Перейти до змісту

Вентиляція кімнати.


TommyEmmanuel

Рекомендовані повідомлення

Зіткнувся з проблемою вентиляції та доступом свіжого повітря в кімнату. Приватний будинок.

До ремонту все було майже нормально, але після того, як постелив ламінат все змінилось, в кімнаті не можливо бути й години, просто немає свіжого повітря.

Є варіант, напряму, в стіні просверлити дірку 100Ø або 125Ø, але це вже на крайній випадок, бо не дуже воно естетично.

Хто що порадить?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 53
  • Створено
  • Остання відповідь

Поставить окна с функцией микровентиляции.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може проблема не в ламінаті а у вікні?

А для гарного провітрювання можна поставити рекуператор, або віконні провітрювачі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. Де в квартирі природна витяжна вентиляція? Її під час ремонту чіпали?

2. Для притоку імхо найкраще поставити під підвіконником стіновий провітрювач.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Если обходиться малой кровью, то поставить в санузел или ванную..алучше и туду и туда вентилятор, который должен работать целый день, окно держать в режиме микропроветривание. Вентилятор желательно самые тихие, простой вентс или доспель или чем хуже домовент будуте остоянно выключать.

Но боюсь, как заметил Dream и tarasmv, проблема возникла не из-за ламината, хотя мож ламинат токсиный попался или подложка ..вот и ощущение задушливости появляется.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я подібну проблему (сперте повітря в спальні, малий потік повітря при мікровентиляції, при відкритиій повністю фрамузі - холодно і дратує вуличний шум) вирішив шляхом встановлнння в металопластикові балконні двері додаткового короба (брав на Варшавці)

post-78-0-06459300-1385562415_thumb.jpg

post-78-0-80945800-1385562488_thumb.jpg

(детальніше - тут)

З своєю функцією справляється на 200 %

Регуляція повітряного потоку поки здійснюється напиханням в короб підручних матеріалів :) З часом планую доробити шторку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Регуляція повітряного потоку поки здійснюється напиханням в короб підручних матеріалів :) З часом планую доробити шторку.

На: http://vents.ua/cat/615/ :) І трубу викинеш - двері дверима стануть, - і регулювати зможеш. :)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Труба не в дверях, а в нерухомій "половинці", загнутий кут працює як "глушник" - шум, навіть досить істотний (поїзд, собачий гавкіт, п'яні крики) ослаблюється до ледь вловимого. Крім того "дує" на батарею, заодно вирішилась проблема надмірної жари :)

А за посилання дякую, цікава штука ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

tarasmv, теж на вікна думаю, чесно кажучи.

а що за рекуператор, можна докладніше? я так зрозумів, це якась вентиляторна система яка витягує несвіже повітря і нагнітає свіже, вірно? а куди і як його монтувати?

Dream,мешкаю не у квартирі, а у власному будинку.

природна вентиляція була така, продухи, та через щілини у дерев'яній підлозі повітря трішки заходило, але не виходило. про такий от стінний провітрювач я й написав, це вже буду в останньому випадку робити. можливо просто, ще якісь варіанти є.

kayot, в приватному будинку таке теж буде працювати? мені здається це більше для квартири, хоча... гадаю, що система вентиляції в квартирі та будинку трошки різні, можлвио я помиляюсь.

Harddriver,цікава ідея, погано, що в мене не пластикові вікна, а дерев'яні, нові. хоча можна щось примудрувати.

а як гадаєте, якщо з продухи якимось коробом прокласти і в підлозі дірку зробити, та поставити якусь решіточку, то буде воно працювати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

природна вентиляція була така, продухи, та через щілини у дерев'яній підлозі повітря трішки заходило, але не виходило.

Спочатку влаштуй природну витяжну систему. Десь в туалеті чи в ванній. Двері в те приміщення або підрізати на 2-2,5см, або решітку вставити, або отвори зробити.

Після того, як те зробиш, тоді вже дивитись - чи треба провітрювачі ставити, чи ні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Такое решение не зависит от того квартира это или дом.

Суть в том,что через обыкновенное отверстие в стене или в балконной двери при отсутствии отрицательного разряжения в помещении, воздух не пойдёт - эффект стеклянной бутылки,больше чем не объём,в неё не следит и из неё не вытянишь воздуха. А вентилятор в сан узле или вванной как раз и создаст вам нужное разряжение. А микро открытые окна выполнят роль дырки в стене или пластикового воздуховода.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Добавлю к последнему посту Драма - кухня,ванна,санузел обязательно вытяжная вентиляция от естественной до механической, естественная не всегда работает как надо,часто 'опрокидывается'

а як гадаєте, якщо з продухи якимось коробом прокласти і в підлозі дірку зробити, та поставити якусь решіточку, то буде воно працювати. - не советую,,,запах подвала и сырости будете иметь в доме

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

естественная не всегда работает как надо,часто 'опрокидывается'

тут теж купа ньюансів, починаючи включеним двохконтурним котлом десь на кухні при закритих вікнах, закінчуючи низькопосадженим гострокутним дашком над вентканалом в сукупності з метеофакторами.

Не всьо так просто, TommyEmmanuel.

І так, я справді забув про вентканал в кухні.

В ідеалі, імхо, схема природньо-механічної загально-обмінної вентиляції в будинку така:

В санвузлі - вентканал (ВК) розміром не менше діаметра 100мм, в кухні (де плита газова, може котел) - не менше ніж 140х140 цегляний, або труба 150 (наприклад, оранжева каналізаційна). Вентиляційні решітки на вході у ВК не ставити площею живого перерізу менше ніж площа перерізу ВК. В санвузлі можна поставити стіновий побутовий вентилятор, не запаралелюючи його зі світлом. Двері що в кухню, що в санвузол, - підрізати, або встановити решітки, або зробити отвори, як писав вище. Крім того, по горищу та поверх даху - вентканали утеплити. Слідкувати щоб оголовок вентканала не був в зоні вітрового підпору, щоб дашок над ВК не був занадто низько (приблизно на висоту діаметр-півтора).

Щодо притоку. За умови встановлення пластикових вікон є 3 варіанти. 1. В існуючі вікна врізати віконні провітрювачі. 2. При встановленні нових - брати вікна з функцією ступінчатого провітрювання (особисто я зовсім випадково натрапив на таке у нас в Луцьку. Багато хто з менеджерів про таку можливість фурнітури навіть не чув. Я ж знайшов собі вікна Rehau з профілем GU. Як цікавить де - прошу в ПП). 3. Під підвіконниками у кожній кімнаті влаштувати стінові провітрювачі, яких теж є купа різних видів, наприклад, того ж самого Vents-а.

Так би я робив собі.

Може що забув - допишу, чи вкажіть. Як є помилки - поправте.

Дякую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну на счёт ступенчатого проветривания - у меня микро, т.е. я приоткрываю верх окна на стандартных 4-7 мм, а при ступенчатой можно регулировать щель от 3 до 30 мм,я так понял - короче маркетинг.

По идее Дрима:

1. если ставить вентилятор только в один из двух каналов, то или готовиться к обратной тяге или ставить вентилятор с клапаном (клапан мне не очень нравится,так как при не работающей системе пропадает эффект естественной вентиляции)

2.каналы лучше кирпичные, все остальные могут очень быстро потечь в холодное время

3. переток в дверях,как было уеазано,обязательно надо делать

4. по притоку

приоткрывать окна на микро - дешево и сердито, если рядом улица' то пыль будет, в сильный мороз при длительном использовании возможно поомерщание уплотнителя окна

оконный проветриватель - теже плюсы и минусы, плю еще один минус, воздуха получите в итоге меньше

клапаны - я не сильный их приверженец,денег они стоят'а эффект как от дырки в стене с ватой внутри, которую (дырку) вы зимой затыканте подручным материалом типа тряпки, чтоб от-туда не сифонило холодом,фильтр забется быстро и перестанет пропускать воздух,которого и так мало через него проходит.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можете розглянути варіанти або вітчизняного виробника, тобто вентс! Наприклад, приточно-вытяжная установка МИКРА 60!

Можете звернути увагу на японську техніку - Mitsubishi Electric LOSSNAY VL-100U-E!

Враховуючи вартість вищезгаданих установок, можете поцікавитись і кондиціонером з приточно-витяжною вентиляцією Hitachi RAS/RAC-1OJH4. Але, якщо не помиляюсь, там зовсім малий повітрообмін (спеціалісти Вам точно скажуть скільки)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну на счёт ступенчатого проветривания - у меня микро, т.е. я приоткрываю верх окна на стандартных 4-7 мм, а при ступенчатой можно регулировать щель от 3 до 30 мм,я так понял - короче маркетинг.

маркетинг маркетингом, але цей варіант імхо найкращий для провітрювання. Рахуємо - у моїх вікнах максимальна щілина зверху десь 15мм. Хай стулка 0,7м х 1,4м. Маєм отвір 0,7х0,015+1,4х0,015=0,0315м2.

Для порівняння по правилах газопостачання в кухні-паливні рекомендовано робити отвори для притоку повітря площею не менше ніж 0,02м2.

Єдиний мінус, що вікна з ступінчатим провітрюванням, імхо, з точки зору антивзлому трохи стрьомні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну у меня щель сверху где-то 7 мм, а низ прижат почти почти полностью.

Цены проветривателей ого,не скажу что они на эти деньги работают. Мы говорим про критические моменты,зима особенно,а при низких температурах,по крайней мере вентс и ему подобные будут работать в основном на вытяжку, техника не тихая....спать с ней точно не получится.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цены проветривателей ого,не скажу что они на эти деньги работают.

віконні зі встановленням - 300-400 грн

І сумнівна вигода за 2 щілини розміром приблизно 0,2*0,005м у стулці.

Ну у меня щель сверху где-то 7 мм, а низ прижат почти почти полностью.

низ теж прижатий, відкидається верх з режиму "ручка доверху" і фіксується поворотом ручки в режим мікровентиляції.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я имел ввиду цены на приточно-вытяжные агрегатики

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Dream, дякую, за детальний розпис. на рахунок котла це Ви точно підмітили, так і є, коли котел запалюється то двері в всіх кімнатах "рипаються".

то якщо я Вас вірно зрозумів, то головними є такі фактори:

  1. мікровентиляція в кімнаті(відкрита кватирка, абощо)
  2. дирки в дверях
  3. нормальна вентиляція в будинку взагалі(санвузол, ванна, кухня).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

TommyEmmanuel, основний принцип - забезпечити циркуляцію повітря від житлових кімнат до вентканалів у санвузлі та кухні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зрозумів, дякую всім за поради, буду пробувати, про результат відпишу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні зранку в кухні холодно. На кухні котел. Двері на кухню закрили і повітря холодне йде з вентиляції в кухню. Після того як відкрив двері і закрив один канал вентиляціїї температура піднялась на 1 градус. Питання: що тут не так, вентиляція потрібна але з нею приходить холод, потрібно обмежити її?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

deluxkangoo, при згоранні газу 1 м3 газу потрібно забезпечити приток 10 м3 повітря. Якщо немає притоку, котел спочатку випалює кисень повітря кухні, а потім починає витягувати повітря звідти звідки може - найпростіше з вентканалу. З'являється зворотня тяга, що не допустимо при роботі газових приладів. До речі, в кухні має бути газосигналізатор, ТИМ БІЛЬШЕ якщо трапляється зворотня тяга.

Вирішення проблеми є результатом комплексних дій, про які я вже писав вище. Найпростіше - на ніч закривати двері в кухня і привідкривати там вікно, щоб приходило свіже повітря ззовні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

deluxkangoo, нельзя закрывавть вент каналы в помещении, где находится газовое оборудование, вам надо просто обеспечить подачу воздуха в это помещение-через окно, через отверстие в наружной стен, через соседние помещения (если позволяет избыток воздуха в них) или с помощью приточной вентиляции.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...