D.GryWeB Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 14:43 #1 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 14:43 При проблемному двигуні думаю замінити на другий!!!От чи варто оставити такий самийй карбюраторний чи можливо ставити інжектор!Можливо хтось стикався з цим то залишайте відгуки!
Roman12321 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 15:06 #2 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 15:06 Треба міняти частину проводки, і блок запобіжників і ше кучу всякої фігні, як на мене краще продати як є і купити зразу інжекторну машину
soccer Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 15:07 #3 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 15:07 а як на рахунок проводки,ЕБУ,насос в бак ???
Skalyan Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 16:15 #4 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 16:15 Інжекторний двигун обвішаний "купою" датчиків (як на блоці, так і на самому інжекторі), потребує ЕБУ (електронний блок управління) для контролю та управління цим всім ділом. Тобто варто очікувати з проводкою багато апгрейдів, електро-бензонасос, повітряний фільтр, блок запобіжників та релюшок ...
Oli Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 16:24 #5 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 16:24 а як на рахунок поставити двигун від тойоти чи ауди80, фольксваген? в інтернеті є багато рекомендацій...
D.GryWeB Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 17:16 Автор #6 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 17:16 дякую всім!Цікавить не сам двигун,а те шо потребує доробки при його установці в авто!
S-driver Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 17:25 #7 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 17:25 дякую всім!Цікавить не сам двигун,а те шо потребує доробки при його установці в авто! Треба міняти частину проводки, і блок запобіжників і ше кучу всякої фігні, як на мене краще продати як є і купити зразу інжекторну машину + електронній блок управління, (ЕБУ), який ще потрібно пдігнати (прошити) під конкретний двигун...
Oli Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 17:28 #8 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 17:28 такий самий1.5 ??
D.GryWeB Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 17:41 Автор #9 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 17:41 такий самий1.5 ??1.3
D.GryWeB Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 17:46 Автор #10 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 17:46 а як на рахунок поставити двигун від тойоти чи ауди80, фольксваген? в інтернеті є багато рекомендацій... Можливо все!!!Цікавить з чим прийдеться зіткнутися а саме -проводка, ЄБУ і так дальше.....Чього чекати
Oli Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 17:59 #11 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 17:59 а як на рахунок поставити двигун від тойоти чи ауди80, фольксваген? в інтернеті є багато рекомендацій... Можливо все!!!Цікавить з чим прийдеться зіткнутися а саме -проводка, ЄБУ і так дальше.....Чього чекатину і напевно потрібно буде підсилення ставити +варити кузов, мотори від інших авто важкі...
D.GryWeB Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 18:21 Автор #12 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 18:21 Детали для перехода с карбюратора на инжектор1 Масляный насос (с креплением под датчик ПКВ)2 Кронштейн модуля зажигания3 Модуль зажигания4 Комплект ВВ проводов5 Термостат тройник6 Крепление генератора верхнее7 Крепление генератора нижнее8 Генератор9 Ремень генератора (клиновой)10 Полукорпус воздушного фильтра верхний11 Полукорпус воздушного фильтра нижний12 Фильтрующий элемент воздушный13 Фильтрующий элемент топливный14 Прокладка дроссельного патрубка15 Опора воздушного фильтра, 2шт16 Патрубок дроссельный в сборе17 Ресивер18 Впускной коллектор19 Регулятор давления топлива20 Форсунка,4 шт21 Рампа форсунок22 Прокладка впускного коллектора23 Комплект креплений ресивера и воздушного фильтра24 Трубка топливная магистральная сливная25 Трубка сливная рампы26 Трубка подающая рампы27 Трубка топливная магистральная подающая28 Кронштейн троса газа29 Трос газа30 Крепление топливного фильтра31 Шланг патрубка32 Бензобак33 Комплект топливных шлангов высокого давления34 Электробензонасос в сборе35 Контроллер Январь 5.1.1-7136 Шкив коленчатого вала демпфирующий37 Жгут проводов бензонасоса38 Жгут проводов системы зажигания39 Жгут проводов форсунок40 Датчик детонации41 Датчик положения коленчатого вала42 Датчик расхода воздуха43 Заглушка с прокладкой (установлена вместо трамблера)44 Датчик температуры45 Кольцо прижимное бензонасосаЭто основные детали, но так же понадобятся хомуты, шланги, болты, гайки и прочая мелочь.
Deemon Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 18:44 #13 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 18:44 Товариш юзав іжнекторну Ауді 80 (бочку), мав з движком вагон головної болі, доки не взяв карбюраторного донора, з котрого пересадив ДВЗ, зараз спокійно катається, а не колупається . П.С. Розхід палива на нормально відрегульованому карбі - не більший, аніж на замученому інжекторі.
vaz75 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 18:53 #14 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 18:53 Ось треба було потратити стільки часу, щоб все це перелічити! Раз така п'янка, то де болтики, гайочки і ціни?
Alexandrex Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 19:08 #15 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 19:08 Якщо брати то з донора все зразу і перекидати на свою машинуВ мене друг міняв двигун, то їхав на розборку і там на місці все робив
D.GryWeB Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 19:09 Автор #16 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 19:09 Ось треба було потратити стільки часу, щоб все це перелічити! Раз така п'янка, то де болтики, гайочки і ціни? ахах та я з нета капірнув)))) цікава інфа)) Може ще комусь пригодиться) Якщо брати то з донора все зразу і перекидати на свою машину В мене друг міняв двигун, то їхав на розборку і там на місці все робив ех ну да....Ну треба щось думати...ДЯкую)
Oli Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 19:13 #17 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 19:13 а де краще взяти того донора? після дтп не варіант?
D.GryWeB Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 19:21 Автор #18 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 19:21 а де краще взяти того донора? після дтп не варіант?Чього єслі кузов "в *авно " а підкапотне ціле то цілком можливо!
D.GryWeB Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 23:09 Автор #19 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 23:09 Якщо брати то з донора все зразу і перекидати на свою машинуВ мене друг міняв двигун, то їхав на розборку і там на місці все робивНапевнея теж зупинюся на карбі......Дякую
EcoTomy Опубліковано 17 Грудня, 2013 в 21:21 #20 Опубліковано 17 Грудня, 2013 в 21:21 Шановні автолюбителі/профі, а про яку машину йдеться, чи у вас закритий клуб, і всі розуміють про що мова? Мене цікавить чи варто на карбюраторну класику ВАЗ ставити інжектор, і що получиться з цього? нові машини ВАЗ 2107,2121-інжектора.
D.GryWeB Опубліковано 17 Грудня, 2013 в 21:54 Автор #21 Опубліковано 17 Грудня, 2013 в 21:54 НЕАКТУАЛЬНО!
D.GryWeB Опубліковано 17 Грудня, 2013 в 21:54 Автор #22 Опубліковано 17 Грудня, 2013 в 21:54 НЕАКТУАЛЬНО!
foma144 Опубліковано 18 Грудня, 2013 в 09:33 #23 Опубліковано 18 Грудня, 2013 в 09:33 Шановні автолюбителі/профі, а про яку машину йдеться, чи у вас закритий клуб, і всі розуміють про що мова? Мене цікавить чи варто на карбюраторну класику ВАЗ ставити інжектор, і що получиться з цього? нові машини ВАЗ 2107,2121-інжектора.Все, що написано вище, все стосується будь-якого авто. Можливо щось додатково треба буде, щось вже стоїть. Але найголовніше, який ЕБУ ставити, хто його адаптувати буде і яка вартість. Ціна в районі 6000-9000 грн.Якщо детальніше ціна приблизно така (грн.):ЕБУ 2000 (январь, микас).інжектор (форсунка) 200 за шт. - 800рампа - від 150 грн.ДПКВ - 100ДАД - 350 (або МАР) - 700дросельний вузол з РХХ та ДПДЗ - мінімум 1000 (точно ціну не знаю)модуль запалювання ВАЗ - 250 грн.РСО, або лямбда - від 250 (універсальна).паливний насос - 500 грн.а ще по 100 грн. датчики детонації, температури ОЖ, повітря, швидкості,ВВ провода - 100і т.д. по списку, що вище.
D.GryWeB Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 12:07 Автор #24 Опубліковано 22 Грудня, 2013 в 12:07 ще цікавить власне чи стане на блок 1.5 "голова " від 1.3 ВАЗ 2108:?***?????
D.GryWeB Опубліковано 27 Грудня, 2013 в 17:25 Автор #25 Опубліковано 27 Грудня, 2013 в 17:25 Таке питання:чи стане "голова"від 1.3 карба (ВАЗ 2108) на блок 1.5????Хто знає чи можливо ставили???
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.