Перейти до змісту

Вибір велоконя


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

В мене ж ніпель типу данлоп (1 фото)? Китаєць на фото перепутав данлоп з престою (2 фото)? Він продає один тип перехідників на шредер з цією фоткою, то виходить, що різьба на данлоп і преста однакова? Маю автомобільного компресора і не маю велосипедного насоса, тому треба якесь максимально дешеве рішення, щоб накачувати велоколеса автокомпресором. 

 

Спойлер

IMG_20200609_003837.thumb.jpg.593821455ace629ba1e3042bab540dbc.jpgH33eafd7ffca842e3a473f60bf3fb5e2fD.jpg

 

  • Відповідей 903
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

  • 2 тижня потому...
Опубліковано (змінено)

Будь ласка оцініть що за звірі і чи суттєва між ними різниця? 

Вибираю байк для їзди по вихідних по велодорожках... бо вже задрався рентувати кожні вихідні і кожен раз терти їх антисептиком...

На ці байки дають пожиттєву гарантію )))

https://www.villagecycle.com/product/trek-fx-1-disc-363111-1.htm

https://www.villagecycle.com/product/trek-fx-2-disc-363113-1.htm

https://www.villagecycle.com/product/trek-fx-3-disc-366030-1.htm

Змінено користувачем Waver
Опубліковано

Норм байки, чим дорожче тим краще, головне щоб по розміру правильно підібрати.

  • +1 1
  • 1 рік потому...
Опубліковано

Нагадайте як велокомп налаштувати, а саме визначити довжину окружності колеса. На покришці пише 40-622 (28x1,5-700x38c) HS348. В різних таблицях пропонують різну довжину. Схильний довіряти першому скріну, так як там враховано найбільше параметрів колеса. До речі, поясніть ще разом що ті всі цифри значать, бо розумію лише 28"х1,5".

image.png.3f9b63e5b3a6d6507681140c114715fe.png

image.png.ae3c4d020ff98d6103d33baa2f1d5768.png

image.png.6b59bbdd0c0ad961ce3c779809626842.png

Опубліковано

В останньому стовпці довжина кола в міліметрах. Можеш зробити 3-4 оберти колеса на рівній поверхні і рулеткою переміряти відстань,  тоді найточніше значення буде. 

  • +1 1
Опубліковано

Є ще тут такі, що знаються на налаштуваннях перемикання швидкостей? Не можу налаштувати задню перекидку Shimano Altus, хоча переглянув вже декілька роликів на Ютубі. Не перекидається на першу швидкість, хіба рукою дотягну манєтку в крайнє положення, яке не фіксується кліком, зате коли йду до вищих передач, то іноді перескакує через одну зірочку і вже 6-7-8 передачі ланцюг крутиться на 8 зірочці. Що треба крутити? Болт Low вже відкрутив майже повністю, але ролик перекидки не стає під 1 зірочкою.

Опубліковано (змінено)
2 часа назад, nickel сказал:

Є ще тут такі, що знаються на налаштуваннях перемикання швидкостей? Не можу налаштувати задню перекидку Shimano Altus, хоча переглянув вже декілька роликів на Ютубі. Не перекидається на першу швидкість, хіба рукою дотягну манєтку в крайнє положення, яке не фіксується кліком, зате коли йду до вищих передач, то іноді перескакує через одну зірочку і вже 6-7-8 передачі ланцюг крутиться на 8 зірочці. Що треба крутити? Болт Low вже відкрутив майже повністю, але ролик перекидки не стає під 1 зірочкою.

Троса-рубашки новые? Троса работают на растяжение, рубашки на сжатие,и должны стоять именно для переключения, где волокна вдоль. Законцовки на тросах. Ну и чистота тросов, если не нержавейка, а оцинкованые, они окисляются и дают сопротивление лишнее. Временно помогает разборка, чистка, и можно силиконом прыснуть в рубашки. Еще люфты в переклюке.

Змінено користувачем romanc
  • +1 1
Опубліковано
9 минут назад, romanc сказал:

Троса-рубашки новые? Троса работают на растяжение, рубашки на сжатие,и должны стоять именно для переключения, где волокна вдоль. Законцовки на тросах. Ну и чистота тросов, если не нержавейка, а оцинкованые, они окисляются и дают сопротивление лишнее. Временно помогает разборка, чистка, и можно силиконом прыснуть в рубашки. Еще люфты в переклюке.

З вигляду як нові, але я не спец щоб на око визначити. Взагалі велосипед виглядає як новий, але такий, що стояв на вулиці довго чи взагалі під водою лежав: те що залізне - поржавіло, гумки всякі затверділи (покришки мабуть замінені на нові), пластик помутнів (скло велокомпа було таким мутним, що через нього погано було видно цифри, але легенько тернув тряпкою з пастою ГОІ і він став як новий). Але залізних запчастин у ньому мало. Все або алюміній або нержавійка. Тобто поржавіло трохи хромоване кермо, і сильніше хромована корона на вилці. А так кілька гайок і гвинтів. Іржу з керма також зняв поліруванням, а на вилці не знаю що ще робити, там рижикі глибші.

З перекидкою вже розібрався, трохи послабив гайку на тросику і стало перекидати на 1 зірочку. Зараз ще на вулиці протестую, відпишу про результат.

Опубліковано

На альтусе вряд ли нерж троса, если не будет четко, замени. В первую очередь кусок возле переклюка, который дугой согнут.

Опубліковано
2 минуты назад, romanc сказал:

На альтусе вряд ли нерж троса, если не будет четко, замени. В первую очередь кусок возле переклюка, который дугой согнут.

Таки оцинковані, магніт впевнено прилип. Значить тросики поміняли, після того як ровер плавав, інакше б і вони поржавіли хоча б на кінцях.

Опубліковано
6 минут назад, romanc сказал:

В первую очередь кусок возле переклюка, который дугой согнут.

Кусок тросіка? Він же суцільний.

Опубліковано
25 минут назад, alexvvv сказал:

@nickel давно відкрив велосезон?

Чого смайлик сумний поставив? Немаю куди їздити, фірма стала, сиджу без роботи, решта все є в пішій доступності. Згадав, що в серпні купив жінці ровера, дістав з кладовки, налаштовую. Не їздила в минулому році, бо він був занедбаний, хоч і якісний, в порівнянні з тим що я мав раніше.

Опубліковано
24 хвилин тому, nickel сказано:

Чого смайлик сумний поставив?

бо 

25 хвилин тому, nickel сказано:

. Не їздила в минулому році, бо він був занедбаний, хоч і якісний, в порівнянні з тим що я мав раніше.

 

Опубліковано (змінено)
14 хвилин тому, nickel сказано:

Так то жінка не їздила, а я їздив. Ти ж в мене питав. :)

то ти їздив чи відкрив велосезон коли пальне пропало?

Змінено користувачем alexvvv
Опубліковано (змінено)
3 часа назад, alexvvv сказал:

то ти їздив чи відкрив велосезон коли пальне пропало?

Я їздив в тому році, а жінка - ні. А в цьому році я недавно почав, а жінка - ще ні. :)  Про бензин, то більше жарт був. Залито повний бак і каністра в підвалі. Але дійсно стараюся на авто лишньо не їздити без потреби. Жінчиного так довго не чіпав, бо якось він мені в пам'ять врізався ржавим зламком, що навіть соромно трохи було, що жінці такого купив. Не міг згадати чим він мені сподобався, що я його купив, а запам'ятав що ланцюг не згинався і ми його маслом проливали, щоб хоч тест драйв зробити. А зараз витер пил і бруд, прибрав де зміг іржу і він навіть в чомусь кращий за мій. І ланцюг не ржавий, лише наліт на ньому був.

 Наїздив сьогодні 11 кілометрів, намагаючись налаштувати перекидку. Ще не відчуваю тих переклюків, бо то в мене перший ровер з перекидками, мій же на планетарці. Але щось та настроїв, якось не так чітко як вчора без першої передачі. Вже було ідеально, лише на другій передачі ледве хрумтів ланцюг, поліз до гайки на тросіку і зробив лише гірше, потім взагалі заплутався куди скільки крутив, але методом наукового тику зловив більш-менш чітке перемикання, але не таке м'яке як учора, а більш різке ніби як з ударами. Ніколи не їздив на інших роверах з перекидками, тому навіть не знаю чи нормально настроїв чи ні, немаю з чим порівняти. Перед цим купив на Борді якогось зламка на передачах, там все нонейм було і майже не піддавалося налаштуванню і ростовка виявилася не моя, тому майже відразу віддав тестю. А взагалі в мене був лише один ровер Десна-2 і їздив останній раз на ньому років 30 тому.

На передніх зірках перекидає також більш-менш нормально, але на останній третій передачі на манєтці залишається вільний хід (без клацання) за поділкою 3 і якщо дотягнути перемикач за 3, то злітає ланцюг. Тобто при перемиканні треба дивитися на поділки і не проскочити 3. Я так розумію, що там також є болти H i L, і мені треба Н підтягнути трохи?

Змінено користувачем nickel
  • +1 1
Опубліковано

@nickel заплати 30-50 грн спеціалістам, за пару хвилин зроблять. Правда на Альтусі налаштування збиваються десь за 200-300 км при загальному пробізі перекидки 4-5 тисяч км... Але якщо мало кататись, то на сезон вистачить. Дехто зі спеціалістів в цій темі навіть появляється.

Ланцюг добре помий (зніми, покалатай в пляшці з миючим, потім замочи і покалатай в пляшці з бензином, змасти), всі зірки почисть від бруду і старого мастила, це все теж дасть пару відсотків до чіткості перемикання. Якщо на ланцюгу нема замочка, то придбай підходящий, а вижати пін/поставити замочок не проблема.

  • +1 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
  • Останні відвідувачі   0 користувачів онлайн

    • Жодного зареєстрованого користувача не переглядає цієї сторінки



×
×
  • Створити...