Перейти до змісту

репортаж на Новом канале. Велодорожки.


difoto

Рекомендовані повідомлення

Ролік прікольний, але жо чого він ?? Ефір забить нефіг чим, а якщо для того щоб задумалися над велодоріжками, то зась, розширювати дороги ніхто не буде, "німа балабаса" у місцевої влади, німа статі на ці роботи, німа фінансування з Києва і ваще, зачем мне "городскому мужу" в пяджаку на сляжбовам аффто еці вялодарогі, "городской мужь" в сяло назад не хоче :(.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

С развитием культуры людей, а также велокультуры в городе в общем, можно легко выделить метр широких трехполосных дорог. Другое дело, что если этого не просить, то никто и не даст!

А запостил я это просто так, нашел на велокиеве... отличная пропаганда велодвижения, особенно для Киева!

ЗЫ я на велике на спор могу обогнать 15ю маршрутку по кругу :( а в некоторых "забитых" местах и автомобили. Проспект победы я пролетаю на байке намного быстрее авто! Так что луцким водителям тоже есть смысл пересесть на более здоровый вид транспорта :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЗЫ я на велике на спор могу обогнать 15ю маршрутку по кругу :( а в некоторых "забитых" местах и автомобили. Проспект победы я пролетаю на байке намного быстрее авто! Так что луцким водителям тоже есть смысл пересесть на более здоровый вид транспорта :)

15-й по кругу навіть я обганяю :) особливо якщо вони ще й народ підбирають, то й 2 рази можна спробувати :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Діфото правий. Треба цю тєму пхати.

Чиновників не можна звинувачувати в тому, що вони вважають, що не варто заради 50 велосипедистів на все місто витрачати мільйони на якісь велосипедні доріжки. А проблема в тому що вони нічого не знають. Вони не знають, що їх не 50, а наприклад 500. І що якщо зробити ті доріжки, то їх стане всі 5000.

Покажіть що це є, переконайте що це треба і що це перспектива - тоді вимагайте від них доріжок. А кошти - це вже інша проблема, яка теж має свої шляхи вирішення.

Як на мене, варто почати над цим працювати. А хто, як не ми?

До речі, вважаю, що в місті Луцьку це зробити набагато простіше, ніж у місті Києві.

Крім того, поряд є польські міста, які вже мають трохи досвіду і охоче з ними поділяться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тем более, что на велодорожки отводят и часть тротуаров. Я в Варшаве видела на Маршалковской такие. Там при пересечении улиц тротуарами стоят светофори: одни с человечками и одни, соответственно, с велосипедиками. Прикольно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

у нас років через три, після того як зроблять дорожки на них будуть обгони по встречній і пробки :)

і всі будуть іздить на роверах і всім буде счастя

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

у нас років через три, після того як зроблять дорожки на них будуть обгони по встречній і пробки :D

і всі будуть іздить на роверах і всім буде счастя

Отож. А біля старого базару і на велосипедній доріжці одразу будуть припарковані десятки машин, а між ними бабусі будуть торгувати яблуками. :)

Але боротись треба. В Німеччині і в Бундестаг на велосипедах їздять, а в нас за 150 метрів якогось маленького начальничка везуть службовим авто, бо він же - фігура! Тут "разруха не в стране, разруха в головах" (М.Булгаков)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сіздаемо "Общество трезвіх велосіпедов і не очень велосіпедістоф", і тоді начинаємо толкать, що для нашої безпеки необхідно викроїть частину дорогі, а то автолюбителів лякать будем, перехожих калічить :angry:.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...