Перейти до змісту

Наварена покришка


ineedmoney

Рекомендовані повідомлення

Чи хтось наварював собі покришки? Як результат? Ваше ставлення, відгуки? Де в луцьку таким займаються?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

де В ЛУЦЬКУ займаються?! НАВАРКОЮ?! :) Ти думаєш, що такe можна робити в коперативах чи на маленьких фірмочках? Це не жарти, це серйозна і відповідальна справа. Таке роблять на шинних заводах.

Колись в совку половина машин на "наварці" їздила. Ну то тоді це пояснювалось недостатнім виробництвом. А щоб зара?... На фурах, чув, що ставлять, а для легковушок - не чув і не бачив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Краще машину залишити в гаражі на зиму.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я поставиви собі для експерименту наварену гуму. Але вона привозна з Німеччини. Поки нічого негативного написати не можу. Виглядає як нова. Тест-драйв по зимі тільки починається.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

де В ЛУЦЬКУ займаються?! НАВАРКОЮ?!

- не чув і не бачив.

В Польші наварюють комплект 4 шт на 14" коштуе 1200 грн. на 15" відповідно 1500 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Польші наварюють комплект 4 шт на 14" коштуе 1200 грн. на 15" відповідно 1500 грн.

немає сенсу возитися, так як тут на місці купити нові, Р14 в можна найти біля 400грн/шт :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

де В ЛУЦЬКУ займаються?! НАВАРКОЮ?!

- не чув і не бачив.

В Польші наварюють комплект 4 шт на 14" коштуе 1200 грн. на 15" відповідно 1500 грн.

:) ну так не в Луцьку ж наварюють
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

немає сенсу возитися, так як тут на місці купити нові, Р14 в можна найти біля 400грн/шт :)

Возитись з гумою не треба вже готову наварену гуму продають за ті гроші.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доводи зрозумів. Зробив висновок що краще їдучи в польщу вкинути собі парочку хороших б\в коліс по 200грн\шт. і не "придумувати велосипед"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доводи зрозумів. Зробив висновок що краще їдучи в польщу вкинути собі парочку хороших б\в коліс по 200грн\шт. і не "придумувати велосипед"

а краще нових по400грн/шт :_04:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Раз знайомий підігнав наварені в Німеччині шини.

Ніколи в житті більш такого не куплю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Раз знайомий підігнав наварені в Німеччині шини.

Ніколи в житті більш такого не куплю.

Чому? Я поки не бачу різниці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

Раз знайомий підігнав наварені в Німеччині шини.

Ніколи в житті більш такого не куплю.

Чому? Я поки не бачу різниці.

Від їздив зиму на наварених покришках. Жодного аргументу проти них назвати не можу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

tihiy, ну а конкретніше?! Яка гума? Де купував? За скільки? Скільки їздив взимку?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

tihiy, ну а конкретніше?! Яка гума? Де купував? За скільки? Скільки їздив взимку?

Побачив колеса на автобазарі, продавали з буса (можу знайти телефон, якщо буде потрібно). До вечора думав, а забрав вже з дому продавця. Ціна в жовтні була 450 грн приблизно. Зовні, якщо не орієнтуєшся, не визначиш, що наварені. Резина R16 205*60.

Катаюсь з середини жовтня і ще зараз. Проїхав десь 4-5 тис. км. Зовні жодних дефектів поки не виявив. Завтра, може перекину резину, то огляну детально.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

фотки зроби, якщо буде можливість, ок?

цікаво...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наварка на легковий автомобіль - це МАРАЗМ, ЖЛОБСТВО та нехтування безпекою, своєю і своїх пасажирів!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну і яким боком тут безпека? Ти думаєш, що наварка покришки - це вдома в кастрюлі над плитою? ;)

Ти спочатку поцікався, почитай, подивись, як проходить процес наварки, а тоді вже й пиши. А то показуєш своє невігластво.

Наварку роблять на спеціалізованих шинних заводах. Перед наваркою шина проходить ретельну перевірку! Перевірку на цілісність, перевірку геометрії (а, відповідно, на предмет неушкодження внутрішнього корду) і т.д. Якщо покришка проходить ці перевірки, то аж тільки тоді її пускають в обробку. Зфрезеровуть зовнішній шар і потім наварюють новий шар гуми з потрібним протектором. Саме наварюють! тобто нове покриття, новий шар гуми зварюється з старим.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

трошки пізніше розкажу - я за кермом

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну значить так:

У всьому цивілізованому світі наварку ставлять, в основному тільки на грузовий транспорт, і то - тільки на спарку або там де дві і більше осі, на одиночні колеса - наварка не ставиться! На рульові колеса - ставити наварку, даже на грузовий транспорт, в більшості розвинутих країн світу - заборонено законом!

А все тільки тому, що не один виробник гуми не дає гарантії на 100% що його колеса будуть безпечно ходити по другому або третьому колу!

В бізнесі по вантажоперевезенням я уже майже 10 років, мав свої фури, працював з великими компаніями які віддавали свої мішеліновскі колеса назад на мішелін для наварки, бо їх можна наварювати 2-3 рази (сканують ренгеном і т.д. перед наваркою обовязково)... В общім, такі колеса в більшості випадків, абсолютно нормально служать, наварка коштує як мінімум в два рази дешевше ніж нові колеса... але, за статистикою, вони взриваються чи розуваються в пропорції тільки десь біля 5-10%... - що всегдно вигідніше ніж купувати кожен раз нові колеса. Так, маленька частина з них взривається, але на спарці, або на двух чи трьох осях, коли одне колесо взорветься - є інше яке підтримує машину, тобто нічого страшного не буде! А вот коли наварка взорветья при 120км на годину на одиночному, тимбільше рульовому колесі - знаєте що може бути...

В общім, стільки років працюючи в компаніях де декілька десятків ТІРів, коли майже на всіх машинах стоїть наварка - реально бачіш те процентне відношення випадків з наварною резиною і повністю новою оригінальною...

Це коротко про резину на великовантажний транспорт, про наварку для легковиків і бусів - допишу пізніше...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На вигляд, нормально зроблена наварка - абсолютно нормально виглядає. Але, якщо розібратися глибше - то не в вигляді справа. В більшості випадків, такі колеса "вистрелюють" або "розуваються" по бокам, тобто там де найбільше навантаження на корд при експлуатації. Це стосується як і грузової гуми так і до легковиків. Скільки разів уже сам бачів, що інколи "китайска" чи інша дешева, а то й зовсім недешева б/у гума з Німеччини до бусів чи легковиків, ще не зовсім зносившись, а вже дає тріщини... а корд і зовсім без ренгена і не побачіш - він всередені... в общім, кому довелось вибирати на базарі б\у гуму - той знає скільки буває такого брака.

Але, вона нова, тому і витримала - хоча і вчасно її зняли з експлуатації, тобто або побачіли що з нею робиться, або просто вчасно змінили після терміну придатності...(і потім така гума попадає до України). Тобто, і з "ненаваркою" дуже часто після 3-5ти років експлуатації бувають "приколи". А з наваркою, тобто коли колесо уже проїздило своє "перше життя", в "другому житті" йому щось статися - шанс збільшується в десякі разів! Даже коли роблять повну інспекцію такої гуми перед наваркою ренгеном в заводських умовах, ніяких пошкоджень може і не бути... але, якщо гума відкатала уже 5-7 років, а потім ще скільки років той корд може витримувати постійні навантаження?

Кстаті, у нас в Україні це нормально практикується - на фури ставлять наварку даже на рульові колеса... на пасажирські буси без спарки теж ставлять наварку... (їхав з моєю дівчиною на ринок на одному з таких спрінтерів - теж задня наварка бахнула, а в бусі було 14 пасажирів... добре що все обійшлося) а потім, тільки після того як щось станеться, всі беруться за голову і гадають - чому ж воно все так виходить через "женю"...

Повірте мені, теж раніше на це все не дуже звертав увагу, поки не почав працювати з великою кількостю транспорту одночасно і бачити на власні очі реальну статистику... одна, дві, три машини вродє їздять на наварці нормально, а от коли на такій резині (причому оригінальній мішеліновській з мішеліновськой наваркой) одночасно 2-3 десятка фур (порахуйте самі скільки це буде колес поштучно) - тоді реально бачіш що буває з такою гумою і реально розумієш чому вона ставиться тільки на спарку або на дві-три осі на прицепі... 5-10% за декілька років експлуатації такої гуми - дуже велика цифра для ризику своїм та своїх пасажирів життям та здоровям.

На даний момент, працюю за кордоном з компанією яка має десь біля 90 фур - так вони зовсім відмовилися від наварки, причому більше по економічних показниках ніж тому що вона (наварка) просто інколи "вистрелює"... Тут теж, цю арифметику розумієш тільки з великою кількостю техніки і реальной статистики...

І ще... якщо великі і відомі фірми гуми (типу мішелін, континенталь, бриджстон...) вдосконалюють сплав своєї гуми десятиліттями (вона має певні властивості при різних навантаженнях і температурах, тобто певний коєфіцієнт щеплення з дорожнім покриттям при різних температурах, зношення і т.д) то, в багатьох випадках, маленькі конторки наварюють гуму зовсім не такої якості яка має бути... а потім водії і жалуються шо так дуже слизько на льоду, гума тверда и шумна, має більшу вагу - більші витрати пального... також відомо, що вся гума має свій коєфіцієнт швидкості... явно на наварці цей коєфіцієнт не дуже великий, тому для легковиків така гума точно не годиться.

І про відношення пального і гуми: На ТІРах, з їхньою кількостю і розмірах та вагою колес, економія палива на наварці, падає десь приблизно на 2-3%... кількість палива і сума вродє не велика і не замітна, але... коли рахуєш що 90 фур за робочий рік, спалюють на 7-8 мільйонів долларів солярки, то тих 2-3% - сума виходить не маленька...

В общім, можна продовжувати і продовжувати...

Але, ще раз повторю, що на власному превеликому досвіді, зрозумів що ставити наварку на одиночні колеса в авто - це повний МАРАЗМ! І даже тих 5%, для мене - дуже завелика цифра для ризику власним здоров'ям і здоров'ям моїх пасажирів...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При виборі любої Б\У гуми, крім зовнішнього вигляду, потрібно ще дивитися і на інші показники... особливо на дату випуску та порахувати термін її експлуатації. Після 5-7 років - з такою гумою краще не звязуватися...

post-8562-0-59889600-1394479962_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мав досвід експлуатації наварок з зимовим протектором. Купив недорого, відїздив одну зиму і весну, проблем ніяких не виникало. Хоч протектор ще був доволі глибокий, але вся боковина шини покрилась тріщинами, вирішив не ризикувати: віддав людям на віз.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

+1 за наварку

з Німеччини привезли 215/65/16 - за 1900 грн./4шт.

зимовий сезон без жодних нарікань (єдине здалося що важкуваті) - а це, напевне, + до витрати пального...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...