Zheny@ Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 13:08 #1 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 13:08 Цікавить дане питання.Бачив багато різних моделей в неті, поки на конкретній не спинився. Цікавить, власне, доцільність. "За", "Проти" ну і т.д.
Slavco Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 13:13 #2 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 13:13 А що, рідний умір?
Zheny@ Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 13:15 Автор #3 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 13:15 Ні, там його немає ізначально .
Hitmanoid Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 13:15 #4 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 13:15 А що, рідний умір?возможно речь про блок управления двигателем?
Zheny@ Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 13:31 Автор #5 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 13:31 Ні. Мова йде про таку штуку.
SysR Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 14:10 #6 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 14:10 Задай собі саме важливе питання, а що ти з цього отримаєш витративши близько 1к грн?Магічні циферки миттєвого розходу палива для заспокоєння себе, що оптимально пальне використовуєш. І скільки тобі треба буде наекономити щоб цю цяцьку відкупити?
Zheny@ Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 14:15 Автор #7 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 14:15 Блін, я собі його задаю. Я ще хочу відгуки почути. Що я матиму ?Якщо нічого, окрім гарної цяцьки, тоді не варто.Якщо матиму інфу про те, скільки пального витрачаю, коли перемикати правильно передачі (тахометр там є)Кілометражі і т.д.
SysR Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 14:19 #8 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 14:19 коли перемикати правильно передачі (тахометр там є)Цього точно не матимеш. Таке тільки в компютеризованих коробках присутнє. Оптимальний режим в тебе близько 3000 об/хв, або читай мануал коли найбільший крутний момент ДВЗ і його притримуйся і буде тобі економія. Додано: Длительность впрыска Массовый расход воздуха Мгновенный расход в час Мгновенный расход на 100 км Напряжение бортовой сети Обороты двигателя Остаток топлива в баке Средний расход на 100 км общий Средний расход в час общий Скорость Таксометр 2 самих важливих виділених параметра у тебе є на приборці, таксомерт тобі навряд чи потрібен. Все інше відноситься до розходу палива.Напруга бортової мережі, ну не знаю.....
Zheny@ Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 14:36 Автор #9 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 14:36 2 самих важливих виділених параметра у тебе є на приборці Немає, нажаль. Лише швидкість. Доречі, по відгукам читав, що Бортовий ПК показує точнішу швидкість, аніж стандартний спідометр на панелі. Ось яка в мене панель.
SysR Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 14:48 #10 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 14:48 Немає, нажаль.В такому разі треба буде встановлювати ще колінвальний датчик, якщо немає.по відгукам читав, що Бортовий ПК показує точнішу швидкість, аніж стандартний спідометр на панеліВони беруть швидкість з одного місця, з коробки. Точніше лише в тому, що циферками, а числа одні і ті ж.
Yarchik Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 15:06 #11 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 15:06 Женя, краще посади біля себе якогось спеца по ВАЗах (таксиста?), поїздь з ним, і нехай він дасть тобі поради з приводу твоєї манери руху. Тахометр - штука корисна, але можна й без нього жити. Якось же ти зараз передачі перемикаєш? Як мінімум, "на звук" можна орієнтуватися Чи на швидкість. Звісно, людина, яка живе комп'ютерами дома і на роботі - не уявляє життя без БК в автомобілі Але дуже швидко награєшся і їздитимеш, навіть не дивлячись на нього.
Zheny@ Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 15:12 Автор #12 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 15:12 Тут я згоден.Просто ще не можу вичислити точно розхід пального. Попередній власник казав одне, мені ж цікаво знати своє.Там ще цікавий параметр є (к-сть бензину в баку).Звісно, це не самий важливий показник, все це прийде з досвідом.
Yarchik Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 15:20 #13 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 15:20 Дуже просто.Під'їжджаєш до заправки, на якій зазвичай заправляєшся. Обираєш колонку. Вставляєш "пістолет" в бак. Заправляєш повний бак "до отстрєла" (це коли натиснув спеціальну кнопочку на "пістолеті", вона заблокувала гашетку подачі пального - і розблокує тільки коли рівень пального в бакові дійде до пістолета, подача пального припиниться).Їздиш по місту 100-300 км. (одометр у тебе ж мусить бути?) Приїжджаєш на ту ж заправку, до тієї ж колонки, і так само "до отстрєла" заправляєшся. Далі шляхом простих математичних розрахунків вираховуєш, скільки в тебе пального пішло на всі проїхані тобою кілометри.Взимку буде більше йти пального. З включеними фарами теж більше йтиме. Влітку на трасі з відкритими вікнами теж більше від паспортних значень буде.Так само можна і за місто виїхати, й теж заміряти, скільки бере по трасі.
Zheny@ Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 15:34 Автор #14 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 15:34 Дякую за вичерпну відповідь Все це в принципі знаю. Буду стежити за показами спідометра. Після наступної заправки повного баку зіб'ю показника на нуль і скільки проїду. Матиму змішаний цикл. Траса+місто. Під'їжджаєш до заправки, на якій зазвичай заправляєшся. Обираєш колонку. Вставляєш "пістолет" в бак. Заправляєш повний бак "до отстрєла" (це коли натиснув спеціальну кнопочку на "пістолеті", вона заблокувала гашетку подачі пального - і розблокує тільки коли рівень пального в бакові дійде до пістолета, подача пального припиниться). В п'ятницю заправлявся на ОККО на 40-му (біля повороту на Фотаком Датагруп, за Фуршетом). Так пістолет чомусь не спинився, а хлюпнув бензину із бака! Той пістолетчик сам афігєл. Хоча бак ще не був повним.
Saddy Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 15:52 #15 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 15:52 В п'ятницю заправлявся на ОККО на 40-му (біля повороту на Фотаком Датагруп, за Фуршетом). Так пістолет чомусь не спинився, а хлюпнув бензину із бака! Той пістолетчик сам афігєл. Хоча бак ще не був повним. вузька горловина бака+велика швидкість подачі пального, схоже, якщо набирату воду з крана під великим напором в пляшку. Зверніть увагу, чи вона (горловина, труба) не погнута десь там під кузовом. По сабжу, знайомий брав на 9-ку - погрався десь місяць, натішився, продав в 2 рази дешевше. якщо вже брати щось, то щось типу шнура VAG-COM для діагностики та "скидання" помилок, там набагато більше можливостей та даних, які відображаються.
pay19 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 15:53 #16 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 15:53 Річ корисна всього за 2-3 параметрами та й не більше. Перш за все це помилки з розшифровкою (коли горить cheek engine але для цього можна купити дешевий k-line адаптер), середня та миттєва витрата палива ці параметри для мене приносять багато користі виробляється стиль їзди при якому ти починаєш частково економити паливо.
Dream Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 16:48 #17 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 16:48 Zheny@, забєй. Це просто цяцька для, тих в кого в мобілці немає калькулятора, або для тих, хто табличку множення не знає.На рахунок розходу, колись Костя мав приблуду, якою підключався до розйому в моїй 15-шці, і яка блутусом на нетбук передавала онлайн інформацію про оберти, швидкість і розхід палива.
4iter Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 17:07 #18 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 17:07 я собі теж шукав. Імхо, найоптимальніший варіант купити за 9 баксів в Китаї elm 327 , встановити на андроїд програмку і балдіти (розхід, помилки, скидання помилок і т.д. ). Правда не на всіх компах працює (мій мікас 7,4 на жаль не підтримується). Так як 1000 гривен викидати на цяцьку шкода, але помилки бачити і скидати хочеться, подумував над покупкою найдешевшого мультитронікса. Але не знайшов на вітринах в Луцьку (а в інтернеті брати стрьомно, раптом теж не буде сумісний), і поки шо забив на теє діло.
Dream Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 17:12 #19 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 17:12 elm 327 О! Вроді як цей був у Кості!
VaLeRa Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 17:35 #20 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 17:35 Zheny@, маєш лишні кошти купуй . Єдина сама корисна річ в тому компі, як писали вище, це помилки та їх розшифрування. Все інше, розхід, пробіг, швидкість треба спочатку настроїти - тобто все це можна робити при кожній заправці калькулятором. В мене є така річ - виручала два рази помилками, які пропадали з часом, а майстри розводили руками - нема помилки, нема проблем. Комп відразу казав код помилки і я відразу визначав проблему, та вирішував її сам без майстрів - ну хоч якась економія Сказати, що я жалкую про купівлю - ні, я не пожалкував ні разу.
SysR Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 18:08 #21 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 18:08 А краще на гроші того БК замінити собі приборну панель з 99ї і зробити все для того щоб вона працювала.
S-driver Опубліковано 11 Вересня, 2013 в 15:29 #22 Опубліковано 11 Вересня, 2013 в 15:29 Доречі, по відгукам читав, що Бортовий ПК показує точнішу швидкість, аніж стандартний спідометр на панелі. Якщо лише заради точної швидкості, то GPS-навігатор ще точніший в цьому плані (хоча теж не на 100%) Але все ж, мабуть, моя думка повністю збігається з цією думкою Zheny@, маєш лишні кошти купуй . ................................. Сказати, що я жалкую про купівлю - ні, я не пожалкував ні разу. Сказати, що така вже необхідна річ - не скажу, але те що придбав її абсолютно не шкодую!
Skalyan Опубліковано 11 Вересня, 2013 в 16:07 #23 Опубліковано 11 Вересня, 2013 в 16:07 Звичайно комп'ютерні помилки на двигунах обвішаних електронікою - це добре, але завжди потрібно пам'ятати, що двигун та ходова (які є ключовими моентами будь-якого авто) - це насамперед механізми, які можуть мати фізичні пошкодження чи просто зношення в процесі експлуатації і цей же комп'ютер (тим більше не "рідний") може їх діагностувати не правильно, або взагалі не діагностувати. Взяти для прикладу гальмівні колодки - тут є можливість заміряти їхній, опір наприклад, і відносно цього параметру визначати їхню зношеність, але ті ж гальмівні шланги - ніякий комп'ютер не визначить коли з'являються зношеності у вигляді тріщин і потрібно провести заміну. Ще можна багато навести прикладів. В мене в знайомого років 5-7 назад була ауді А6 і він часто скаржився, що періодично холодний двигун (тобто зранку, коли найбільше поспішаєш) відмовляється запускатись. Бувало навіть вже коли розряджався його акумулятор і давали прикурювати то ще доводилось "маслати" хвилин 5, поки двигун запускався. Він навіть в Київ ганяв машину для діагностики, але всі майстри розводили руками. І от в один день йому порадили заїхати до одного чоловіка (я вже непам'ятаю хто і де, але не в Луцьку) - і, як він мені розповів, причиною була "волосина" (або ще якесь сміття) в одному із компонентів інжектора. Я це все веду до того, що якщо тривалий час експлуатувати автівку, то не старатись економити на пальному, а вивчати своє авто, щоб можна було економити на виконанні хочаб деяких робіт власними руками, а не відвідувати щоразу автосервіси (для прикладу самому залізти в яму і оглянути гальмівні шланги, оглянути глушник, посмикати тяги, змінити фільтри і т.д.). А сидіти й вираховувати, який середній розхід пального в автівки, навіть з комп'ютером чи без - це пуста трата часу, оскільки розхід пального напряму залежить від манери їзди.Ось таке моє ІМХО....
S-driver Опубліковано 11 Вересня, 2013 в 17:09 #24 Опубліковано 11 Вересня, 2013 в 17:09 Skalyan, у чомусь я з тобою згідний, але все ж. замість того щоб витрачати лишні гроші, наприклад, на ось ТАКИЙ непотріб, чи не краще придбати хорошого помічника в дорозі, яким являється бортовий комп'ютер. Він допоможе змінити манеру їзди, щоб зекономити на пальному, попередить про неполадки (наприклад, нещодавно мені видав повідомлення про завищену напругу - а причиною було ослаблення клемми на аккумуляторі), повідомить про невимкнені габарити після поїздки (а 1 жовтня не за горами - якщо хто забув, то саме з 1 жовтня поза населеними пунктами потрібно вмикати ДХО або ближнє свтло), та ще багато різних важливих дрібниць. Тому поторюсь: БК, щоб така вже необхідна річ - то мабуть ні, але коли він є, то з ним все ж спокійніше
Skalyan Опубліковано 11 Вересня, 2013 в 20:10 #25 Опубліковано 11 Вересня, 2013 в 20:10 Skalyan, у чомусь я з тобою згідний, але все ж. замість того щоб витрачати лишні гроші, наприклад, на ось ТАКИЙ непотріб, чи не краще придбати хорошого помічника в дорозі, яким являється бортовий комп'ютер. Він допоможе змінити манеру їзди, щоб зекономити на пальному, попередить про неполадки (наприклад, нещодавно мені видав повідомлення про завищену напругу - а причиною було ослаблення клемми на аккумуляторі), повідомить про невимкнені габарити після поїздки (а 1 жовтня не за горами - якщо хто забув, то саме з 1 жовтня поза населеними пунктами потрібно вмикати ДХО або ближнє свтло), та ще багато різних важливих дрібниць. Тому поторюсь: БК, щоб така вже необхідна річ - то мабуть ні, але коли він є, то з ним все ж спокійніше ха ха ... оце прокачав тачку ... тюнинг канеша струйовий ... Повністю згідний, на таке навіть шкода було б грошей. Та й на рахунок нештатного БК - також згідний. Це типу коли вже все є, але хочеться ще чогось - купи БК. Хоча мені здається, що якщо ця штукенція передбачена вироником і встановлена на заводі (можливо в дорожчих моделях авто) - то толку з нього більше (ІМХО). Моя думка така: якщо авто ще не "доведене до ідеалу" то краще ці кошти витратити на щось інше, що придає комфорту при користуванні (напр. ксенони з відповідною оптикою, електросклопідіймачі, сидіння із підігрівом, покращення авозвуку, навігатор ....). Якось так На рахунок стрибків напруги - то клеми на акумі я стараюсь більш-менш регулярно "смикати", щоб не окислювались (хоча мені здається, що регулятор напруги генератора повинен сам за цим слідкувати і не допускати надмірного зростання бортової напруги). А якщо напруга буде занижена - то це й так буде видно (особливо ввечері/вночі)
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.