Перейти до змісту

Сигналізація розряджає АКБ


special

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Було замічено що сигналізація розряджає АКБ, і то так нормально, після невеликого "пілікання" не міг завести з першого разу. Сигналізація шериф, двохстороння. Підкажіть що це таке може бути, може підключили не так?

Опубліковано

Не факт , що сигналізація .

Треба міряти струм споживання авто і відключати підозрілі системи .

А може просто раптово здох акумулятор

Опубліковано

Як перевіряли мені АКБ, то зняли клему і потім дотронулись нею до вивода, була іскра і чути було клацання сирени.

Опубліковано

Було замічено що сигналізація розряджає АКБ, і то так нормально, після невеликого "пілікання" не міг завести з першого разу. Сигналізація шериф, двохстороння. Підкажіть що це таке може бути, може підключили не так?

Спостерігав аналогічні проблеми на попередньому авто. Активізувалися вони з зниженням середньодобової температури, а зимою взагалі перетворилися на кару. Все пропало з придбанням нового акумулятора.

Опубліковано

Активізувалися вони з зниженням середньодобової температури.

Во во, останніх два тижні відчувається добре. До нового придивляюсь вже давно, але щоб з ним не сталось такого самого...

Опубліковано

Якщо є мінімальне поняття в електриці - є дідовський метод. В авто є блок із запобіжниками, кожен запобіжник живить певні системи авто. При вимкнених споживачах потрібно проміряти споживання струму через кожен запобіжник. Якщо знайдено велике споживання - тоді рухатись далі по "колу", оскільки від одного запобіжника можуть живитись декілька елементів. Для нештатних елементів, таких як сигналка, центральний замок, склопідйомники, запобіжники в основному розміщенні поза основним штатним блоком - їх теж потрібно проміряти. Але проблема може бути й в самому акумуляторі.

Якщо момент розряджання акб співпав із монтажем додаткової електроніки - тоді можливо щось напартачили при установці. Але я ще не чув, щоб навіть сама дешева сигналка реагувала на перепади температури і вбивала АКБ.

В мене для прикладу сигналка в авто не перший рік, і коли вдягаю "клєму" - так само є іскра і короткий тихий "пік" із сирени, але проблем з акумулятором поки не маю.

Опубліковано

Читав, що за кордоном ставлять суперконденсатори які вирішуютиь проблему з використанням свинцево кислотними акумуляторами у холодну пору року.

На цьому відео автор взагалі замінив акумулятор на суперконденсатори, але тут є одна проблема, суперконденсатори мають відносно малу ємність якої і вистачить на десяток стартів двигуна.

Ось хороше відео, для загального розвитку так сказати.

http://youtu.be/own84wtNfj8

По темі, щоб акумулятор не "мерз" зазвичай його забирають додому :) .

Опубліковано

Ну напевно мій рівень в електриці нижчий мінімального)

При вимкнених споживачах потрібно проміряти споживання струму через кожен запобіжник.

Це як, тестером? Можна детальніше...

Хотів відключити сигналізацію через запобіжник, то все перепробував але так і його не знайшов. Можливо він стоїть там де сигналізація?

Сигналізацію ставив вкінці зими, проблеми появились тільки тепер.

P.S. Скоро буде 8 років як ця АКБ крутить мій дизель :)

Можу підказати де перевірити

Підкажіть, тільки АКБ я вже перевірив, треба по електриці.

Опубліковано

Це як, тестером? Можна детальніше... Хотів відключити сигналізацію через запобіжник, то все перепробував але так і його не знайшов. Можливо він стоїть там де сигналізація? Сигналізацію ставив вкінці зими, проблеми появились тільки тепер. P.S. Скоро буде 8 років як ця АКБ крутить мій дизель

Від’єднуєш клему від аккумулятора, мультиметр ставиш на вимірювання максимального струму (10A чи 20А), один щуп на аккум другий на клему. Нормальне споживання 0,02-0,03А не більше. Якщо більше то вище описаним дідовським способом по одному запобіжнику виймаєм, поки струм не впаде до вказаною межі. І в тому колі кулупатись далі

ЗІ 8 років то поважний вік аккумулятора.

Опубліковано

Що замітив сьогодні, після зарядки проїхав 400км, напруга на АКБ впала з 13,0 до 12,5 В, норма наскільки я знаю десь 12.68 В. Попробую махнутись з татом, думаю вже буду знати, чи то акумулятор труп чи може генератор не повністю заряджає.

Опубліковано

Ну напевно мій рівень в електриці нижчий мінімального)

Це як, тестером? Можна детальніше...

Хотів відключити сигналізацію через запобіжник, то все перепробував але так і його не знайшов. Можливо він стоїть там де сигналізація?

Сигналізацію ставив вкінці зими, проблеми появились тільки тепер.

P.S. Скоро буде 8 років як ця АКБ крутить мій дизель :)

Звичайно якщо рівень нижче мінімального краще буде звернутись до того, хто розбирається. Зазвичай запобіжники встановлюються десь не далеко від блоку сигналізації, але можуть бути і в іншому місці, все залежить від фантазії установщика.

Міряти звичайно потрібно приладом (тестером, мультиметром, амперметром). Щоб поміряти струм потрібно включитись в коло послідовно. Звичайно простіше включитись в коло між клемою та наклемником (дотримуючись полярності приладу), але якщо споживання струму надто велике - потрібно ставити прилад на максимальну поділку і бажано щоб він ще мав захист.

8 років для акумулятора на дизелі - як на мене досить не погано :_04:

Опубліковано

Що замітив сьогодні, після зарядки проїхав 400км, напруга на АКБ впала з 13,0 до 12,5 В, норма наскільки я знаю десь 12.68 В. Попробую махнутись з татом, думаю вже буду знати, чи то акумулятор труп чи може генератор не повністю заряджає.

З приводу часткової зарядки - можливо графітові стержні в генераторі (таблетка) майже стерлися.

Перевірити не тільки варто, а й просто.

Опубліковано

З приводу часткової зарядки - можливо графітові стержні в генераторі (таблетка) майже стерлися.

Перевірити не тільки варто, а й просто.

Дивлячись, який автомобіль, тобто доступ до генератора.
Опубліковано

Ну в мому випадку зробити це буде ой як не просто, вкінці літа чистив клапан ЕГР то пів машини прийшлось розбирати щоб його добути :0016:

Опубліковано

Що замітив сьогодні, після зарядки проїхав 400км, напруга на АКБ впала з 13,0 до 12,5 В, норма наскільки я знаю десь 12.68 В. Попробую махнутись з татом, думаю вже буду знати, чи то акумулятор труп чи може генератор не повністю заряджає.

Значить як радили вище перевірити генератор, для цього мультиметр в режим вольтметра на 20 вольт, на заведенему двигуні повинно бути 14-14.1В. На гарячому двигуні не менше 13.8В. Якщо щіткам приходить день, то вольтаж може навіть бути в нормі, але батарея недозаряджається, також виною у всьому може бути регулятор напруг. Щітки як правило виявляється або з допомогою потужного амперметра або включається все що є (фари, обігірів, протитуманки...) і спостерігається за напругою, якщо просідає від вказаних вище номіналів генератор на диагностику. Радив би перевірити плотность електроліту.

Як на мене в данній ситуації комплекс проблем.

Опубліковано

Було в кума на машині,такі самі симптоми, завезли на перевірку акумулятор і виявилась що одна банка накрилась. Хоча напруга 12-5-13В.

Опубліковано

Було замічено що сигналізація розряджає АКБ, і то так нормально, після невеликого "пілікання" не міг завести з першого разу. Сигналізація шериф, двохстороння. Підкажіть що це таке може бути, може підключили не так?

Все таки велика вірогідність, що проблема в ланцюгу акум-зарядка... Сіга може брати на себе за умови невірного підключення НЗ блокування, хоча бувало що і з часом виникали трабли з споживанням.

1.- Перевірити споживання в спокої, на охороні.

2.- Грати від першого,обезструмлення ланцюгів альбо перевірка "плотністі" електроліту, зарядки....

Моє імхо - акум нетримає ємності.

Опубліковано
P.S. Скоро буде 8 років як ця АКБ крутить мій дизель :)

Сигналізація, навіть двостороння, у стані спокою споживає струм максимум 20-50мА. Так що купуй новий аккумулятор.

Опубліковано

Значить як радили вище перевірити генератор, для цього мультиметр в режим вольтметра на 20 вольт, на заведенему двигуні повинно бути 14-14.1В. На гарячому двигуні не менше 13.8В. Якщо щіткам приходить день, то вольтаж може навіть бути в нормі, але батарея недозаряджається, також виною у всьому може бути регулятор напруг. Щітки як правило виявляється або з допомогою потужного амперметра або включається все що є (фари, обігірів, протитуманки...) і спостерігається за напругою, якщо просідає від вказаних вище номіналів генератор на диагностику. Радив би перевірити плотность електроліту.

Як на мене в данній ситуації комплекс проблем.

От що в мене вийшло: заведений двигун 14,05В, включив все що є напруга впала до 12,4 В і далі продовжувала падати. Плотність електроліту і все інше перевірив на Сафроні, електроліт долили, з банками все гуд.

Опубліковано

Якщо так впевнені, що справа не в акумуляторі, то шукайте де "витікає" струм, мультиметра маєте?

http://youtu.be/PASbP5_fXF0

Попереджу, не варто міряти скільки ампер в акумуляторі ;)

Опубліковано

От що в мене вийшло: заведений двигун 14,05В, включив все що є напруга впала до 12,4 В і далі продовжувала падати. Плотність електроліту і все інше перевірив на Сафроні, електроліт долили, з банками все гуд.

Однозначно недозаряд. Найвірогідніші причини говорили вище, та всеж повторюсь:

1) щітки довжина повинна бути більше 6мм (раджу також перевірити і їх пружини)

2) дотираються токоз’ємні кільця

3) силові провода

4) перевірити добре массу

5) регулятор напруг (малоймовірно)

6) окислені контакти

Успіху!

Опубліковано

1. Якщо напруга на клемах батареї більше ніж 14.5В на ХХ - батарею треба замінити (опір батареї збільшується, а зарядки немає).

2. Якщо вищезгадані експерименти проводили на ХХ, то вивід не правильний. Зарядка аккума почитається при обертах близьких до 2000, на холостому зарядки ніколи не буде, а нагрузку дали велику, з відси і спад напруги і розряд батареї.

3. Перевірити маси, їх декілька, контакти на самій батареї.

4. В мене магнітола новий аккум за 4-5 днів садила в ноль, мусив поставити вимикач, а все через те, що в нових магнітолах немає фізичного вимикача, а кномпа вкл/викл., при цьому вихідні канали в деяких (як в мене) під напругою, просто відсутній вхідний сигнал, а ток споживання великий, а якщо стоїть ще і підсилювах і т.д. і там теж не все добре...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...