Перейти до змісту

Відгуки про Citroen Berlingo


Zheny@

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Власників та тих хто їздив, мав таке авто прошу відгуків про сильні та слабкі сторони.

Недоліки та переваги.

  • Відповідей 67
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Хороша ходова, тіснуватий салон, як на мене вузькуватий, з цього класу авто однозначно надав би перевагу Німцеві Caddy, або ж на крайній випадок Французькому Канго, але чесно кажучи треба проїхатись на декількох машинках даного класу і підібрати те що ближче до душі.

Опубліковано

Я спочатку також хотів Citroen Berlingo. Але проїхавшися на Opel Combo 1.7 CDTi зрозумів що в динаміці, комфорті й розхід палива, то ці показники переважають Citroen Berlingo. Хоча в кінцевому результаті знайшов (так вийшло) з двигуном 1,7 Di динаміка звичайно набагато менша ніж в CDTi але мене радує легкість керування (електро підсилювач керма), середній розхід 5,5 л/100 км. та ін.

Це моя думка щодо авто, звичайно зараз наведуть власники Citroen Berlingo свої переваги.

Ця машина (Opel Combo) за принципом ціна якість найкращий варіант, тому що - Opel Combo розроблявся на базі Opel Corsa тим самим здешевивши свою собівартість, звичайно Volkswagen Caddy прекрасна машина, але значно дорожча.

Якщо ти хочеш купити авто то в обов'язковому випадку проїдься на різних марках авто і тоді сам зрозумієш де твоя машина

Опубліковано

В колеги такий авто, тисяч 250 накатав вже, 8 років - живучий зараза :)

Правда задня підвіска вимагає багато уваги, не менше ніж передня. Торсіони... Зате мягенький. Ну і брати потрібно звісно дизель.

Опубліковано

з цього класу авто однозначно надав би перевагу Німцеві Caddy

Дтвився. Їздив. Класно, але відсотків 25 переплата саме за WV.

Опель щось не запер. Не знаю чому.

Кенгуру і Добло - супер варіанти. Але цікавить ще цей.

Опубліковано

Зате фольц є фольц як не крути!

Кагби давно вже НЕ народний автомобіль, наразі у нас він, необгрунтовано дорогий

Опубліковано

Можна покрутити, Назарчику, можна. Якщо запчастина до Фольца коштує 120 у.о. то до француза буде 80. Бо то Фольц!

Опубліковано

Я на Caddy TDI 2.0 вчився їздити колись, так що серце якось лежить до цієї машинки, Проворна, Шикарна ходова, Мотор казка, підвіска, бере до 6л на 100км.

Опубліковано

у Combo - потрібно уважно та ретельно переглядати вузол щеплення, заміна кашмарний геморой (розбирати пів тачки) і ціна в районі $1К

Опубліковано

У мене Peugeot Partner 1.6 hdi. - той же самий Berlingo (відрізняється тільки значком на капоті, ззаді на дверках і на моторі). Авто 2007 року, наїздило 340 тисяч. Порівняти немає з чим, але чувак, який міняв мені масло, фільтра, ну спеціаліст одним словом, їздив на моєму пижику і казав що дуже класна машина, з хорошою динамікою, і навіть в порівнянні з тим же Opel Combo - то мій пижик однозначно кращий, і що він був не дуже доброї думки про пижосітроенів, але коли проїхався - думка змінилась.

В дядька мого раніше був Renault Kangoo, потім він пересів теж на пижика, і сказав що кенгурушка з пижиком навіть рядом не стояли - це небо і земля.

Але в кожного своя думка...

Сам можу сказати що машина м*яка, і двигун проїхавши 340 тисяч тане так, ніби новий. Першим несуттєвим недоліком для себе бачу те, що паливний бак не відкривається з салона. Мусиш на заправці дістати ключ і саме цим ключем відкрити бак, після заправки закрити... Другим недоліком бачу те, що задні дверки в моєму пижику однакові і коли дивишся на лобове дзеркало - то там нічого майже не видно, бо мішає стійка, яка стоїть по центрі дверок. Ця проблема була усунута здається в моделях починаючи з 2008 року - там в одному варіанті одна дверка менша - одна більша, в другому варіанті - дверка суцільна і відкривається ніби в хетчбеку. За рахунок цього коли дивишся в дзеркало то по центру вже стає видно що ззаді відбувається на дорозі.

А так - машинка супер!!!

Опубліковано

краще машині ніж ВольксГруп я тупо не знаю.

Кхм. Ціни варто порівняти на самі авто і на їх запчастини.

паливний бак не відкривається з салона. Мусиш на заправці дістати ключ і саме цим ключем відкрити бак, після заправки закрити...

І Це проблема?? Мдя.. я так зараз на своїй відкриваю. І нічого - живий :)

Опубліковано

паливний бак не відкривається з салона. Мусиш на заправці дістати ключ і саме цим ключем відкрити бак, після заправки закрити...

І Це проблема?? Мдя.. я так зараз на своїй відкриваю. І нічого - живий :)

Це єдиний несуттєвий недолік, який я усунув би - а так машинка близька до ідеальної))

Опубліковано

Колись давно дивився в сторону Кенгу. Борознив простори інету в пошуках адекватних відгуків. Так от запам'ятався один, суть якого в стислому вигляді така: купили два товариші практично одночасно дві Кенгуши в стані легкого б/в, в одного все гуд, не натішиться, а в другого суцільний геморой. Так, що підтримую NoGood, і добавлю, - як пощастить. Бо не дай Бог проблеми з мотором, і вся економія на пальному перетворюється на з економію з приставкою псевдо.

І ще підтримаю Deemon'а: скільки разів їздив на Кадіках (різних поколінь), так і не зрозумів, чому вони дорожчі за вищезгаданих конкурентів. "Ходять" нічим не краще, а по комфорту - один рівень.

І ще одне моє ІМХО... не розумію я людей, які купують "черевики" з розразунку на "а вдруг щось прийдеться возити". Незавантажені вони на дорозі скачуть як козлики. А по безпеці, - автівки створювалися з розранку більше на вантаж, а не на людей. От якщо використовувати за призначенням, - запитань не має!

Опубліковано

А по безпеці, - автівки створювалися з розранку більше на вантаж, а не на людей.

Цікавить виключно заводський пасажир!

Бо всі ці переробки - то класно, але інженер НЕ розраховував цю машину по безпеці і навантаженню на людей. А виключно на вантаж.

А заводський пасажир то є заводський. Де продумано майже все.

Опубліковано

В принципі налаштувати під свої потреби можна все, як в пасажирському так і в грузовому варіанті.

+ якщо ТС зацікавився в даному авто, то в нього напевне є вагомі доводи чому саме "черевик" йому потрібен

Опубліковано

А по безпеці, - автівки створювалися з розранку більше на вантаж, а не на людей.

Цікавить виключно заводський пасажир!

Бо всі ці переробки - то класно, але інженер НЕ розраховував цю машину по безпеці і навантаженню на людей. А виключно на вантаж.

А заводський пасажир то є заводський. Де продумано майже все.

По особистому досвіду скажу що грузовик від пасажира відрізняється лише обшивкою. Більше абсолютно ніякої різниці. Я тобі завтра покажу пасажира і переробленого грузовичка і ти різниці не знайдеш.

Опубліковано

Я тобі завтра покажу пасажира і переробленого грузовичка і ти різниці не знайдеш.

знайду :)

Опубліковано
По особистому досвіду скажу що грузовик від пасажира відрізняється лише обшивкою. Більше абсолютно ніякої різниці. ]

Абсурд. Два,категорічно різних,авта.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...