Coding Опубліковано 9 Грудня, 2013 в 08:25 #1 Опубліковано 9 Грудня, 2013 в 08:25 Є двигун: http://kosmodrom.com.ua/el.php?name=100-1-6V-120RPM Цікавить, чи реальні його характеристики щодо крутного моменту = 0.6кг/см. За моїми підрахунками його моменту вистачить для підняття вантажу 4кг. Хто мав справу з таким двигуванами?
VovkleV Опубліковано 10 Грудня, 2013 в 07:09 #2 Опубліковано 10 Грудня, 2013 в 07:09 .........а причому тут двигун? Все залежить (в основному) від редуктора .............а 4 кг це нетака велика вага .........а причому тут двигун? Все залежить (в основному) від редуктора .............а 4 кг це нетака велика вага
nemo Опубліковано 10 Грудня, 2013 в 07:54 #3 Опубліковано 10 Грудня, 2013 в 07:54 .........а причому тут двигун? Все залежить (в основному) від редуктора .............а 4 кг це нетака велика вага.........а причому тут двигун? Все залежить (в основному) від редуктора .............а 4 кг це нетака велика вагаТак він 4 кг потягне на максимальному навантаженні, краще через блок - так і двигун грітись не буде та редуктору легше.Без блоку думаю він довго не протягне.(Все з практики по більшим двигунам та редукторам)
foma144 Опубліковано 10 Грудня, 2013 в 11:58 #4 Опубліковано 10 Грудня, 2013 в 11:58 Так на фото двигун з редуктором, навіщо другий ставити. Такі системи ставлять на міні шуруповерти і вони крутять. Наприклад, двигун на 4.8 В, а закрутить шуруп як сильною рукою, там більше зусилля.
Coding Опубліковано 10 Грудня, 2013 в 14:14 Автор #5 Опубліковано 10 Грудня, 2013 в 14:14 Без блоку думаю він довго не протягне. (Все з практики по більшим двигунам та редукторам)Тут блок мені не допоможе, хіба що ще до такого двигуна причеплю шків + шестерню, так можна зменшити обороти. Але при збільшенні діаметра вала - зменшиться сила тяги? так як F= M/R
nemo Опубліковано 10 Грудня, 2013 в 15:52 #6 Опубліковано 10 Грудня, 2013 в 15:52 Крутний момент виросте швидкість впаде, або навпаки.Головне, щоб кількість зубів у шестернях були взаемопрості. Все буде залежати від відношення кількості зубів на шестернях ну і типу передачі.
Coding Опубліковано 11 Грудня, 2013 в 08:50 Автор #7 Опубліковано 11 Грудня, 2013 в 08:50 Крутний момент виросте швидкість впаде, або навпаки. Головне, щоб кількість зубів у шестернях були взаемопрості. Все буде залежати від відношення кількості зубів на шестернях ну і типу передачі.А якщо використати просто шків максимальна маса підйому зменшиться? зараз діаментр вала 3мм - це для цього двигуна - 4кг піднімає.
nemo Опубліковано 11 Грудня, 2013 в 08:58 #8 Опубліковано 11 Грудня, 2013 в 08:58 Крутний момент виросте швидкість впаде, або навпаки. Головне, щоб кількість зубів у шестернях були взаемопрості. Все буде залежати від відношення кількості зубів на шестернях ну і типу передачі.А якщо використати просто шків максимальна маса підйому зменшиться? зараз діаментр вала 3мм - це для цього двигуна - 4кг піднімає.Шків, шестерні, ...., все залежить від того що ви хочете, тільки шків вам варто випробувати чи не буде він скользити, з іншої сторони шків легше зробити і до речі можна спробувати вали з старого магнітофону.Якщо у вас на моторі колесо з меншим діаметром ніж те до якого прикріплений вал - крутний момент збільшиться (якщо по простому без теорій - змінюється точка прикладання сили)
brownStream Опубліковано 11 Грудня, 2013 в 09:03 #9 Опубліковано 11 Грудня, 2013 в 09:03 ккд зубчастої циліндричної передачі 0,97ккд пасової передачі0,96На пасовій передачі трошки втратиш на потужності, і трошки більше на моменті.Але якщо хочеш все-таки пасову, то зніми редуктор той що є, і зроби 1 пасовий на більше передаточне число.2 редуктори - це: 0,97*0,96=0,9312 ккд двигуна.P.S. А потягнути може і 8 кг, але швидкість значно зменшиться.P.S.S.Скажи як і для чого він має працювати, скажу як краще зробити.
Coding Опубліковано 11 Грудня, 2013 в 10:07 Автор #10 Опубліковано 11 Грудня, 2013 в 10:07 Скажи як і для чого він має працювати, скажу як краще зробити.Хочу зробити електрокарниз - двигун сховати за карнозом
nemo Опубліковано 11 Грудня, 2013 в 10:28 #11 Опубліковано 11 Грудня, 2013 в 10:28 Я б одразу брав би щось з такогоhttp://kosmodrom.com...otor 20Dx44L mmТобі потрібно підіймати та намотувати-розмотувати штору - в тебе постійно буде змінюватись плече, - ти візьми максимальний діаметр намотаної штори і порахуй крутний момент. Особливо важко йому буде стартанути + сила тертя при намотці-розмотці.І це так - невідомо ж який карниз та штора в тебе)))http://kosmodrom.com...otor 25Dx56L mmЦей в максималці 36 Вт - можливо справиться.
brownStream Опубліковано 11 Грудня, 2013 в 10:53 #12 Опубліковано 11 Грудня, 2013 в 10:53 Хочу зробити електрокарниз - двигун сховати за карнозомТоді до цього двигуна з цим же редуктором додати пасову передачу з більшим ПЧ, і заховати.Але підключати дійсно через блок. Повинно все працювати, тільки час роз/змотування буде немаленький.
Coding Опубліковано 11 Грудня, 2013 в 11:13 Автор #13 Опубліковано 11 Грудня, 2013 в 11:13 напотування мене не цікавить.Цівкавить розсування/засування
Coding Опубліковано 14 Січня, 2014 в 19:43 Автор #14 Опубліковано 14 Січня, 2014 в 19:43 Нікому такий двигун не цікавий? хочу собі замовити кілька - можу до компанії добавити
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.