Karabasbarabas Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 19:53 #51 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 19:53 VadimM, я не веду мову про відносини у форматі "продавець-покупець". є сфери, які чітко регулюються законом і пОступки можуть мати дуже неприємні наслідки
SunSeth Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 20:19 #52 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 20:19 Буває, що я їм сам розказую коли потрібно, а коли ні показувати картку, дякують, кажуть, що ще не вкурсі і все Ок. І ще до того ж молоді пацанята та дівчата.нагадало мені анекдот про літаючих крокодилів в цирку:— Дєвочка, єслі би ти знала, как нас здєсь 3.14здят.Так само з Новою поштою, скрізь плакати «ЧЕРГА — НАПИШИ СМС», «Є СКАРГИ НА ОБСЛУГОВУВАННЯ — ДЗВОНИ НА 0800....» Тому вони там такі чемні, бо їх там 3.14здять, рубльом. і так невеликим.
nemo Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 20:39 Автор #53 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 20:39 Да багато різних міркувань, алеЯ прийшов в магазин - витрачаю там свої кошти і хочу відповідного ставлення.А що до тієї дівчини - мені вона нахамила і я прийняв відповідні дії.Якщо ти прийшов на роботу - виконуй свої функції , не подобається - шукайте іншу роботу !А розповіді про те, що вона бідненька там сидить цілий день,... - мене не обходять, так як це її свідомий вибір.
Zheny@ Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 04:57 #54 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 04:57 Женя, тобто виходить що туди всі приходять апріорі лохамиОт тільки не потрібно перекручувати слів. Чітко написано, якщо ти будеш хамити - тобі також нахамлять. Тому як пордавець-касир там одна, а бидла, яке вважає, що "купив на пристойну суму" і за ним повинні бігати і обскакувати - багато! І до кінця дня в будь-кого може криша поїхати.Не катить ця тема на скаргу - аж ніяк.І питання " вдогонку", до ТС:мені вона нахамила іЩо значить "нахамила"? Обізвала? Послала? Чи підвищила голос?
Zevs_Isver Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 05:14 #55 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 05:14 мені вона нахамила і Що значить "нахамила"? Обізвала? Послала? Чи підвищила голос? не высказывала должного почтения
Zheny@ Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 05:56 #56 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 05:56 не высказывала должно почтения Це було зрозуміло із першого ж посту. Мені лише цікаво, що значить нахамила, для ТС. Може це була фраза "Вибачте, але я не можу використати Ваш сертифікат!" ?
Roman_1984 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 06:48 #57 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 06:48 Так само з Новою поштою, скрізь плакати «ЧЕРГА — НАПИШИ СМС», «Є СКАРГИ НА ОБСЛУГОВУВАННЯ — ДЗВОНИ НА 0800....» Тому вони там такі чемні, бо їх там 3.14здять, рубльом. і так невеликим.Ну якщо працівники без такого "стимулу" працювати не хочуть, то це чиї проблеми? Клієнтів? І якщо 3 рази наступаєш на одні і ті ж граблі, то мені здається, біля них взагалі не варто ходити (хай міняють роботу).
SunSeth Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 17:22 #58 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 17:22 Так само з Новою поштою, скрізь плакати «ЧЕРГА — НАПИШИ СМС», «Є СКАРГИ НА ОБСЛУГОВУВАННЯ — ДЗВОНИ НА 0800....» Тому вони там такі чемні, бо їх там 3.14здять, рубльом. і так невеликим.Ну якщо працівники без такого "стимулу" працювати не хочуть, то це чиї проблеми? Клієнтів? І якщо 3 рази наступаєш на одні і ті ж граблі, то мені здається, біля них взагалі не варто ходити (хай міняють роботу).без такого "стимулу" працюють тільки власники бізнесу або ті у кого «пряник» більший, ніж «батіг».
Vadimm Опубліковано 24 Серпня, 2013 в 08:11 #59 Опубліковано 24 Серпня, 2013 в 08:11 Женя, тобто виходить що туди всі приходять апріорі лохамиОт тільки не потрібно перекручувати слів. Чітко написано, якщо ти будеш хамити - тобі також нахамлять. Тому як пордавець-касир там одна, а бидла, яке вважає, що "купив на пристойну суму" і за ним повинні бігати і обскакувати - багато! І до кінця дня в будь-кого може криша поїхати.Женя, ти написав що обслуговування там "таке на яке більшість і заслуговує". Чим заслужили таке ставлення охорони абсолютно всі покупці даного гіпермаркета?І негоже модератору навішувати ярлик "бидла" на людину з якою він не знайомий і не був присутній в ситуації, лише грунтуючись на домислах. Бидлопокупців, як і бидлокасирів вистачає кругом, але ти вже чітко "оприділив" покупця бидлом а касиршу білою і пухнастою, просто до кінця зміни в бідненької криша поїхала - універсальне виправдання.VadimM, я не веду мову про відносини у форматі "продавець-покупець". є сфери, які чітко регулюються законом і пОступки можуть мати дуже неприємні наслідкиНа цю тему можна багато подискутувати, але контекст теми натякає саме на відносини "продавець-покупець".
Zheny@ Опубліковано 27 Серпня, 2013 в 06:46 #60 Опубліковано 27 Серпня, 2013 в 06:46 І негоже модератору навішувати ярлик "бидла" на людину з якою він не знайомий і не був присутній в ситуації, лише грунтуючись на домислах.Я тут ще й як користувач пишу. Це перше. Адруге, не домислами керуючись, а написаним.
GoddZiLLa Опубліковано 27 Серпня, 2013 в 07:43 #61 Опубліковано 27 Серпня, 2013 в 07:43 В цій ситуації немає правої сторони. "Купив плитки на пристойну суму..." - Ви впевнені, що дівчині на касі не всеодно, що Ви там купуєте? Така робота дійсно робить людину роботом, вона таких як Ви щодня бачить тисячами. Те, що касир зобов'язаний Вас обслужити на високому рівні, бо така його робота, - факт. Проте кожен з нас халтурить на роботі через певні причини. Раджу надавати менше значення таким випадкам і речам. P.S. Особисто для мене факт створення цієї теми на борді звучить як: "Пасматрітє как я сдєлал этую нєнармальную..."
Zheny@ Опубліковано 27 Серпня, 2013 в 08:41 #62 Опубліковано 27 Серпня, 2013 в 08:41 Щоб тема не переросла у особисті обрАзи. Закриваємо.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.