Перейти до змісту

Как правильно "сделать" СЦ?


ursa

Рекомендовані повідомлення

Ситуация.

Монитор сдан на гарантийный ремонт в авторизированный СЦ на Гулака-Артемовского.

По закону срок ремонта - 2 недели. Прошло уже 4, т.е. четвёртая как раз заканчивается. Результата нет. Сначала неделю ждали запчасти, теперь делают или делают вид, что делают. Звоню узнать, когда будет готов - в ответ что-то типа "нечего звонить, когда сделаем, тогда и перезвоним, а сделаем тогда, когда сделаем". Т.е. никакого конкретного срока назвать не могут.

Как поступить? Монитор нужен, новый покупать не хочется.

Кому писать жалобы? Как заставить их сделать монитор? Требовать взамен другой? Требовать деньги?

Как правильно начать войну с ними? Какие документы нужны с моей стороны?

P.S. Вот только что позвонил - опять же "ждём посылку с запчастями". Это нормально? Уже ведь получали 3 недели назад, теперь снова? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 53
  • Створено
  • Остання відповідь

Які є документи про купівлю монітора і про здачу його в СЦ?

Монітор купувався як фізичною особою чи як суб'єктом підприємницької діяльності?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спілка захисту прав споживачів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Есть заводская гарантийка на монитор, сейчас она в СЦ.

На руках есть гарантийка с печатью магазина, точнее - предпринимателя, на которого он оформлен.

На руках корешок квитанции о приёме монитора на гарантийный ремонт.

Покупался физическим лицом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спілка захисту прав споживачів.

Угу. Просто береш йдеш туди і пишеш скаргу на такій-то СЦ.

З.І В нас таке похоже було з холодильником не хотіли міняти. Пішли скаргу написали їх оштрафували на дуже непогану суму. І вони нам позвонили( там де ми холодильник брали) сказали приходьте вибирайте любий, або ми вам гроші віддамо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

IMG263-1191578496.jpg

IMG263-1191578051.jpg

IMG263-1191578105.jpg

Все це відправляється цінним листом з описом поштового вкладення та повідомленням про вручення, і через кілька днів після відправки надзвонюєш в сервісний центр. Паралельно можна їм занести нарочним, і попросити поставити на твоїй копії відмітку про те, хто і коли отримав лист.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вау, спасибо :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ух! Треба такий собі зберегти. Не дай бог колись пригодиться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Просто подібний випадок мав місце. На швидкість ремонту це поки що не вплинуло (так що треба добре думати, перш ніж купувати Самсунги, повівшись на гарантію-сервіс), але надали в користування інший - нічим не гірший монітор.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не люблю я сервіс. Хоча сдавав в Київ і мисленно попрощався десь на 4-6 тижнів з девайсом. Так ні звонять через 8 днів, мол забирайте!! от же ж подавати в суд на них треба бо треба 2 тижні робити :rolleyes: .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ursa, як там справи з гарантією? Відіслав листа?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Аналогічна ситуація трапилась тільки не з монітором, а з мобілою Сасунг U600. Купувався в Менсі, через місяць після купівлі перестали працювати сенсорні клавіші. Був зданий в ремонт 28 серпня, було отримано Квитанцію Замовлення від сервісного центру з вказаним терміном виконання гарантійного ремонту "до місяця". Терпляче витримали 1 місяць і 29 вересня перетелефонували на сервіс центр з надією на отримання телефону. Але не тут то було. На запитання про телефон відповіли - чекаємо на запчастини, які везуться з Європи. На зпапитання - чому так довго відповідають - не влаштовує - пишіть відмову від ремонту, і забирайте свій телефончик назад в тому вигляді, в якому він був принесений в сервіс.... Почекали ще до кінця дня, вирішиили перетелефонувати на сервісний центр в Київ. Там записали всі дані, після чого відповіли, що протягом 3-х днів дадуть відповідь на рахунок долі телефончика. Було це в пятницю. В понеділок перетелефонували і сказали, що телефон відремонтовано і його мона забирати. Телефонуємо знову ж таки в сервісний центр - не готовий, чекаємо на запчастини... Ось тобі й Самсунг. Мабуть що будемо сьогодні оформляти Претензію і лист-вимогу на отримання пояснень щодо причин невиконання зобов'язань по гарантійному ремонту телефончика в письмовому вигляді, а потім вже топати в Спілку захисту прав споживачів...

Можливо є ще якісь варіанти, підкажіть...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Управління у справах захисту прав споживачів... його сила не в тому, щоб прийти і сказати: "Ремонтуйте, мляді!!!", і всі швиденько забігають і відремонтують, а в тому, що воно уповноважене штрафувати. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Письмецо набрано и практически готово к отправке. Уточнение по шапке - так и писать "Замовник:... Адреса:... Телефон:..." или применить стандартный штамп "такого-то, проживающего там-то..." ?

Сделал контрольный звонок на 8 800 5020000, обещали выяснить ситуацию. Если до 18:00 не будет результата - завтра утром отправляю письмо, или даже сегодня вечером (почта до 19:00 работает).

В четверг пойду в "Споживачей". Или три дня - это сильно короткий срок для удовлетворения требований?

И ещё: Претензия должна быть напечатана, написана ручкой или не имеет значения?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Уточнение по шапке - так и писать "Замовник:... Адреса:... Телефон:..." или применить стандартный штамп "такого-то, проживающего там-то..." ?

Шо в лоб, шо по лбу - однаково. Форми ніякої немає.

В четверг пойду в "Споживачей" :) Или три дня - это сильно короткий срок для удовлетворения требований?

Нормально... Якщо нарочним занесеш під розписку. Якщо не візьмуть, чи на твоїй копії підпис особи, що прийняла / штампик / вхідну дату не поставлять - відправляй поштою. Тоді четвер трохи рано. А можеш і нарочним, і цінним листом з описом з повідомленнням про вручення.

Суть питання ти зрозумів - якщо не віддають монітор, нехай дають заміну аналогічну. Вказуй чіткі строки для надання заміни: два дні з дня отримання твоєї вимоги. Якщо нарочним занесеш - в тебе на руках штамп з датою отримання. Якщо поштою пошлеш - отримаєш повідомлення про вручення (якщо пошлеш з повідомленням про вручення).

И ещё одно ещё: Претензия должна быть напечатана, написана ручкой или не имеет значения?

Пох. Підпис і дату можеш написати від руки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нарочным - это просто лично нужно им занести или нанимать курьера? :)

"цінним листом з описом" - это как, вложить ещё один листок, на котором написать... что написать?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

И про 1% - это процент от цены аналогичного нового товара на сегодняшний день или на момент покупки?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цей Етамастер вже не одного клієнта дістав. Для чого такі сервіси блін. Прийняв на ремонт, діагностував за 1-3 дні, замовив запчастини - 1-2 дні і поміняв. Невмієш робити - нема чого братись. Понабирають самоучок і ніфіга не можуть поремонтувати. І так зі всім і не тільки в Етамайстрі, і з мобільними, факсами і іншим. Втулити тільки всі мастера, а сервіс забезпечити - ніфіга. Взагалі треба через 14 днів вимагати заключення, і йти з ним до продавця і вимагати повернення повної вартості товару. І все робити письмово - заяви, вимоги і тд., і щоб їх реєстрували. Якщо щось не хочуть, нехай пишуть, що не хочуть і чому і ставлять печатки і підписи. Інакше з ними боротись не можна, не хочуть тебе розуміти, ще й підгружають, чому дзвониш, мол, задалбуєш...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нарочным - это просто лично нужно им занести или нанимать курьера? :)

"цінним листом з описом" - это как, вложить ещё один листок, на котором написать... что написать?

нарочним - особисто занести. або когось попросити - пофіг. Головне май з собою копію, щоб на ній поставили вхідний штампик, а при його відсутності- дату, підпис та прізвище-ініціали особи, яка прийняла в тебе лист.

Цінним листом з описом з повідомленням про вручення. Конверт не запечатуєш, ідеш на пошту, тобі дають бланки опису і бланк повідомлення про вручення. Заповняєш. Поштар перевіряє, чи співпадає те, що ти написав в описі з тим, що відправляєш (напиши "Претензія-вимога щодо повернення товару бла-бла-бла", так як в моєму зразку). Оголошену цінність заявляй 1 грн. І відправляй. Все разом буде десь 5-7 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

И про 1% - это процент от цены аналогичного нового товара на сегодняшний день или на момент покупки?

Точно сказати не можу. Але вважаю, що від суми, за яку ти його купив, тому що в нашій державі ціни однакові встановлюються тільки на стратегічні товари, а на решту товарів - вибір суб'єктів підприємництва, як оцінити. Тому встановити, яка ціна товару на сьогоднішній день точно не вдасться - можна буде вивести лише приблизну середню вартість. Тому відштовхуйся від ціни, яку ти платив.

ЗІ. А якщо допустити, що зараз такий товар взагалі не продається - як його оцінити? Став ту, за яку купив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ваще в суд на них подать, они ж не только в установленый законом срок не отремонтировали, но и не дали вне срока моник в пользование. А вдруг ты прогамист или дизайнер и зарабатываешь 100$ в день, а они задерживая ремонт буквально забирают те деньги которые бы ты смог заработать, будь у тя монитор.

Если че, Ярчик поправь ;).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ваще в суд на них подать, они ж не только в установленый законом срок не отремонтировали, но и не дали вне срока моник в пользование. А вдруг ты прогамист или дизайнер и зарабатываешь 100$ в день, а они задерживая ремонт буквально забирают те деньги которые бы ты смог заработать, будь у тя монитор.

Если че, Ярчик поправь ;).

Да ну как сказать...

Ось їх заперечення:

1. Якщо втрачаються 100 баксів в день - то можна було б в перший день, коли було здано монітор в ремонт, вимагати аналогічний на заміну письмово (на усні звернення не зобов'язані давати заміну). Цього не було зроблено.

2. Якщо сторона сама винна у збільшенні своїх збитків - їй можуть відмовити. По нашій ситуації: якщо в особи 100 баксів в день "уходить" через відсутність монітора - то людина могла б позичити 250 баксів, і купити собі монітор, цим самим зменшивши розмір збитків до 250 баксів. А так особа цього не зробила, хоча й могла, а тепер вимагає 3000 у.о. Так нельзя.

3. Якщо наполягати на тому, що маєш 100 баксів в день - не виключено, що ці відомості перевірять. А де декларація про доходи? Де сплата податків? А там знаєш, яка сума може вийти? Так що "прогон" в суді не проходить.

Максимум - десь штуку-дві гривень і вдасться збити (майнова, моральна шкода і т.д.), та й то доведеться довідками від лікаря доказувати, що відсутність монітора доводить чуть не до епілептичного стану...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да, точно не все так просто. Но на заметку - что надо требовать и какие у нас права, можно взять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Следуя совету Ярчика, отнесла сегодня свой mp.3 в Эльдорадо (неработает однин наушник, но проблема не в наушниках, поскольку уже проверяла, а где-то в mp.3). Он был куплен там в марте этого года, и еще на гарантии. Копии с чека, заявления, акта о приемке на гарантийный ремонт, акта описи поломки - сняла. Сказали ждать 2 недели - время пошло.....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Двадцать минут назад позвонили из Киева. Сказали, что завтра можно идти в СЦ и забирать монитор. Посмотрим *скептически пожимая плечами*. Возьму с собой два экземпляра Претензии на всякий случай ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...