special Опубліковано 15 Листопада, 2013 в 18:48 #1 Опубліковано 15 Листопада, 2013 в 18:48 Було замічено що сигналізація розряджає АКБ, і то так нормально, після невеликого "пілікання" не міг завести з першого разу. Сигналізація шериф, двохстороння. Підкажіть що це таке може бути, може підключили не так?
Mykola81 Опубліковано 15 Листопада, 2013 в 18:54 #2 Опубліковано 15 Листопада, 2013 в 18:54 Не факт , що сигналізація . Треба міряти струм споживання авто і відключати підозрілі системи .А може просто раптово здох акумулятор
special Опубліковано 15 Листопада, 2013 в 19:05 Автор #3 Опубліковано 15 Листопада, 2013 в 19:05 Як перевіряли мені АКБ, то зняли клему і потім дотронулись нею до вивода, була іскра і чути було клацання сирени.
MrVes Опубліковано 15 Листопада, 2013 в 19:05 #4 Опубліковано 15 Листопада, 2013 в 19:05 Було замічено що сигналізація розряджає АКБ, і то так нормально, після невеликого "пілікання" не міг завести з першого разу. Сигналізація шериф, двохстороння. Підкажіть що це таке може бути, може підключили не так?Спостерігав аналогічні проблеми на попередньому авто. Активізувалися вони з зниженням середньодобової температури, а зимою взагалі перетворилися на кару. Все пропало з придбанням нового акумулятора.
special Опубліковано 15 Листопада, 2013 в 19:13 Автор #5 Опубліковано 15 Листопада, 2013 в 19:13 Активізувалися вони з зниженням середньодобової температури.Во во, останніх два тижні відчувається добре. До нового придивляюсь вже давно, але щоб з ним не сталось такого самого...
Skalyan Опубліковано 15 Листопада, 2013 в 19:42 #6 Опубліковано 15 Листопада, 2013 в 19:42 Якщо є мінімальне поняття в електриці - є дідовський метод. В авто є блок із запобіжниками, кожен запобіжник живить певні системи авто. При вимкнених споживачах потрібно проміряти споживання струму через кожен запобіжник. Якщо знайдено велике споживання - тоді рухатись далі по "колу", оскільки від одного запобіжника можуть живитись декілька елементів. Для нештатних елементів, таких як сигналка, центральний замок, склопідйомники, запобіжники в основному розміщенні поза основним штатним блоком - їх теж потрібно проміряти. Але проблема може бути й в самому акумуляторі.Якщо момент розряджання акб співпав із монтажем додаткової електроніки - тоді можливо щось напартачили при установці. Але я ще не чув, щоб навіть сама дешева сигналка реагувала на перепади температури і вбивала АКБ.В мене для прикладу сигналка в авто не перший рік, і коли вдягаю "клєму" - так само є іскра і короткий тихий "пік" із сирени, але проблем з акумулятором поки не маю.
HWman Опубліковано 15 Листопада, 2013 в 19:49 #7 Опубліковано 15 Листопада, 2013 в 19:49 Читав, що за кордоном ставлять суперконденсатори які вирішуютиь проблему з використанням свинцево кислотними акумуляторами у холодну пору року. На цьому відео автор взагалі замінив акумулятор на суперконденсатори, але тут є одна проблема, суперконденсатори мають відносно малу ємність якої і вистачить на десяток стартів двигуна. Ось хороше відео, для загального розвитку так сказати. http://youtu.be/own84wtNfj8 По темі, щоб акумулятор не "мерз" зазвичай його забирають додому .
petro1207 Опубліковано 15 Листопада, 2013 в 19:57 #8 Опубліковано 15 Листопада, 2013 в 19:57 Сигналка бере о,ххххххххххххххххххх10 ампер, шукай причину в іншому
petro1207 Опубліковано 15 Листопада, 2013 в 20:03 #9 Опубліковано 15 Листопада, 2013 в 20:03 Можу підказати де перевірити
special Опубліковано 15 Листопада, 2013 в 20:17 Автор #10 Опубліковано 15 Листопада, 2013 в 20:17 Ну напевно мій рівень в електриці нижчий мінімального) При вимкнених споживачах потрібно проміряти споживання струму через кожен запобіжник. Це як, тестером? Можна детальніше... Хотів відключити сигналізацію через запобіжник, то все перепробував але так і його не знайшов. Можливо він стоїть там де сигналізація? Сигналізацію ставив вкінці зими, проблеми появились тільки тепер. P.S. Скоро буде 8 років як ця АКБ крутить мій дизель Можу підказати де перевірити Підкажіть, тільки АКБ я вже перевірив, треба по електриці.
V.Wolf Опубліковано 16 Листопада, 2013 в 07:46 #11 Опубліковано 16 Листопада, 2013 в 07:46 Це як, тестером? Можна детальніше... Хотів відключити сигналізацію через запобіжник, то все перепробував але так і його не знайшов. Можливо він стоїть там де сигналізація? Сигналізацію ставив вкінці зими, проблеми появились тільки тепер. P.S. Скоро буде 8 років як ця АКБ крутить мій дизельВід’єднуєш клему від аккумулятора, мультиметр ставиш на вимірювання максимального струму (10A чи 20А), один щуп на аккум другий на клему. Нормальне споживання 0,02-0,03А не більше. Якщо більше то вище описаним дідовським способом по одному запобіжнику виймаєм, поки струм не впаде до вказаною межі. І в тому колі кулупатись даліЗІ 8 років то поважний вік аккумулятора.
special Опубліковано 17 Листопада, 2013 в 11:46 Автор #12 Опубліковано 17 Листопада, 2013 в 11:46 Що замітив сьогодні, після зарядки проїхав 400км, напруга на АКБ впала з 13,0 до 12,5 В, норма наскільки я знаю десь 12.68 В. Попробую махнутись з татом, думаю вже буду знати, чи то акумулятор труп чи може генератор не повністю заряджає.
Skalyan Опубліковано 17 Листопада, 2013 в 13:34 #13 Опубліковано 17 Листопада, 2013 в 13:34 Ну напевно мій рівень в електриці нижчий мінімального) Це як, тестером? Можна детальніше... Хотів відключити сигналізацію через запобіжник, то все перепробував але так і його не знайшов. Можливо він стоїть там де сигналізація? Сигналізацію ставив вкінці зими, проблеми появились тільки тепер. P.S. Скоро буде 8 років як ця АКБ крутить мій дизель Звичайно якщо рівень нижче мінімального краще буде звернутись до того, хто розбирається. Зазвичай запобіжники встановлюються десь не далеко від блоку сигналізації, але можуть бути і в іншому місці, все залежить від фантазії установщика. Міряти звичайно потрібно приладом (тестером, мультиметром, амперметром). Щоб поміряти струм потрібно включитись в коло послідовно. Звичайно простіше включитись в коло між клемою та наклемником (дотримуючись полярності приладу), але якщо споживання струму надто велике - потрібно ставити прилад на максимальну поділку і бажано щоб він ще мав захист. 8 років для акумулятора на дизелі - як на мене досить не погано
MrVes Опубліковано 17 Листопада, 2013 в 13:39 #14 Опубліковано 17 Листопада, 2013 в 13:39 Що замітив сьогодні, після зарядки проїхав 400км, напруга на АКБ впала з 13,0 до 12,5 В, норма наскільки я знаю десь 12.68 В. Попробую махнутись з татом, думаю вже буду знати, чи то акумулятор труп чи може генератор не повністю заряджає.З приводу часткової зарядки - можливо графітові стержні в генераторі (таблетка) майже стерлися.Перевірити не тільки варто, а й просто.
slk35 Опубліковано 17 Листопада, 2013 в 14:19 #15 Опубліковано 17 Листопада, 2013 в 14:19 З приводу часткової зарядки - можливо графітові стержні в генераторі (таблетка) майже стерлися.Перевірити не тільки варто, а й просто.Дивлячись, який автомобіль, тобто доступ до генератора.
special Опубліковано 17 Листопада, 2013 в 15:08 Автор #16 Опубліковано 17 Листопада, 2013 в 15:08 Ну в мому випадку зробити це буде ой як не просто, вкінці літа чистив клапан ЕГР то пів машини прийшлось розбирати щоб його добути
V.Wolf Опубліковано 17 Листопада, 2013 в 21:14 #17 Опубліковано 17 Листопада, 2013 в 21:14 Що замітив сьогодні, після зарядки проїхав 400км, напруга на АКБ впала з 13,0 до 12,5 В, норма наскільки я знаю десь 12.68 В. Попробую махнутись з татом, думаю вже буду знати, чи то акумулятор труп чи може генератор не повністю заряджає.Значить як радили вище перевірити генератор, для цього мультиметр в режим вольтметра на 20 вольт, на заведенему двигуні повинно бути 14-14.1В. На гарячому двигуні не менше 13.8В. Якщо щіткам приходить день, то вольтаж може навіть бути в нормі, але батарея недозаряджається, також виною у всьому може бути регулятор напруг. Щітки як правило виявляється або з допомогою потужного амперметра або включається все що є (фари, обігірів, протитуманки...) і спостерігається за напругою, якщо просідає від вказаних вище номіналів генератор на диагностику. Радив би перевірити плотность електроліту.Як на мене в данній ситуації комплекс проблем.
Techniker Опубліковано 21 Листопада, 2013 в 21:39 #18 Опубліковано 21 Листопада, 2013 в 21:39 Було в кума на машині,такі самі симптоми, завезли на перевірку акумулятор і виявилась що одна банка накрилась. Хоча напруга 12-5-13В.
EleKtrik Опубліковано 22 Листопада, 2013 в 16:11 #19 Опубліковано 22 Листопада, 2013 в 16:11 Було замічено що сигналізація розряджає АКБ, і то так нормально, після невеликого "пілікання" не міг завести з першого разу. Сигналізація шериф, двохстороння. Підкажіть що це таке може бути, може підключили не так?Все таки велика вірогідність, що проблема в ланцюгу акум-зарядка... Сіга може брати на себе за умови невірного підключення НЗ блокування, хоча бувало що і з часом виникали трабли з споживанням.1.- Перевірити споживання в спокої, на охороні.2.- Грати від першого,обезструмлення ланцюгів альбо перевірка "плотністі" електроліту, зарядки.... Моє імхо - акум нетримає ємності.
Scorpio Опубліковано 22 Листопада, 2013 в 16:57 #20 Опубліковано 22 Листопада, 2013 в 16:57 P.S. Скоро буде 8 років як ця АКБ крутить мій дизель Сигналізація, навіть двостороння, у стані спокою споживає струм максимум 20-50мА. Так що купуй новий аккумулятор.
special Опубліковано 22 Листопада, 2013 в 19:55 Автор #21 Опубліковано 22 Листопада, 2013 в 19:55 Значить як радили вище перевірити генератор, для цього мультиметр в режим вольтметра на 20 вольт, на заведенему двигуні повинно бути 14-14.1В. На гарячому двигуні не менше 13.8В. Якщо щіткам приходить день, то вольтаж може навіть бути в нормі, але батарея недозаряджається, також виною у всьому може бути регулятор напруг. Щітки як правило виявляється або з допомогою потужного амперметра або включається все що є (фари, обігірів, протитуманки...) і спостерігається за напругою, якщо просідає від вказаних вище номіналів генератор на диагностику. Радив би перевірити плотность електроліту.Як на мене в данній ситуації комплекс проблем.От що в мене вийшло: заведений двигун 14,05В, включив все що є напруга впала до 12,4 В і далі продовжувала падати. Плотність електроліту і все інше перевірив на Сафроні, електроліт долили, з банками все гуд.
HWman Опубліковано 22 Листопада, 2013 в 20:51 #22 Опубліковано 22 Листопада, 2013 в 20:51 Якщо так впевнені, що справа не в акумуляторі, то шукайте де "витікає" струм, мультиметра маєте? http://youtu.be/PASbP5_fXF0 Попереджу, не варто міряти скільки ампер в акумуляторі
V.Wolf Опубліковано 22 Листопада, 2013 в 21:56 #23 Опубліковано 22 Листопада, 2013 в 21:56 От що в мене вийшло: заведений двигун 14,05В, включив все що є напруга впала до 12,4 В і далі продовжувала падати. Плотність електроліту і все інше перевірив на Сафроні, електроліт долили, з банками все гуд.Однозначно недозаряд. Найвірогідніші причини говорили вище, та всеж повторюсь:1) щітки довжина повинна бути більше 6мм (раджу також перевірити і їх пружини)2) дотираються токоз’ємні кільця3) силові провода 4) перевірити добре массу5) регулятор напруг (малоймовірно)6) окислені контактиУспіху!
Scorpio Опубліковано 22 Листопада, 2013 в 22:01 #24 Опубліковано 22 Листопада, 2013 в 22:01 Друже, твій аккумулятор вичерпав ресурс своєї роботи, так що купуй новий і не "кохай" людям мозок.
foma144 Опубліковано 22 Листопада, 2013 в 23:08 #25 Опубліковано 22 Листопада, 2013 в 23:08 1. Якщо напруга на клемах батареї більше ніж 14.5В на ХХ - батарею треба замінити (опір батареї збільшується, а зарядки немає).2. Якщо вищезгадані експерименти проводили на ХХ, то вивід не правильний. Зарядка аккума почитається при обертах близьких до 2000, на холостому зарядки ніколи не буде, а нагрузку дали велику, з відси і спад напруги і розряд батареї.3. Перевірити маси, їх декілька, контакти на самій батареї.4. В мене магнітола новий аккум за 4-5 днів садила в ноль, мусив поставити вимикач, а все через те, що в нових магнітолах немає фізичного вимикача, а кномпа вкл/викл., при цьому вихідні канали в деяких (як в мене) під напругою, просто відсутній вхідний сигнал, а ток споживання великий, а якщо стоїть ще і підсилювах і т.д. і там теж не все добре...
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.