Andreyxxx Опубліковано 5 Вересня, 2013 в 18:43 #1 Опубліковано 5 Вересня, 2013 в 18:43 Всім привіт. Опишу проблему. Маю авто, на ньому стоїть ГБО 2 покоління (редуктор томассето ) Двигун карбюратор Варджет 2, 2,0 літра. Редуктор мінявся у Гіркій полонці там же і регулювався. При наборі швидкості, наприклад від 1 тис. до 2 авто робить тихенько та обороти бере чудово, але тільки тахометр доходить до позначки 2 - 2,5 тис. починається якесь гудіння. Трішки погудить між 2 - 2,5 тис до 3,5- 4 тис та при ціх показниках авто ніби хтось тримає за зад потім після 3- 3,5 тис знову починає добре їхати. Мої припущення: 1 Мало газу (хоча болт на шлангові який подає газ у карб крутив трішки та змін не було) 2 мало повітря Ще думаю що можливо при 2 - 2,5 тис відкривається друга камера у карба та йому не хватає щось (1 чи 2 пункту) Можливо хтось підскаже щось, впринципі мені це не дуже заважає, але хочеться зробити все як часики P S На бензині авто бере обороти з 1 тис до 5 дуже добре і цього гудіння не має. Дякую
Вoвчик Опубліковано 5 Вересня, 2013 в 18:48 #2 Опубліковано 5 Вересня, 2013 в 18:48 http://x.nissanhelp.com/forums/maxima/7738-2003-maxima-rattle-rattling-1500-2000-rpm.htmlhttp://forums.anandtech.com/archive/index.php/t-130643.html
Andreyxxx Опубліковано 5 Вересня, 2013 в 18:55 Автор #3 Опубліковано 5 Вересня, 2013 в 18:55 Дякую за сайти, але там трішки не те там щось бряскотить а у мене гуде Да і газ заправляв на усіх заправках результату 0. Можливо хтось знає газовика якого можна посадити і прокати щоб послухав. Можу завтра записати на відео це гудіння щоб було ясніше.
Вoвчик Опубліковано 5 Вересня, 2013 в 19:08 #4 Опубліковано 5 Вересня, 2013 в 19:08 але там трішки не те там щось бряскотить а у мене гуде не знав шо таке ГБО =)))
Саня Опубліковано 5 Вересня, 2013 в 19:16 #5 Опубліковано 5 Вересня, 2013 в 19:16 А як автомобіль поводить себе при роботі на бензині?Upd. І не завадило б вказати який автомобіль, що за двигун. Чи це великий секрет?
Andreyxxx Опубліковано 5 Вересня, 2013 в 19:20 Автор #6 Опубліковано 5 Вересня, 2013 в 19:20 На бензині все як часи. Оберти бере чудово і немає цього провалу та гудіння. Автомобіль Opel Rekord 2.0 E
jack74 Опубліковано 9 Вересня, 2013 в 13:17 #7 Опубліковано 9 Вересня, 2013 в 13:17 хм... в мене теж 2-ге покоління (Tomasetto Achille AT07), теж Гірка Полонка і теж провал при різкому вдавлюванні педальки газу ...Тільки "Дев'ятка"...Але я ще поки цим не заморочувався, руки не доходять... Та й часу нема ще раз до них з'їздити...
Andreyxxx Опубліковано 9 Вересня, 2013 в 17:55 Автор #8 Опубліковано 9 Вересня, 2013 в 17:55 Їздив сьогодні до них, дивився пацан що з половиною вуха Щоб сказати що це майстер то це дуже важко. Відкрив капот, покрутив шланг і сказав :-- Все добре вона береобороти .Я йому кажу, що на холостих то добре але під навантаженням є провал.Ну він подумав..... і нічого не відповів.Потім кажу візми на прилад та відрегулюй газ. Він мені:-- Зараз зараз я все зроблю, я регулюю на слух.Покрутив колти так що газ валив просто з труби, ще мусив вдома сам регулювати.Ще на одному форумі зустрів користувача який теж зустрівся з такою ситуацією.Він мені порадив поставити змішувач на 2 камери, так як зараз у мене стоїть один (шайба з дирками)Хлопчина у полонці теж мені говорв що бажано ставити на 2 камери, так як там можна регулювати на кожну камеру окремо.Сьогодні замовив ось такий змішувач http://lpgtech.com.u...varajet-rybacki
jack74 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 08:54 #9 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 08:54 в мене на дві камери, а толку...не в цьому справа...а мені вони регулювали з приладом...
slk35 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 13:45 #10 Опубліковано 10 Вересня, 2013 в 13:45 Попробуйте раніше запалювання поставити. В 2109 крутнути на 1-1,5 поділки за год стрілкою.
Nikitamega Опубліковано 21 Вересня, 2013 в 14:29 #11 Опубліковано 21 Вересня, 2013 в 14:29 короче всі таки спеціалісти, що піпець, толком фіг зробить хто, вони настроюють на стоячій машині, а коли їдеш то зовсім по іншому, + на гарячій , а на холодній фіг робить, чи теплій. КОли купив машину (ваз 21043) з ГБО, то було норм, на свою голову раз до них заїхав, тепер постійно щось не так. ТО холостий, то не заводиться на газу, то глохне, то газ смардить, то ще щось. А приїдеш на Гірку до них, а вони завжди зайняті, все іномарки крутять, нема часу тіпа іди нах, а коли приїхати, а хз, твої проблеми. В луцьку заїжжав на всі сервіси по газу, а вони всі на Гірку відправляють. А там на Гірці був мужик один старший такий, отой шарив і робив норм, а це він повісився не так давно, і все жопа нема спеців. Короче вроді і добре на газу, економія (хоча зараз ціна йде вверх, то не ясно як воно буде), а вот спеців ніц нема. МІй кум їздив у Польшу, то заїхав на сервіс, то там йому так настроїли, що він в а..ї був, каже не думав що так може їхати на газу, мало брати і чітко працювати. Ось так. В тому і наша проблема що продати можуть, а ось сервіс......
Andreyxxx Опубліковано 21 Вересня, 2013 в 18:54 Автор #12 Опубліковано 21 Вересня, 2013 в 18:54 Мда... Про полонку правда. Є ще якась "контора" біля ківерцівсього мосту, точніше за переїздо є поворот і туда десь. Хто що знає про них ? P.S. Мені так на полонці настроїли що тепер на холодне хєр заводиться.
Nikitamega Опубліковано 23 Вересня, 2013 в 06:27 #13 Опубліковано 23 Вересня, 2013 в 06:27 Мда... Про полонку правда. Є ще якась "контора" біля ківерцівсього мосту, точніше за переїздо є поворот і туда десь. Хто що знає про них ?P.S. Мені так на полонці настроїли що тепер на холодне хєр заводиться.Правильно, тому що настроювати газ треба по нормальному сутки мінімум, коли машина повністью схолоне, чи постоїть ніч, як вона себе поводить при нагріванні двигуна і тд. Проїхатись треба, побачити чи не забагато (не замало) поступає, а то перша камера норм настроєна, друга ні, короче куча куча всяких нюансів...... ех... Яку машину не візьми, як доходить діло до сервісу у нас повна жопа!! чи то дизель, чи інжектор, хоч карбюратор більш менш настроїти можуть... ЧОму і не хочеться поки що ніякої іномарки чи нашого інжекторного...
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.