Перейти до змісту

"Спам" или Возмездие грядёт!


foxx77

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Возможно ли выиграть суд у ресурса присылающего постоянно письма с предложениями. Туда существует адрес и телефон. Отказаться от рассылки невозможно, нехотят слушать. На угрозу разбора в суде, говорят идите жалуйтесь. Есть ли какие статьи, по которым можно "возбудится"? Каких доказательств будет достаточно? Думаю тема будет интересна для всех?

Опубліковано

Дивлячись що ставити перед собою за завдання.

СПАМ - термін, який існує в Правилах надання та отримання телекомунікаційних послуг. Споживачі цих послуг не мають права займатися розсилкою спаму.

Вважаю, що передусім варто було б звернутися до провайдера, де, зіславшись на наведені мною вище Правила, повідомити, що спам дістав. І якщо провайдер не забезпечить припинення надсилання своїми клієнтами вам спаму - то ви будете скаржитися на провайдера (авось ліцензію заберуть) <_<. Якщо ж провайдер не вирішить цього питання - тоді в суд. Цілком можливо, на мою думку, пhtд'явлення позову до конкретної фізичної чи юридичної особи з вимогою припинити розсилку спаму. В справі буде кілька учасників:

- позивач - сторона, яка звертається в суд;

- відповідач 1 - особа, в інтересах якої здійснюється розсилка;

- відповідач 2 - особа, яка фактично здійснює розсилку;

- третя особа - провайдер відповідача 2.

Суд може зобов'язати відповідачів припинити розсилку на адресу позивача. Але заради цього затівати спір навряд чи доцільно.

Якщо отриманням спаму завдаються збитки (матеріальні) - їх можна спробувати стягнути, але слід довести їх розмір.

Моральну шкоду за таке стягнути видається дуже малоймовірно.

ЗІ. Кримінальної відповідальності за спам в нас немає.

ЗЗІ. Імхо, якщо це спам на поштову скриньку - то скринька повинна бути надана платним провайдером, а не типу mail.ru

Опубліковано

Я спробую тобі пояснити, як я бачу цю ситуацію.

Перш за все, нормативна база:

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 9 серпня 2005 р. N 720

ПРАВИЛА

надання та отримання телекомунікаційних послуг

3. У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні:

спам - не замовлені попередньо споживачами електронні повідомлення, які або є масовими, або в яких не наведено достовірні відомості про повну назву, власну поштову чи електронну адресу замовника чи відправника цих повідомлень, або подальше отримання яких споживач не може припинити шляхом інформування про це замовника чи відправника;

434. Споживач (абонент) не може:

замовляти та пропонувати розсилання спаму;

розсилати спам;

16. Скорочення переліку або припинення надання телекомунікаційних послуг споживачам здійснюється оператором, провайдером у разі порушення споживачем цих Правил, а також в інших випадках, передбачених договором і законодавством.

431. Оператор, провайдер має право припинити надання споживачу послуг з доступу до Інтернет у разі порушення цих Правил, умов договору.

В принципі, майже аналогічні за своєю суттю норми містяться і в договорах, укладених між провайдерами та споживачами. Значить, суть проста – споживач не має права замовляти, пропонувати, та розсилати спам. Здійснення цих дій може потягнути за собою припинення надання послуг.

Розглянемо тепер конкретний приклад. Я – абонент «Фотакома». Мені на пошту приходить спам, який вже дістав. Я беру ці листи, роздруковую їх, в тому числі заголовки (службову інформацію), і офіційно, письмово звертаюся до свого провайдера з проханням повідомити, від якого провайдера фактично здійснюється розсилка цих листів. «Фотаком» мені відповідає, що сервер, з якого надходять повідомлення, належить провайдеру «Візор».

Я пишу офіційну скаргу на «Візор», додаю до неї тексти листів із заголовками, відповідь «Фотакому», і прошу вжити заходів по недопущенню подальших спам-розсилок на мою адресу.

«Візор» зв’язується зі своїм користувачем, який займається розсилкою, і на свій вибір або відключає його від надання послуг, або оголошує попередження, що у випадку повторної скарги споживач буде відключений.

ІМХО, наслідком таких перемовин і буде очікуваний результат.

Крім того, я не вірю, що в провайдера немає технічної можливості оцінити, чим займається користувач. Якщо від користувача виходять тисячі е-мейлів у день на різні адреси — це вже причина, щоб внести такого користувача в сумнівний внутрішній список, і ввічливо поцікавитися в нього, чи не спамер він, та попередити, що у випадку надходження будь-яких претензій, споживача буде відключено. Для цього навіть не треба переглядати зміст поштових повідомлень, а лише констатуючи по логам факт надсилання мейлів у великій кількості.

  • Адміністратори
Опубліковано
Розглянемо тепер конкретний приклад. Я – абонент «Фотакома». Мені на пошту приходить спам, який вже дістав. Я беру ці листи, роздруковую їх, в тому числі заголовки (службову інформацію), і офіційно, письмово звертаюся до свого провайдера з проханням повідомити, від якого провайдера фактично здійснюється розсилка цих листів. «Фотаком» мені відповідає, що сервер, з якого надходять повідомлення, належить провайдеру «Візор».

В даному випадку звертатись до провайдера «Фотаком» не потрібно, в заголовках листа вже вказано звідки ноги ростуть.

Я пишу офіційну скаргу на «Візор», додаю до неї тексти листів із заголовками, відповідь «Фотакому», і прошу вжити заходів по недопущенню подальших спам-розсилок на мою адресу.

«Візор» зв’язується зі своїм користувачем, який займається розсилкою, і на свій вибір або відключає його від надання послуг, або оголошує попередження, що у випадку повторної скарги споживач буде відключений.

ІМХО, наслідком таких перемовин і буде очікуваний результат.

Все правильно.

Крім того, я не вірю, що в провайдера немає технічної можливості оцінити, чим займається користувач. Якщо від користувача виходять тисячі е-мейлів у день на різні адреси — це вже причина, щоб внести такого користувача в сумнівний внутрішній список, і ввічливо поцікавитися в нього, чи не спамер він, та попередити, що у випадку надходження будь-яких претензій, споживача буде відключено. Для цього навіть не треба переглядати зміст поштових повідомлень, а лише констатуючи по логам факт надсилання мейлів у великій кількості.

Таке час від часу відбувається, мається на увазі збільшення активності користувача в розсиланні поштових повідомлень привертає увагу і береться на контроль. Дуже часто користувач навіть не підозрює що його комп'ютер розсилає масово листи рекламного змісту бо інфікований. Тяжко з чим боротись.

Опубліковано
Розглянемо тепер конкретний приклад. Я – абонент «Фотакома». Мені на пошту приходить спам, який вже дістав. Я беру ці листи, роздруковую їх, в тому числі заголовки (службову інформацію), і офіційно, письмово звертаюся до свого провайдера з проханням повідомити, від якого провайдера фактично здійснюється розсилка цих листів. «Фотаком» мені відповідає, що сервер, з якого надходять повідомлення, належить провайдеру «Візор».

В даному випадку звертатись до провайдера «Фотаком» не потрібно, в заголовках листа вже вказано звідки ноги ростуть.

Це тобі не потрібно, ти всі айпішніки та адреси Українського інтернету напам'ять знаєш... а я, або секретарка, яка приймає пошту, може цього і не знати :)

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...