ineedmoney Опубліковано 9 Липня, 2013 в 13:14 #1 Опубліковано 9 Липня, 2013 в 13:14 Де ремонтують\реставрують елементи сцепления (диск, корзина і т.д.)?
jack74 Опубліковано 9 Липня, 2013 в 15:50 #3 Опубліковано 9 Липня, 2013 в 15:50 а конкретніше, що робити треба? Накладки переклепати? Диск шліфанути? Диск новий точити? А може там пружина лопнула?До речі, а машина яка? Не простіше б/у знайти?
ineedmoney Опубліковано 9 Липня, 2013 в 20:11 Автор #4 Опубліковано 9 Липня, 2013 в 20:11 мерседес 210 96р. почало проскальзувати зчеплення. грышу на стесаний диск фаридо.
jurgen007 Опубліковано 9 Липня, 2013 в 20:25 #5 Опубліковано 9 Липня, 2013 в 20:25 Для початку треба зняти і подивитися чи підлягає відновленню, може простіше купити вживане фАридо і корзину.
jack74 Опубліковано 9 Липня, 2013 в 20:28 #6 Опубліковано 9 Липня, 2013 в 20:28 мерседес 210 96р. почало проскальзувати зчеплення. грышу на стесаний диск фаридо.ну да.якщо, звичайно, трос щеплення ніхто не перетягнув... чи може там гідравлічне?
ineedmoney Опубліковано 10 Липня, 2013 в 05:25 Автор #7 Опубліковано 10 Липня, 2013 в 05:25 так, там гідравліка. починалось з того що скользило (нема тяги і трохи вібрація) при дуже сильному натисканні педалі газу, і от протягом місяця все гірше і гірше. сам особливо не ганяю але нехочеться стати посеред поля чи створити аварійну ситуацію при обгоні.читав в інтернеті що щось подібне буває через повітряний фільтр і т.д.(розходнікі) але все поміняв, повітряний геть знімав пробував їхати - без толку.і до слова де можна на гаражах зняти\глянути\замінити. бо ціна в 500 грн на сервісах не дуже влаштовує.
jack74 Опубліковано 10 Липня, 2013 в 06:43 #8 Опубліковано 10 Липня, 2013 в 06:43 так ти ж розумієш, для того, щоб до нього добратись, потрібно цілу коробку знімати. От тому й така ціна.До чого тут фільтри? повний брєд, не знаю, де ти таку єрунду вичитав... Фільтри - це якщо б двигун обертів не міг розвивати при прискоренні. А в тебе ж, наскільки я зрозумів, оберти двигуна нормально розкручувались, але машина розганятись не хтіла... При різкому прискоренні, на підйомі, і т.д. Мотор реве, самохуд нє йде...Так, симптоми кажуть про стерті накладки щеплення... Потрібно зняти коробку (чи може там вдається її відвести від мотора на необхідну відстань не знімаючи коробки...), дістати феридо і чи замінити його на нове (на базарі завжди без проблем), чи переклепати самі накладки (дешевше, але муторніше).Хоча є невеличкий шанс, що може хтось колись засильно видовжив шток щеплення, і тим самим воно було весь час піджате (наче ти педаль неповністю відпускав)... Тут би просто шток вкоротив і все... Щоб перевірити, витисни щеплення, включи передачу і починай відпускати педаль (рушати). В якому місці "бере"? Тобто, машина починає рухатись коли педаль де: ще внизу, посередині, вже вверху? Якщо бере десь аж вже вверху, то може й шток...
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.