Alexandrex Опубліковано 27 Вересня, 2013 в 20:15 #101 Опубліковано 27 Вересня, 2013 в 20:15 В мене в турбіні теж мабуть лопатки закоксувалися, або просто виробився люфтДує нормально але кидає масло у впускний колектор,Інтеркулер всередині і зверху весь в маслі, з патрубків теж скрізь давить масло.....але так вже давно, поки турбіна крутить - лізти не буду
Terrable Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 05:50 #102 Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 05:50 В мене в турбіні теж мабуть лопатки закоксувалися, або просто виробився люфт Дує нормально але кидає масло у впускний колектор,Аналогично, только из патрубка, который идет от турбины во впускной коллектор. Все остальные патрубки сухие.
jack74 Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 06:46 #103 Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 06:46 ...Дує нормально але ... хм... а як ти визначив, що нормально? Невже тиск заміряв? В мене в турбіні теж мабуть лопатки закоксувалися, або просто виробився люфт ... кидає масло у впускний колектор, ... Аналогично, только из патрубка, который идет от турбины во впускной коллектор.... Це і є ознаки здихання турбіни. А ніяке там не закоксування лопаток. (Вірніше, є малееееесенький шанс, що закоксувався маслопровід-обратка, але таке я, наприклад, зустрічав тільки в теорії) Я вважаю, що оті чистки турбіни, бо типу щось там лопатки..., це просто розвод на бабки. Тобто, гроші на вітер. Коли турбіна почала здихати, ти їй вже нічим не допоможеш. Ну але ж наш народ завжди вірив в чудо-присадки, чудо-прочистки, і все-одно викидав гроші... .....але так вже давно, поки турбіна крутить - лізти не буду правильна думка, підтримую.Сформульована тільки трохи невірно Не "поки вона крутить", а "поки вона дує", бо турбіна нічого не крутить, а "крутитись" вона буде завжди
special Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 10:09 #104 Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 10:09 jack74А що ти тоді пропонуєш? Як тільки починає масло кідати відразу в Польщу на реставрацію?В мене теж масло є в патрубку турбіна- впускний колектор, але при цьому турбіна дує нормально, при 3500 оборотах комп вимагає 2000мБар, а турбіна дає десь 1980мБар. Масла на 7тис.км недоливаю зовсім.
Terrable Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 12:30 #105 Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 12:30 Масла на 7тис.км недоливаю зовсім.Я на весь срок не доливаю масло. Меняю где-то на 11к. км. Пока работает - пускай работает, имхо.
zzzvalentinxxx Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 14:05 #106 Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 14:05 Знайомий розказував, як у нього на Скудіку з двигуном 2.0 із-за масла, що попадало в турбіну, двигун пішов в рознос... Такі історії можна начитатись в інтернеті, тому якщо турбіна кидає масло у впускний колектор - стрьомно. Якщо розібрати турбіну - зіб'ється балансування і найближчим часом їй хана. Сам ніяк не доїду в Коршовець, а зима вже скоро...
woodwork Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 14:46 #107 Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 14:46 на бромовській солярці хтось їздив зимою (звичайна укр. чи євро, тобіш бєларуська)? замерзає?
Terrable Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 15:21 #108 Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 15:21 Сам ніяк не доїду в Коршовець, а зима вже скоро...Припрет - доедешь ))) Тоже никак не могу туда попасть )))))
SanjOk Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 18:26 #109 Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 18:26 підкажіть номер до майста Андрія в Коршовець, форсунка лиє
Alexandrex Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 19:29 #110 Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 19:29 Я в Коршовці був. Про масло в колекторі і патрубках сказали що нічого страшного. Двигун БМВ M51.То ж думаю нічого з тою турбіною не робити. Проїздив так 80 тисяч....
igorrrko Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 22:12 Автор #111 Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 22:12 О_о,блін.Так кумедно.Археологія...)Тьху-тьху,бігає.Машинка...
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.