foma144 Опубліковано 14 Січня, 2014 в 20:22 #26 Опубліковано 14 Січня, 2014 в 20:22 Всі питання екології не зовсім правильні. Авто економить паливо, скільки, аж 1-2 л. на 100 від аналогічного авто без всіяких "наворотів". Але, всі ті "навороти" треба зробити, встановити, а коли вийдуть з ладу утилізувати. Хто і коли підрахував, скільки цей весь технологічний процес коштує, скільки треба енергій і куди потім подіти старе. А якщо електроенергія теж не екологічна, лишні "руки, приміщенні і т.д. не екологічні, не дешеві. Виходить, що на паливі економимо, а на всьому іншому втрачаємо. Як на мене "замильовання" очей і підняття вартості та складності обслуговування, а сам двигун як був 20-30 років назад, так і залишився..
sirogka Опубліковано 14 Січня, 2014 в 20:50 #27 Опубліковано 14 Січня, 2014 в 20:50 Ну ізвінітє, давайте подивимось на розхід машин 20 - 30 років назад і тепер , відчуваєте різницю ??? а Тепер давайте врахуємо запаси нафти на планеті, і різниця навіть в 2 літри в глобальному масштабі вильється в мілйони барелей нафти. А скільки вартує утилізувати 20-30 річні машини які менш екологічні, які були на них затрати енергії???
Deemon Опубліковано 14 Січня, 2014 в 21:00 #28 Опубліковано 14 Січня, 2014 в 21:00 ivansap,foma144, вам подобається запах КАМАЗу\МАЗу який проїжджає поруч? Чи можливо довподоби амбре, скажімо, Мерса W123 котрий в спекотний літній день чадить попереду? Економія палива і щоразу більш жорсті екологічні норми - не пусті слова, і вірна тенденція розвитку сучасного авто.
Nokian Опубліковано 14 Січня, 2014 в 21:20 #29 Опубліковано 14 Січня, 2014 в 21:20 Я як купував авто теж хотів тойоту на дизелі, але дуже розчарувався не побачивши таких опцій... Мабуть є проблеми з соляркою чи ще з чимось...Все дуже просто , наш ринок э ненасиченим, Як эвропейський, чи американський.В нас зовсім мала конкуренція між виробниками, тому українці беруть все підряд і дизельних моторів нам ще довго не бачити.Особливо за нинішньої влади.
foma144 Опубліковано 14 Січня, 2014 в 23:01 #30 Опубліковано 14 Січня, 2014 в 23:01 Ну ізвінітє, давайте подивимось на розхід машин 20 - 30 років назад і тепер , відчуваєте різницю ??? а Тепер давайте врахуємо запаси нафти на планеті, і різниця навіть в 2 літри в глобальному масштабі вильється в мілйони барелей нафти. А скільки вартує утилізувати 20-30 річні машини які менш екологічні, які були на них затрати енергії???Почитайте скільки треба палива наприклад контейнеровозу (найбільший 396 м у довжину та бере 20К контейнерів морських), скільки їх зараз на ходу та скільки на стапелях і у проектах (всіх видів кораблів).В глобальному найбільша (одна з) від простих мішечків та пакетів, тих, які в магазинах лежать та від пляшок з під води та пива. Вони не портяться сотнями років.Ви ще забули про фури, їх теж дуже багато, а враховуючи їх тоннаж (який виріс), геть немає економии.
foma144 Опубліковано 14 Січня, 2014 в 23:11 #31 Опубліковано 14 Січня, 2014 в 23:11 Дизеля (легкового) немає на Україні тому, що в нас ниська якість соляри (та бензиту теж і газу), з великим вмістом сірки та парафіну. Останній забивае всю систему та виводить з ладу плунжерний насос, а проблеми будуть у виробника двигуна, як неякісного.Конкуренції і так вистачає.ivansap,foma144, вам подобається запах КАМАЗу\МАЗу який проїжджає поруч?Чи можливо довподоби амбре, скажімо, Мерса W123 котрий в спекотний літній день чадить попереду?Економія палива і щоразу більш жорсті екологічні норми - не пусті слова, і вірна тенденція розвитку сучасного авто.Що значить подобається? Там яд один. Мерс чадить від того, що його власник неможе поладити двигун та паливну систему, а не від того, що він такий.В попередньому пості забув про літаки та ракети, що в космос. Там найбільша проблема, а не ДВС.
St@S_ Опубліковано 24 Січня, 2014 в 11:31 #32 Опубліковано 24 Січня, 2014 в 11:31 вчора ввечері при -15 замерзла у ФТО Лукойлівська соляра, сьогодні -18 ситуація таж сама допоміг кипяточок сьогодні заправив Шел звичайний + антигель Хадо пока нормально. Народ хто який дизель заливаєте, які присадки?
legolas_soi Опубліковано 24 Січня, 2014 в 11:57 #33 Опубліковано 24 Січня, 2014 в 11:57 Я без присадок, залив ОККО на якому писало -20 чи -25Сьогодні все завелось нормально. Правда авто 2012 року, і машина вночі в гаражі стоїть
St@S_ Опубліковано 25 Січня, 2014 в 12:09 #34 Опубліковано 25 Січня, 2014 в 12:09 вчора ввечері при -15 замерзла у ФТО Лукойлівська соляра, сьогодні -18 ситуація таж сама допоміг кипяточок сьогодні заправив Шел звичайний + антигель Хадо пока нормально. Народ хто який дизель заливаєте, які присадки? сьогодні не завівся зовсім.... недопоміг антигель...
deluxkangoo Опубліковано 27 Січня, 2014 в 08:40 #35 Опубліковано 27 Січня, 2014 в 08:40 Солярка Мозир марка F (провіряв сертифікат, дата свіжа) + антигель Kleen Flo.
deluxkangoo Опубліковано 14 Березня, 2014 в 09:56 #36 Опубліковано 14 Березня, 2014 в 09:56 Яка ціна на солярку сьогодні, ОККО, БРСМ? І тенденція росте чи падає?
foma144 Опубліковано 15 Березня, 2014 в 16:47 #37 Опубліковано 15 Березня, 2014 в 16:47 По солярці не знаю, але на аветрі за тиждень на 95 впала з 12,65 до 12,20. На БРСМ неділі дві ціни стабільні, наприклад 95 - 11,89. Думаю, що те саме з дизпаливом, долар стабілізувався.
natalka) Опубліковано 22 Травня, 2015 в 13:49 #38 Опубліковано 22 Травня, 2015 в 13:49 Підніму тему , не кидайтесь тапками, сприйміть як питання від блондінки Останнім часом куча реклами на tv і в інтернеті про "экономитель топлива". Я взагалі не вірю в це (підсвідомо, інтуїтивно), але хотілось би почути думку людей що розбираються в фізиці, хімії і авто ))). Бо я нічого не розумію про це: при прохождении топлива через сильное магнитное поле происходит расщепление углеводородной цепи (сгусток молекул углеводорода, которые являются основой любого топлива) на более мелкие составляющие с их последующей активацией. В результате рассеивания углеводородной цепи на отдельные молекулы происходит более эффективное и полное сгорание топлива. А также увеличивается мощность автомобиля, уменьшается расход горючей смеси, улучшается работа двигателя Позавчора на Першому автомобільному також показували рекламудослідження, результат - на 10% розхід палива зменшився. В інтернеті багато відгуків: є позитивні, а є й такі : Поставил 8 штук, с утра заливаю 30 литров катаюсь весь день, вечером бензобак 85 литров полон - 55 литров ухожу в день плюсом. Начал приторговывать излишками. Жизнь налаживается
rrid Опубліковано 22 Травня, 2015 в 14:01 #39 Опубліковано 22 Травня, 2015 в 14:01 В результате рассеивания углеводородной цепи на отдельные молекулы происходит более эффективное и полное сгорание топлива. А также увеличивается мощность автомобиля, уменьшается расход горючей смеси, улучшается работа двигателя Позавчора на Першому автомобільному також показували рекламудослідження, результат - на 10% розхід палива зменшився. В інтернеті багато відгуків: є позитивні, а є й такі : Поставил 8 штук, с утра заливаю 30 литров катаюсь весь день, вечером бензобак 85 литров полон - 55 литров ухожу в день плюсом. Начал приторговывать излишками. Жизнь налаживается Якщо вірити в те, що у вихлопних газах - 10-30% пального, яке не згоріло в двигуні - то так, ці "проценти" можна "зекономити" В інжекторного авто, де справні всі датчики - кампутер (ЕБУ) сам підбирає саме таке дозування вприску пального, яке дає максимальне згоряння і мінімальний вміст СО. На борді це вже неодноразово обговорювалось. Чомусь продавці цих чудо-приладів тут не прижились )))
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.