TARAS96 Опубліковано 27 Травня, 2014 в 19:04 #1 Опубліковано 27 Травня, 2014 в 19:04 Зірвалася різьба на вилці, до кого краще занести? Вона не нарізана, а ніби просто вставлена зжата пружинка, і вона вилізла Хто зробить і яка приблизно ціна цієї роботи
Sashkajek Опубліковано 27 Травня, 2014 в 19:09 #2 Опубліковано 27 Травня, 2014 в 19:09 Як варіант нарізати різьбу і немучити голову..
TARAS96 Опубліковано 27 Травня, 2014 в 19:12 Автор #3 Опубліковано 27 Травня, 2014 в 19:12 В мене руки криві, якщо зробити щось не так, то це буде просто п139ец
Bitalik Опубліковано 27 Травня, 2014 в 19:29 #4 Опубліковано 27 Травня, 2014 в 19:29 там все дуже легко купіть мечик вам на базарі підберуть ,він схопится за кусочкі цієї різьби і наріже свою
TARAS96 Опубліковано 27 Травня, 2014 в 19:33 Автор #5 Опубліковано 27 Травня, 2014 в 19:33 Він не схопиться за кусочок цією різьби, бо вона на 3 фото в мене в пальцях чи я не правильно зрозумів?
slk35 Опубліковано 27 Травня, 2014 в 19:38 #6 Опубліковано 27 Травня, 2014 в 19:38 Судячи по фото, нарізати різьбу під більший діаметр немає можливості, так як тіло вилки не дозволяє (стінка та що до колеса дуже тонка). Як самий простий варіант - нарізати різьбу тим же діаметром (здається там М6) тільки глибше, на стільки скільки дозволить тіло вилки, попередньо просверливши отвір глибше сверлом діаметром 5мм (при умові що різьба повинна бути М6), і поставити довший болт і цього разу затягувати його вже без фанатизму.
Sashkajek Опубліковано 27 Травня, 2014 в 19:38 #7 Опубліковано 27 Травня, 2014 в 19:38 Ту прижину взагалі викинути...а різьба наріжеться в отворі потім підберете болта другого...бо той непідійде...нема нічого страшного....Рукі криві - потрібно виправляти=)візьміть ровер та заїдьте на базар там і підберете певний діаметр метчика...або як варіант проїдьтесь по гаражах де роблять авто,скутери...
TARAS96 Опубліковано 27 Травня, 2014 в 19:40 Автор #8 Опубліковано 27 Травня, 2014 в 19:40 Отвір доволі глибокий, болт провалюється майже в кінець, там немає за що зачепитися. Ту пружинку вже й не знайду можливо просто показав, що там було
Sashkajek Опубліковано 27 Травня, 2014 в 19:49 #9 Опубліковано 27 Травня, 2014 в 19:49 З яким зазором болт туди заходить?по діаметру?
odna Опубліковано 28 Травня, 2014 в 07:56 #10 Опубліковано 28 Травня, 2014 в 07:56 От куда там пружина? Думается мне, что резьбу там сорвали еще до вас и нахимичили с той пружиной. Менять вилку, или ездить без тормоза - все, что я вижу в этой ситуации
TreNeR Опубліковано 28 Травня, 2014 в 08:51 #11 Опубліковано 28 Травня, 2014 в 08:51 Ну не все так погано. Як варіант використати різьбову вставку HELICOIL®plus. І судя по фоткам, там так і було зроблено.
Ukrainec Опубліковано 28 Травня, 2014 в 10:40 #12 Опубліковано 28 Травня, 2014 в 10:40 Ну ще я візьмусь радити Як варіанти: 1) заварити аргоном (якщо штани з алюмінію), пересверлити, перерізати різьбу. 2) перейти на 203 диск: придбати адаптер під 203, вичистити отвір, на холодну зварку (або є спеціальний двохкомпонентний клей Henkel) посадити болт в цей отвір, далі вже проводити регулювання каліпера на болтах адаптера інакше дійсно дупа.
TreNeR Опубліковано 28 Травня, 2014 в 10:58 #13 Опубліковано 28 Травня, 2014 в 10:58 На 203 не обовязково. Можна і на 180
YUR4IKLIM Опубліковано 28 Травня, 2014 в 11:23 #14 Опубліковано 28 Травня, 2014 в 11:23 я собі 2 місяці тому нарізав нову різьбу.придбав всі необхідні інструменти і зробив за 20хв.нарізав нову на 7мм, взяв болта на 7мм та посадив його на фіксатор різьби.тримає супер зауважень нема.можу допомогти
Shkoder Опубліковано 28 Травня, 2014 в 11:37 #15 Опубліковано 28 Травня, 2014 в 11:37 розповім як людина, що все це вивчала пружинка та, російскою "ввёртыш", є найкращим методом ремонта (присутня в сервіс-мануалах BMW, наприклад). але потребує спец обладнання ("вилка" для вкручування, метчик з нестандартним шагом). також дуже чутлива до перетяжки (використовуйте динамометричні ключі, блєять!). інший дійовий метод – состав для відновлення різьби, наприклад Permatex чи NES. третій метод, якщо для себе, "заміна" мами на папу. наприклад, зробити шпільку та посадити у той отвір на якісну эпоксидку. тормоз кріпити гайкою з фіксуючим кільцем чи самофіксуючою. за необхідності можна завжди нагріти алюміній термофеном до 160-170 градусів та вийняти шпільку. все інше – це є небезпечная "хімія" ps. на рахунок "Хто зробить і яка приблизно ціна цієї роботи". вкрутки продаються на "Формулі". поставити може автосервіс що займається ремонтом двигунів
TARAS96 Опубліковано 29 Травня, 2014 в 08:05 Автор #16 Опубліковано 29 Травня, 2014 в 08:05 "заміна" мами на папу. наприклад, зробити шпільку та посадити у той отвір на якісну эпоксидку. тормоз кріпити гайкою з фіксуючим кільцем чи самофіксуючою. за необхідності можна завжди нагріти алюміній термофеном до 160-170 градусів та вийняти шпільку.Буду мабуть пробувати так, а там буде видно, вилка стара, невідомо скільки ще проживе
TARAS96 Опубліковано 2 Червня, 2014 в 17:50 Автор #17 Опубліковано 2 Червня, 2014 в 17:50 Зробив ніби все як треба, але болтик приклеївся криво (дивиться вниз трохи). Якщо буду гріти, то фарба не злізе?Для самої вилки це не "страшно"? (там повітря ніби)Можна знайти таку ж вилку але "вбиту" і з неї штани забрати?
nikblack Опубліковано 2 Червня, 2014 в 18:02 #18 Опубліковано 2 Червня, 2014 в 18:02 Снимай вилку, а еще лучше штанину (с сорванной резьбой) и приезжай Номер свой скинь в личку, я позвоню.
Xeon Опубліковано 3 Червня, 2014 в 05:41 #19 Опубліковано 3 Червня, 2014 в 05:41 а что за вилка? можно фото?
TARAS96 Опубліковано 3 Червня, 2014 в 09:37 Автор #20 Опубліковано 3 Червня, 2014 в 09:37 Manitou Black (далі не знаю) Наклейки не рідні Фарба не злізла, болтик знято, заклеєно знову
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.