valuzk Опубліковано 10 Січня, 2014 в 11:24 #1 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 11:24 Власне постала потреба записувати усі задачі і слідкувати за їх виконанням (з можливістю фільтрації по виконавцю, по типу задачі, по відділу і т.д.).Було б оптимально, щоб програма інтегрувалась в сервіси гугла (тобто була на Google Apps Marketplace), але безкоштовного нормального нічого не знайшов.Хто якими програмками або сервісами користується?Наперед дякую.P.S. Програма типу Evernote не підходить.
Zevs_Isver Опубліковано 10 Січня, 2014 в 11:39 #2 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 11:39 http://www.manageengine.com/products/service-desk/help.htmlгода 3-4 юзаю
SG008 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 11:48 #3 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 11:48 Mantis, вроді зручно, озвучені Вами задачі вирішує. Не скажу за фінансову сторону, бо виступаю в якості користувача а не адміністратора helpdesk-а.з.і.Вікі каже що Free!
SysR Опубліковано 10 Січня, 2014 в 11:48 #4 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 11:48 http://www.hesk.com/demo.php OTRS Itilium -- 1Сна подєлка ІМХО. В сервіси Гугла інтегруються лише сервіси Гугла
valuzk Опубліковано 10 Січня, 2014 в 11:49 Автор #5 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 11:49 http://www.manageeng...-desk/help.htmlгода 3-4 юзаюБачив її, классно, що підтримує концепцію ITIL.Пише, що тільки 30 днів підтримує повний функціонал. Після цього терміну є якісь обмеження чи як?
Zevs_Isver Опубліковано 10 Січня, 2014 в 11:56 #6 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 11:56 http://www.manageeng...-desk/help.htmlгода 3-4 юзаюБачив її, классно, що підтримує концепцію ITIL.Пише, що тільки 30 днів підтримує повний функціонал. Після цього терміну є якісь обмеження чи як?мы купили, почти сразуограничения, у меня, на количество "специалистов" и "количество машин"
sanbOK Опубліковано 10 Січня, 2014 в 12:39 #7 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 12:39 ServiceDesk Plus уже останні 3,5 роки юзаю на роботі. напевно ТС найбільше всього підійде (ІМХО)
Zheny@ Опубліковано 10 Січня, 2014 в 13:03 #8 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 13:03 Я так розумію, потрібно щось типу CRM??ЦЕ ж гнучка штука під безліч потреб.В свій час на Волвесті ми для себе написали і юзали. Афігєнна штука.Є і від 1С подібне. Планування. Задачі. Виконання, штрафи-премії і т.д.Я правильно зрозумів ?
sanbOK Опубліковано 10 Січня, 2014 в 14:54 #9 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 14:54 Я так розумію, потрібно щось типу CRM??ЦЕ ж гнучка штука під безліч потреб.В свій час на Волвесті ми для себе написали і юзали. Афігєнна штука.Є і від 1С подібне. Планування. Задачі. Виконання, штрафи-премії і т.д.Я правильно зрозумів ?CRM напевено занадто розухабиста система для такого вузького списку задач (з можливістю фільтрації по виконавцю, по типу задачі, по відділу і т.д.)ІМХО сервіс деск рулить (говорю з власного досвіду)все інше діло привичкиа якщо реально нема чим зайнятись пишіть з нуля свою систему під конкретні задачі
Zheny@ Опубліковано 10 Січня, 2014 в 15:05 #10 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 15:05 CRM напевено занадто розухабиста система для такого вузького списку задачМи для себе писали самі. Маленька була. Прикольна. І все зрозуміло. На firebird.
valuzk Опубліковано 10 Січня, 2014 в 15:29 Автор #11 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 15:29 ServiceDesk Plus уже останні 3,5 роки юзаю на роботі. напевно ТС найбільше всього підійде (ІМХО)Якою саме версією користуєтесь Standart, Proffesional чи Enterprise. Я так розумію, що версія Standart підтримує до 5 спеціалістів і є обмеження в кількості записів?
valuzk Опубліковано 7 Лютого, 2014 в 19:26 Автор #12 Опубліковано 7 Лютого, 2014 в 19:26 Короче почали юзати ServiceDesk Plus. Якраз те, що лікар прописав . Базу налаштував під SQL, пошту, користувачів і т.д. Усім дякую за поради. Тему можна закрити.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.