Перейти до змісту

Чи варто при заміні двигуна( карбюраторного) ставити інжектор?


D.GryWeB

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

При проблемному двигуні думаю замінити на другий!!!От чи варто оставити такий самийй карбюраторний чи можливо ставити інжектор!Можливо хтось стикався з цим то залишайте відгуки!

Опубліковано

Треба міняти частину проводки, і блок запобіжників і ше кучу всякої фігні, як на мене краще продати як є і купити зразу інжекторну машину

Опубліковано

Інжекторний двигун обвішаний "купою" датчиків (як на блоці, так і на самому інжекторі), потребує ЕБУ (електронний блок управління) для контролю та управління цим всім ділом. Тобто варто очікувати з проводкою багато апгрейдів, електро-бензонасос, повітряний фільтр, блок запобіжників та релюшок ...

Опубліковано

а як на рахунок поставити двигун від тойоти чи ауди80, фольксваген? в інтернеті є багато рекомендацій...

Опубліковано

дякую всім!Цікавить не сам двигун,а те шо потребує доробки при його установці в авто!

ld7G.gif

Треба міняти частину проводки, і блок запобіжників і ше кучу всякої фігні, як на мене краще продати як є і купити зразу інжекторну машину

+ електронній блок управління, (ЕБУ), який ще потрібно пдігнати (прошити) під конкретний двигун...

Опубліковано

а як на рахунок поставити двигун від тойоти чи ауди80, фольксваген? в інтернеті є багато рекомендацій...

Можливо все!!!Цікавить з чим прийдеться зіткнутися а саме -проводка, ЄБУ і так дальше.....Чього чекати
Опубліковано

а як на рахунок поставити двигун від тойоти чи ауди80, фольксваген? в інтернеті є багато рекомендацій...

Можливо все!!!Цікавить з чим прийдеться зіткнутися а саме -проводка, ЄБУ і так дальше.....Чього чекати

ну і напевно потрібно буде підсилення ставити +варити кузов, мотори від інших авто важкі...

Опубліковано

Детали для перехода с карбюратора на инжектор

1 Масляный насос (с креплением под датчик ПКВ)

2 Кронштейн модуля зажигания

3 Модуль зажигания

4 Комплект ВВ проводов

5 Термостат тройник

6 Крепление генератора верхнее

7 Крепление генератора нижнее

8 Генератор

9 Ремень генератора (клиновой)

10 Полукорпус воздушного фильтра верхний

11 Полукорпус воздушного фильтра нижний

12 Фильтрующий элемент воздушный

13 Фильтрующий элемент топливный

14 Прокладка дроссельного патрубка

15 Опора воздушного фильтра, 2шт

16 Патрубок дроссельный в сборе

17 Ресивер

18 Впускной коллектор

19 Регулятор давления топлива

20 Форсунка,4 шт

21 Рампа форсунок

22 Прокладка впускного коллектора

23 Комплект креплений ресивера и воздушного фильтра

24 Трубка топливная магистральная сливная

25 Трубка сливная рампы

26 Трубка подающая рампы

27 Трубка топливная магистральная подающая

28 Кронштейн троса газа

29 Трос газа

30 Крепление топливного фильтра

31 Шланг патрубка

32 Бензобак

33 Комплект топливных шлангов высокого давления

34 Электробензонасос в сборе

35 Контроллер Январь 5.1.1-71

36 Шкив коленчатого вала демпфирующий

37 Жгут проводов бензонасоса

38 Жгут проводов системы зажигания

39 Жгут проводов форсунок

40 Датчик детонации

41 Датчик положения коленчатого вала

42 Датчик расхода воздуха

43 Заглушка с прокладкой (установлена вместо трамблера)

44 Датчик температуры

45 Кольцо прижимное бензонасоса

Это основные детали, но так же понадобятся хомуты, шланги, болты, гайки и прочая мелочь.

Опубліковано

Товариш юзав іжнекторну Ауді 80 (бочку), мав з движком вагон головної болі, доки не взяв карбюраторного донора, з котрого пересадив ДВЗ, зараз спокійно катається, а не колупається :).

П.С. Розхід палива на нормально відрегульованому карбі - не більший, аніж на замученому інжекторі.

Опубліковано

Ось треба було потратити стільки часу, щоб все це перелічити! :_09:

Раз така п'янка, то де болтики, гайочки і ціни? :_07:

Опубліковано

Якщо брати то з донора все зразу і перекидати на свою машину

В мене друг міняв двигун, то їхав на розборку і там на місці все робив

Опубліковано

Ось треба було потратити стільки часу, щоб все це перелічити! :_09:

Раз така п'янка, то де болтики, гайочки і ціни? :_07:

ахах та я з нета капірнув)))) цікава інфа)) Може ще комусь пригодиться)

Якщо брати то з донора все зразу і перекидати на свою машину

В мене друг міняв двигун, то їхав на розборку і там на місці все робив

ех ну да....Ну треба щось думати...ДЯкую)
Опубліковано

а де краще взяти того донора?

після дтп не варіант?

Чього єслі кузов "в *авно " а підкапотне ціле то цілком можливо!

Опубліковано

Якщо брати то з донора все зразу і перекидати на свою машину

В мене друг міняв двигун, то їхав на розборку і там на місці все робив

Напевнея теж зупинюся на карбі......Дякую

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Шановні автолюбителі/профі, а про яку машину йдеться, чи у вас закритий клуб, і всі розуміють про що мова? Мене цікавить чи варто на карбюраторну класику ВАЗ ставити інжектор, і що получиться з цього? нові машини ВАЗ 2107,2121-інжектора.

Опубліковано

Шановні автолюбителі/профі, а про яку машину йдеться, чи у вас закритий клуб, і всі розуміють про що мова? Мене цікавить чи варто на карбюраторну класику ВАЗ ставити інжектор, і що получиться з цього? нові машини ВАЗ 2107,2121-інжектора.

Все, що написано вище, все стосується будь-якого авто. Можливо щось додатково треба буде, щось вже стоїть. Але найголовніше, який ЕБУ ставити, хто його адаптувати буде і яка вартість. Ціна в районі 6000-9000 грн.

Якщо детальніше ціна приблизно така (грн.):

ЕБУ 2000 (январь, микас).

інжектор (форсунка) 200 за шт. - 800

рампа - від 150 грн.

ДПКВ - 100

ДАД - 350 (або МАР) - 700

дросельний вузол з РХХ та ДПДЗ - мінімум 1000 (точно ціну не знаю)

модуль запалювання ВАЗ - 250 грн.

РСО, або лямбда - від 250 (універсальна).

паливний насос - 500 грн.

а ще по 100 грн. датчики детонації, температури ОЖ, повітря, швидкості,

ВВ провода - 100

і т.д. по списку, що вище.

Опубліковано

Таке питання:чи стане "голова"від 1.3 карба (ВАЗ 2108) на блок 1.5????Хто знає чи можливо ставили???

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...