Zheny@ Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 14:48 #1 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 14:48 Власників та тих хто їздив, мав таке авто прошу відгуків про сильні та слабкі сторони.Недоліки та переваги.
kometa Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:08 #2 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:08 Хороша ходова, тіснуватий салон, як на мене вузькуватий, з цього класу авто однозначно надав би перевагу Німцеві Caddy, або ж на крайній випадок Французькому Канго, але чесно кажучи треба проїхатись на декількох машинках даного класу і підібрати те що ближче до душі.
Сашко85 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:09 #3 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:09 Я спочатку також хотів Citroen Berlingo. Але проїхавшися на Opel Combo 1.7 CDTi зрозумів що в динаміці, комфорті й розхід палива, то ці показники переважають Citroen Berlingo. Хоча в кінцевому результаті знайшов (так вийшло) з двигуном 1,7 Di динаміка звичайно набагато менша ніж в CDTi але мене радує легкість керування (електро підсилювач керма), середній розхід 5,5 л/100 км. та ін.Це моя думка щодо авто, звичайно зараз наведуть власники Citroen Berlingo свої переваги.Ця машина (Opel Combo) за принципом ціна якість найкращий варіант, тому що - Opel Combo розроблявся на базі Opel Corsa тим самим здешевивши свою собівартість, звичайно Volkswagen Caddy прекрасна машина, але значно дорожча.Якщо ти хочеш купити авто то в обов'язковому випадку проїдься на різних марках авто і тоді сам зрозумієш де твоя машина
Ha3aP Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:11 #4 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:11 В колеги такий авто, тисяч 250 накатав вже, 8 років - живучий зараза Правда задня підвіска вимагає багато уваги, не менше ніж передня. Торсіони... Зате мягенький. Ну і брати потрібно звісно дизель.
NoGood Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:17 #5 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:17 І Комбо і Берлінго і Кенго нормальні машини, аби були свіжі.
Zheny@ Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:19 Автор #6 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:19 з цього класу авто однозначно надав би перевагу Німцеві CaddyДтвився. Їздив. Класно, але відсотків 25 переплата саме за WV.Опель щось не запер. Не знаю чому.Кенгуру і Добло - супер варіанти. Але цікавить ще цей.
Ha3aP Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:22 #7 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:22 Зате фольц є фольц як не крути!
Deemon Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:24 #8 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:24 Зате фольц є фольц як не крути!Кагби давно вже НЕ народний автомобіль, наразі у нас він, необгрунтовано дорогий
Zheny@ Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:24 Автор #9 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:24 Можна покрутити, Назарчику, можна. Якщо запчастина до Фольца коштує 120 у.о. то до француза буде 80. Бо то Фольц!
sirogka Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:26 #10 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:26 +1 до Combo сам стояв перед вибором кенгу чи комбо , 1.7CDTI рулить )))
kometa Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:27 #11 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:27 Я на Caddy TDI 2.0 вчився їздити колись, так що серце якось лежить до цієї машинки, Проворна, Шикарна ходова, Мотор казка, підвіска, бере до 6л на 100км.
Deemon Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:30 #12 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:30 у Combo - потрібно уважно та ретельно переглядати вузол щеплення, заміна кашмарний геморой (розбирати пів тачки) і ціна в районі $1К
Edelveys Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:31 #13 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:31 У мене Peugeot Partner 1.6 hdi. - той же самий Berlingo (відрізняється тільки значком на капоті, ззаді на дверках і на моторі). Авто 2007 року, наїздило 340 тисяч. Порівняти немає з чим, але чувак, який міняв мені масло, фільтра, ну спеціаліст одним словом, їздив на моєму пижику і казав що дуже класна машина, з хорошою динамікою, і навіть в порівнянні з тим же Opel Combo - то мій пижик однозначно кращий, і що він був не дуже доброї думки про пижосітроенів, але коли проїхався - думка змінилась. В дядька мого раніше був Renault Kangoo, потім він пересів теж на пижика, і сказав що кенгурушка з пижиком навіть рядом не стояли - це небо і земля.Але в кожного своя думка... Сам можу сказати що машина м*яка, і двигун проїхавши 340 тисяч тане так, ніби новий. Першим несуттєвим недоліком для себе бачу те, що паливний бак не відкривається з салона. Мусиш на заправці дістати ключ і саме цим ключем відкрити бак, після заправки закрити... Другим недоліком бачу те, що задні дверки в моєму пижику однакові і коли дивишся на лобове дзеркало - то там нічого майже не видно, бо мішає стійка, яка стоїть по центрі дверок. Ця проблема була усунута здається в моделях починаючи з 2008 року - там в одному варіанті одна дверка менша - одна більша, в другому варіанті - дверка суцільна і відкривається ніби в хетчбеку. За рахунок цього коли дивишся в дзеркало то по центру вже стає видно що ззаді відбувається на дорозі.А так - машинка супер!!!
Ha3aP Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:32 #14 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:32 Я поїздив на багатьох машинах і скажу вам що краще машини ніж ВольксГруп я тупо не знаю.
Zheny@ Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:37 Автор #15 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:37 краще машині ніж ВольксГруп я тупо не знаю. Кхм. Ціни варто порівняти на самі авто і на їх запчастини. паливний бак не відкривається з салона. Мусиш на заправці дістати ключ і саме цим ключем відкрити бак, після заправки закрити... І Це проблема?? Мдя.. я так зараз на своїй відкриваю. І нічого - живий
sirogka Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:38 #16 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:38 И пох... що він на половину іншого автомобіля дорожче
Edelveys Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:41 #17 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 15:41 паливний бак не відкривається з салона. Мусиш на заправці дістати ключ і саме цим ключем відкрити бак, після заправки закрити... І Це проблема?? Мдя.. я так зараз на своїй відкриваю. І нічого - живий Це єдиний несуттєвий недолік, який я усунув би - а так машинка близька до ідеальної))
Plum Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 16:22 #18 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 16:22 Женя, уточняй рік випуску (або хоча б покоління) і двигун. Бо є різниця.
Zheny@ Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 16:23 Автор #19 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 16:23 Бажано дизель 1,9. Від 2000 року.
MaestroA Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 16:34 #20 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 16:34 Колись давно дивився в сторону Кенгу. Борознив простори інету в пошуках адекватних відгуків. Так от запам'ятався один, суть якого в стислому вигляді така: купили два товариші практично одночасно дві Кенгуши в стані легкого б/в, в одного все гуд, не натішиться, а в другого суцільний геморой. Так, що підтримую NoGood, і добавлю, - як пощастить. Бо не дай Бог проблеми з мотором, і вся економія на пальному перетворюється на з економію з приставкою псевдо.І ще підтримаю Deemon'а: скільки разів їздив на Кадіках (різних поколінь), так і не зрозумів, чому вони дорожчі за вищезгаданих конкурентів. "Ходять" нічим не краще, а по комфорту - один рівень.І ще одне моє ІМХО... не розумію я людей, які купують "черевики" з розразунку на "а вдруг щось прийдеться возити". Незавантажені вони на дорозі скачуть як козлики. А по безпеці, - автівки створювалися з розранку більше на вантаж, а не на людей. От якщо використовувати за призначенням, - запитань не має!
Zheny@ Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 16:53 Автор #21 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 16:53 А по безпеці, - автівки створювалися з розранку більше на вантаж, а не на людей.Цікавить виключно заводський пасажир!Бо всі ці переробки - то класно, але інженер НЕ розраховував цю машину по безпеці і навантаженню на людей. А виключно на вантаж.А заводський пасажир то є заводський. Де продумано майже все.
kometa Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 16:54 #22 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 16:54 В принципі налаштувати під свої потреби можна все, як в пасажирському так і в грузовому варіанті.+ якщо ТС зацікавився в даному авто, то в нього напевне є вагомі доводи чому саме "черевик" йому потрібен
Ha3aP Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 17:06 #23 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 17:06 А по безпеці, - автівки створювалися з розранку більше на вантаж, а не на людей.Цікавить виключно заводський пасажир!Бо всі ці переробки - то класно, але інженер НЕ розраховував цю машину по безпеці і навантаженню на людей. А виключно на вантаж.А заводський пасажир то є заводський. Де продумано майже все.По особистому досвіду скажу що грузовик від пасажира відрізняється лише обшивкою. Більше абсолютно ніякої різниці. Я тобі завтра покажу пасажира і переробленого грузовичка і ти різниці не знайдеш.
Zheny@ Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 17:42 Автор #24 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 17:42 Я тобі завтра покажу пасажира і переробленого грузовичка і ти різниці не знайдеш. знайду
igorrrko Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 17:44 #25 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 17:44 По особистому досвіду скажу що грузовик від пасажира відрізняється лише обшивкою. Більше абсолютно ніякої різниці. ] Абсурд. Два,категорічно різних,авта.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.