Перейти до змісту

Відгуки про Citroen Berlingo


Zheny@

Рекомендовані повідомлення

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 67
  • Створено
  • Остання відповідь

Це не стосується мого посту.

крім того смішним мені здалося це:

По подсчетам Миндоходов, сумма дополнительных поступлений в госбюджет в случае введения акцизного налога на такие автомобили, может составить за год ориентировочно 300 млн грн.

Ну-ну. Як там було в карикатурі про гроші?

0_14930_8ea02534_L.jpg

а не 300 млн, щоб вони їх просрали.

попрошу надалі у моїй темі не смітити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мого батька переобладнаний в пасажир Берлінго 2007 року (ще в старій буді) з двигуном 1,6 HDI. Мені дуже подобається динаміка цього авто, і двигун дуже економічний. Не скажу що авто геть шумне в салоні, дизель дає про себе чути :). Рахую що дуже повезло з тим, що була модифікація з двома боковими здвижними дверима, якщо таку знайдеш, то не пожалкуєш. Ще якось так получилось придбати гарно вкомплектовану машину.

Брат приганяв свому тестю Опелька. Теж машинка хороша, єдине що посадка там легкова, а в Берлінко троха вище сидиш. Навіть не знаю що б вибрав для себе - обидві авто хороші. Доречі в Опелька будка довша і за другим рядом сидінь місяця для вантажу більше ніж в Берлінго, але вона трошечки нижча ніж в тих пиріжках.

А з приводу Кадіка - так, авто дійсно суперське, і там є за що переплатили, але є велике АЛЕ - я б купував Кадіка лише з вбудованими на заводі вікнами, бо "віконця-бійнички" в переробленому з вантажного варіанта виглядають для мене якось дико. Поясню - у вантажного Кадіка підсилені стійки буди, і віконця там вирізаються маленьки. Якща авто іде з вікнами з заводу, стійки там вужчи і вікна там великі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У скільки стало переобладнання із буди на пасажир? І чи не дешевшк було купити готового пасажира? Враховуючи усі "забаганки" у вигляді крісел, що не сподобалися, чи там поїздки-походи на шроти і т.д.?

Моя думка,якщо є грошенята і потрібен пасажир,сім"ю возити,то брати однозначно пасажира. Так звісно,можна шукати і звозити з Поляндії обшивки і дивани від оригінала - сумнівна вигода.По грошенятам вийде одне на одне. Зазор на мою,до прикладу,між зрузом і пасс. 3-4 тис. долярів. Але якби мені потрібен був пасажир,я б однозначно пнувся.щоб взяти його. Це зовсім інше авто. Починаючи від панелі,цікавішої (циферблат на світлому фоні) і закінчуючи гумою. На грузі стоїть вантажна "С" - ка,що гуде неймовірно. Про круїз контролі,дві здвижних дверки,аербеги,акустика,комфорт і т.д. ,взагалі не варто мову вести.

Звиняйте,але я так думаю. Особисто для мене одне і теж авто в грузі і пасажирі,дві великі різниці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

zigorko, твоя думка, щодо купівлі пассажира, абсолютно збігається з моєю, але це при умові що є фінанси. Я думаю так би зробив кожен, хто має переобладнане авто. Але, нажаль, багато хто просто не має змоги дозбирати ще 30-40% від вартості авто. До речі в мого батька авто добре нашпиговане, тобто можна і вантажне авто знайти в гарній комплектації (маємо дві двері зсувні, датчик дождю, датчик світла, комп, задній парктронік, електропакет, подушки)

Zheny@ якщо хош посидіти, помацати, позаглядати в Ситроена, то в якийсь день в районі обіду я можу приїхати десь в межах Луцька. Думаю так тобі буде легше визначитись з купівлею.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я не те що однозначно агітую за переобладнання, але виходить явно дешевше за оригінального пасажира. Перебладнання в моєму випадку коштувало не набагато дорожче за бердичівське, всі елементи брав в Колодяжному на шроті. Якби зараз робив, то стелю мабуть не брав би із пасажира, а все інше однозначно того варте. Щодо панелі, то у мене вона у Люкс виконанні (така як в мінівенах FIAT Ulysse/Peugeot 806), подушок безпеки 4 штуки, 2 з яких у сидіннях, кондиціонер також є. Гума ніяка не грузова. Щодо сімейства скудо/джампі/експерт у кузові 1995 року - спочатку на світ з'явилися пасажирські мінівени FIAT Ulysse/Peugeot 806 і компанія, а потім вантажні. Ходова там та сама практично, конструкція кузова теж, єдине, що у "вантажівок" він вищий. Можливо тому навіть вантажне авто досить м'яке. Колись доводилось трохи на робочому Добло поїздити (оригінальний пасажир 2007 року), то він порожній як табуретка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Привіт всім. Маю берлінго 2007р. Машина радує.

Має свої "вузькі" місця, котрі потребують уваги.

зараз збираю інфу по ремонту задньої балки.

знайшов вузько профільну майстерню в Полонному (Хмельницька обл.) , та хочеться в Луцьку то зробити, щоб не їхати так далеко.

хто знає майстрів в Луцьку і розцінки, пишіть, буду вдячний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По особистому досвіду скажу що грузовик від пасажира відрізняється лише обшивкою. Більше абсолютно ніякої різниці. ]

Абсурд. Два,категорічно різних,авта.

Чим? Ставиш вікна, зриваєш грузову підлогу, обшиваєш, монтуєш обшивку, крісла і пюрювєт :)

Ось грузовий доблик:

autowp.ru_fiat_doblo_cargo_maxi_12.jpg

У мене такий же тільки оригінальний пасажир. Різниця лише у наявності вікон, заднього крісла, ременів безпеки, обшитого потолку та кавроліну на підлозі. В остальному в мене все те саме, і дверні карти на дверях в салоні та багажнику.

Те саме стосується і підвіски - різниці 0!

Де ви там категоричність побачили?

Ну що, почнем з кінця, різниця в підвісці між грузовим добло і оригінальним пасажиром є, і вона суттєва, на одному стоять ресори а на другому пружини. Відчуваєте різницю? Ну і ще саме основне, це наявність ніші під ногами у задніх пасажирів, в одному є в іншому немає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну що, почнем з кінця

А давайте, ви про Добло окрему тему створите, ага!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По особистому досвіду скажу що грузовик від пасажира відрізняється лише обшивкою. Більше абсолютно ніякої різниці. ]

Абсурд. Два,категорічно різних,авта.

Чим? Ставиш вікна, зриваєш грузову підлогу, обшиваєш, монтуєш обшивку, крісла і пюрювєт :)

Ось грузовий доблик:

autowp.ru_fiat_doblo_cargo_maxi_12.jpg

У мене такий же тільки оригінальний пасажир. Різниця лише у наявності вікон, заднього крісла, ременів безпеки, обшитого потолку та кавроліну на підлозі. В остальному в мене все те саме, і дверні карти на дверях в салоні та багажнику.

Те саме стосується і підвіски - різниці 0!

Де ви там категоричність побачили?

Ну що, почнем з кінця, різниця в підвісці між грузовим добло і оригінальним пасажиром є, і вона суттєва, на одному стоять ресори а на другому пружини. Відчуваєте різницю? Ну і ще саме основне, це наявність ніші під ногами у задніх пасажирів, в одному є в іншому немає.

Пляяяя. Нам офіційний дилер впарив переробленого грузовика!!!! Біжу подавати на них у суд. Дякую що вікрив мені очі!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нам офіційний дилер впарив переробленого грузовика!!!!

Взагалі то так. :) Як це не сумно. Попит породжує пропозицію. особливо на ринку України!

Назар, для тебеж не секрет, що Лайноси збираються в Китаї, а Мерседеси на Сході України (Алчевськ чи що..) і тут їм ліплять потрібні лейби? Не секрет. Бо ОРИГІНАЛЕНЕ авто буде для нас ультрадороге!

Так і тут. Пересічний покупець не відвалить потрібну суму за заводського (правильного) пасажира (нового) . Дешевше це зробити із грузового. Так дешевше. Тупо на заводі доставити сідіння. Без будь-якої безпеки і т.д. Бо це для України!!! Там таке схавають!!! Хєр ти таке втулиш кому в Німеччині чи навіть Польщі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О фака, як з вами важко!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Zheny@, легкові авто переобладнані на заводі, хай навіть з вантажних, все ж таки відповідають нормам безпеки. Це і кріплення сидушок, і ремені, і навіть залізна сітка, що відділяє багажне відділення від пасажирського. Це великі плюси до комфорту та безпеки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

легкові авто переобладнані на заводі, хай навіть з вантажних, все ж таки відповідають нормам безпеки.

Я вів до того, що, скажімо, якщо раніше вантажне авто і пасажирське - були різними. То тепер, завдяки попиту, можна зменшити вартість пасажира, і виготовляти його на базі вантажника, ну чи навпаки. Це як Сервера. Можна зробити самому - скласти і поставити серверну ОС. А можна і купити справжній сервер. Тільки дорожче значно. У швидкодії позначиться теж :) Бо компоненти заводського сервера будуть чітко підібрані під конфіг. А зібраний "на коліні" сервер - як правило чимдешевше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Zheny@, у цьому сенсі ти правий :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Почитавши інфи, порівнявши ціни - зрозумів. ЩО приблизно УСІ мінівени чомись схожі.

Тому вибір, швидше за все, буде уже робитися "по кишені".

Звісно, що обиратися будуть із 2-3-4 моделей. і я для себе УЖЕ вирішив, які моделі туди точно не увійдуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Тому вибір, швидше за все, буде уже робитися "по кишені".

Чтобы не писать прозу...

Являюсь владельцем Opel Combo 1.3cdti 2006 года. Купил в ноябре 2012 года. Наездил уже 28000 км.

Из того что сделал по машине:

1. Почистил клапан ЕГР (100грн с химией)

2. Поменял ремень на генератор с роликом-натяжителем (720 грн с работой)

3. Когда покупал машину, стукала рулевая, отреставрировал - 1000грн с работой.

4. Замена масла, зимняя резина, запаска и остальное не беру в счет.

Все, кроме рулевой рейки, делалось на Опель-Хаусе в с. Маяки. Итого 1820 грн обслуживания с момента покупки. Пробег сейчас 146к.

Машинкой доволен, но действительно, нужно проехаться на каждом варианте, и почувствуешь, О, эт мое :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а доблика чи кенгурятника не хош? друзі мають берлінго старий (2003) ругають, мол дорого в обслуговування, я мав кенго, дорожче за берлінго по деталях (2002, 1,2 бензин), колеги на добликах катаються - хвалять ненахваляться, тай місця, як на мене там більше ніж у французах, по ремонту дешевше, ціни колись хлопці рівняли, катався сам (брав порулить), вродь нічьо... я погоджусь, напевне, з коментами вище, що треба сідати та їхати, оскільки відразу відчуєш "свою" ласточку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...