Перейти до змісту

уход за двухколесным другом


Рекомендовані повідомлення

может не только мне полезно будет, но вопросы есть:

1. как "консервировать" на зиму (не все ведь по снегу ездють)? (закопать в землю/запаять в цинк с солидолом/обернуть бумажкой)

2. как мыть/чистить? (под душем/в автомойке)

3. на зиму - разобрать до винтика или подвесить в собраном состоянии?

4. ...

ну, какие еще рекомендации у гуру будут по такому вопросу?

оно конечно, вы можете на покатушках спросить/узнать, но мне тут не слышно :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 50
  • Створено
  • Остання відповідь

Привіт.

На зиму консервувати не треба, треба кататись. ;)

Для того щоб нормально кататьсь зимою треба:

1. Одяг повинен бути теплим, але не сковувати рухи і максимально швидко відводити піт ві шкіри. Велоштани зимові + велотруси, 2 пари шкарпеток, веломайка, термік (я беру 2) і вітровка або легка куртка (в залежності від морозу), рукавиці, підшоломник, рюкзак з термосом, сухими шкарпетками і тєльніком.

2. Вел особливо готувати до зими не потрібно, просто підтримувати його робочий стан, після Керчера перевірити гальма, в кого не гідра....... можуть бути відсутні. Поставити шиповану або широку гуму, накачувати нижче максимума на 1-2 атмосфери в залежності від покриття. У вилку запхати додатковик кілька атмосфер щоб не здулась. З пружинними нічого не треба робити взагалі. Еластомери замерзають нах і вилка стає жорсткою ;) .

3. Рух в групі повинен бути максимально обережним, користуватись терба, в основному задніми гальмами заздалегідь, були такі випадки що краще було проскочити перешкоду ніж гальмувати. Передніми гальмами треба користуватись дуже обережно бо оскільки рухатись прийдеться по вкатаному снігу, а в деяких місцях і по льоді то навіть незначне натискання на ручку гальм, а особливо гідравлічих, призводить до блокування переднього колеса, а далі вел в один бік ти в другий, не спасає навіть шиповка. Всі перешкоди і маневри треба показувати заздалегіть щоб учасники руху, а це не тільки велосипедисти, бачили ваші наміри.

4. Рух по засніженому лісі або полю - це взагалі піпець, кожен греба як може....... хто веде вел в руках всю дорогу, а хто валить напролом тільки сніг з під коліс вилітає. Я і Андрюха тієї зими бувало за одну лісову покатушку по 2-3 рази кожен рвали цепи рівня Діор, Діор ЛХ, Срам.... тільки так.

Після покатушок на автомийку змивати сіль і налиплий сніг.

Поїздка компанією в сонячний, морозний зимовий день в завмерлий ліс це просто супер і не зрівняється з літніми: "ну шо, ломимо 240 чи хватить 180". А там..... печена картошечка під оселедець.......... мммммммммм........ пісня.......... катання на кар"єрах в Гаразджі на очах у припухлих лижників, сальто через рульна пухкий сніжок.... ось делако не повний перелік зимових велорозваг. :smile3:

Про консервування розкажуть ті хто консервував. ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2Lexx_Giant. Напевне, ти забув сказати, що треба брати до печеної картошечки під оселедець немало ...соку ! :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Три года сезон не закрываю, но как консервировать знаю:

Вымыть вел, высушить, смазать, ослабить все пружины (перекидки, тормоза). Беречь от мороза, жары, прямых солнечный лучей, особенно резину. Она хранится в подвешенном состоянии. Может че забыла, гуры дополнят. Удачи в новом сезоне :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я истчо не консервирую, но придется...

хочется все сделать по уму и правильно...

каков допустимый минус по температуре? застекленый балкон - выход?

надо ли наносить смазку на зиму?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вот что по энтому поводу пишут в и-нете :rolleyes: :

сцылко 1

сцылко 2

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 року потому...

Три года сезон не закрываю, но как консервировать знаю:

Вымыть вел, высушить, смазать, ослабить все пружины (перекидки, тормоза). Беречь от мороза, жары, прямых солнечный лучей, особенно резину. Она хранится в подвешенном состоянии. Может че забыла, гуры дополнят. Удачи в новом сезоне ;)

ахахахаххаха. і зберігати в недоступному для дітей місці

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Похоже, парень задался целью, прокомментировать все посты со времени основания Борды

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заядлий некропостер :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Боюсь, не получится, ибо ушёл он в раздумья... :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...

Підкажіть, хто знає, бо я в нєвєдєніі...

Купив 25 січня велик, проїхав 13 км, дивлюся, а на задній вилці, біля касети по правій стороні наче кислотою накапало і фарбу до жовтої грунтовки проїло.

Розкажіть, може хто має досвід? Що то таке? Чи то я сам знайшов "Царську водку" на дорозі?

post-8046-0-87313800-1296292942_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

может просто масло с цепи накапало

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

!quote killed!

Масло настільки токсичне? :sq_ye:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сфоткай, а мы поглядим.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Напевно мається на увазі перо, тоді це можливо цеп так здер краску?

А може це сіль на дорозі роз"їла..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Фігово, чим тепер можна підфарбувати?

Сфоткай, а мы поглядим.

Зараз фотик пошукаю

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

byiviter, это синдром первых царапин. )))

На новом веле первые царапины воспринимаются болезненно, дальше перестанешь их замечать.)))

Закрашивать не обязательно, не заржавеет.

Это ты цепью выбил. Прости, забыла тебе защиту предложить :blush:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цитирование предыдущего сообщения в данном случае неоправданно

Один раз у мене все ж падав цеп, (через криві руки). А якщо таки підфарбувати можу я чимось?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

byiviter, поставь защиту пера. хотя бы простейшую за 5 гривен. сэкономишь кучу нервов, однозначно :smile3:

подкрасить раму можно обычной нитрокраской из баллончика. мотнись на Формулу и попроси чтобы подобрали в цвет. там со стороны дороги 3-4 павильона занимаются именно покраской. они же и пояснят как пользоваться

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Один раз у мене все ж падав цеп, (через криві руки). А якщо таки підфарбувати можу я чимось?

Красить бесполезно, надо обмотать защитой пера. Цепь бьется об перо при нормальной езде всегда. Не от того, что слетает.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Формула на Варшавці десь? Чи на старому?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на Варшавке вестимо

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Формула на Варшавці десь? Чи на старому?

Формула на Варшавці.

Але краще купити захист на перо, ти ним закриєш ці зарапинки + в тебе більш їх не буде бо буде захист від них!

А якщо закрасиш, то через 2 дні і ту краску теж здереш.

Буде ось так: jumbo.jpg

:ok:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую, супер)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...