Перейти до змісту

Поради водіям. Техніка водіння.


laska

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Поїхав з кумом у відрядження,зимою,в мороз.І він поставив авто на ручнік.Як добре,що з собою був гарячий чай в термосі.

  • Відповідей 60
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Я перед заведенням двигуна завжди щеплення вижимаю, і для стартера легше двигун без КПП крутити.

Тут згоден, особливо якщо акумулятор слабенький, або стартер уже достатньо накрутив на своєму віку. Ну і в сильний мороз (-20 і нижче) - при такій температурі масло в коробці стає схожим на смалець і стартеру дійсно важко провернути двигун разом з валами коробки.

Опубліковано
До речі, всі заводять двигун з вижатим зчепленням?
Зимою це важливо, особливо на карбюраторних авто.

А чому саме на карбюраторних авто?

Я завжди запускаю карбюраторний двигун без нажаття на педаль зчеплення (ну окрім мего-морозів для наших країв, -25...-35 градусів), проблем з пуском ще не виникало, бо в двигуні та КПП залита напівсинтетична олива. Не вижимаю зчеплення, так як бережу опорні півкільця колінвалу, які утримують останнього від осьового люфта.

Опубліковано

баш, як всігда:

С автофорума:

XXX: Обратили внимание сколько аварий ежедневно? Мне кажется, или действительно сейчас их стало больше? После первого снега и ночных заморозков заметила, что машина уже не столь послушна - теперь вот уже на зимней резине, чтобы не волноваться.

Либо переобуваемся, либо ездим аккуратнее. Какие еще варианты?

YYY: тумблер голова-жопа переводим в верхнее положение

Опубліковано

Я перед заведенням двигуна завжди щеплення вижимаю, і для стартера легше двигун без КПП крутити.

Тут згоден, особливо якщо акумулятор слабенький, або стартер уже достатньо накрутив на своєму віку. Ну і в сильний мороз (-20 і нижче) - при такій температурі масло в коробці стає схожим на смалець і стартеру дійсно важко провернути двигун разом з валами коробки.

А аккумулятор тут ні причому, як і ніби зношений стартер. Є чомусь, загально прийняте правило, вижимати зчеплення перед заведенням двигуна. І не мені вирішувати чому. Переважна більшість водіїв це правило виконують.

Опубліковано

По мат. части, если на РКПП включена нейтральная передача, то маховик коленвала стоит в зацеплении с первичным валом КПП, что несколько увеличивает нагрузку для стартера. При нажатом сцеплении диск отжат и маховик вращается свободно, в таком случае нагрузка на стартер немного меньше. Лично я выжимаю сцепление при заводе двигателя всегда, это как контраварийный метод на случай если машина стоит на передаче а я ее не перевел в нейтральное положение (актуально только для РКПП).

Опубліковано

А чому саме на карбюраторних авто?

Я завжди запускаю карбюраторний двигун без нажаття на педаль зчеплення ..., так як бережу опорні півкільця колінвалу, які утримують останнього від осьового люфта.

а спробуй взагалі не заводити і не їздити... тоді вбережеш і вкладиші, і кільця, і ... ;)

Вибачай, але ти змолов ну таку єрунду!... Ну скільки ж ти зітреш того кільця в момент заводки двигуна??? смішно читати.

Витискаючи педальку щеплення ми повністю від'єднуємо КПП від двигуна., відповідно взимку набагато полегшуємо старт для акумулятора.

Опубліковано

для статистики вставлю свои 5 копеек:

1) завожу мотор всегда при выжатом сцеплении.

2) стоянка всегда передача + ручник (за исключением морозов).

3) зимой торможу всегда на передаче примерно до 1000 оборотов, тогда выключаю сцепление.

4) АБС у меня нет, и не надо, нужно понимать свою машину и как она тормозит на любом покрытии.

  • 2 року потому...
Опубліковано

Резину класну, так, загальна порада. Якщо шип - різниця між зимою і літом малопомітна.

А колись (в СРСР) взагалі всі машини були задньоприводні, і зимової резини не було, тільки всесезонка, яку мало хто юзав (більшість ставили машину в гараж до весни). Тільки ожеледиця - і по всьому місту "тягнучка". Нічо, їздили,головне призвичаїтись, що їдеш не на гумі, а на обледенілих, задубівших "бубликах" :)

Опубліковано

Що ж тоді робити з задньоприводним автоматом в ожеледицю?

нічо їздити і отримувати задоволення) в мене була BMW задньоприводна з автоматом (1999 р. в.), то там була чарівна кнопочка з якою машину треба було дуже постаратися зірвати в занос.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...