Перейти до змісту

Бортовий Комп'ютер на ВАЗ (інжектор)


Zheny@

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Цікавить дане питання.

Бачив багато різних моделей в неті, поки на конкретній не спинився. Цікавить, власне, доцільність. "За", "Проти" ну і т.д.

Опубліковано

Задай собі саме важливе питання, а що ти з цього отримаєш витративши близько 1к грн?

Магічні циферки миттєвого розходу палива для заспокоєння себе, що оптимально пальне використовуєш. І скільки тобі треба буде наекономити щоб цю цяцьку відкупити?

Опубліковано

Блін, я собі його задаю. Я ще хочу відгуки почути. Що я матиму ?

Якщо нічого, окрім гарної цяцьки, тоді не варто.

Якщо матиму інфу про те, скільки пального витрачаю, коли перемикати правильно передачі (тахометр там є)

Кілометражі і т.д.

Опубліковано
коли перемикати правильно передачі (тахометр там є)
Цього точно не матимеш. :)

Таке тільки в компютеризованих коробках присутнє.

Оптимальний режим в тебе близько 3000 об/хв, або читай мануал коли найбільший крутний момент ДВЗ і його притримуйся і буде тобі економія.

Додано:

Длительность впрыска

Массовый расход воздуха

Мгновенный расход в час

Мгновенный расход на 100 км

Напряжение бортовой сети

Обороты двигателя

Остаток топлива в баке

Средний расход на 100 км общий

Средний расход в час общий

Скорость

Таксометр

2 самих важливих виділених параметра у тебе є на приборці, таксомерт тобі навряд чи потрібен. Все інше відноситься до розходу палива.

Напруга бортової мережі, ну не знаю..... ;)

Опубліковано

2 самих важливих виділених параметра у тебе є на приборці

Немає, нажаль. Лише швидкість. Доречі, по відгукам читав, що Бортовий ПК показує точнішу швидкість, аніж стандартний спідометр на панелі.

Ось яка в мене панель.

c461f7u-960.jpg

Опубліковано
Немає, нажаль.
В такому разі треба буде встановлювати ще колінвальний датчик, якщо немає.
по відгукам читав, що Бортовий ПК показує точнішу швидкість, аніж стандартний спідометр на панелі
Вони беруть швидкість з одного місця, з коробки. Точніше лише в тому, що циферками, а числа одні і ті ж.
Опубліковано

Женя, краще посади біля себе якогось спеца по ВАЗах (таксиста?), поїздь з ним, і нехай він дасть тобі поради з приводу твоєї манери руху. Тахометр - штука корисна, але можна й без нього жити. Якось же ти зараз передачі перемикаєш? Як мінімум, "на звук" можна орієнтуватися :) Чи на швидкість.

Звісно, людина, яка живе комп'ютерами дома і на роботі - не уявляє життя без БК в автомобілі :) Але дуже швидко награєшся і їздитимеш, навіть не дивлячись на нього.

Опубліковано

Тут я згоден.

Просто ще не можу вичислити точно розхід пального. Попередній власник казав одне, мені ж цікаво знати своє.

Там ще цікавий параметр є (к-сть бензину в баку).

Звісно, це не самий важливий показник, все це прийде з досвідом.

Опубліковано

Дуже просто.

Під'їжджаєш до заправки, на якій зазвичай заправляєшся. Обираєш колонку. Вставляєш "пістолет" в бак. Заправляєш повний бак "до отстрєла" (це коли натиснув спеціальну кнопочку на "пістолеті", вона заблокувала гашетку подачі пального - і розблокує тільки коли рівень пального в бакові дійде до пістолета, подача пального припиниться).

Їздиш по місту 100-300 км. (одометр у тебе ж мусить бути?) Приїжджаєш на ту ж заправку, до тієї ж колонки, і так само "до отстрєла" заправляєшся. Далі шляхом простих математичних розрахунків вираховуєш, скільки в тебе пального пішло на всі проїхані тобою кілометри.

Взимку буде більше йти пального. З включеними фарами теж більше йтиме. Влітку на трасі з відкритими вікнами теж більше від паспортних значень буде.

Так само можна і за місто виїхати, й теж заміряти, скільки бере по трасі.

Опубліковано

Дякую за вичерпну відповідь :) Все це в принципі знаю. Буду стежити за показами спідометра.

Після наступної заправки повного баку зіб'ю показника на нуль і скільки проїду. Матиму змішаний цикл. Траса+місто.

Під'їжджаєш до заправки, на якій зазвичай заправляєшся. Обираєш колонку. Вставляєш "пістолет" в бак. Заправляєш повний бак "до отстрєла" (це коли натиснув спеціальну кнопочку на "пістолеті", вона заблокувала гашетку подачі пального - і розблокує тільки коли рівень пального в бакові дійде до пістолета, подача пального припиниться).

В п'ятницю заправлявся на ОККО на 40-му (біля повороту на Фотаком Датагруп, за Фуршетом). Так пістолет чомусь не спинився, а хлюпнув бензину із бака! Той пістолетчик сам афігєл. :) Хоча бак ще не був повним.

Опубліковано

В п'ятницю заправлявся на ОККО на 40-му (біля повороту на Фотаком Датагруп, за Фуршетом). Так пістолет чомусь не спинився, а хлюпнув бензину із бака! Той пістолетчик сам афігєл. Хоча бак ще не був повним.

вузька горловина бака+велика швидкість подачі пального, схоже, якщо набирату воду з крана під великим напором в пляшку. Зверніть увагу, чи вона (горловина, труба) не погнута десь там під кузовом. По сабжу, знайомий брав на 9-ку - погрався десь місяць, натішився, продав в 2 рази дешевше.

якщо вже брати щось, то щось типу шнура VAG-COM для діагностики та "скидання" помилок, там набагато більше можливостей та даних, які відображаються.

Опубліковано

Річ корисна всього за 2-3 параметрами та й не більше. Перш за все це помилки з розшифровкою (коли горить cheek engine але для цього можна купити дешевий k-line адаптер), середня та миттєва витрата палива ці параметри для мене приносять багато користі :ok: виробляється стиль їзди при якому ти починаєш частково економити паливо.

Опубліковано

Zheny@, забєй. Це просто цяцька для, тих в кого в мобілці немає калькулятора, або для тих, хто табличку множення не знає.

На рахунок розходу, колись Костя мав приблуду, якою підключався до розйому в моїй 15-шці, і яка блутусом на нетбук передавала онлайн інформацію про оберти, швидкість і розхід палива.

Опубліковано

я собі теж шукав. Імхо, найоптимальніший варіант купити за 9 баксів в Китаї elm 327 , встановити на андроїд програмку і балдіти (розхід, помилки, скидання помилок і т.д. ). Правда не на всіх компах працює (мій мікас 7,4 на жаль не підтримується). Так як 1000 гривен викидати на цяцьку шкода, але помилки бачити і скидати хочеться, подумував над покупкою найдешевшого мультитронікса. Але не знайшов на вітринах в Луцьку (а в інтернеті брати стрьомно, раптом теж не буде сумісний), і поки шо забив на теє діло.

Опубліковано

Zheny@, маєш лишні кошти купуй :).

Єдина сама корисна річ в тому компі, як писали вище, це помилки та їх розшифрування. Все інше, розхід, пробіг, швидкість треба спочатку настроїти - тобто все це можна робити при кожній заправці калькулятором. В мене є така річ - виручала два рази помилками, які пропадали з часом, а майстри розводили руками - нема помилки, нема проблем. Комп відразу казав код помилки і я відразу визначав проблему, та вирішував її сам без майстрів - ну хоч якась економія :)

Сказати, що я жалкую про купівлю - ні, я не пожалкував ні разу.

Опубліковано

Доречі, по відгукам читав, що Бортовий ПК показує точнішу швидкість, аніж стандартний спідометр на панелі.

Якщо лише заради точної швидкості, то GPS-навігатор ще точніший в цьому плані (хоча теж не на 100%)

Але все ж, мабуть, моя думка повністю збігається з цією думкою

Zheny@, маєш лишні кошти купуй :).

.................................

Сказати, що я жалкую про купівлю - ні, я не пожалкував ні разу.

Сказати, що така вже необхідна річ - не скажу, але те що придбав її абсолютно не шкодую!

Опубліковано

Звичайно комп'ютерні помилки на двигунах обвішаних електронікою - це добре, але завжди потрібно пам'ятати, що двигун та ходова (які є ключовими моентами будь-якого авто) - це насамперед механізми, які можуть мати фізичні пошкодження чи просто зношення в процесі експлуатації і цей же комп'ютер (тим більше не "рідний") може їх діагностувати не правильно, або взагалі не діагностувати. Взяти для прикладу гальмівні колодки - тут є можливість заміряти їхній, опір наприклад, і відносно цього параметру визначати їхню зношеність, але ті ж гальмівні шланги - ніякий комп'ютер не визначить коли з'являються зношеності у вигляді тріщин і потрібно провести заміну. Ще можна багато навести прикладів. В мене в знайомого років 5-7 назад була ауді А6 і він часто скаржився, що періодично холодний двигун (тобто зранку, коли найбільше поспішаєш) відмовляється запускатись. Бувало навіть вже коли розряджався його акумулятор і давали прикурювати то ще доводилось "маслати" хвилин 5, поки двигун запускався. Він навіть в Київ ганяв машину для діагностики, але всі майстри розводили руками. І от в один день йому порадили заїхати до одного чоловіка (я вже непам'ятаю хто і де, але не в Луцьку) - і, як він мені розповів, причиною була "волосина" (або ще якесь сміття) в одному із компонентів інжектора. Я це все веду до того, що якщо тривалий час експлуатувати автівку, то не старатись економити на пальному, а вивчати своє авто, щоб можна було економити на виконанні хочаб деяких робіт власними руками, а не відвідувати щоразу автосервіси (для прикладу самому залізти в яму і оглянути гальмівні шланги, оглянути глушник, посмикати тяги, змінити фільтри і т.д.). А сидіти й вираховувати, який середній розхід пального в автівки, навіть з комп'ютером чи без - це пуста трата часу, оскільки розхід пального напряму залежить від манери їзди.

Ось таке моє ІМХО....

Опубліковано

Skalyan, у чомусь я з тобою згідний, але все ж. замість того щоб витрачати лишні гроші, наприклад, на ось ТАКИЙ непотріб, чи не краще придбати хорошого помічника в дорозі, яким являється бортовий комп'ютер.

Він допоможе змінити манеру їзди, щоб зекономити на пальному, попередить про неполадки (наприклад, нещодавно мені видав повідомлення про завищену напругу - а причиною було ослаблення клемми на аккумуляторі), повідомить про невимкнені габарити після поїздки (а 1 жовтня не за горами - якщо хто забув, то саме з 1 жовтня поза населеними пунктами потрібно вмикати ДХО або ближнє свтло), та ще багато різних важливих дрібниць.

Тому поторюсь: БК, щоб така вже необхідна річ - то мабуть ні, але коли він є, то з ним все ж спокійніше :_02:

Опубліковано

Skalyan, у чомусь я з тобою згідний, але все ж. замість того щоб витрачати лишні гроші, наприклад, на ось ТАКИЙ непотріб, чи не краще придбати хорошого помічника в дорозі, яким являється бортовий комп'ютер.

Він допоможе змінити манеру їзди, щоб зекономити на пальному, попередить про неполадки (наприклад, нещодавно мені видав повідомлення про завищену напругу - а причиною було ослаблення клемми на аккумуляторі), повідомить про невимкнені габарити після поїздки (а 1 жовтня не за горами - якщо хто забув, то саме з 1 жовтня поза населеними пунктами потрібно вмикати ДХО або ближнє свтло), та ще багато різних важливих дрібниць.

Тому поторюсь: БК, щоб така вже необхідна річ - то мабуть ні, але коли він є, то з ним все ж спокійніше :_02:

:0137: ха ха ... оце прокачав тачку ... тюнинг канеша струйовий ...

Повністю згідний, на таке навіть шкода було б грошей.

Та й на рахунок нештатного БК - також згідний. Це типу коли вже все є, але хочеться ще чогось - купи БК. Хоча мені здається, що якщо ця штукенція передбачена вироником і встановлена на заводі (можливо в дорожчих моделях авто) - то толку з нього більше (ІМХО).

Моя думка така: якщо авто ще не "доведене до ідеалу" то краще ці кошти витратити на щось інше, що придає комфорту при користуванні (напр. ксенони з відповідною оптикою, електросклопідіймачі, сидіння із підігрівом, покращення авозвуку, навігатор ....). Якось так :0151:

На рахунок стрибків напруги - то клеми на акумі я стараюсь більш-менш регулярно "смикати", щоб не окислювались (хоча мені здається, що регулятор напруги генератора повинен сам за цим слідкувати і не допускати надмірного зростання бортової напруги). А якщо напруга буде занижена - то це й так буде видно (особливо ввечері/вночі) :_04:

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...