Перейти до змісту

Відгуки про Citroen Berlingo


Zheny@

Рекомендовані повідомлення

У мене є бегемотик 2006 р. 1.9 D.

1. Двигун. Простий дизель, атмосферник. Турбіни, інтеркулера немає, 51 Kw потужність. Двигун надійний. Електроніки немає, нашу соляру перетравлює чудово. Для нього навіть треба заливати соляру не више норми Евро 3. Форсунки живучі, з ладу вийдуть швидше розпилювачі ніж форсунки. В моторах 1.9 на берлінго немає гідропомпенсаторів, це мінус. Самим слабким місцем в них є ТНВД. Після купівлі авто загнав на ТО, зробили заміну фільтрів, масла, тосолу, ременя і роліків ГРМ, заміну масла в коробці, регулювання клапанів. Вирізав каталізатора, "підкулібив" клапан ЕГР.

2. Підвіска. Як на мене жорстка. В грузовика і амортизатори відповідні. І те що там торсіон особливої мякості не відчутно за рахунок аморитзаторів. На літо куплю ширшу і вищу гуму, думаю буде м'якішим. При загрузці більше 400 кг. машина ззаду просідає. По паспорту має брати 700 кг вантажу. Я максимально вантажив 600 кг.

3. Кузов. В берлінго він оцинкований. Виробник дає 12 р гарантії від свозної ржі. Тобто через 12 р. в машині може зявитись дірка. Але то все залежить від власника і де їздити. Весною і зимою в нас розкидають дробленку шебню замісь піску. Ось після цього я помічаю сколи на фарбі. Їх лишати не бажано, так як збивається фарба і захисний цинковий слой.

Загалом авто не вирізняється комфортом порівняно з легковим: седаном, універсалом. Але ми маємо просторий салон, хорошу вантажопідйомність, економічність, порівняно з легковою.

Цього року їздив в Крим на авто. В дорозі моє авто не підвело. Хоча до поїздки навіть не готувався. В середньому швидкість на спідометрі була 110 км./год, максимальна 140 км./год, але не довго, бо сильно гула. Весноюбуду робити безшумку.

Особисто підмічено: не зовсім зручний перемикач передач, задні двері я б хотів ляду (у мене розпашонка).

Чому я не брав Caddy - дорого, чому не брав Doblo - дорого. Чому не брав Kangoo - не подобається вона мені, та й форсунки на dci так само як і на HDI не славляться надійністю. Про Combo до 2008 р. випуску кажуть що швидко ржавіють.Так само як і мерседес Vito.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 67
  • Створено
  • Остання відповідь
По особистому досвіду скажу що грузовик від пасажира відрізняється лише обшивкою. Більше абсолютно ніякої різниці. ]

Абсурд. Два,категорічно різних,авта.

Чим? Ставиш вікна, зриваєш грузову підлогу, обшиваєш, монтуєш обшивку, крісла і пюрювєт :)

Ось грузовий доблик:

autowp.ru_fiat_doblo_cargo_maxi_12.jpg

У мене такий же тільки оригінальний пасажир. Різниця лише у наявності вікон, заднього крісла, ременів безпеки, обшитого потолку та кавроліну на підлозі. В остальному в мене все те саме, і дверні карти на дверях в салоні та багажнику.

Те саме стосується і підвіски - різниці 0!

Де ви там категоричність побачили?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тіснуватий салон, як на мене вузькуватий

?

Citroen_berlingo_multispace-2.jpg

також придивляюсь до такого авто

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Різниця лише у наявності вікон, заднього крісла, ременів безпеки, обшитого потолку та кавроліну на підлозі у багажнику.

ЛИШЕ?? Хто з кулібіних робить (ставить) ремені і випробовує їх і дає ступені захисту? НІХТО!!!! Задні крісла також різні! Є такі, що ложаться, складаються і т.д. Вікна зроблені на заводі. А не посажені на силікон.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А по безпеці, - автівки створювалися з розранку більше на вантаж, а не на людей.

Цікавить виключно заводський пасажир!

Бо всі ці переробки - то класно, але інженер НЕ розраховував цю машину по безпеці і навантаженню на людей. А виключно на вантаж.

А заводський пасажир то є заводський. Де продумано майже все.

По особистому досвіду скажу що грузовик від пасажира відрізняється лише обшивкою. Більше абсолютно ніякої різниці. Я тобі завтра покажу пасажира і переробленого грузовичка і ти різниці не знайдеш.

У твого "переробленого грузовичка" підігрів задніх пасажирів теж є??

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маю таке ж,грузове,авто.Тільки трохи більше і новіше. буду перешивати. І ніколи воно не стане пасажиром. Підвіска зовсім різна.Вібро,шумоізоляція....Не рівняйте авто з салону,продумане для людей,і буду перешиту під пасажир.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Женя, ось тобі ссилка по бегемотах, я часто там буваю, юзай собі на здоров*я - там ти більше знайдеш інформації!

http://citroen-club....c890ef45660a4f5

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЛИШЕ?? Хто з кулібіних робить (ставить) ремені і випробовує їх і дає ступені захисту? НІХТО!!!! Задні крісла також різні! Є такі, що ложаться, складаються і т.д. Вікна зроблені на заводі. А не посажені на силікон.

Ну я не думаю шо в тебе хватить розуму поставити ремні з жигуля. А це точно така сама запчастина яка впливає на безпеку як колесо, колодки тормозні і т.д. І в оригіналі він може заклинути ати полізиш його розбирати та ремонтувати.

У твого "переробленого грузовичка" підігрів задніх пасажирів теж є??

В моїй комплектації нема. До речі, сказати ще хочу (щоб не гадали) що авто купувалось нове у офіційного дилера.

Маю таке ж,грузове,авто.Тільки трохи більше і новіше. буду перешивати. І ніколи воно не стане пасажиром. Підвіска зовсім різна.Вібро,шумоізоляція....Не рівняйте авто з салону,продумане для людей,і буду перешиту під пасажир.

Ля! Для кого пишу? Можливо не в кожному авто, але в порівнянні тих же Добликів різниці 0!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Рік тому стояв перед вибором.

Передивився руками багато варіантів: від кенгу до скудо.

Взяв Кадді 1,4 - супербудка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ля! Для кого пишу? Можливо не в кожному авто, але в порівнянні тих же Добликів різниці 0!

Ha3aP

ну що за ахінея ? Чим буда Добло відрізняється від буди Скудо,Кенгу чи Кадді? Груз,є груз. Пасажир-пасажир. Подивися га Т5 "Каравелу" і Т5 буду. Зовсім однакові авто? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чим? Обшивкою та звукоізоляцією салону?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чим? Обшивкою та звукоізоляцією салону?

Зручностями. Ти з ВАЗ-2101 мерса не зробиш. Скільки ти його плівкою "під дерево" в середині не клей ! І як не обезшумлюй. (Утрірую, звичайно ж).

Просто зайди на той же Авторіа і подивися які пасажири Берлінго є заводські. Це просто лялька. І це з заводу. Продумано все. А не приварили лавочку м'яку для пасажирів - сидіть!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чим? Обшивкою та звукоізоляцією салону?

А як же Airbag для пасажирів?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І ще раз ЛЯ! Фотку Добло на попередній сторінці бачили? Завтра сфоткаю свій і ви побачите наглядно що різніця лише в кавроліні, стьоклах і сидінні з ремнями безпеки! ВСЕ!!!! Дверні карти (тобіш обшивка салону) точно такі само як і в грузовика, голий метал ТОЧНО ТАКИЙ САМИЙ як і в грузовика, да навіть пласмасовий каркас у грузовика стоїть точно такий самий і на тому ж місці де в легковика ремні безпеки. Є ще виріз дня ніг у порозі для заднього сидіння і все! ЛЮДИ!!! АУ!!! ВИ ЧИТАЄТЕ ТЕ ЩО Я ПИШУ???? Різниці більше немає!!!

А як же Airbag для пасажирів?

А він прямо присутній абсолютно у всіх авто? І то по 20 штук? В пасажирському Берлінго теж? Ви вчора за руль посідали чи шо?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ha3aP

щоб срач не розводити.

http://fiat-scudo.infocar.ua/foto_scudo-panorama_id545.html це пасажир.

схочеш,фото "груза" сам знайдеш. Таке в мене авто. Про БК,клімат,Аербеги, ЕСП і всякі там рюшечкі в салоні розписуваати не буду. Ще раз повторюся - ніколи буда не стане пасажиром. Ні в нас в Луцьку,не в Дубно,не в Тернополі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Оке, не стане то не стане. Вапросав больше не імею ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А він прямо присутній абсолютно у всіх авто? І то по 20 штук? В пасажирському Берлінго теж? Ви вчора за руль посідали чи шо?

Ні це опція, але з власного досвіду знаючи що в нас за кулібіни, я б не довіряв їм при встановленні її, а от заводскій довіряю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

R01and

Дякую . По документах в мене вже пасажир. Збираю грошенята на перешивку :)

ЗЮ. ТС,Вибачай за флуд,більше не буду.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

що ще по темі можна сказати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знайшов оголошення про продаж berlingo, який дуже подібний до оригінала, або і є ним.

Берлінго з панорамним дахом. По оголошенню вказано Луцьк.

136688640510.jpg

136688640511.jpg

Доречі порівняно зі звичайною обшивкою в оригінала є обдув задніх пасажирів. Літом - кондиціонер, взимку - обігрівач.

http://autobum.in.ua/ru/used/10462.html

Женя на твому місці я б сходив подивився на нього.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Zheny@

на яку суму розраховуєте?

.

Недоліки та переваги.

у знайомого 1.9 1999р.в

+++ надійний економічний двигун, просторий салон, тахометр може й комусь не зовсім важливо :) ,добре замасковані салазки бокових дверей :)

--- кліренс, корпус повітряного фільтра досить низько розташований, куліса КПП

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ох уже народ демагогию развел. Человек просто спросил мнение людей которые ездили на Berlingo, а тут началось...

У меня Peugeot Partner 1.9D 2000 г., простой и надежный (этот тот же Berlingo только значок другой). Дизель простой,по этому не самолет, но резвый, по трассе 110-120 км/час для него самая скорость. Экономичен, но очень отзывчив на педаль газа, чем сильней давишь, тем больше расходуешь. В морозы проблем не было, заводился даже при -20 град. с пол оборота и при одном накаливании свечей. Кстати, этот вариант хорош тем что быстро прогревается двигатель (через 5 минут печка уже дует теплым воздухом), и зимой и летом стабильно держит рабочую температуру не переохлаждаясь в холодную пору и не перегреваясь в жару. Обдув переднего и боковых стекол настолько эффективен, что ни разу не ездил запотевшим или замерзшим, всегда стекла были полностью чистые и сухие в любую погоду. Хотя у меня грузовик переоборудованный в пассажир, даже в сильные морозы печка быстро и эффективно прогревает весь салон, так как там есть дефлектор обогрева заднего стекла, по этому пассажиры часто говорят убавить жар у печки.

На счет ощущений от вождения. Приятное и отзывчивое управление, мягкие педали, КПП от Porsche по этому комментарии тут излишние. Машиной доволен, если бы менял, то тоже на пирога но новей и тоже Peugeot или Citroen. Почему именно Peugeot, потому что нравиться, при том что ездил и на Opel Combo, и на Fiat Doblo, и на Renault Cangoo, и на VW Caddy.

p.s. Что касается работы двигателя, так любой исправный и правильно настроенный двигатель будет работать идеально. Для дизеля в первую очередь это правильно установленный ГРМ, абсолютная герметичность топливной системы и исправная система накала. Кстати, подогрев топливного фильтра очень нужная вещь, которая на некоторых Caddy отсутствует.

Надеюсь никого не обидел.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ніколи буда не стане пасажиром. Ні в нас в Луцьку,не в Дубно,не в Тернополі.

Ідентичною не стане, але різниця не таке вже і колосальна. Ремені ставляться, кріплення сидінь можна перенести, шумоізоляція теж робиться.

Я, переобладнуючи Джампі 2005 року, купив задні карти з ременями безпеки і задній диван від оригінального пасажира, стало все у штатні місця. В лівій задній карті є вентиляційні прорізи, тому салон нормально вентилюється за схемою, яку виробник для пасажира продумав. Середній ряд сидінь мені не сподобався від оригінала, тому інші ставив. Стеля теж від пасажира. Вікна звичайно клеєні, але не вважаю це фатальним. В того ж берлінго під вікна в боковинах тиснення у пасажира і у вантажного однакові, тому візуально не відрізниш. У джампі ніш немає в грузовика, тому вікна зверху наклеєні. В надійності приклеювання вікна жодних сумнівів не маю, якщо якісно усе зроблять. Мені довелося одне вікно міняти, то хлопці добре помучилися, поки зрізали струною раніше встановлене. Підлогу на шроті теж можна з пасажира взяти. І навіть "воздуховоди" можна переставити.

Можливо не у кожні й моделі авто можна так легко усе з пасажира на грузовик переставити, але не думаю, що складнощі великі.

Щодо підвіски - то і там не все таке різне, можливо трішки жосткіші пружини задні, але ж ніхто не забороняє їх замінити. Як на мене, авто досить таки м'яке і так.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"воздуховоди"

[offtop]повітропроводи ;)[/offtop]

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можливо не у кожні й моделі авто можна так легко усе з пасажира на грузовик переставити, але не думаю, що складнощі великі.

Щоб не копіювати весь пост.

У скільки стало переобладнання із буди на пасажир? І чи не дешевшк було купити готового пасажира? Враховуючи усі "забаганки" у вигляді крісел, що не сподобалися, чи там поїздки-походи на шроти і т.д.?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...