dracepupa Опубліковано 31 Липня, 2013 в 20:14 #1 Опубліковано 31 Липня, 2013 в 20:14 Сегодня заехав на WOG , хотел заправить бензина для прогрева "катаюсь на газе" , а мне и заявляют что в Украине 80-й и 76-й больше производится не будут .Возникает вопрос;Что делать владельцам авто у которых техника рассчитана на низкооктановое топливо?Может кто че слышал?
MrVes Опубліковано 31 Липня, 2013 в 20:16 #2 Опубліковано 31 Липня, 2013 в 20:16 Может кто че слышал?Угу.Утилізація.Ваня, назви б-ка український НПЗ де крекінгом отримують низькооктановий бензин.
volker78 Опубліковано 31 Липня, 2013 в 20:31 #3 Опубліковано 31 Липня, 2013 в 20:31 купил 95, месяц подержал в канистре, бочке и т. п. и получил 80, но по цене 95..или разбавил керосином, спиртом и тоже получил бензин..
Scorpio Опубліковано 1 Серпня, 2013 в 13:05 #4 Опубліковано 1 Серпня, 2013 в 13:05 Что делать владельцам авто у которых техника рассчитана на низкооктановое топливо?Здати на металобрухт і не смердіти на дорозі.
vetalforever Опубліковано 1 Серпня, 2013 в 13:23 #5 Опубліковано 1 Серпня, 2013 в 13:23 Щонайменше дві такі крохотульки ганяють по Луцьку і їм прописали 76-й якщо я не помиляюсь. Брухт, шо і казати...
Scorpio Опубліковано 1 Серпня, 2013 в 15:04 #6 Опубліковано 1 Серпня, 2013 в 15:04 Перепрошити ЕБУ двигуна на пальне з вищим октановим числом і не нити.
vetalforever Опубліковано 1 Серпня, 2013 в 15:12 #7 Опубліковано 1 Серпня, 2013 в 15:12 Ниєш тут ти про брухт, так шо давай не будемо починати срачрозкажи мені про "прошивку" двигуна, ніколи такого не чув.
slk35 Опубліковано 1 Серпня, 2013 в 15:17 #8 Опубліковано 1 Серпня, 2013 в 15:17 Перепрошити ЕБУ двигуна на пальне з вищим октановим числом і не нити.І дивним чином об'єм камери згоряння циліндрів зменишиться? О_о
DAndy Опубліковано 1 Серпня, 2013 в 15:32 #9 Опубліковано 1 Серпня, 2013 в 15:32 Что делать владельцам авто у которых техника рассчитана на низкооктановое топливо?Здати на металобрухт і не смердіти на дорозі.СМЕРДИТЬ все то ГІВНО європейське на 95-98 бензин розраховано, чи на ДИЗЕЛЬ, а особливо мерси 600-тіпа, S--клас дизельні, бо економні, бо мерса купив за останні гроші, свиню забив, продав, і купив мерса, а на бензин грошей нема, а солярку кум з трактора колгоспного (фермерського) злити (вкрасти) може. А всі дійсно нормальні авто, американці, наприклад Chrysler c300, Ford Crown Victoria, їздять на низькооктановому паливі і чим нижче тим краще, їм навіть, я чув, що 76-ого забагато.
amadey777 Опубліковано 1 Серпня, 2013 в 15:47 #10 Опубліковано 1 Серпня, 2013 в 15:47 про МТ думаю можна забути, там движок перепрошити не вийде ;-)лишається сподіватись, шо наші кулібіни з виготовлення 76/80 шось та й придумають
dracepupa Опубліковано 1 Серпня, 2013 в 19:15 Автор #11 Опубліковано 1 Серпня, 2013 в 19:15 Так ЗИЛы и ГАЗоны тоже перешьем под 98 ? Через прикуриватель !
S-driver Опубліковано 2 Серпня, 2013 в 06:05 #12 Опубліковано 2 Серпня, 2013 в 06:05 А всі дійсно нормальні авто, американці, наприклад Chrysler c300, Ford Crown Victoria, їздять на низькооктановому паливі і чим нижче тим краще, їм навіть, я чув, що 76-ого забагато.Ось навіщо писати про те, чого не знаєш???ЖОДЕН американський автомобіль, випущений після середини 80-х років не розраховакний на бензин з октановим числом менше 92!Просто в Європі і в США різні методи визначення октанового числа. Існує 2 методи - дослідницький (RON) і моторний (MON). Ці два методи дають зовсім різні цифри (RON92=MON83, RON95=MON85).У нас використовується дослідницький метод, тоді як в США використовується антидетонаціонний индекс AKI, що являє собою середнє арифметичне між дослідницьким і моторним методами.Американському 87-му (Regular) відповідає наш 92-й, а 89-му (premium) - наш 95-й.Бензину з мешим октановим числом в америці НЕМАЄ!
grunge27 Опубліковано 2 Серпня, 2013 в 06:14 #13 Опубліковано 2 Серпня, 2013 в 06:14 Щонайменше дві такі крохотульки ганяють по Луцьку і їм прописали 76-й якщо я не помиляюсь. Брухт, шо і казати...Бред. У мене саме таке авто. По паспорту 95-й. Деколи заливаю 92-й ОККО. Після появи Shell лише їхній 95-й...
vetalforever Опубліковано 2 Серпня, 2013 в 06:17 #14 Опубліковано 2 Серпня, 2013 в 06:17 Щонайменше дві такі крохотульки ганяють по Луцьку і їм прописали 76-й якщо я не помиляюсь. Брухт, шо і казати...Бред. У мене саме таке авто. По паспорту 95-й. Деколи заливаю 92-й ОККО. Після появи Shell лише їхній 95-й...Маю знайомо - страховика. Інфа від нього. Точно Dodge avenger. Сріблястий колір. Сказав, що їздить 76, вище протипоказано
Hexus Опубліковано 2 Серпня, 2013 в 06:35 #15 Опубліковано 2 Серпня, 2013 в 06:35 Маю знайомого - страховика. Інфа від нього. Точно Dodge avenger. Сріблястий колір. Сказав, що їздить 76, вище протипоказаноСомнительно звучит. У моего отца Москвич 412 ИЭ 1978 года выпуска. Заливаем 92-й и замечательно ездит. Не думаю, что Dodge Avenger более раннего года выпуска. Скорее всего тут дело в разных стандартах как писал S-driver.
vetalforever Опубліковано 2 Серпня, 2013 в 06:42 #16 Опубліковано 2 Серпня, 2013 в 06:42 Маю знайомого - страховика. Інфа від нього. Точно Dodge avenger. Сріблястий колір. Сказав, що їздить 76, вище протипоказано Сомнительно звучит. У моего отца Москвич 412 ИЭ 1978 года выпуска. Заливаем 92-й и замечательно ездит. Не думаю, что Dodge Avenger более раннего года выпуска. Скорее всего тут дело в разных стандартах как писал S-driver. Як він розповідав, машину пригнали з штатів і тут, в Україні, їй приписали не вище 76. Така вот була розмова. Вам видніше чи вірити чи ні. доводити нічого не збираюсь - не дуже я спеціаліст
SysR Опубліковано 2 Серпня, 2013 в 06:44 #17 Опубліковано 2 Серпня, 2013 в 06:44 доводити нічого не збираюсь - не дуже я спеціалістКраще взагалі мовчи як не тямиш. Тебе затролили. Ці крахатулічкі мають такі "мозгі" що їм особливо по*ігу на чому їздити аби повний бак.
Deemon Опубліковано 2 Серпня, 2013 в 07:14 #19 Опубліковано 2 Серпня, 2013 в 07:14 Dodge avenger. Сріблястий колір. Сказав, що їздить 76, вище протипоказано У них ступінь стиску, в залежності від двигуна - 9,4-10,5. Як туди лити 76й? Те що він його перетравить - не означає, що движок довго прослужить...
Саня Опубліковано 2 Серпня, 2013 в 07:28 #20 Опубліковано 2 Серпня, 2013 в 07:28 Звідки взято графік? Залежність там далеко не така однозначна. Немає праямого взаємозв'язку між ступенем стиску і октановим числом бензину, який слід використовувати.
Саня Опубліковано 2 Серпня, 2013 в 19:49 #22 Опубліковано 2 Серпня, 2013 в 19:49 Написав був цілу петицію, але через проблеми з базою не зміг відправити. Зараз ніколи дублювати. Коротко - стаття надто поверхнева. Крім ступеня стиску є багато інших параметрів, які впливають на процеси згорання палива в циліндрах двигуна. Тут і форма та об'єм камери згорання, кількість і розташування клапані, тип і розташування свічки(свічок) запалювання, параметри впускного і випускного колекторів, тип паливної системи і т.п. А ще якщо взяти увагу наявність турбонадуву чи компресора...Двигун ВАЗ-2103 має ступінь стиску 8,5, а двигун 21083 - 9,9. При цьому вони мають приблизно однаковий робочий об'єм та потужність і працюють на бензині з однаковим октановим числом.
snouden Опубліковано 4 Серпня, 2013 в 17:08 #23 Опубліковано 4 Серпня, 2013 в 17:08 У моего отца Москвич 412 ИЭ 1978 года выпуска. Заливаем 92-й и замечательно ездит. Буде їздити і на АИ-76 , але взагалі-то, по книжці в 412 мотор треба лити АИ-93, то бишь А-95 (якщо мова не йде про дефорсований двигун 67 л.с) Так що А-92 навіть мало А що ви думали "двигун BMW" це вам не якісь фіати
Plum Опубліковано 4 Серпня, 2013 в 17:47 #24 Опубліковано 4 Серпня, 2013 в 17:47 А мені здається, що враховуючи економічне становище середньостатичного українця, наша влада мала б заткнутись і дати людям самим обирати, який бензин вони литимуть в свої машини.
Scabiosa Опубліковано 4 Серпня, 2013 в 20:31 #25 Опубліковано 4 Серпня, 2013 в 20:31 А мені здається, що враховуючи економічне становище середньостатичного українця, наша влада мала б заткнутись і дати людям самим обирати, який бензин вони литимуть в свої машини.Є ще екологія і проблема свинцевих/безсвинцевих присадок. Ну але в наших умовах і з нашою регуляторною системою нема про що говорити.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.