Перейти до змісту

76-го и 80-го бензина не будет


dracepupa

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Сегодня заехав на WOG , хотел заправить бензина для прогрева "катаюсь на газе" , а мне и заявляют что в Украине 80-й и 76-й больше производится не будут .

Возникает вопрос;

Что делать владельцам авто у которых техника рассчитана на низкооктановое топливо?

Может кто че слышал?

Опубліковано

Может кто че слышал?

Угу.

Утилізація.

Ваня, назви б-ка український НПЗ де крекінгом отримують низькооктановий бензин.

Опубліковано

купил 95, месяц подержал в канистре, бочке и т. п. и получил 80, но по цене 95..

или разбавил керосином, спиртом и тоже получил бензин..

Опубліковано

Что делать владельцам авто у которых техника рассчитана на низкооктановое топливо?

Здати на металобрухт і не смердіти на дорозі.

Опубліковано

Перепрошити ЕБУ двигуна на пальне з вищим октановим числом і не нити.

І дивним чином об'єм камери згоряння циліндрів зменишиться? О_о
Опубліковано

Что делать владельцам авто у которых техника рассчитана на низкооктановое топливо?

Здати на металобрухт і не смердіти на дорозі.

СМЕРДИТЬ все то ГІВНО європейське на 95-98 бензин розраховано, чи на ДИЗЕЛЬ, а особливо мерси 600-тіпа, S--клас дизельні, бо економні, бо мерса купив за останні гроші, свиню забив, продав, і купив мерса, а на бензин грошей нема, а солярку кум з трактора колгоспного (фермерського) злити (вкрасти) може. А всі дійсно нормальні авто, американці, наприклад Chrysler c300, Ford Crown Victoria, їздять на низькооктановому паливі і чим нижче тим краще, їм навіть, я чув, що 76-ого забагато.

Опубліковано

про МТ думаю можна забути, там движок перепрошити не вийде ;-)

лишається сподіватись, шо наші кулібіни з виготовлення 76/80 шось та й придумають

Опубліковано

А всі дійсно нормальні авто, американці, наприклад Chrysler c300, Ford Crown Victoria, їздять на низькооктановому паливі і чим нижче тим краще, їм навіть, я чув, що 76-ого забагато.

Ось навіщо писати про те, чого не знаєш???

ЖОДЕН американський автомобіль, випущений після середини 80-х років не розраховакний на бензин з октановим числом менше 92!

Просто в Європі і в США різні методи визначення октанового числа. Існує 2 методи - дослідницький (RON) і моторний (MON). Ці два методи дають зовсім різні цифри (RON92=MON83, RON95=MON85).

У нас використовується дослідницький метод, тоді як в США використовується антидетонаціонний индекс AKI, що являє собою середнє арифметичне між дослідницьким і моторним методами.

Американському 87-му (Regular) відповідає наш 92-й, а 89-му (premium) - наш 95-й.

Бензину з мешим октановим числом в америці НЕМАЄ!

Опубліковано

Щонайменше дві такі крохотульки ганяють по Луцьку і їм прописали 76-й якщо я не помиляюсь. Брухт, шо і казати...

Бред. У мене саме таке авто. По паспорту 95-й. Деколи заливаю 92-й ОККО. Після появи Shell лише їхній 95-й...

Опубліковано

Щонайменше дві такі крохотульки ганяють по Луцьку і їм прописали 76-й якщо я не помиляюсь. Брухт, шо і казати...

Бред. У мене саме таке авто. По паспорту 95-й. Деколи заливаю 92-й ОККО. Після появи Shell лише їхній 95-й...

Маю знайомо - страховика. Інфа від нього. Точно Dodge avenger. Сріблястий колір. Сказав, що їздить 76, вище протипоказано

Опубліковано

Маю знайомого - страховика. Інфа від нього. Точно Dodge avenger. Сріблястий колір. Сказав, що їздить 76, вище протипоказано

Сомнительно звучит. У моего отца Москвич 412 ИЭ 1978 года выпуска. Заливаем 92-й и замечательно ездит. Не думаю, что Dodge Avenger более раннего года выпуска. Скорее всего тут дело в разных стандартах как писал S-driver.

Опубліковано

Маю знайомого - страховика. Інфа від нього. Точно Dodge avenger. Сріблястий колір. Сказав, що їздить 76, вище протипоказано

Сомнительно звучит. У моего отца Москвич 412 ИЭ 1978 года выпуска. Заливаем 92-й и замечательно ездит. Не думаю, что Dodge Avenger более раннего года выпуска. Скорее всего тут дело в разных стандартах как писал S-driver.

Як він розповідав, машину пригнали з штатів і тут, в Україні, їй приписали не вище 76. Така вот була розмова. Вам видніше чи вірити чи ні. доводити нічого не збираюсь - не дуже я спеціаліст :0106:

Опубліковано
доводити нічого не збираюсь - не дуже я спеціаліст
Краще взагалі мовчи як не тямиш. Тебе затролили. ;)

Ці крахатулічкі мають такі "мозгі" що їм особливо по*ігу на чому їздити аби повний бак.

Опубліковано

Dodge avenger. Сріблястий колір. Сказав, що їздить 76, вище протипоказано

У них ступінь стиску, в залежності від двигуна - 9,4-10,5.

Як туди лити 76й?

Те що він його перетравить - не означає, що движок довго прослужить...

a47070e502d1.jpg

Опубліковано

Звідки взято графік? Залежність там далеко не така однозначна. Немає праямого взаємозв'язку між ступенем стиску і октановим числом бензину, який слід використовувати.

Опубліковано

Написав був цілу петицію, але через проблеми з базою не зміг відправити. Зараз ніколи дублювати.

Коротко - стаття надто поверхнева. Крім ступеня стиску є багато інших параметрів, які впливають на процеси згорання палива в циліндрах двигуна. Тут і форма та об'єм камери згорання, кількість і розташування клапані, тип і розташування свічки(свічок) запалювання, параметри впускного і випускного колекторів, тип паливної системи і т.п. А ще якщо взяти увагу наявність турбонадуву чи компресора...

Двигун ВАЗ-2103 має ступінь стиску 8,5, а двигун 21083 - 9,9. При цьому вони мають приблизно однаковий робочий об'єм та потужність і працюють на бензині з однаковим октановим числом.

Опубліковано
У моего отца Москвич 412 ИЭ 1978 года выпуска. Заливаем 92-й и замечательно ездит.

Буде їздити і на АИ-76 , але взагалі-то, по книжці в 412 мотор треба лити АИ-93, то бишь А-95 :) (якщо мова не йде про дефорсований двигун 67 л.с)

Так що А-92 навіть мало :)

А що ви думали "двигун BMW" це вам не якісь фіати

Опубліковано

А мені здається, що враховуючи економічне становище середньостатичного українця, наша влада мала б заткнутись і дати людям самим обирати, який бензин вони литимуть в свої машини.

Опубліковано

А мені здається, що враховуючи економічне становище середньостатичного українця, наша влада мала б заткнутись і дати людям самим обирати, який бензин вони литимуть в свої машини.

Є ще екологія і проблема свинцевих/безсвинцевих присадок. Ну але в наших умовах і з нашою регуляторною системою нема про що говорити.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...