Venom Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 06:38 #1 Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 06:38 Доброго дня... Можливо хто підкаже причину розходу... масла. Є а-ль Ніссан, 2004 рік, на 360 км бере масла до 1 л при швидкості до 140 км. Двигун 2,5 інжектор, коробка автомат. Масло Кастроловське, напівсинтетика.Можливо хтось має свою версію, викладіть..Дякую
difoto Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 07:05 #2 Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 07:05 Помедленнее ездить не пробовал?
Venom Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 07:08 Автор #3 Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 07:08 Не вважаю, що це швидко на нормальній трасі, тим більше що було написано - до 140. Як правило 100-120, 140 тільки на деяких відрізка та при обгоні.Але все-одно дякую.
Plum Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 07:45 #4 Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 07:45 в мене BMW 528i за 7 тис. км взяла 1 л масла. Я вважаю що це багато, хоча знатоки запевняють, що для 6-циліндрового двигуна це більш ніж нормально
SanyaSS Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 10:19 #5 Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 10:19 Доброго дня... Можливо хто підкаже причину розходу... масла. Є а-ль Ніссан, 2004 рік, на 360 км бере масла до 1 л при швидкості до 140 км. Двигун 2,5 інжектор, коробка автомат. Масло Кастроловське, напівсинтетика.Можливо хтось має свою версію, викладіть..ДякуюА з вихлопної димок якого кольору?
Venom Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 10:40 Автор #6 Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 10:40 В тому то й справа, що з димокм все нормально...
SanyaSS Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 11:23 #7 Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 11:23 В тому то й справа, що з димокм все нормально...А знизу машина суха? чи все в маслі?
Shkoder Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 11:37 #8 Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 11:37 Venom, такими темпами жрать масло двигатель не может просто физически, разве что имеет место серьезная поломка, например серьезный износ маслоотражательных колпачков (как вариант - неправильная замена) или банальная трещина в поддоне картера (наехал на кирпич, да и не заметил). первое будет заметно по сизому дыму из выхлопной трубы и свечам в масле, второе по мокрому поддону и струйке масла за машиной.
Plum Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 11:55 #9 Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 11:55 колись техники з Автохауса розказували, що за їхньої практики ні один X-Trail не доходив до 100 тис. без серйознів ремонтів двигуна, вплоть до капремонту...
Venom Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 12:53 Автор #10 Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 12:53 Сизого диму на холодну точно немає. Машина проїхала 160 тисч. км. Знизу машина суха. Порадили замінити масло на рекомендоване Ніссаном, але оскільки книги немає, то навіть не знаю, що вони там рекомендують. Мо хто має такого звіра, поділіться інфою на рахунок рекомендацій по маслу.Дякую.
Shkoder Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 16:54 #11 Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 16:54 сизый дым на холодную ты увидишь если кольца износились, а вот износ колпачков (они же сальники клапанов) виден как раз на скорости, особенно заметен шлейф при торможении двигателем, например с горки накатом.при пробеге 160 тык я бы лил именно полусинтетику. какую именно не скажу, лучше ту, что производитель рекомендует
difoto Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 17:20 #12 Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 17:20 ИМХО если литр/360 км. - это в ремонт. Сначала подумал про абсурдность цифры... копейка 1976 года, в усмерть убитая, которая в конце концов загорелась прямо на ходу из Киева - она на 800 км (Киев-назад) литр пила какого-то камазовского из полторалитровой бутыли, что бабки продавали на месте нынешней формулы... а тут Ниссан - в два раза больше????
Scorpio Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 19:01 #13 Опубліковано 18 Жовтня, 2007 в 19:01 Доповнюючи слова Pluma Мали велику біду з Нісанами на автохаусі(сам там працював 2 роки) причому зі всіма марками, маленька порада зроби і продай Тому що Ніссан=гарне відро з гайками
Alto®WoLF Опубліковано 19 Жовтня, 2007 в 20:57 #14 Опубліковано 19 Жовтня, 2007 в 20:57 согласен что цифра пробега и расход масла на этот пробег меня шокирует... Сложно определить причину не осмтрев самого двигателя. Думается прокладка головки блока цилиндров... но это одна из причин. Посмотри что творится в системе охлаждения... может поршневая в норме и она не дымит... а маслецо твоё попадает в систему охлаждения...
Саня Опубліковано 20 Жовтня, 2007 в 07:09 #15 Опубліковано 20 Жовтня, 2007 в 07:09 Частіше зворотня ситуація буває. Антифриз попадає в масло, в циліндри.... А щоб масло протікало, то такого не зустрічав.При такій витраті дійсно пора задумуватися про серйозний ремонт :-( Гадати багато що можна, тут треба дивитися.
difoto Опубліковано 20 Жовтня, 2007 в 07:20 #16 Опубліковано 20 Жовтня, 2007 в 07:20 если уж антифриз попал в цилиндры, далеко такая машина не уедет.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.