EleKtrik Опубліковано 31 Січня, 2014 в 22:03 #26 Опубліковано 31 Січня, 2014 в 22:03 Знайшов цікаву інформацію про діагностування "Скрепкою" http://vectra-club.r...p?f=58&t=120715 Як Ви думаєте можна так пробувати ? чукча не чітатєль?
volker78 Опубліковано 31 Січня, 2014 в 22:32 #27 Опубліковано 31 Січня, 2014 в 22:32 Як Ви думаєте можна так пробувати ?не пробуй, а то прийдется прокладку поменять, ехай до специалиста
Andreyxxx Опубліковано 31 Січня, 2014 в 23:00 Автор #28 Опубліковано 31 Січня, 2014 в 23:00 Знайшов цікаву інформацію про діагностування "Скрепкою" http://vectra-club.r...p?f=58&t=120715 Як Ви думаєте можна так пробувати ? чукча не чітатєль? А у Вас є вказана помилка лямбди??? Вона під кодом 45. 45 - Выход за границы режима "Closed loop" в цепи обратной связи контроллера из-за излишнего обогащения горючей смеси. Сигнал с лямбда-зонда превышает уровень 0,75В, двигатель работает, его температура более 20оС, не сохранены коды ошибок 33 и 34, условие выполняется более 1,5 мин. Контроллер переключается на работу по программе "Open loop".
relaxgood45 Опубліковано 1 Лютого, 2014 в 15:08 #29 Опубліковано 1 Лютого, 2014 в 15:08 отключи лямбду и посмотри как без нее едет. и посмотри какое напряжение на лямбде
Andreyxxx Опубліковано 1 Лютого, 2014 в 20:21 Автор #30 Опубліковано 1 Лютого, 2014 в 20:21 Їздив я у автосервіс. Перевірили лямбду і сказали, що вона "труп" Якщо її від'єднати як буде себе поводити авто? Розхід буде більший чи ні, в принципі вона у мене і так не працює. Завтра відключу і покатаюсь. З понеділка буду ставити новеньку.
foma144 Опубліковано 1 Лютого, 2014 в 20:49 #31 Опубліковано 1 Лютого, 2014 в 20:49 Їздив я у автосервіс. Перевірили лямбду і сказали, що вона "труп" Якщо її від'єднати як буде себе поводити авто? Розхід буде більший чи ні, в принципі вона у мене і так не працює. Завтра відключу і покатаюсь. З понеділка буду ставити новеньку.Якщо вже труп, змін може і не бути. Рекомендую універсальну фірми NTK (NGK) - ціна до 300 грн.. Якщо однопроводна, краще поставити 4-х з підключенням до 12В, скоріше буде нагріватись і раніше сигнал давати (економія пального).
Andreyxxx Опубліковано 2 Лютого, 2014 в 09:00 Автор #32 Опубліковано 2 Лютого, 2014 в 09:00 Так лямбда стоїть зараз з 1 проводом.
Andreyxxx Опубліковано 2 Лютого, 2014 в 19:00 Автор #33 Опубліковано 2 Лютого, 2014 в 19:00 Можливо хтось знає як зробити з 1 проводної на 4 ? Я десь читав у інтернеті але тепер не можу знайти
foma144 Опубліковано 3 Лютого, 2014 в 00:16 #34 Опубліковано 3 Лютого, 2014 в 00:16 4 провода:1. Черный - выходной сигнал лямбда-зонда.2. Серый - минус сигнала. Можно прикрутить на массу на самом двигателе, но лучше подключиться к выходу минуса из ЭБУ на датчики (температуры, давления). Там земля меньше нагружена - точнее будет сигнал и будет меньше помех. Хотя это не так уж и принципиально, ведь родная однопроводная получает массу с выпускного коллектора, и ничего, работает. Я подключался к выходу минуса из ЭБУ на датчики, если совсем точно, то подпаялся к минусовому проводу RCO (на изначально лямбдовых машинах его нет).3,4. Два белых - спираль подогревателя. Один из них вцепить на массу в любом удобном месте. На второй нужно подать плюс. Желательно, чтоб этот плюс подавался только когда работает двигатель.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.