Перейти до змісту

Под Житомиром перевернулась маршрутка Киев-Луцк


PR-Nick

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Шкода, що НІХТО не зробить НІЯКИХ висновків. ЧОМУ, питається, менти не сптняють кожну таку маршрутку, на трасі, і не перевіряють здоров'я водія?

Випадків, якщо погуглити, за останніх 2 роки, мабуть зо 4-5. І це ж стосується і Рівне-Київ.

Прикро.

Опубліковано

Zheny@, зупиняти не бачу сенсу, краще одразу перед відправленням.

Взагалі, останнім часом частенько їжджу в Київ "Вояж Люксом". Одного разу тільки засумнівався в стані водія, коли він тричі зупинявся, щоб кави попити

Опубліковано

Було це років 5-6 назад коли часто катався в Київ маршрутками. Їхав Луцьк-Експресом на 2 ночі, у них тоді ще тоді пару маршруток-китайців високих їздило. Водій був пацан, чи загуляв десь перед рейсом, чи тільки з попереднього приїхав, але вся дорога це була "дорога ЖИЗНІ".

Перший переляк прийшов коли водій десь на швидкості біля 100 км/год вирішив напряму проїхати круг перед Рівне де йде поворот на "Азот". Лише голосні крики пасажирів розбудили водія і він встиг вписатись на коло, хоча було відчуття, що точно перекинемось.

Далі при проїзді через Житомир (а ми попхались через місто - видно водій думав пару пасажирів ще знайти) вилетіли на перехресті на червоне світло - пощастило, що нікого не було.

Коли підїжджали до Києва, десь за 30 км коли вже по центру дороги між смугами вже йде відбійник, ми плавно з крайної правої смуги переїхали до відбійника і знову наше спасіння це наші крики. Тоді вже народ просто не витримав. Матом заставивши водія зупинитись пару старших мужиків примусили його кілька разів вмитись холодною водою, а далі вже весь час біля водія хтось сидів і розмовляв з ним. Але цей унікум зумів ще раз відмітитись. При підйомі на невеликий міст (тоді Луцьк-Експреси на Південний їздили) він забув, що виїжджає з другорядної і танком вклинився в потік машин. Знову куча гудків машин і "приємних слів" в салоні автобуса.

Ні в якому випадку не сприймайте це за антирекламу - сам і досі при потребі користуюсь їхніми послугами. Але такий випадок був...

Опубліковано

Zheny@, зупиняти не бачу сенсу, краще одразу перед відправленням.

Взагалі, останнім часом частенько їжджу в Київ "Вояж Люксом". Одного разу тільки засумнівався в стані водія, коли він тричі зупинявся, щоб кави попити

і у мене зо два рази були випадки що водія штурхали

Опубліковано

Шкода, що НІХТО не зробить НІЯКИХ висновків. ЧОМУ, питається, менти не сптняють кожну таку маршрутку, на трасі, і не перевіряють здоров'я водія?

Випадків, якщо погуглити, за останніх 2 роки, мабуть зо 4-5. І це ж стосується і Рівне-Київ.

Прикро.

Я думаю вже давно не секрет, що ці маршрутки їздять "на ізнос".

І прорушують безліч вимог законодавства (а їх чимало і досить суворих) щодо безпеки. :0136:

Простіше оплатити.

Ось вам і "криваві плоди" такого бізнесу. :0118: А "хтось" заробляє на нас цьому статки. :0114:

І все таки теж надаю перевагу потягу. :0147:

:excl: Хто цінує своє життя думаю погодиться з моїм вибором.

Опубліковано

Я правильно поняла - вы поняли, что водила невменяемый, и продолжили рейс?

Пропонуєте вийти вночі з маршрутки і голосувати ?

Опубліковано

Я правильно поняла - вы поняли, что водила невменяемый, и продолжили рейс?

Пропонуєте вийти вночі з маршрутки і голосувати ?

Ну, если нельзя потребовать, чтобы пересадил на следующую, то из того, чтобы разбиться, или выйти и голосовать, я б, наверное, выбрала второе.

Опубліковано

Еще, как компромисс, можно потребовать, чтобы водила поспал часок. В дупу все графики и опоздания, если вопрос жизни и смерти решается.

Опубліковано

Я правильно поняла - вы поняли, что водила невменяемый, и продолжили рейс?

Пропонуєте вийти вночі з маршрутки і голосувати ?

Ну, если нельзя потребовать, чтобы пересадил на следующую, то из того, чтобы разбиться, или выйти и голосовать, я б, наверное, выбрала второе.

Поясню один момент - чому завжди вибирав саме цей час відправлення і їздив саме маршрутками.

Якщо їхати поїздом на Київ, то ви виїжджали б в 8 вечора і в 5.30 ранку були б на місці, а враховуючи, що в поїзді вас підняли ще за годину до прибуття, то ви фактично не спите з 4.30. Тобто, майже 10 годин дороги плюс 2,5 години очікування на ж/д вокзалі перед тим як ви вирушите вирішувати свої справи. Тобто, на 8 ранку ви невиспані і втомлені, про свіжу голову на яку краще думається тут слід забути.

Маршрутка виїжджає в 2 ночі, 5-5,5 годин в дорозі і ви в 7.30 на місці. В дорозі можна нормально виспатись і ви повні сил і енергії швидко перекусили, випили чаю і в маршрутку-метро полетіли по справах.

На рахунок "вийти-голосувати-пересісти на наступну" - по-перше, ніч, не факт що хтось чужий стане в полі, по-друге, в цю пору на Київ маршрутки майже всі йдуть повні, ну і по-третє, вам просто хочеться швидше все зробити і повернутись додому - тому, так, ми ризикували з розумінням ситуації.

Опубліковано

я б, наверное, выбрала второе

ключове слово "наверное".

Тому як серед поля, десь середночі під Житомиром, одиноку панянку, сприймуть кхм.. як би то покультурніше виразитися... не правильно.

Швидше за все. Прсто варто гримнути воділу по писку. Не сильно. Щоб їхати зміг. Або тупо набирати 102 і розказувати про ситуацію.

Опубліковано

чтобы водила поспал часок.

Так отож бо, що лише вимагати можна. Це ж не мала дитина, що вложити можна.

У водія думалка така тоді "ви чьо це ж сто км можна проїхати, графік і т.д."

Опубліковано

Я правильно поняла - вы поняли, что водила невменяемый, и продолжили рейс?

Пропонуєте вийти вночі з маршрутки і голосувати ?

Ну, если нельзя потребовать, чтобы пересадил на следующую, то из того, чтобы разбиться, или выйти и голосовать, я б, наверное, выбрала второе.

Поясню один момент - чому завжди вибирав саме цей час відправлення і їздив саме маршрутками.

Якщо їхати поїздом на Київ, то ви виїжджали б в 8 вечора і в 5.30 ранку були б на місці, а враховуючи, що в поїзді вас підняли ще за годину до прибуття, то ви фактично не спите з 4.30. Тобто, майже 10 годин дороги плюс 2,5 години очікування на ж/д вокзалі перед тим як ви вирушите вирішувати свої справи. Тобто, на 8 ранку ви невиспані і втомлені, про свіжу голову на яку краще думається тут слід забути.

Маршрутка виїжджає в 2 ночі, 5-5,5 годин в дорозі і ви в 7.30 на місці. В дорозі можна нормально виспатись і ви повні сил і енергії швидко перекусили, випили чаю і в маршрутку-метро полетіли по справах.

На рахунок "вийти-голосувати-пересісти на наступну" - по-перше, ніч, не факт що хтось чужий стане в полі, по-друге, в цю пору на Київ маршрутки майже всі йдуть повні, ну і по-третє, вам просто хочеться швидше все зробити і повернутись додому - тому, так, ми ризикували з розумінням ситуації.

Мені вистачає поспати з 20.00 до 4.30 (щей фільм переглянути - лежачи і той який я вибрав сам).

І з "свіжою головою":

З 6.00 є час щоб поселитись в готелі або добратись до міся призначення (зустрічі і тд.)

Потяг - абсоютно комфортно. Ось такий аргумент - вашого моменту.

В дорозі можна нормально виспатись

Ось це дійсно дивує, там навіть коліна не вміщаються нормально (принаймі мої).

Опубліковано

Маршрутка виїжджає в 2 ночі, 5-5,5 годин в дорозі і ви в 7.30 на місці. В дорозі можна нормально виспатись і ви повні сил і енергії швидко перекусили, випили чаю і в маршрутку-метро полетіли по справах.

Виспатися в отих недо-кріслах?? нереально. Колись часто їздив по Україні. І в Київ і з Києва - потяг рулить. Ліг і спиш! Лежачи. Спина не затікає. І виспатися можна краще.

На залізниці теж нещасні випадки трапляються

Статистику гуглим, який відсоток ДТП за участю авто і скільки разів потяги попадають в аварії.

Опубліковано

я б, наверное, выбрала второе

ключове слово "наверное".

Тому як серед поля, десь середночі під Житомиром, одиноку панянку, сприймуть кхм.. як би то покультурніше виразитися... не правильно.

Швидше за все. Прсто варто гримнути воділу по писку. Не сильно. Щоб їхати зміг. Або тупо набирати 102 і розказувати про ситуацію.

Так я и говорю, про то, что если б больше не было выбора, между сходом и разбиться, это ж гипотетическая ситуация. Выходов гораздо больше. С 102, вот, я не додумалась, а ведь это хорошая идея.

Опубліковано

Хотів поцікавитися на рахунок страхування. Казали, що на таких перевезеннях всі пасажири мають бути застраховані. Вартість строховки включається в ціну проїзду. Крім того має ж бути поліс автоцивілки. Як в таких випадках вирішується питання відшкодування потерпілим у ДТП?

Опубліковано

.... і скільки разів потяги попадають в аварії.

І то із-за якогось дурня, що виїде на переїзд.

Трошечки не те. Це поїзд збиває дурня. Люди в поїзді не страждають від цього, зазвичай.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...