Перейти до змісту

Кто какое моторное масло использует?


Adeon

Кто какое моторное масло использует  

123 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Собственно интересно, кто какое моторное масло использует в данный момент (для какого типа двигателя), каким пользовался ранее и почему решил сменить. Интересно мнения каждого водителя со стажем.

Добавил опросник, в котором постарался учесть самые известные и популярные марки масел, которые у нас есть в продаже. Масла представителей марки отдельно не расписывал, а сделал одну графу, так же есть графа для тех кто использует масло, которого нету в списке.

Не создавал опрос по классификациям моторных масел, так как это не всем может быть понятно, а что касается типа, то не считаю что есть необходимость делать для этого дополнительный вопрос. Так как синтетика, полусинтетика или минералка - это лишь определение, которое одним словом описывает состав, который влияет на вязкость.

Начну с себя. Двигатель - простой дизель 1.9, на зиму залил LIQUI MOLY 5W-40, перед этим заливал ELF 10W-40. почему именно LIQUI MOLY, отзывы товарищей, спецификации и результаты тестов по ниже указанной ссылке. Когда выбирал что заливать, делал выбор между RAVENOL и LIQUI MOLY, и одно и второе Немецкое.

Ну, а для тех кто больше доверяет цифрам, нежели чьему бы то не было мнению, даю ссылку на всевозможные тесты разных масел: http://www.autolub.info/tests.shtml

p.s. Опросник создаю впервые, по этому не судите строго, если что сделал не так, модератору раздела просьба исправить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Castrol Magnetic 10w40 (порадили) -> SAE 10w40 (порадили на заміну кастрол, не сподобалось) -> A.T.U. 10w40 (Привезли під замовлення, поки що найкраще що лив)

Двиг бензин 1.4 16V

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бензин 1,6. Q8 10W-40, на розлив. Порадили, міняв три рази підряд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бензин 2,0 Elf Competition 10W-40, заливається в авто вже більше 5 років (навіть можливо і більше), за цей час проблем з двигуном не було.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Жигуль 1,6 карб, пробіг після кап ремонту двигуна майже 100тис.км. Спочатку лив Delphi Prestige 10W-40 (3 заміни), потім це масло зникло (чи то назва бренду змінилась, короче, щось там сталось), я перейшов на Repsol Elite Injection 10W40 (3 заміни) так як була можливість брати це масло по вигідній ціні. Але "халява" кінчилась, але появилась інша :) у вигляді ZIC A + 10W40 (також 3 заміни). На даний момент заливаю GM Genuine 10w40, знайомий на формулі його порадив, у нього і купую. Ось приблизно через місяць буду втретє його лити.

Якось виділити якесь масло і сказати - це краще, а це гірше, не можу. На всіх мотор працював добре, під клапанною кришкою чистота і порядок, жодних відкладень. На мою думку, на внутрішню чистоту двигуна впливає не тільки якість масла, але і терміни його заміни, я роблю заміну приблизно кожні 8+-0,5 тис. км.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Напівсинтетика Хадо 10W-40. Якось так склалось: найбільша довіра - 20-ти літрові каністри - і ціна не маленька і моторчик гарно працює і масла не їсть

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дизель 1.3 Multijet - мастило Fuchs

Бензин 2.0 - на сервісі заливають Мобіл.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дизель півсинтетика Meguin 10w40. Дочірня фірма від LIQUI MOLY.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене знайомий займається виготовленням етикеток на каністри для масла. Єслі шо - звертайтесь. Від 10000 штук -знижки.

ЗІ заливаю розливне з бочок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене знайомий займається виготовленням етикеток на каністри для масла. Єслі шо - звертайтесь. Від 10000 штук -знижки. ЗІ заливаю розливне з бочок.

Голос за кадром: "Ну вєздє у нього связі!"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Завжди на всі машини лив Q8. Дешеве масло, проблем з двигунами ніколи не було

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ELF в каністрах але куплене в Польщі.Там за друк етикеток рукі відривають)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заливаю напівсинтетику Bizol Gold або GM Дуже хороше масло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Надаю перевагу маслу купленому в офіційній точці продажу. Хадо 10w40.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Брєдова тема. Двигуни різні і потребують різного мастила.

Є рекомендації виробників, відповідні допуски, специфікації і т.п. Крім того, треба вважати на пробіг і стан конкретного двигнуа, на умови експлуатації, навантаження, сезон і відповідним чином коригувати вибір мастила. А так получається середня температура по лікарні.

Дана тема не може використовуватися для вибору мастила, хіба що ТС хоче барижити маслом і зорієнтуватися на що найбільший попит.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Саня

Отправлен Сегодня, 00:14

Брєдова тема. Двигуни різні і потребують різного мастила.

Кажись хтось не виспався .... Як на мене брєд несете ви пане. Тут тема опитування хто яких виробників використовує масло длясвого авто адже кожен виробник випускає масло за стандартом SAE (SAE - суспільство інженерів-автомобілістів) є міжнародним стандартом, що регламентує в'язкість масел. А далі діло маркетенгу, тобно впарити якнайбільше масла за найбільшу ціну. Ось автор і цікавиться хто яких виробників вибрав для себе , адже навіщо платити більше за етикетку яку можна порішати у

difoto

Отправлен Вчера, 20:28

В мене знайомий займається виготовленням етикеток на каністри для масла. Єслі шо - звертайтесь. Від 10000 штук -знижки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Брєдова тема.

Дана тема не може використовуватися для вибору мастила, хіба що ТС хоче барижити маслом і зорієнтуватися на що найбільший попит.

Скоріш за все так і є :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А якщо автор такої мети не має, то тоді може почати барижити хтось з форумчан, або паралельно створити автору конкуренцію))))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ELF TURBO DIESEL 10W40.

АСЕА 98:В3/В4

АРІ: CF

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Брєдова тема. Двигуни різні і потребують різного мастила.

Є рекомендації виробників, відповідні допуски, специфікації і т.п. Крім того, треба вважати на пробіг і стан конкретного двигнуа, на умови експлуатації, навантаження, сезон і відповідним чином коригувати вибір мастила. А так получається середня температура по лікарні.

Дана тема не може використовуватися для вибору мастила, хіба що ТС хоче барижити маслом і зорієнтуватися на що найбільший попит.

Уважаемый, если бы вы в школе хорошо учили физику, то знали бы, что каждое масло имеет спецификацию и ряд основных характеристик (одна из которых вязкость), по которым можно подобрать масло для любого типа двигателя. А производитель авто вместе с конкретным маслом рекомендует эксплуатационные характеристики, под которые можно подобрать масло другого бренда. А что касается того, что к примеру Peugeot, Citroen рекомендует Total или ELF, так это потому что Французы поддерживают своего производителя, что касается масла ESSO - это один из их гоночных спонсоров.

А что касается "барыжить", то каждый судит сам по себе! Во первых я ничего общего с торговлей не имею и тему создавал для нормальных автолюбителей, которым интересно мнение товарищей, тем более что на сегодняшний день выбор масел очень большой, да и подделки известных брендов встречаются.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Adeon, а ти хоча б знаєш в яких одиницях виміруються в'язкість і яка вона буває? Без допомоги гугла.

В'язкість - це не єдиний і не основний критерій підбору мастила для "любого типа двигателя". Я вважаю, що при підборі мастила в першу чергу слід керуватися допуском виробника. Навіть на таких самих авто з таким самим двигуном комплектація може відрізнятися. Наприклад, на одній машині є сажевий фільтр, а на другій його немає. Те, що для другої машини добре, для першої може означати смерть DPF.

Крім того, машини експлуатуються в різних умовах, мають різні пробіги, несуть різні навантаження. Для оптимального вибору мастила треба це враховувати.

Концерн PSA правильно робить, що підтримує своїх виробників, але ж не всі так поступають. Mercedes в своїх листах допуску рекомендує досить багато мастил різних виробників. Ось наприклад - http://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.1_de.html

Хоча є деякі позиції, де крім оригіналу нічого не пропонується - http://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/362.0_de.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кажись хтось не виспався .... Як на мене брєд несете ви пане. Тут тема опитування хто яких виробників використовує масло длясвого авто адже кожен виробник випускає масло за стандартом SAE (SAE - суспільство інженерів-автомобілістів) є міжнародним стандартом, що регламентує в'язкість масел. А далі діло маркетенгу, тобно впарити якнайбільше масла за найбільшу ціну. Ось автор і цікавиться хто яких виробників вибрав для себе , адже навіщо платити більше за етикетку...

Виспався, не виспався - не в тому річ. Щойно зверну увагу не те, що повідомлення Adeon були відредаговані. Спочатку тема була створена в дещо іншому ключі, саме через те мною було висловлене припущення про можливий продаж мастила. ТС це зачепило і він висловив свою думку про моє навчання в школі :-). Що ж має право )))

sirogka, SAE - це лише одна з класифікацій мастила за в'язкістю. З цього починалося. Двигуни були прості конструктивно і малофорсовані, але вже тоді представники спільноти інженерів-автомобілістів дійшли висновку, що треба мастила класифікувати і вони мають відповідати певним вимогам. При нагріванні забезпечувати достатньо високу в'язкість і в той же час не бути надто густими при низьких температурах.

Пізніше було розроблено специфікацію API. Тоді вже мастила поділили на "бензинові" та "дизельні" за типом двигунів, в яких вони використовуються.

Також є класифікація європейських виробників автомобілів ACEA. Вона більш детально враховує конструктивні особливості двигунів "європейців" та умови їх експлуатації.

Японці ж мають свою специфікацію, не пам'ятаю як називається.

В свою чергу виробники автомобілів використовують свої специфікації, класифікації, допуски.

Одне й те ж саме мастило може мати допуски різних виробників.

Звісно, в цьому всьому багато маркетингу. Оці різні LongLife, еко і т.п. Живемо в суспільстві потреблядства і нікуди наразі від цього не дінемося. Тому ще раз наголошую, що до вибору варто підходити зважено.

Я б не став керуватися такими даними з форуму типу:

Бензин 1,6. Q8 10W-40, на розлив. Порадили, міняв три рази підряд.
мотор 1.3 напівсинтетика ХАДО 10W40 звичайно у представника офіційного на варшавці контейнер ХАДО
Двиг бензин 1.4 16V Castrol Magnetic 10w40 (порадили)

Краще вже як difoto - розливне з бочок. Головне, аби масло було не підроблене.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мотор 1.3 напівсинтетика ХАДО 10W40 звичайно у представника офіційного на варшавці контейнер ХАДО

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

kia magentis 2008 року 2.0 бензин/газ на протязі 250тис.км пробігу заливаю Hundert High Tech Special A.J.K. 5w30

SAE 5W30; API SM/CF;

ACEA A3/B3/B4/C3; ILSAC GF-4;

мотор в абсолютно ідеальному стані!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Краще вже як difoto - розливне з бочок. Головне, аби масло було не підроблене.
На обкатку привезли з Польщі, потім брав розливне але це вже не те, останній раз привезли з Німеччини A.T.U. в 5л каністрі (незнаю чому але там все так фасується, у нас чомусь всі в 4л каністрах), різницю було відчутно буквально через 50км, двигун почав працювати тихіше на високих обертах. Так що не знаю чи у нас краще те що на розлив і чи взагалі у нас є щось варте.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...