Перейти до змісту

Колектори хочуть бабло за 3-гавняний інтернет


druid

Рекомендовані повідомлення

Ахмєтав купіл Укртєлєком! От і пішов процес...

Чув, наприклад, як одна бабулька почала отримувати менше пенсії... Коли син пішов в пенсійний, виявилось, що вони відраховують частину на погашення якогось боргу Укртелекому згідно якогось рішення суду! І, звичайно, що ніяких письмових попереджень чи повісток навіть і не було!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Існує така річ як позовна давність. Для кредитних договорів у банку вона складає 3 роки. Думаю що у даному випадку вона не більша (якщо буде цікаво, то можна уточнити у юристів чи скористатись іншими джерелами інформації). Враховуючи те, що з моменту розірвання договору пройшло біля 3,5 років, то є висока ймовірність того, що всі претензії колектори можуть запити холодною водою.

Є нюанс: Якщо Ви по вимозі сплатите хоч 1 гривню, то термін почне відраховуватися заново.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Існує така річ як позовна давність. Для кредитних договорів у банку вона складає 3 роки.

Цивільний кодекс

Стаття 259. Зміна тривалості позовної давності

1. Позовна давність, встановлена законом, може бути збільшена за домовленістю сторін.

Договір про збільшення позовної давності укладається у письмовій формі.

Це я до того, що, наприклад, в Приватбанківських договорах вона становить 5 років). А в Укртелекома, то треба дивитись договір.

За договором факторингу "Укртелеком" продав свої борги "Купер-Прайсу"

http://www.freelawyer.ua/consult/2680

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про позовну давність в цих договорах нічого не зазначено.Тому 3 роки і до побачення.

А Оператор зобов'язується припинити дію договору протягом 7 календарних днів після отримання заяви Абонента про припинення дії Договору (п.п. 2.4.6., 5.11.).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Луцьк. 09.08.2013, не за інет справа, але показово

Вчора Аверс висвітлив у новинах.

Тому тактика проста - більше шуму - швидше відчепляться, а то й самі гроші почнуть пропонувати :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Про позовну давність в цих договорах нічого не зазначено.Тому 3 роки і до побачення.

А Оператор зобов'язується припинити дію договору протягом 7 календарних днів після отримання заяви Абонента про припинення дії Договору (п.п. 2.4.6., 5.11.).

...але пишучи заяву в них, мені пояснили, що цією заявою я попереждаю їх за 1 місяць про розірвання договору, а в договорі зазначають 7 календарних днів після отримання заяви від абонента.....ооо кАнтора....

Видаліть. Бо тут мова про ОГО! Мобільний. а у Вас - ADSL

кАнтора ж та сама...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не те, щоб я страждав від відсутності часу, схоже спрацював інстинкт чиновника - дочекатись до останнього і тоді готувати лист :-)

Вже сьогодні планую відправляти, як хтось щось запропонує поправити - буду вдячний. Є два листи - один на колекторів, інший - укртелекому. пункти повторюються.

Директору

ТОВ «Купер Прайс»

м. Київ, вул. Костянтинівська 73

Кукуть Р.Г.

Заява

У відповідь на ваш лист №2090 від 14.08.2013, адресований від імені Універсальної колекторської групи, а також повідомлення №1195112 від 14.08.2013, адресоване від імені ТОВ «Купер Прайс» щодо сплати штрафних санкцій згідно договору №298397 (між мною та Utel), інформую про те, що 20 квітня 2010 року мною була подана і зареєстрована заява (у відділенні ПАТ «Укртелеком» за адресою м. Луцьк, вул. Кривий Вал 28) про розірвання вищезгаданого договору. На момент подання заяви всі договірні зобов’язання (в т.ч. фінансові) були виконані, що є обов’язковою умовою реєстрації заяви. Виходячи з цього, повідомлення про наявність штрафу викликає певні сумніви і потребує додаткової перевірки, а при потребі і вирішення спору у судовому порядку.

Для перевірки достовірності та законності ваших вимог прошу надати мені наступну інформацію, яка стосується предмету наших взаємовідносин. При поданні запиту керуюсь Законом України «Про інформацію» та «Про звернення громадян».

1. Прошу надати копію договору №298397 від 20.03.2009 про надання телекомунікаційних послуг, згідно з якого відбувається нарахування штрафних санкцій. Також прошу роз’яснити на якій підставі і коли виник борг із вказаною у листі сумою з посиланням на пункт договору, який пояснює цю процедуру.

2. Прошу надати копію договору факторингу №805210-136-136 від 14 червня 2012 року, відповідно до якого ТОВ Універсальна колекторська група стала уповноваженим представником Кредитора, а також додати копію постанови засідання Наглядової ради №14/2-71 від 29.07.2013 з інформацією про нарахування штрафних санкцій, застосування розшукових заходів та здійснення перевірки мого фінансового стану. Також прошу пояснити мотиви та підстави прийняття такого рішення з копіями підтверджуючих документів.

3. Прошу надати пояснення щодо калькуляції озвученої в листі суми заборгованості (триста сорок три гривні дванадцять копійок): на якій підставі, за якими відсотками нараховувалась пеня, а також надайте витяг з документу національного законодавства, який підтверджує законність нарахування пені.

4. Прошу пояснити на якій підставі мої особисті дані були передані третій стороні (Універсальна колекторська група) і чому мене не було офіційно попереджено про цю передачу, як того вимагає ст. 516 Цивільного кодексу України.

5. Згідно з статтею 1082 ЦК України прошу надати інші докази того, що відступлення права грошової вимоги факторові справді мало місце.

Прошу розглянути заяву та надати письмову офіційну відповідь у встановлені законодавством терміни згідно із ст. 15 Закону України «Про звернення громадян».

Голові правління

ПАТ «Укртелеком»

м. Київ-601, бульвар Т. Шевченка, 18

Заява

У відповідь на повідомлення №1195112 від 14.08.2013 року щодо заборгованості за телекомунікаційні послуги, інформую про те, що 20 квітня 2010 року мною була подана і зареєстрована заява про розірвання договору. На момент подання заяви всі договірні зобов’язання (в т.ч. фінансові) були виконані, що є обов’язковою умовою реєстрації заяви. Виходячи з цього, повідомлення про наявність штрафу викликає певні сумніви і потребує додаткової перевірки, а при потребі і вирішення спору у судовому порядку.

Для перевірки достовірності та законності вимог прошу надати мені наступну інформацію, яка стосується предмету взаємовідносин. При поданні запиту керуюсь Законом України «Про інформацію» та «Про звернення громадян».

1. Прошу роз’яснити на якій підставі і коли виник борг із вказаною у листі сумою з посиланням на пункт договору, який пояснює цю процедуру.

2. Прошу надати пояснення щодо калькуляції озвученої в листі суми заборгованості (триста сорок три гривні дванадцять копійок): на якій підставі, за якими відсотками нараховувалась пеня, а також прошу надати витяг з документу національного законодавства, який підтверджує законність нарахування пені.

3. Прошу пояснити на якій підставі мої особисті дані були передані третій стороні (Універсальна колекторська група) і чому мене не було офіційно попереджено про цю передачу, як того вимагає ст. 516 Цивільного кодексу України.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для перевірки достовірності та законності ваших вимог прошу надати мені наступну інформацію, яка стосується предмету наших взаємовідносин.

взаємовідносин я би взяв у лапки. ;)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво чим закінчиться. Я б додав третій лист в прокуратуру на вияснення законності дій Укртелекому.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

схожа ситуація була і у мого знайомого - 2009-й рік, взяв акційного модема за 1грн, користувався менше місяця бо інет був настільки страшний що ужосс, запрошував додому двічі спеців укртелекому щоб самі налаштували краще - результат нуль. Повернув модем, позакривав борги, розірвав договір.

Результат - колектори звонять і по сей день

Доречі я підключився тоді ж і також по акції і користуюсь "на селі" по сей день

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...