DarkMonk Опубліковано 17 Вересня, 2013 в 20:16 #51 Опубліковано 17 Вересня, 2013 в 20:16 Жидкостям очень даже не плохо в холодном виде, например антифриз он гадёныш служит какраз для охлаждения. Про стрелку и нагрузку, тут вопрос спорный, у меня заводской догреватель и за 10 минут температура 90 и без нагрузки. А вот прогрев на холостую мало того что переводняк но и убийца катализатора. Как Вам такая версия? Ну и на конец, двигатель рассчитан на 500 и более тыс. км, ну проедет Ваша машина на 50тысяч больше чем у того кто не грел. Да Вы попробуйте накатать на тачке 500штук. Она сыпаться начнёт раньше чем износится Ваш двигатель.
valuzk Опубліковано 17 Вересня, 2013 в 21:21 #52 Опубліковано 17 Вересня, 2013 в 21:21 Ну що скажу про свій дизель 1.9 tdi. Коли купував нове авто усі казали нащо тобі дизель, куча проблем, пальне неякісне і т.д. За 5 років експлуатації скажу Вам, що погляди в моїх друзів помінялись кардинально. Коли їхали в Крим без кондиціонера при середній швидкості близько 75 км./год. (їхали 90-110) і мій товариш помітив середній розхід на 4.2 л. на 100 км. він реально сказав що купить дизель, а коли проїхався на ньому його сумніви точно відпали. І ще коли збираємось кудись їхати або сім'єю або з друзями усі відразу говорять "їдемо тільки твоєю, на зекономлені кошти краще пива вип'ємо". На даний час пробіг 105000 км. за цей час до двигуна ніяких зауважень (поміняв тільки свічки накалу на 90000). Ще був один момент коли поїхали 8 березня на Буковель і заправив звичайний дизель, погода була +5 в Луцьку (зазвичай заливав ОККО Арктика зимою, яка витримує до -32), коли ж вранці в Поляциці я вийшов прогріти авто і побачив -26С був в шоці (з дизеля утворився гель), нічого взяли чайничок полили гарячою водичкою (акум. звичайно уже посадив до цього часу , прикурили від сусіднього авто і завелися без питань. При цьому на стоянці 50 відсотків авто з бензиновими двигунами не завелися взагалі. І на акційні абоненементи навіть встигли А про крутний момент тут і говорити нічого, той хто не їздив на турбованому дизелі цього не зрозуміє. Так звичайно ТО на дизель трохи дорожче ніж на бензин (дорожчі розхідні матеріали), але переваги - тут без питань. І ще наступним моїм авто буде авто тільки нове авто з дизельним двигуном . Отаке.
igorrrko Опубліковано 17 Вересня, 2013 в 22:01 Автор #53 Опубліковано 17 Вересня, 2013 в 22:01 Вдячний за відгуки і реальні поради.Думаю після цієї зими все стане для мене меньш-більш зрозуміло.Буде досвід.Чув,що дизелісти щось там ще паяльною лампою гріють зранку,коли солярка десь там замерзає.Що саме? Можливо і не знадобиться,та все ж.Гаража маю.З батьком самі зробили з кутника+плоский шифер.Ще хочу додатково його обшити пінопластом з середини.Варто це робити,буде з того толк?
jack74 Опубліковано 17 Вересня, 2013 в 22:33 #54 Опубліковано 17 Вересня, 2013 в 22:33 та хто що гріє, кому де проблема... Хто мотор знизу, щоб масло рідкіше стало, щоб в результаті стартеру легше крутнути було, хто паливопроводи від бака до двигуна, хто прямо бак прогріває злегка, щоб з парафінової каші зробити солярку, а хто фільтр тонкої очистки і ТНВД... Але паяльна лампа - це вже жесть тобі це, думаю, не згодиться - це швидше до великих авто відноситься. Легковикам, якщо не заводиться в мороз, достатньо з чайника кип'яточком погріти фільтр та ТНВД.
guest Опубліковано 17 Вересня, 2013 в 22:45 #55 Опубліковано 17 Вересня, 2013 в 22:45 Варто це робити,буде з того толк?Якщо гараж опалюється, то буде, якщо не опалюється, то зробиш тільки гірше.
igorrrko Опубліковано 17 Вересня, 2013 в 22:46 Автор #56 Опубліковано 17 Вересня, 2013 в 22:46 Не опалюється.Краще коли продувається?
jack74 Опубліковано 17 Вересня, 2013 в 23:54 #57 Опубліковано 17 Вересня, 2013 в 23:54 на мою думку, пінопласт зсередини - це вже лишнє. Достатньо і просто затишку від вітру. Заїхав ввечері, машина тепла, сама себе гріти буде до ранку . А якщо машина буде стояти тиждень, то і пінопласт не нагріє. Просто позатуляй (позапінюй, наприклад) великі шпари, тай доста.
NoGood Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 04:00 #58 Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 04:00 Найкраще зимою то гараж.
deluxkangoo Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 05:10 #59 Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 05:10 Легковикам, якщо не заводиться в мороз, достатньо з чайника кип'яточком погріти фільтр та ТНВД.Тнвд в мороз кип*яточком? - що з нього стане.
jack74 Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 05:40 #60 Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 05:40 а що з нього має стати? вареним він не стане точно
SysR Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 06:14 #61 Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 06:14 Найкраще зимою то гараж.Якщо гараж не утеплений і без вентиляції то краще вже вулиця зимою.Жидкостям очень даже не плохо в холодном виде, например антифриз он гадёныш служит какраз для охлаждения.Авто живе не одним антифризом, зимою масло густіше і в непрогрітому стані ДВЗ "голодає" від недостачі масла поки воно холодне, зимою це куди важливіше чим антифриз. Взагалі радять в сильні морози машину дарма не гвалтувати.
St@S_ Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 06:21 #62 Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 06:21 . Взагалі радять в сильні морози машину дарма не гвалтувати. В якійсь автопередачі розповідали - 1 старт двигуна при -25 = 50 стартам при +25, якось так
SysR Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 06:33 #63 Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 06:33 В якійсь автопередачі розповідали - 1 старт двигуна при -25 = 50 стартам при +25, якось так Главная дорогаМожна знайти багато корисних порад. Додано:
valuzk Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 06:34 #64 Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 06:34 Чув,що дизелісти щось там ще паяльною лампою гріють зранку,коли солярка десь там замерзає.Що саме?Якщо маєш гараж, то взагалі проблем не повинно бути. Зимою лийhttp://www.okko.ua/uk/pulls_diesel і буде тобі щастя.
Саня Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 06:35 #65 Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 06:35 Воно то так, але ж машину купують для комфорту, а не для зберігання її в музеї.Звісно, якщо на машині не їздити, а законсервувати і зберігати в належних умовах, то її стано буде ліпшим, ніж у тої, що їздить щодня.http://www.drive2.ru/cars/mercedes/e_class/e_class_w123/abutch-s123/journal/392920/
Terrable Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 09:31 #66 Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 09:31 Зимой заливал обычную олярку на Окко, заводился тяжко (по звуку), но с пол-тыка. Сильных морозов небыло, не помню точно, но до -16 были, ездил каждый день (кроме 4-х дней, когда улица была завалена снегом и не мог выехать даже на цепях) и не было проблем. Прогревал по времени около одной скуренной сигареты )))) заодно в это время "махал" щеткой, сметал снег, и потихоньку начинал ехать, обороты до 1600, когда их воздуховодов начинал идти тепленький воздух, поднимал обороты до 2200. Но греется дизель зимой без WEBASTO долго, на месте не нагреешь, только под нагрузкой. Чтобы стрелка температуры начала подниматься, надо проехать около 10-15 км.Летом без никаких проблем, по России ездил, когда на улице +40 в тени, двигатель не нагревался больше 85 градусов+работал кондиционер. Короче, пока дизелем доволен.Да, машина Opel Combo 1.3 CDTI (коммон рейл, евро4)
Arden Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 12:26 #67 Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 12:26 на месте не нагреешьможно нагреть при желании...был один день зимой дощ при минусовой температуре и вся машина покрылась коркой льда... калатал 40 минут пока отогрел стекла, но было всеровно гдето 75 градусов
jack74 Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 12:33 #68 Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 12:33 зимою масло густіше і в непрогрітому стані ДВЗ "голодає" від недостачі масла поки воно холодне, зимою це куди важливіше чим антифриз. Взагалі радять в сильні морози машину дарма не гвалтувати. Перестаньте копіпастити старі забобони. Властивості сучасних масел вже далеко не ті, що були 10-15 років тому, коли оці забобони мали місце. Сучасні масла в передбаченому для них інтервалі температур дууууже мало змінюють свою густину. Звичайно, якщо масло не з півторачки з базару. Прогрівати, не прогрівати - це справа причуд кожного. Хоча в теплу машину приємніше сісти, аніж в холодильник А двигуну ну точно пофігу Якщо б прогрівання мало б таке велике значення, ми б не бачили, певно, двигунів "мільйонників", правда?
Саня Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 12:56 #69 Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 12:56 Літом ніхто не заморочується з прогріванням, а тільки холодає - відразу піднімається ця тема.До робочої температури гріти немає сенсу. Можна дати двигунові хвилину-дві попрацювати на ХХ і в путь. Зимою вийшов, завів, поки сніг почистив - якраз можна їхати.Не забувайте, що на місці трансмісію, шини не прогрієш.
Terrable Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 13:06 #70 Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 13:06 можно нагреть при желании...При желании можно тосол слить, и без масла ездить, и на кабриолете с открытой крышей зимой итд.Я сделал этот вывод, что не греется на месте, когда проехал около 50 км. со средней скоростью 60-70 км./час, потом остановился, и постоял 5 минут, двигатель не глушил. Стрелка температуры с 70 градусов легла, как при запуске утром. А на улице было около -5 градусов.
SysR Опубліковано 19 Вересня, 2013 в 07:49 #71 Опубліковано 19 Вересня, 2013 в 07:49 Якщо б прогрівання мало б таке велике значення, ми б не бачили, певно, двигунів "мільйонників", правда?Ви краще мене знаєте що поняття "мільйонник" не існує і було вигадане маркетологами для успішного втюхування нових автомобілів. Але це вже зовсім інша тема.
jack74 Опубліковано 19 Вересня, 2013 в 08:18 #72 Опубліковано 19 Вересня, 2013 в 08:18 от все то ти всім розкажеш! взяв і видав Звичайно, це рекламний трюк, але доля правди там є
Black Опубліковано 19 Вересня, 2013 в 12:07 #73 Опубліковано 19 Вересня, 2013 в 12:07 SysR, двигуни, які їздять без капремонту мільйон км існують, то чому не може існувати поняття? Скоріш за все це не маркетинг, а народна назва.
opel95 Опубліковано 19 Вересня, 2013 в 16:41 #74 Опубліковано 19 Вересня, 2013 в 16:41 Ви краще мене знаєте що поняття "мільйонник" не існує і було вигадане маркетологами для успішного втюхування нових автомобілів. Але це вже зовсім інша тема. як це не існує ...за останній рік штук 5 машин які пройшли більше лімона без рем. двигуна бачив особисто. ви запитайте в водіїв луцьк експреса по скільки пробігли їхні машини ( не всі звичайно )
SysR Опубліковано 20 Вересня, 2013 в 06:40 #75 Опубліковано 20 Вересня, 2013 в 06:40 opel95, Black, Я десь писав що ДВС не може проїхати 1 Млн км? Ні.Поняття мільйонник не існує і не може існувати апріорі, ресурс двигунів міряють мотогодинами і натягують на середній цикл руху автомобіля (місто/траса) щоб споживачу було зручніше це переосмислити. Насправді в міському циклі ДВС пропрацює більше мотогодин за меншу відстань як на трасі і відповідно зноситься більше як на машині яка їздить в основному по трасі. Тому мільйонник це гіпотетична відстань в гіпотетичних умовах яку може проїхати авто до капремонту, що зовсім не означає що проїде.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.