Перейти до змісту

Дизель VS Бензин


igorrrko

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

В мене в турбіні теж мабуть лопатки закоксувалися, або просто виробився люфт

Дує нормально але кидає масло у впускний колектор,

Інтеркулер всередині і зверху весь в маслі, з патрубків теж скрізь давить масло.....

але так вже давно, поки турбіна крутить - лізти не буду

  • Відповідей 110
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

В мене в турбіні теж мабуть лопатки закоксувалися, або просто виробився люфт Дує нормально але кидає масло у впускний колектор,

Аналогично, только из патрубка, который идет от турбины во впускной коллектор. Все остальные патрубки сухие.

Опубліковано
...Дує нормально але ...

:) хм... а як ти визначив, що нормально? ;) Невже тиск заміряв? ;)

В мене в турбіні теж мабуть лопатки закоксувалися, або просто виробився люфт ... кидає масло у впускний колектор, ...

Аналогично, только из патрубка, который идет от турбины во впускной коллектор....

Це і є ознаки здихання турбіни. А ніяке там не закоксування лопаток. (Вірніше, є малееееесенький шанс, що закоксувався маслопровід-обратка, але таке я, наприклад, зустрічав тільки в теорії)

Я вважаю, що оті чистки турбіни, бо типу щось там лопатки..., це просто розвод на бабки. Тобто, гроші на вітер.

Коли турбіна почала здихати, ти їй вже нічим не допоможеш. Ну але ж наш народ завжди вірив в чудо-присадки, чудо-прочистки, і все-одно викидав гроші...

.....

але так вже давно, поки турбіна крутить - лізти не буду

правильна думка, підтримую.

Сформульована тільки трохи невірно :) Не "поки вона крутить", а "поки вона дує", бо турбіна нічого не крутить, а "крутитись" вона буде завжди ;)

Опубліковано

jack74

А що ти тоді пропонуєш? Як тільки починає масло кідати відразу в Польщу на реставрацію?

В мене теж масло є в патрубку турбіна- впускний колектор, але при цьому турбіна дує нормально, при 3500 оборотах комп вимагає 2000мБар, а турбіна дає десь 1980мБар. Масла на 7тис.км недоливаю зовсім.

Опубліковано

Масла на 7тис.км недоливаю зовсім.

Я на весь срок не доливаю масло. Меняю где-то на 11к. км. Пока работает - пускай работает, имхо.

Опубліковано

Знайомий розказував, як у нього на Скудіку з двигуном 2.0 із-за масла, що попадало в турбіну, двигун пішов в рознос... Такі історії можна начитатись в інтернеті, тому якщо турбіна кидає масло у впускний колектор - стрьомно.

Якщо розібрати турбіну - зіб'ється балансування і найближчим часом їй хана.

Сам ніяк не доїду в Коршовець, а зима вже скоро...

  • 1 рік потому...
Опубліковано

Я в Коршовці був. Про масло в колекторі і патрубках сказали що нічого страшного. Двигун БМВ M51.

То ж думаю нічого з тою турбіною не робити. Проїздив так 80 тисяч....

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...