Перейти до змісту

У кого какой расход топлива? (Статистика)


flashhero

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
  В 09.12.2016 в 15:49, sergkots сказав:

Мають бути підказки коли на яку передачу переключатись. Є таке?

Показати  

Є, але вони не правильно підказують. Їхати 70-80 під горку, а підказує вмикати 5 передачу, а воно на 5 не тягне і задихається. На 4 краще.

Та й зараз зима, думаю, що влітку буде на півлітра менше

  • 3 місяця потому...
Опубліковано

1) Renault

2) Megane Grandtour (рестайлінг)

3) 2013 року

4) Дизель (Євро V), сажевий фільтр.

5) 1.5 dCi (110 к.с., пробіг 142000 км), 6ст. МКПП, універсал.

6) Стиль їзди - на 85% помірно-стриманий.

 

Розхід на даний момент:

 

Місто: 5.0-5.5 л/100км;

Траса: 4.0-4.5 л/100 км.

  • +1 2
Опубліковано

1) Renault

2) Megane Grandtour

3) 2010 року

4) Дизель (Євро V), сажевий фільтр.

5) 1.5 dCi (110 к.с., пробіг 210000 км), 6ст. МКПП, універсал.

6) Стиль їзди - по місту агресивний на 60% (рухаюсь швидко), траса помірний (110-150)

 

Розхід на даний момент:

 

Місто: 6.0-8.0 л/100км;

Траса: 4.0-4.5 л/100 км.

Змішаний 5.7-6.5л/100км

  • +1 2
  • 1 місяць потому...
Опубліковано

1) Opel

2) Astra G

3) 2000

4) дизель

5) 2.0 DTI (74kW, 101 к.с., пробіг 250 000км), 5ст. механіка

6) турбодизель

7) стиль їзди в більшості агресивний, по трасі (80-100)

 

Місто: не можу сказати, орієнтовно 6,0-9,0 л/100км

Траса: 4,0-4,8 л/100км

Змішаний: 6,0-6,3 л/100км (з повного баку отримую вкінці такий розхід)

  • 3 тижня потому...
Опубліковано
  В 19.03.2017 в 20:23, Юріч сказав:

1) Renault

2) Megane Grandtour (рестайлінг)

3) 2013 року

4) Дизель (Євро V), сажевий фільтр.

5) 1.5 dCi (110 к.с., пробіг 142000 км), 6ст. МКПП, універсал.

6) Стиль їзди - на 85% помірно-стриманий.

 

Розхід на даний момент:

 

Місто: 5.0-5.5 л/100км;

Траса: 4.0-4.5 л/100 км.

Показати  

 

Потепліло. Ставлю нові рекорди. Недавно раді інтересу провірив витрату пального чисто по трасі (авто прогріте). Скинув показники на ходу в с.Дачному і приїхав в Ківерці (на шрот по Меганам). Бортовий показав 2.8 л/100км. Потім, не скидаючи показник, переїхав з Ківерець в Ліпіни (на роботу), витрата по бортовому виросла до  3.3 л/100км. Швидкість при цьому була 60-80 км/год (5-та швидкість).

А зараз суто по місту (два дні як скинув показники при заправці) по бортовому 4.3-4.4 л/100км. Стиль їзди помірний, але не равликовий)). Бортовий не бреше, показує вірно, перевірено не раз. Думаю, що це ще не прєдєл, при жарі має бути ще меньша витрата палива. Але не суть. Мене і такі показники як зараз влаштовують. Певно залишу я собі це авто...:)

 

  • +1 1
Опубліковано
  В 15.05.2017 в 12:15, Юріч сказав:

 

Думаю, що це ще не прєдєл, при жарі має бути ще меньша витрата палива.

 

Показати  

 

Будете їздити без кондея в жару?

Опубліковано
  В 15.05.2017 в 12:40, Antarius сказав:

 

Будете їздити без кондея в жару?

Показати  

 

Я кліму по місту рідко вмикаю, так як місто в нас маленьке, а мої поїздки по місту короткі, 10-20 хв, так що нема коли ганяти кліму, та й хватає її вмикати періодично на пару хвилин, щоб потім ще пару хвилин йшло самотьоком холодне повітря. А ще в мене насос кондєя завжди в зацеплєнії, включена кліма чи ні, так що такої явної нагрузки при ввімкненій клімі не відчувається, ймовірно, що і на витрату пального кліма не так сильно впливає, як в звичайних системах. Поживем - побачим.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Привт,

я колись натнувся на тему їзди накатом, в америці є ціли автоклуб таких їздунів, там реальо на одному літрі палива накатували не реальні кілометражі )))), при тому всьому були унікали які заливали в автомобілі , просту ОЛІЮ після фрітюрниць ))), правда фільтрували , і доставляли систему підігріву палива і додаткові фільтра . 

А розхід на любому авто , залежить однаково від трьох факторів,

1. Манера їзди.

2. Якість палива .

3. Технічний стан систем подачі палива і випуску відпрацбованих газів, тобто як вона збалансована.

 і як варіант маса самого авто , теж впливає на розхід.

Дякую за увагу, гарного всім дня.

 

 

  • +1 2
Опубліковано

В неділю їхав на Львів і трохи далі , 4 чоловіка і  багажник чемоданів. Швидкість 100-120 , клімат і круїз не вмикав.  305 км, 27 л газу. Розхід 9.5 , по ціні це 5 л бензину. Авто Вектра Б 1.8  , 340т.км .  По місту  до 12л газу. 

 

 

Опубліковано

1) Skoda

2) Octavia

3) 12.2014

4) Дизель

5) 1598

6) Турбодизель

7) Стиль їзди помірний
Розхід в місті до 6 літрів, траса до 4.6 (при тому що по трасі в 90% випадках їзджу з велосипедом на фаркопі) Без веліка траса до 4.3 на 100км. В Білорусії середній розхід з повним дотриманням їхні правил ПДД був 3.8 л/на 100км, прям по паспорту, в житті не думав що побачу цю цифру, пруфи можу скинути)))  ( велік ззаді як завжди був присутній). 

Опубліковано
  В 25.05.2017 в 13:56, 4erkeZ сказав:

1) Skoda

2) Octavia

3) 12.2014

4) Дизель

5) 1598

6) Турбодизель

7) Стиль їзди помірний
Розхід в місті до 6 літрів, траса до 4.6 (при тому що по трасі в 90% випадках їзджу з велосипедом на фаркопі) Без веліка траса до 4.3 на 100км. В Білорусії середній розхід з повним дотриманням їхні правил ПДД був 3.8 л/на 100км, прям по паспорту, в житті не думав що побачу цю цифру, пруфи можу скинути)))  ( велік ззаді як завжди був присутній). 

Показати  

Клапан EGR вже міняли? Теж колись радів низькій витраті пального, поки клапан не накрився.

Опубліковано
  В 25.05.2017 в 09:00, UALucky сказав:

Привт,

я колись натнувся на тему їзди накатом, в америці є ціли автоклуб таких їздунів, там реальо на одному літрі палива накатували не реальні кілометражі

 

Показати  

в нас теж є схожі екземпляри, їдеш за ним по трасі 90км/год, потім скидає до 60 ізнову набирає 90 і так поки десь не зверне , або не обжинеш :mdr:

Опубліковано
  В 26.05.2017 в 07:02, St@S_ сказав:

в нас теж є схожі екземпляри, їдеш за ним по трасі 90км/год, потім скидає до 60 ізнову набирає 90 і так поки десь не зверне , або не обжинеш :mdr:

Показати  

Таким чином навряд чи вони щось економлять - переходити на нейтралку був сенс лише на карбюраторних двигунах. Плюс витрати енергії на розгін автомобіля більша ніж на підтримання стабільної швидкості. 

Опубліковано
  В 26.05.2017 в 07:02, St@S_ сказав:

в нас теж є схожі екземпляри, їдеш за ним по трасі 90км/год, потім скидає до 60 ізнову набирає 90 і так поки десь не зверне , або не обжинеш :mdr:

Показати  

Може він в населених пунктах скидає? ;)

  • +1 3
Опубліковано
  В 25.05.2017 в 20:01, sergkots сказав:

Клапан EGR вже міняли? Теж колись радів низькій витраті пального, поки клапан не накрився.

Показати  

Я ще не міняв. Радію тому що є. Полетить, поміняю. До всього готовий і розумію що вічного нічого немає.

  • +1 1
Опубліковано
  В 26.05.2017 в 07:37, sergkots сказав:

Таким чином навряд чи вони щось економлять - переходити на нейтралку був сенс лише на карбюраторних двигунах. Плюс витрати енергії на розгін автомобіля більша ніж на підтримання стабільної швидкості. 

Показати  

 

Ну чому? Ще залежить, який накат в авто. Ось наприклад в моєму Рено ну дуже шикарний накат, таке відчуття, що авто на нейтралці щось підштовхує)). Ще ні в одній моїй машині такого і близько не було (а було в мене 11 машин + ще 3, на яких я їздив по місяцю часу). Наприклад, їду по Ровенській в сторону виїзду з міста, стаю на світлофорі, де бар "Околиця", стартую і напроти повороту до МодернЕкспо, може на десяток метрів далі, при набраній швидкості в ~50 км/год, пускаю в накат і доїхав на нейтралці до світлофора, що перед Епіцентром...якщо б не червоне, то котився і далі, а так прийшлось гальмувати. Сьогодні, наприклад, їхав по Ровенській від Лучеська до рівненського мосту, перед мостом швидкість була 55 км/год, пустив в накат ще до мосту, авто спокійно виїхало на міст (на самому верху швидкість була 35 км/год) і так же спокійно з'їхало до світлофору, де прийшлось гальмувати. І таких випадків в мене багато. І розхід палива при такій практиці суттєво знижується. Перевірено.

Тут говорили, що на літрі палива їздуни накатували нереальні кілометражі, так ось я з Ліпін в Ківерці і назад в Ліпіни (~25 км) потратив 0,8 л соляри.

  • +1 1
Опубліковано
  В 26.05.2017 в 17:01, Юріч сказав:

 

Ну чому? Ще залежить, який накат в авто. Ось наприклад в моєму Рено ну дуже шикарний накат, таке відчуття, що авто на нейтралці щось підштовхує)). Ще ні в одній моїй машині такого і близько не було (а було в мене 11 машин + ще 3, на яких я їздив по місяцю часу). Наприклад, їду по Ровенській в сторону виїзду з міста, стаю на світлофорі, де бар "Околиця", стартую і напроти повороту до МодернЕкспо, може на десяток метрів далі, при набраній швидкості в ~50 км/год, пускаю в накат і доїхав на нейтралці до світлофора, що перед Епіцентром...якщо б не червоне, то котився і далі, а так прийшлось гальмувати. Сьогодні, наприклад, їхав по Ровенській від Лучеська до рівненського мосту, перед мостом швидкість була 55 км/год, пустив в накат ще до мосту, авто спокійно виїхало на міст (на самому верху швидкість була 35 км/год) і так же спокійно з'їхало до світлофору, де прийшлось гальмувати. І таких випадків в мене багато. І розхід палива при такій практиці суттєво знижується. Перевірено.

Показати  

Мав на увазі по трасі - розганяються до 120 і накатом до 60. При такій їзді інжекторний двигун працює на холостих із витратою пального. Якби була увімкнена передача витрата була б відсутня - комп перекриває подачу пального. 

У тебе ж просто раціональний стиль їзди - немає сенсу газувати, щоб потім гальмувати. Спробуй коли їдеш накатом не вимикати передачі (звісно потрібно буде постійно перемикати) - не буде витрати пального на холостий хід. 

  • +1 2
Опубліковано

Як їхати накатом не вимикаючи передачі? Тримати вижатим зчеплення? Бо якщо не тримати , то буде гальмування двигуном.Тоді так, не буде витрати на холостий хід, але і накат буде малий.

 Можна звичайно і нейтралку включити і заглушити двигун. Тоді і накат буде і витрати пального не буде. Але і не буде працювати підсилювач керма і гальм. І можна довиключатись, що випадково замкнеться кермо і вся єкономія піде на ремонт кузова :).

  • +1 2
Опубліковано

шевлолє капріс, двигун 5,0 дефорсований, автомат

по місту - 15 літрів/100 км

за містом, при швидкості до 130 км/год - 12 літрів на 100 км, якщо більше 130 км/год - 10,5 літрів на 100 км

 

дивний анус (део ланос), двигун 1,6, корба

по місту - 10 літрів/100 км

за містом, при швидкості до 130 км/год - 8 літрів на 100 км, якщо більше 130 км/год - 15 літрів на 100 км

 

 

Опубліковано
  В 26.05.2017 в 18:16, Андрій Віталійович сказав:

за містом, при швидкості до 130 км/год - 12 літрів на 100 км, якщо більше 130 км/год - 10,5 літрів на 100 км

Показати  

Можливо двигун виходить на оптимальний режим роботи? Бо фізика каже, що чим вища швидкість тим більша витрата пального.

Опубліковано
  В 26.05.2017 в 18:57, sergkots сказав:

Можливо двигун виходить на оптимальний режим роботи? 

Показати  

швидше за все, тому й уточнив, що двигун дефорсований.

той самий V8 на коповських модифікаціях має майже вдвічі більше коней.

Опубліковано
  В 26.05.2017 в 18:16, Андрій Віталійович сказав:

шевлолє капріс, двигун 5,0 дефорсований, автомат

по місту - 15 літрів/100 км

Показати  

Якісь нереальні цифри. По паспорту вона має хавати не менше 17-ки.

 

  В 26.05.2017 в 18:57, sergkots сказав:

Бо фізика каже, що чим вища швидкість тим більша витрата пального.

Показати  

Так і є. Впевнений, що при швидкості 140+ км/год там витрата пального знову різко піде вгору (мала максималка + 4 передачі).

Опубліковано
  В 26.05.2017 в 17:01, Юріч сказав:

перед мостом швидкість була 55 км/год, пустив в накат ще до мосту, авто спокійно виїхало на міст (на самому верху швидкість була 35 км/год) і так же спокійно з'їхало до світлофору

Показати  

Жесть. Надіюсь, поряд не було інших водіїв, бо вже б наслухався у свій адрес :).

  • +1 2
Опубліковано

@Savage , не було нікого поряд. Та навіть, якщо і був, то по-перше, це місто, нема чого гасати, по-друге, на мосту дві полоси, по-третє, нехрєна б я не наслухався, в мене музика завжди голосно грає)).

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...