Shura Опубліковано 21 Вересня, 2007 в 07:18 #1 Опубліковано 21 Вересня, 2007 в 07:18 может не только мне полезно будет, но вопросы есть: 1. как "консервировать" на зиму (не все ведь по снегу ездють)? (закопать в землю/запаять в цинк с солидолом/обернуть бумажкой) 2. как мыть/чистить? (под душем/в автомойке) 3. на зиму - разобрать до винтика или подвесить в собраном состоянии? 4. ... ну, какие еще рекомендации у гуру будут по такому вопросу? оно конечно, вы можете на покатушках спросить/узнать, но мне тут не слышно
Lexx_Giant Опубліковано 21 Вересня, 2007 в 08:09 #2 Опубліковано 21 Вересня, 2007 в 08:09 Привіт. На зиму консервувати не треба, треба кататись. Для того щоб нормально кататьсь зимою треба: 1. Одяг повинен бути теплим, але не сковувати рухи і максимально швидко відводити піт ві шкіри. Велоштани зимові + велотруси, 2 пари шкарпеток, веломайка, термік (я беру 2) і вітровка або легка куртка (в залежності від морозу), рукавиці, підшоломник, рюкзак з термосом, сухими шкарпетками і тєльніком. 2. Вел особливо готувати до зими не потрібно, просто підтримувати його робочий стан, після Керчера перевірити гальма, в кого не гідра....... можуть бути відсутні. Поставити шиповану або широку гуму, накачувати нижче максимума на 1-2 атмосфери в залежності від покриття. У вилку запхати додатковик кілька атмосфер щоб не здулась. З пружинними нічого не треба робити взагалі. Еластомери замерзають нах і вилка стає жорсткою . 3. Рух в групі повинен бути максимально обережним, користуватись терба, в основному задніми гальмами заздалегідь, були такі випадки що краще було проскочити перешкоду ніж гальмувати. Передніми гальмами треба користуватись дуже обережно бо оскільки рухатись прийдеться по вкатаному снігу, а в деяких місцях і по льоді то навіть незначне натискання на ручку гальм, а особливо гідравлічих, призводить до блокування переднього колеса, а далі вел в один бік ти в другий, не спасає навіть шиповка. Всі перешкоди і маневри треба показувати заздалегіть щоб учасники руху, а це не тільки велосипедисти, бачили ваші наміри. 4. Рух по засніженому лісі або полю - це взагалі піпець, кожен греба як може....... хто веде вел в руках всю дорогу, а хто валить напролом тільки сніг з під коліс вилітає. Я і Андрюха тієї зими бувало за одну лісову покатушку по 2-3 рази кожен рвали цепи рівня Діор, Діор ЛХ, Срам.... тільки так. Після покатушок на автомийку змивати сіль і налиплий сніг. Поїздка компанією в сонячний, морозний зимовий день в завмерлий ліс це просто супер і не зрівняється з літніми: "ну шо, ломимо 240 чи хватить 180". А там..... печена картошечка під оселедець.......... мммммммммм........ пісня.......... катання на кар"єрах в Гаразджі на очах у припухлих лижників, сальто через рульна пухкий сніжок.... ось делако не повний перелік зимових велорозваг. Про консервування розкажуть ті хто консервував.
Andruha_gpz28 Опубліковано 21 Вересня, 2007 в 12:06 #3 Опубліковано 21 Вересня, 2007 в 12:06 2Lexx_Giant. Напевне, ти забув сказати, що треба брати до печеної картошечки під оселедець немало ...соку !
odna Опубліковано 21 Вересня, 2007 в 12:37 #4 Опубліковано 21 Вересня, 2007 в 12:37 Три года сезон не закрываю, но как консервировать знаю: Вымыть вел, высушить, смазать, ослабить все пружины (перекидки, тормоза). Беречь от мороза, жары, прямых солнечный лучей, особенно резину. Она хранится в подвешенном состоянии. Может че забыла, гуры дополнят. Удачи в новом сезоне
Shura Опубліковано 22 Вересня, 2007 в 07:40 Автор #5 Опубліковано 22 Вересня, 2007 в 07:40 я истчо не консервирую, но придется... хочется все сделать по уму и правильно...каков допустимый минус по температуре? застекленый балкон - выход?надо ли наносить смазку на зиму?
Victorius Опубліковано 22 Вересня, 2007 в 11:05 #6 Опубліковано 22 Вересня, 2007 в 11:05 Вот что по энтому поводу пишут в и-нете : сцылко 1 сцылко 2
LENS Опубліковано 28 Серпня, 2010 в 20:18 #7 Опубліковано 28 Серпня, 2010 в 20:18 Три года сезон не закрываю, но как консервировать знаю: Вымыть вел, высушить, смазать, ослабить все пружины (перекидки, тормоза). Беречь от мороза, жары, прямых солнечный лучей, особенно резину. Она хранится в подвешенном состоянии. Может че забыла, гуры дополнят. Удачи в новом сезоне ахахахаххаха. і зберігати в недоступному для дітей місці
odna Опубліковано 29 Серпня, 2010 в 17:32 #8 Опубліковано 29 Серпня, 2010 в 17:32 Похоже, парень задался целью, прокомментировать все посты со времени основания Борды
Yaryk Опубліковано 29 Серпня, 2010 в 19:05 #9 Опубліковано 29 Серпня, 2010 в 19:05 Заядлий некропостер
ursa Опубліковано 29 Серпня, 2010 в 19:13 #10 Опубліковано 29 Серпня, 2010 в 19:13 Боюсь, не получится, ибо ушёл он в раздумья...
byiviter Опубліковано 29 Січня, 2011 в 09:09 #11 Опубліковано 29 Січня, 2011 в 09:09 Підкажіть, хто знає, бо я в нєвєдєніі... Купив 25 січня велик, проїхав 13 км, дивлюся, а на задній вилці, біля касети по правій стороні наче кислотою накапало і фарбу до жовтої грунтовки проїло. Розкажіть, може хто має досвід? Що то таке? Чи то я сам знайшов "Царську водку" на дорозі?
TreNeR Опубліковано 29 Січня, 2011 в 09:46 #12 Опубліковано 29 Січня, 2011 в 09:46 может просто масло с цепи накапало
byiviter Опубліковано 29 Січня, 2011 в 09:48 #13 Опубліковано 29 Січня, 2011 в 09:48 !quote killed! Масло настільки токсичне?
TreNeR Опубліковано 29 Січня, 2011 в 10:05 #14 Опубліковано 29 Січня, 2011 в 10:05 Сфоткай, а мы поглядим.
Superman Опубліковано 29 Січня, 2011 в 10:15 #15 Опубліковано 29 Січня, 2011 в 10:15 Напевно мається на увазі перо, тоді це можливо цеп так здер краску?А може це сіль на дорозі роз"їла..
byiviter Опубліковано 29 Січня, 2011 в 10:17 #16 Опубліковано 29 Січня, 2011 в 10:17 Фігово, чим тепер можна підфарбувати?Сфоткай, а мы поглядим.Зараз фотик пошукаю
odna Опубліковано 29 Січня, 2011 в 10:39 #18 Опубліковано 29 Січня, 2011 в 10:39 byiviter, это синдром первых царапин. ))) На новом веле первые царапины воспринимаются болезненно, дальше перестанешь их замечать.))) Закрашивать не обязательно, не заржавеет. Это ты цепью выбил. Прости, забыла тебе защиту предложить
byiviter Опубліковано 29 Січня, 2011 в 10:42 #19 Опубліковано 29 Січня, 2011 в 10:42 Цитирование предыдущего сообщения в данном случае неоправданноОдин раз у мене все ж падав цеп, (через криві руки). А якщо таки підфарбувати можу я чимось?
Shkoder Опубліковано 29 Січня, 2011 в 10:48 #20 Опубліковано 29 Січня, 2011 в 10:48 byiviter, поставь защиту пера. хотя бы простейшую за 5 гривен. сэкономишь кучу нервов, однозначно подкрасить раму можно обычной нитрокраской из баллончика. мотнись на Формулу и попроси чтобы подобрали в цвет. там со стороны дороги 3-4 павильона занимаются именно покраской. они же и пояснят как пользоваться
odna Опубліковано 29 Січня, 2011 в 10:50 #21 Опубліковано 29 Січня, 2011 в 10:50 Один раз у мене все ж падав цеп, (через криві руки). А якщо таки підфарбувати можу я чимось? Красить бесполезно, надо обмотать защитой пера. Цепь бьется об перо при нормальной езде всегда. Не от того, что слетает.
byiviter Опубліковано 29 Січня, 2011 в 10:56 #22 Опубліковано 29 Січня, 2011 в 10:56 Формула на Варшавці десь? Чи на старому?
Shkoder Опубліковано 29 Січня, 2011 в 11:05 #23 Опубліковано 29 Січня, 2011 в 11:05 на Варшавке вестимо
Superman Опубліковано 29 Січня, 2011 в 11:07 #24 Опубліковано 29 Січня, 2011 в 11:07 Формула на Варшавці десь? Чи на старому? Формула на Варшавці. Але краще купити захист на перо, ти ним закриєш ці зарапинки + в тебе більш їх не буде бо буде захист від них! А якщо закрасиш, то через 2 дні і ту краску теж здереш. Буде ось так:
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.