте нагрівач не входить в жало на 5-7мм, що негативно впливає на термопередачу та терморегуляцію паяльника в цілому.

Термоелемент перепаяти "вище" не вийде, бо він своїми контактами буде впиратись в зажимну гайку (ту що накручується на пластикову ручку).

Проаналізувавши статті з інтернету (гугл - "доработка Lukey 852D+") зацікавився вирішенням даного питання, яке здійснюється з допомогою деталей паяльника Hakko 907.

Детальні фото мало зустрічались, тому вирішив зробити невелику фотосесію.

Досягнення цілі зображене нижче на фото.

1. Паяльники після допрацювання.

Зверху паяльник від 852D+, знизу Hakko 907 дріт від якого є мягший, відповідно зручніший, тому я його перекинув на паяльник Lukey. Також слід врахувати що новий провід є на 50см коротший, і його довжина складає 90см, що є достатньо як для пайки так і для економії місця на роб. столі.

IMG2014062_4569745_12772016.jpg

2. Паяльники в розборі. Темніші трубки - від стандартного паяльника(Lukey) знімаються, а на їх місце ставляться трубки з Hakko 907. Зажимна гайка лишається стандартна та при потребі розточується на ~ 0,5 міліметра.

IMG2014062_6617555_12772019.jpg

3. Так виглядає зазор в стандартному заводському виконанні.

IMG2014062_9058406_12772025.jpg

4. Так виглядає зазор з використанням трубки від Hakko 907.

IMG2014062_6533010_12772027.jpg

5. Видно, що внутршіню трубку можна вкоротити ще на 1мм, тоді зовнішня буде повністю прилягати до прижимної гайки. Проте я йього робити не став. Тут вже на власний смак.

IMG2014062_3358745_12772033.jpg

6. Вигляд паяльника без гайки. (доповнення до рисунка 5)

IMG2014062_3165977_12772038.jpg

7. Роз'єм на Lukey - PS/2(як на бувших клавіатурах) завжди при пайці вилазив, тому був замінений на 6-ти контактний штекер з гайкою. Штекер з гніздом можна купити в магазині радіодеталей. Затія трудомістка і пов'язана з особливістю припайки контактів до плати, де дуже мало місця.

IMG2014062_3578378_12772042.jpg

8. Шнур паяльника із новим штекером в дії. Висмикнути без суттєвих пошкоджень практично неможливо =)

IMG2014062_6676888_12772045.jpg

В результаті маємо паяльник з покращеною теплопередачею, додаткове жало, додаткову гумку "ручка паяльника - шнур" та запасний керамічний нагрівач (опір термоелемента в мому варіанті Hakko складає 41 ом, в Luckey здається 52 Ом, слід це мати на увазі).

Дякую за увагу.

Опубліковано

Я просто перепаяв термоелемент, так, що він став більше виступати з корпуса руки. Тим самим, більше входить в саме жало.

soldiner_pcb_1.jpg

Опубліковано

Та непотрібно там ніяку трубку підрізати чи робити з двох паяльників один з купою запасних частин.

Всі ці паяльники робляться в Китаї (ті ж хако які нібито з япенії звідти ж).

Вийміть серцевину з ручки і стане все зрозуміло.

Там бавитися "вильотом" термоелемента можна до несхочу. При цьому підганяти під фірмові наконечники типових паяльників.

Нагрівач там один і той же.

При цьому не забувати про тепловий зазор.

Опубліковано

А чому не можна просто оту трубочку підрізати?

Якшо вкоротити меншу трубку - так, зазор усунеться, проте зовнішня трубка не буде притискувати жало, воно буде бігати туди-сюди і цю(зовнішню) трубку доведеться вкорочувати також. Залежно від сторони відрізу її доведеться РОЗвальцовувати або ЗАвальцовувати(якшо неправильно вживаю термін специ виправте ;-) ).

Оскільки метал невідомо який, тонкий, а також за відсутності приладу для вальцуваня є великий ризик безповоротно пошкодити трубку і втратити час на замовлення/пошуки нової трубки.

Я просто перепаяв термоелемент, так, що він став більше виступати з корпуса руки.

Там бавитися "вильотом" термоелемента можна до несхочу.

Бавитися можна, якшо у вас ніхромовий нагрівач. (фото)

.

1. Ніхромовий нагрівач, можна зустріти в Lukey 852D+FAN

222jpg_7340763_12778815.jpg

2. Це керамічний нагрівач Hakko. Тут вже видно чому його не можна висунути.

Детальніші фото про це - нижче.

333jpg_9643949_12778835.jpg

3. Доповнення до рисунка 2. Поверх контактів одівається захисна ізоляція діамер якої є вже

більшим від діаметру ізоляції ніхромового нагрівача.

444jpg_6738681_12778840.jpg

З керамічним так невийде - аргументую нижче.

Нагрівач там один і той же.

Ні, не один і той же. По крайній мірі зовнішні розміри дуже відрізняються.

Вичерпне пояснення на ваше завуваження - нижче.

1. Причина чому нагрівач не можна висунути далі - контакти(навколо них червона ізоляція)

впруться в прижимну гайку бо непролізуть через отвір(фото2).

IMG2014063_9595045_12778673.jpg

2. Доповнення до рисунку 1 - діаметр нагрівача і отвору в прижимній гайці.

IMG2014063_6661043_12778677.jpg

3. Прижимна гайка на звороті - червоними точками позначено місце впирання, cиніми - розточене з заводу місце для внутрішньої трубки(ту, яку Саня хотів підрізати =) )

Розточити невийде, бо тоді ця трубка(внутрішня в яку впирається жало) буде провалюватись в середину і не буде виконувати свою функцію.

IMG2014063_1608366_12778680.jpg

4. Доповнення до рисунка 3 - розміри прижимної гайки. 18мм - вільне місце для контактів нагрівача. 5мм - отвори додаткової фіксації нагрівача і внутрішньої струбки.

Контакти

IMG2014063_4085028_12778683.jpg

5. Розміри скільки місця займають контакти - 1,75см, тобто вільне місце "над контактами" при добре закрученій гайці складає 0,05см +/- декілька %.

IMG2014063_8300008_12779017.jpg

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Під шумок попитаюсь у знаючих людей, може реально дістати нагріваючий елемент до ZD-70D.

bfedac1be62fecd2dc00a21f4a8477d0.jpg

Ато після 3-х місяців неактивного користування перегорів, це при тому що я кнопкою(яка шунтує діод) майже не користувався, обідно, ладно би рік проробив, ато... :(

  • 3 тижня потому...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...