Перейти до змісту

Helpdesk


valuzk

Рекомендовані повідомлення

Власне постала потреба записувати усі задачі і слідкувати за їх виконанням (з можливістю фільтрації по виконавцю, по типу задачі, по відділу і т.д.).

Було б оптимально, щоб програма інтегрувалась в сервіси гугла (тобто була на Google Apps Marketplace), але безкоштовного нормального нічого не знайшов.

Хто якими програмками або сервісами користується?

Наперед дякую.

P.S. Програма типу Evernote не підходить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Mantis, вроді зручно, озвучені Вами задачі вирішує. Не скажу за фінансову сторону, бо виступаю в якості користувача а не адміністратора helpdesk-а.

з.і.

Вікі каже що Free!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://www.hesk.com/demo.php

OTRS

Itilium -- 1Сна подєлка

ІМХО. В сервіси Гугла інтегруються лише сервіси Гугла ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бачив її, классно, що підтримує концепцію ITIL.

Пише, що тільки 30 днів підтримує повний функціонал. Після цього терміну є якісь обмеження чи як?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бачив її, классно, що підтримує концепцію ITIL.

Пише, що тільки 30 днів підтримує повний функціонал. Після цього терміну є якісь обмеження чи як?

мы купили, почти сразу

ограничения, у меня, на количество "специалистов" и "количество машин"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ServiceDesk Plus уже останні 3,5 роки юзаю на роботі. напевно ТС найбільше всього підійде (ІМХО)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я так розумію, потрібно щось типу CRM??

ЦЕ ж гнучка штука під безліч потреб.

В свій час на Волвесті ми для себе написали і юзали. Афігєнна штука.

Є і від 1С подібне. Планування. Задачі. Виконання, штрафи-премії і т.д.

Я правильно зрозумів ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я так розумію, потрібно щось типу CRM??

ЦЕ ж гнучка штука під безліч потреб.

В свій час на Волвесті ми для себе написали і юзали. Афігєнна штука.

Є і від 1С подібне. Планування. Задачі. Виконання, штрафи-премії і т.д.

Я правильно зрозумів ?

CRM напевено занадто розухабиста система для такого вузького списку задач

(з можливістю фільтрації по виконавцю, по типу задачі, по відділу і т.д.)

ІМХО сервіс деск рулить (говорю з власного досвіду)

все інше діло привички

а якщо реально нема чим зайнятись пишіть з нуля свою систему під конкретні задачі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

CRM напевено занадто розухабиста система для такого вузького списку задач

Ми для себе писали самі. Маленька була. Прикольна. І все зрозуміло. На firebird.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ServiceDesk Plus уже останні 3,5 роки юзаю на роботі. напевно ТС найбільше всього підійде (ІМХО)

Якою саме версією користуєтесь Standart, Proffesional чи Enterprise. Я так розумію, що версія Standart підтримує до 5 спеціалістів і є обмеження в кількості записів?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Короче почали юзати ServiceDesk Plus. Якраз те, що лікар прописав :_02:. Базу налаштував під SQL, пошту, користувачів і т.д.

Усім дякую за поради. Тему можна закрити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...