Перейти до змісту

Тренування марафонців


Teo

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Доброго дня велосипедисти.

Піднімаю тему по тренуванню марафонців на дистанції 200+ км, будемо з вами розвивати рандонерський рух на Волині.

Маючи певний досвід такого катання, а саме Super Randonneur 2012, зараз готуюся до дистанції 1000км.

У рамках тренувань вчора було самостійно пройдена дистанція Луцьк-Ковель-Ратне-Брест-Шацьк-Ковель-Луцьк, 480 км (загальний час 21 година, включаючи фотографування, закупка води, купання в Світязі).

post-662-0-44097000-1373189964_thumb.jpg

Виробивши правильний режим харчування в дорозі, скажу що їхалося комфортно і сьогодні відчуваю себе відмінно.

Кого цікавлять такі "покатушки" - пишіть в тему. Буду радий ділитися досвідом та кататися в компанії однодумців.

І невеликий анонс, у 2014 році львівський велоклуб буде проводити повний цикл марафонів (200, 300, 400 та 600км) проїхавши їх усі ви будете мати можливість прийняти участь у легендарному марафоні Париж-Брест-Париж, який відбудеться у 2015 році.

  • Відповідей 66
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

красавчик.Тьоска ти в курсі що я тебе підтримаю...проблеми на роботі.без вихідних пашу..до Франції думаю пару разів зганяємо ще.

Опубліковано

Зачот,я вчора 200км з 12.45 до вечора вкрутив.Жалко що не було компаньйона.Ківерці-Колки-Велика Осниця-Маюничі-Оконськ-Колки-Ківерці-Дачне-Озерце-Маяки-Луцьк.

Тео коли ще їдеш в таку покатушку???Я на мтб!

Опубліковано

На шосері тимчасово не виїду, один джип мене підрізав, зламав правого дуала, зараз боремся з страховою по відновленю велосипеда.

Виїжаю прокатуватися на туристичному. Намічаю вже новий марштур до Білорусії, так як там дороги хороші. Думаю з мінімальною ночівлею, щоб вглиб сусідньої країни заїхати подалі.

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Їхав вчора маршрутом

post-662-0-85197500-1376857029_thumb.jpg

Луцьк-Рівне-Житомир політ був нормальний. У 14:30 вже гуляв по обласному центру Житомирської області (вітер був зустрічний, 2-3 м/с, а там постійно рівнина, продуває). Перекусив, поїхав на Вінницю, одразу замітив дуже погане покриття, але мене завірили місцеві, що далі буде трішки краще, поїхав далі. На боковій смузі було дуже багато кусків від порваних покришок вантажівок, зі стальними нитками і тут почалося, прокол за проколом. Останній раз заклеївся біля Бердичева і мною було зроблено вольове рішення повертатися до Житомира, адже в разі чого краще доїхати до Луцька, невідомо що там далі. По дорозі назад ще раз спустило, сів на автобус в Житомирі і в 4:15 був вже в Луцьку.

P.S. Розраховував на 777 км, проїхав біля 330, відчуття в ногах - недокатав.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Що там вийшло із страховою компанією, вибив страхові? Неодноразово чув, що гроші, і немалі, вони беруть залюбки, а от в випадку чого повернути - проблема із проблем..

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Нічого не вийшло, чувак на джипі дав на руки 100$ і після цього морозиться, далі допомоги. Так, що розбирайтеся на місці одразу.

Опубліковано

Повернувся додому після тривалого марафону.

30.08. - стартував з Луцька автобусом на Варшаву

31.08. - переліт Варшава - Бергамо

1.09.-3.09. - проїзд велосипедом з Бергамо до Каркеса (~570 км) по дорозі проїхав все лазурове побережжя. Приблизна карта

post-662-0-81773500-1378967302_thumb.jpg

4.09.-6.09. - подолання марафону LE 1000 DU SUD, детальніше https://sites.google.com/site/le1000dusud/home, одержав рандоннерську медаль 1000 км. Сказати, було важко, то нічого не сказати. Ноги були в нормі, уся втома була психологічна, от напевно тому я був там наймолодший, бо старші люди більш філософськи до цього підходять.

6.09.-7.09. - переїзд поїздом до Мілану.

7.09.-8.09. - ночівля на автодромі Монца

8.09. - перегляд F1 Monza

8.09-10.09. - покотився з Мілану до Бергамо

10.09. - літак Бергамо - Варшава

11.09. - автобус Варшава - Луцьк.

В дорозі дуже допомагала навігація на базі телефону iPhone5 + програма MapsWithMe (показує абсолютно усе, від кемпінгів до фонтанчиків з питною водою).

Кількість речей, які я в майбутньому буду брати буде менша в 2 рази

Більша частина шляху була знята на екшен камеру GOPRO HERO 3, кадри шокуючі, згодом викладу.

Буду радий ділитися досвідом, якщо в кого виникнуть запитання.

Опубліковано
Опубліковано

И всеж таки мечты сбываются! Молодец! :_35:

Может напишешь мини-отчет? Что оказалось лишним? Что трудным? Как было с питанием?

Опубліковано

Если можно, нескромный вопрос, но очень интересует бюджет, конкретно, этой поездки, включая билеты и стартовый взнос?

Опубліковано

вот-вот, такой медальки у тебя ещё не было :smile3:

Просто зародилась такая вот идея:

%25D0%259D%25D0%25BE%25D0%25B2%25D1%258B%25D0%25B9%2520%25D1%2582%25D0%25BE%25D1%2587%25D0%25B5%25D1%2587%25D0%25BD%25D1%258B%25D0%25B9%2520%25D1%2580%25D0%25B8%25D1%2581%25D1%2583%25D0%25BD%25D0%25BE%25D0%25BA.jpg

Как-нибудь поехать к брату в Бурятию. Очень соскучилась.

Надо же попробовать. Потренироваться. Возможно, отпадет идея. :)

Опубліковано

давай тогда уж сразу в забайкалье! а обратно полетим :smile3:

А Бурятия где по твоему? За Байкалом, за ним :)

Опубліковано

Если можно, нескромный вопрос, но очень интересует бюджет, конкретно, этой поездки, включая билеты и стартовый взнос?

Авіабілети + вироблення візи+ автобус до/з Варшави ~3000 грн.

З собою брав 500Є, привіз назад 70Є

Реєстраційний внесок 10Є, загальна вечеря 10Є, сніданок 5Є, там їли і пили все що хотіли

На вхід на автодром Монца 80Є

Поїзд назад з Провансу до Мілану 55Є

Сувеніри+шампанське+шоколад 35Є

Все інше пішло на кемпінги, їжу та звичайно на червоне вино, адже воно там таке смачне разом з хорошим сиром

Опубліковано

Еще один вопрос давно мучает. Ты, Тео, должен уже знать наверняка. Я знаю, что во время асфальтных марафонов, когда приходится часами не поднимать задницу с седла, задница страдает больше всех. Реально ли подобрать седушку так, чтобы попа не затекала и не терпла? До сих пор, подбором седел, мне удавалось только уменьшить "эфект", но избавиться полностью от проблемы, пока, не вышло.

Опубліковано

по моєму від болі в пердаку допоможе лише місцевий наркоз :_07:

А по ділу, то певне посадка більшу роль відіграє ніж саме сідло. В мене он дуже технологічне сідло, а на асфальті все одно сракотан терпне, хоча на грунтах все ок. Плюс час від часу напевне треба вставати і їхати на ногах, міняти позу і тд.

Опубліковано

Пробую и вставать, и менять, но, когда уже терпнет, эти меры помогают ненадолго. А тем более, когда уже с полторы сотни позади, особо не попрыгаешь. А я уже не говорю, про двести, триста км в седле.

Опубліковано

Вибором сідла я ніколи не переймався, купував велосипед, там вже стояло б.у., я на ньому і продовжував далі їздити, можливо мені просто фартило.

Кажуть допомагає в дорозі зміна велотрусів, памперс свіжий, м'який знову. Але тисячу я проїхав на одному комплекті.

Кажуть перед дорогою потрібно використати дитячу присипку. Але я її не брав, використовував мазь "Спасатель" - все добре, головне вчасно примінити.

Постійно вставав з сідла на підйомах. Для розминки встаючи на ноги робив дуже широкі рухи колінами при педаляжі. Коли сидів на сідлі, сидів максимально нерухомо, при цьому розслаблене все тіло, навіть міміка.

Опубліковано

Мазь и присыпка от потертостей и опрелостей. Моя проблема в пережатии нерва, затерпевание. Буду дальше искать "свое" седло. :)

Опубліковано

Брукс-шмукс... Даже если я выложу за седло полторы штуки - это не гарантия, что оно будет мне подходить по анатомии. Самые удобные седушки из тех, что мне попадались, были от самых скромных брендов и недорогие.

Опубліковано

Большую роль играет не только седло и посадка, а еще сама техника педалирования .

Поменьше лишних движений попой и плечами.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...