Перейти до змісту

Зірвана різьба на вилці (кріпленя гальма)


Рекомендовані повідомлення

Зірвалася різьба на вилці, до кого краще занести?

Вона не нарізана, а ніби просто вставлена зжата пружинка, і вона вилізла

Хто зробить і яка приблизно ціна цієї роботи

8goGZ.jpg

8cbEV.jpg

QKYv4.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як варіант нарізати різьбу і немучити голову..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене руки криві, якщо зробити щось не так, то це буде просто п139ец:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

там все дуже легко купіть мечик вам на базарі підберуть ,він схопится за кусочкі цієї різьби і наріже свою

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Він не схопиться за кусочок цією різьби, бо вона на 3 фото в мене в пальцях :) чи я не правильно зрозумів?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Судячи по фото, нарізати різьбу під більший діаметр немає можливості, так як тіло вилки не дозволяє (стінка та що до колеса дуже тонка). Як самий простий варіант - нарізати різьбу тим же діаметром (здається там М6) тільки глибше, на стільки скільки дозволить тіло вилки, попередньо просверливши отвір глибше сверлом діаметром 5мм (при умові що різьба повинна бути М6), і поставити довший болт і цього разу затягувати його вже без фанатизму.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ту прижину взагалі викинути...а різьба наріжеться в отворі потім підберете болта другого...бо той непідійде...нема нічого страшного....Рукі криві - потрібно виправляти=)візьміть ровер та заїдьте на базар там і підберете певний діаметр метчика...або як варіант проїдьтесь по гаражах де роблять авто,скутери...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Отвір доволі глибокий, болт провалюється майже в кінець, там немає за що зачепитися.

Ту пружинку вже й не знайду можливо:) просто показав, що там було:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З яким зазором болт туди заходить?по діаметру?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От куда там пружина? Думается мне, что резьбу там сорвали еще до вас и нахимичили с той пружиной. Менять вилку, или ездить без тормоза - все, что я вижу в этой ситуации

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну не все так погано. Як варіант використати різьбову вставку HELICOIL®plus. І судя по фоткам, там так і було зроблено.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну ще я візьмусь радити :)

Як варіанти:

1) заварити аргоном (якщо штани з алюмінію), пересверлити, перерізати різьбу.

2) перейти на 203 диск: придбати адаптер під 203, вичистити отвір, на холодну зварку (або є спеціальний двохкомпонентний клей Henkel) посадити болт в цей отвір, далі вже проводити регулювання каліпера на болтах адаптера

інакше дійсно дупа.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На 203 не обовязково. Можна і на 180 ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я собі 2 місяці тому нарізав нову різьбу.

придбав всі необхідні інструменти і зробив за 20хв.

нарізав нову на 7мм, взяв болта на 7мм та посадив його на фіксатор різьби.

тримає супер

зауважень нема.

можу допомогти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

розповім як людина, що все це вивчала :smile3: пружинка та, російскою "ввёртыш", є найкращим методом ремонта (присутня в сервіс-мануалах BMW, наприклад). але потребує спец обладнання ("вилка" для вкручування, метчик з нестандартним шагом). також дуже чутлива до перетяжки (використовуйте динамометричні ключі, блєять!). інший дійовий метод – состав для відновлення різьби, наприклад Permatex чи NES. третій метод, якщо для себе, "заміна" мами на папу. наприклад, зробити шпільку та посадити у той отвір на якісну эпоксидку. тормоз кріпити гайкою з фіксуючим кільцем чи самофіксуючою. за необхідності можна завжди нагріти алюміній термофеном до 160-170 градусів та вийняти шпільку.

все інше – це є небезпечная "хімія"

ps. на рахунок "Хто зробить і яка приблизно ціна цієї роботи". вкрутки продаються на "Формулі". поставити може автосервіс що займається ремонтом двигунів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"заміна" мами на папу. наприклад, зробити шпільку та посадити у той отвір на якісну эпоксидку. тормоз кріпити гайкою з фіксуючим кільцем чи самофіксуючою. за необхідності можна завжди нагріти алюміній термофеном до 160-170 градусів та вийняти шпільку.

Буду мабуть пробувати так, а там буде видно, вилка стара, невідомо скільки ще проживе

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зробив ніби все як треба, але болтик приклеївся криво (дивиться вниз трохи). Якщо буду гріти, то фарба не злізе?

Для самої вилки це не "страшно"? (там повітря ніби)

Можна знайти таку ж вилку але "вбиту" і з неї штани забрати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Снимай вилку, а еще лучше штанину (с сорванной резьбой) и приезжай ;)

Номер свой скинь в личку, я позвоню.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а что за вилка? можно фото?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Manitou Black (далі не знаю)

Наклейки не рідні

post-10233-0-96114800-1401787968_thumb.jpost-10233-0-00538700-1401787971_thumb.jpost-10233-0-96948400-1401787972_thumb.j

Фарба не злізла, болтик знято, заклеєно знову

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...