Перейти до змісту

Дитячий електромобіль


dimmaxim

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 78
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

dimmaxim, напевно гріються мосфети, да і двигун безколекторний.

можете руку прикласти та сказати де сильніше гріється?

Опубліковано

саме так. він просто пегрівається напевне але потрібно точно знати...

як тільки вимкнеться пробуйте.

Опубліковано

сидів в гаражі хвилин 20, гріються ті дві чорні коробочки на платі, не дочекався зупинки в силу погодніх умов, мабуть, треба було сидіти довше але сам замерз

Опубліковано

HWman, привіт, не скажу що не можна втримати, бо сьогодні холодно і тестував не довго, але за 15хв роботи стали теплими, градусів 40

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Добрий день!

Допоможіть порадою. Купив дитині електро скутер

двигун має такі характеристики: 6V, 20W;

зарядний пристрій: input ~ 220V, 0.05A, 50Hz output 7V 0.8A

стояв заводскій акумулятор: 6V 7A але коли я купляв то акумулятор був мертвий, і я купив акум:6V 12A.

проблема в тому що після розрядки до 5.90V до повної зарядки приблизно в 6.90V проходить приблизно двоє суток. Питання чи можна замінити зарядний пристрій на інший щоб швидше заряджався акум і якщо можна то скажіть його характеристики

Опубліковано

Бажано підбирати не простий кип'ятильник а зарядник хоч з якоюсь електронікою, ато Вашого нового акума на довго не вистачить. А ще як варіант засікти час зарядки до 7.2 В і старатись вимикати заряд через цей проміжок часу,та ж ситуація і з розрядом, не допускайте розряд нижче 5 В.. Акумулятор він як автомобіль, якщо за ним дивитись, берегти його то буде служити і служити...

Опубліковано

HWman,

автор спалив мотор підключивши 24в, чекаєм змін...

http://electrotransport.ru/ussr/index.php?action=dlattach;topic=22518.0;attach=111899;image

раніше теж думав так переробляти, на складах на Лідавській зимою надивився такий самий велокарт фірми Бембі ціна була 720грн... весною стало 1860грн...

Опубліковано

тут думати багато непортібно. варіанти 2.

1. Мотор на 12 в. тоді перша передача - 6в, 2-га 12 в. Звісно стоіть два АКБ по 6в та підключені через перемикач послідовно/паралельно.

2. Міняти редуктор, але чи витягне мотор який зараз є - невідомо.

Опубліковано

тут думати багато непортібно. варіанти 2.

1. Мотор на 12 в. тоді перша передача - 6в, 2-га 12 в. Звісно стоіть два АКБ по 6в та підключені через перемикач послідовно/паралельно.

2. Міняти редуктор, але чи витягне мотор який зараз є - невідомо.

А чому б не використати ШИМ регулятор? В мережі є популярна схема на 555 таймері, якщо робити власноруч то буде дуже дешево, можна і купити готову, вбиваєте в гугл ШИМ регулятор грн - річ значно краща чим оті реле чи тумблери + немає гемору з акумуляторами бо використовується 1 + можна зробити педаль яка буде не тільки вкл/викл двигун а і керувати тягою...

Опубліковано

тут думати багато непортібно. варіанти 2.

1. Мотор на 12 в. тоді перша передача - 6в, 2-га 12 в. Звісно стоіть два АКБ по 6в та підключені через перемикач послідовно/паралельно.

2. Міняти редуктор, але чи витягне мотор який зараз є - невідомо.

А чому б не використати ШИМ регулятор? В мережі є популярна схема на 555 таймері, якщо робити власноруч то буде дуже дешево, можна і купити готову, вбиваєте в гугл ШИМ регулятор грн - річ значно краща чим оті реле чи тумблери + немає гемору з акумуляторами бо використовується 1 + можна зробити педаль яка буде не тільки вкл/викл двигун а і керувати тягою...

Шим для такого двигуна тут не найкраще рышення, сильно впаде крутний момент.

Опубліковано

Хм... причиною падіння моменту на валу може бути не повний, тобто нижче 1, коефіцієнт заповнення шим регулятора. ШИМ регулятор на мікроконтролері таких недоліків немає, втрати будуть лише на транзисторі, якщо вибрати хороший транзистор то їх можна звести до мінімуму.

Якщо цікавить звертайтесь, заодно зроблю захист від глибокого розряду акумулятора якщо вже пішла річ за мікроконтролер.

Опубліковано

Хм... причиною падіння моменту на валу може бути не повний, тобто нижче 1, коефіцієнт заповнення шим регулятора. ШИМ регулятор на мікроконтролері таких недоліків немає, втрати будуть лише на транзисторі, якщо вибрати хороший транзистор то їх можна звести до мінімуму.

Якщо цікавить звертайтесь, заодно зроблю захист від глибокого розряду акумулятора якщо вже пішла річ за мікроконтролер.

Так ви праві, щось я з асинхронними попутав.

Опубліковано

Плавний старт, плавна зупинка - запросто.

На днях спаяю а там буде видно, обов'язково покажу як працює.

Опубліковано

Що відбувається на відео?

Спочатку на двигуні встановлена крильчатка, з нею він споживає приблизно 40 ват, якщо різко крутнути ручку на макс то двигун поступово набирає оберти, десь на протязі 1-3 секунд, якщо крутанути ручку з макс на мін то по аналогії поступово збавляє. Транзистор гріється лише в момент коли ручка не в положенні максимум, тобто коли регулюємо оберти, від цього ніяк не втікти, можна прикрутити невеличкий радіаторчик і все. Коли ручка в положенні макс то навіть якщо цей двигун спробувати зупинити, а він при цьому починає жрати десяток-півтора ампер(120-180 ват) ну то транзистор починає грітись навіть у макс. положенні, причому непогано.

Частота ШИМ десь в районі 50-70 Гц, так що додатковий писк не буде діставати + це хороший режим для транзистора, адже він більше гріється в момент комутації, чим менше частота тим по ідеї краще.

Регулятор можна замінити на кнопку, тоді буде все просто вкл/викл, як на відео:

Транзисто irf3205 + "драйвер для бідних" аля біполярний транзистор, правда при 100% скважності ШИМ двигун буде стояти, але це дрібниці.

Із недоліків, умудрився спалити якимось чином мікроконтролер(благо вони не дорогі, по крайній мірі в інет магазинах), підозрюю що це якась проти ЕРС всьому виною, ще один недолік, транзисто irf3205 хоч і хороший по характеристиках проте вони досягаються на напругах від 10 В(згідно документації), так що найкраще працювати схема буде на напрузі 12 В.

І під кінець пара фоток:

J3afnJO8psk.jpg

3XolwW9Ccu4.jpg

Опубліковано

Якщо цікавить звертайтесь, заодно зроблю захист від глибокого розряду акумулятора якщо вже пішла річ за мікроконтролер.

скільки коштуватиме робота з матеріалами? + консультація куди це припаяти?
Опубліковано

Для початку треба протестувати все...

я згоден, як це організувати?

ще одне питання, в мене залило камеру відеонагляду, Ви зможете її глянути на рахунок зняття окису з плати і там пайнути якщо треба буде щось?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...